Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות איביזה ברוכה הבאה V40


banji man
שימו לב! השרשור הזה בן 2243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך לשרשורים שלי לגבי ההתייעצות והקניה של הV40, עברו כבר שבועיים ו1300 ק"מ, זמן טוב לרשמים מהרכב.

הקדמה קצרה: הV40 מחליפה את האיביזה לאחר כמעט 4 שנים של הנאה ושרות מצוין, זהו הרכב השני

במשפחה וישמש רק אותי לנסיעות בין עירוניות יום-יומיות.

 

מדוע וולוו V40?

חיפשתי משהו מיוחד, מעוצב, מאובזר, בטוח וחזק שנוח לנהוג בו מרחקים ארוכים. באופן די טבעי חשבתי להישאר בקבוצת VAG ולקנות לאון FR, גולף 150 או פולו GTI החדשה. גם המאזדה 6 סופר פרמיום מאוד הרשימה אותי. לאחר המלצות שקיבלתי בפורום (תודה גדולה!) החלטתי לנסות את הV40.

לאחר שתי נסיעות מבחן, אחת מהן מאוד ארוכה במשך יום כמעט שלם, נוצר ה"קליק" וההחלטה נפלה להזמין את הוולוו R Design T4.

 

חווית הקניה:

במילה אחת מדהימה! כל התהליך טופל בצורה מאוד מקצועית ונעימה. אין לי שום ניסיון

עם קבוצת מאיר וחברת וולוו.

שנים רבות הייתי לקוח נאמן של צ'מפיון על שלל מותגיו, הפעם מדובר ברמה אחרת לגמרי

של שרות. אני מקווה שזה מייצג נאמנה את הסטנדרט שלהם.

 

עיצוב:

לדעתי מדובר באחד מהחוזקות הכי גדולות של הרכב. מדובר ברכב קומפקטי יפהפה. החרטום מאוד מרשים, בעיקר עם זוג פנסי "Thor Hammer". החלק האחורי מעוצב בצורה מיוחדת ונראה מאוד אגרסיבי עם זוג המפלטים.

למרות העיצוב המיוחד של הרכב הוא מצליח לשדר בגרות ושמרנות מסוימת שמתאימים כנראה לקהל היעד.

הרכב לא נפוץ במיוחד כמו הA3 המתחרה וזה מוסיף נקודות זכות נוספות לייחודיות של הרכב.

 

אבזור:

עוד נקודה מאוד חזקה יחסית למתחרים. הרשימה מאוד ארוכה וכוללת חבילת בטיחות אקטיבית, גג פנורמי, מושבי עור , פנסי לד מלאים ואקטיביים - עוקבי פניה ,חיישני גשם, חלונות כהים, גימורי אלומיניום בפנים ובחוץ, גלגלי סגסוגת משודרגים, מערכת מולטימדיה בעלת 8 רמקולים באיכות מעולה, לוח שעונים דיגיטלי בעל 3 חבילות

עיצוב מובנות, הנעה בכפתור ותאורת לד פנימית בעלת שליטה על גוון הצבע.

בנוסף קיימים פטנטים נוספים: מערכת מתיזים חבויה בפגוש הקדמי לניקוי הפנסים, פתח תדלוק בעל שסתום סגירה מיוחד ללא מכסה חיצוני, בדיקת מפלס השמן באמצעות חיישן פנימי

ותא מטען מפוצל בעל מדף פנימי שמחלק את הגובה.

ישנם גם תאים חבויים וווים מובנים לשקיות קניות.

איכות החומרים וההרכבה גבוהה מאוד, הכל מרגיש מאוד מוצק ועמיד.

מושב הנהג ובכלל תא הנוסעים זה מקום שמאוד כיף להיות בו.

 

מרווח פנים:

לפנים יש שפע של מקום לנהג ולנוסע. המון תאי אחסון גדולים ושימושיים.

מאחור הרכב צפוף יחסית, אפשר להסיע שני מבוגרים אבל זה ממש לא היעוד של הרכב.

לא בעיה גדולה מבחינתי, רוב זמן נוהג לבד או עם הילדים. הם מאוד אוהבים את מחזיק הכוסות וידית הנוחות.

תא המטען צנוע יחסית אבל בעל גישה נוחה ועומק טוב. הצלחתי להכניס מערכת קלידים של הבת שלי ללא כל בעיה.

 

מנוע, גיר וביצועים:

מדובר בגרסת הביניים של הV40. זהו מנוע מהדור החדש של וולוו בנפח 2.0 ו190 כ"ס. תיבת ההילוכים

פלנטארית 6 הילוכים שמגיעה מחברת אייסין.

למרות שלא קיבלתי הנחיות לבצע הרצה, החלטתי לשמור על סל"ד שפוי ב1500 ק"מ הראשונים ולהימנע מהאצות אגרסיביות ונהיגה בסל"ד קבוע.

גם בסל"ד נמוך והילוכים גבוהים בזמן ההרצה הרכב מושך קדימה למהירויות גבוהות בקלות יחסית ומגיע לשם מאוד מהר.

ההילוכים עוברים בצורה חלקה ומהירה, הורדת ההילוכים לא מהוססת, לרוב הגיר מצליח "לנחש"

נכון שדרוש כוח נוסף ומוריד הילוך גם שהדוושה לא צמודה לרצפה.

צבירת המהירות נעשית באדישות מסוימת, מזכיר קצת משחק מחשב, מד המהירות והסל"ד זזים מעלה בקצב גבוה אבל בתוך הרכב לא מרגישים שום דרמה. לא אהבתי את צליל המנוע, לא משדר שום גוון ספורטיבי.

לא הספקתי עדיין להתרשם לעומק מהצד הדינאמי, עד עכשיו מרגיש מאוד יציב ובטוח אבל גם מנותק.

למרות שהאיביזה הקודמת שלי לא מוגדרת כרכב ספורטיבי היא הרגישה לי הרבה יותר זריזה ומתקשרת בפניות.

 

נוחות והנדסת אנוש:

נתחיל בכסאות, פשוט מעולים! אפשרויות כיוון רבות, תמיכה צידית טובה, המושב קשה אבל בדיוק במידה הרצויה.

למרות שמדובר בדגם הספורטיבי עם צמיגי 225X45X17 הנוחות לא נפגעת יותר מדי. לדעתי מרגיש נוח

יחסית גם בסביבה עירונית וגם בין עירונית. הוא לא מתרסק מצד אחד וגם לא מתנדנד מהצד השני.

שילוב טוב של נוחות והתנהגות.

 

בידוד הרעשים טוב מאוד, הרכב משייט במהירויות כביש 6 ללא רעשי מנוע ורוח מוגזמים.

אפשר לנהוג מרחקים ארוכים ברכב מבלי להתעייף.

 

הנדסת האנוש לא מושלמת. עדיין לא הצלחתי להתרגל למיקום הכפתורים והמתגים.

יש מספר פערים שמאוד מפריעים לי - ריבוי הכפתורים בקונסולה המרכזית, כפתורי עוצמת השמע ממוקמים

בצידו הימני של ההגה במקום בשמאל והפער הכי גדול הוא בתפעול הטלפון- אין לחצני חיוג מהיר.

הדרך היחידה להתקשר היא ע"י חיוג פיזי של המספר, חיפוש באנשי הקשר או חיפוש בהיסטורית השיחות.

ההגה מרגיש לי גדול מדי ועמוס בכפתורים.

לטובה ראוי לציין שההגה נוח, תפעול התאורה והמגבים נגיש וקל כמו גם כפתורי המיזוג והשמע בקונסולה המרכזית.

אני עדיין חושב שלרכבי VAG יש הנדסת אנוש טובה יותר. לדעתי לVAG מובלים בתעשייה מבחינת הזו.

סיכום:

מאוד מרוצה מהרכב, עונה בצורה כמעט מלאה על כל הדרישות שלי.

התמורה למחיר מבחינת אביזור, כוח ועיצוב מאוד טובה.

הרכב מתאים למי שמחפש קרוזרית חזקה, מעוצבת, מאובזרת ונוחה ומוכן להתפשר על המרווח מאחור

וההתנהגות הדינאמית.

 

מי שמחפש קומפקטית מיוחדת יחסית לגולף, הלאון ושאר הקומפקטיות באזור ה140K

יכול להסתפק גם בT3 בעלות של כ150K, שם לדעתי התמורה הגבוהה ביותר.

 

v40_1.jpg

 

v40_7.jpg

 

v40_6.jpg

 

v40_2.jpg

 

v40_4jpg.jpg

 

v40_3jpg.jpg

 

v40_8.jpg

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש. בנודע לתפעול הטלפון- אתה יכול להפעיל חיוג קולי. על מנת שזה יקרה, צריך שאנשי הקשר יופיעו באנגלית.

אתה נותן הנחיה קולית call contact ולאחר התשובה של הרכב אתה אומר את איש הקשר.

יש גם אפשרות לומר למערכת dial number ולאחר מכן את המס׳ טלפון.

שיהיה המון בהצלחה עם הרכב.

אני משוחד לגביו (עובד ב״מאיר״) וחושב שהוא נותן תמורה מעולה לכסף, ביחס למתחרים הישירים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בוסטר אחד מאחור. הילד שלי כבר מספיק גדול כדי להיכנס לבד ולחגור את עצמו.

אני לא חושב שהV40 שונה מהבחינה הזאת משאר הרכבים באותו הגודל.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה המפורטת !

קיבלתי את ה T3 ליומיים, וההתרשמות שלי די דומה לשלך.

מעניין אם נוחות הנסיעה לא נפגמת עוד בשל הצמיגים הרחבים בהרבה בדגם שלך.

למרות שהיא מבוססת על שלדת הפוקוס, היא נופלת ממנה הן בנוחות והן בהתנהגות, למרות שהיא ממש אינה כושלת בשני סעיפים אלו.

אהבתי את המושבים המושלמים, כמו בכל וולוו מאז ומתמיד, את הבלמים המעולים ומערכת השמע המעולה.

ואני תמיד יעדיף מערכת שמע מצויינת על מולטימדיה מצועצעת.

נקודה מעניינת - המכונית הזו מגיעה לטמפרטורת עבודה במהירות מדהימה פשוט - תוך דקה היא בטמפרטורת עבודה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבלמים חזקים ורגישים, בהחלט בולט לטובה.

לגבי הנוחות, נסעתי בשתי הגרסאות של הצמיגים, ההבדל כמובן קיים בין

225X45X17 ל 205X55X16.



אני רגיל לרכבים קשיחים יחסית, במידה הגדולה הרכב לא מתרסק וזה עדיין הרגיש לי נוח.

לדעתי הרכב נראה ומתנהג יותר טוב יותר במידה הגדולה וזה שווה את מחיר הנוחות.

 

את מד הטמפרטורה בV40 בדקתי בעזרת מתאם OBD.

כמו כל הרכבים המודרניים הוא לא מיצג את הערך המדויק של מי הקרור.

מד הטמפרטורה בוולוו מגיע לאמצע כבר באזור ה70 מעלות.

כמובן שהרכב ממשיך להתחמם עד לטמפרטורת עבודה של 90 מעלות במשך דקות נוספות

אך לנהג אין שום חיווי על כך.



עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכרת לי שכשלקחתי את הT5 לנסיעה לפני שנתיים בערך לא הבנתי היכן עונים לטלפון בהגה... אני מרגיש שאני צריך נסיעה נוספת על הרכב הזה, שהוא איכשהו התפספס לי בגלל זוויות גלגול גבוהות מידי בבית אורן. גם למראה שלו לוקח לי זמן להתחבר - אבל אני מחבב אותו ואת הs60 כי הם שונים מהעדר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה המרכזית שפסלתי את הרכב הזה,עוד לפני שבכלל התנעתי, היא הנדסת האנוש עם מקסימליזם(הפוך ממינימליזם יעני?) של הכפתורים בקונסולה המרכזית וההגה שנותנים סביבה מיושנת לטעמי. הדור הבא של הV40 כבר יגיע עם העיצוב החדש שקיים בXC40.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית דווקא מאוד אהבתי את זה, כל הברדק מסכים הזה רק מוציא אותך מריכוז בנהיגה, הכפתורים הפיזיים הרבה יותר נוחים. - רעיון אדיר.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיצונית מהממת. הרבה יותר יפה מאודי. אבל בפנים קצת לא התחברתי. איך הגיר מרגיש לעומת dsg מבחינת מהירות העברת הילוך? תתחדש ותהנה .רכב ממש חתיך

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה המרכזית שפסלתי את הרכב הזה,עוד לפני שבכלל התנעתי, היא הנדסת האנוש עם מקסימליזם(הפוך ממינימליזם יעני?) של הכפתורים בקונסולה המרכזית וההגה שנותנים סביבה מיושנת לטעמי. הדור הבא של הV40 כבר יגיע עם העיצוב החדש שקיים בXC40.

אתה רק שוכח שיש לקוחות מבוגרים שנרתעים ממסכי מגע שמכילים עשרות תתי תפריטים, ומעדיפים מתגים פיזיים קלים ופשוטים לאיתור ותפעול.

סה"כ הנדסת האנוש בוולוו מצויינת ותוך כמה דקות מרגישים בה בבית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רק שוכח שיש לקוחות מבוגרים שנרתעים ממסכי מגע שמכילים עשרות תתי תפריטים, ומעדיפים מתגים פיזיים קלים ופשוטים לאיתור ותפעול.

סה"כ הנדסת האנוש בוולוו מצויינת ותוך כמה דקות מרגישים בה בבית.

נכון, יש גם קהל מבוגר. אבל מסחרית זה לא נכון לפנות בעיקר לקהל מבוגר, וולוו למדו זאת ועכשיו כל ליין הרכבים שלהם עובר למינימליזם.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכרת לי שכשלקחתי את הT5 לנסיעה לפני שנתיים בערך לא הבנתי היכן עונים לטלפון בהגה... אני מרגיש שאני צריך נסיעה נוספת על הרכב הזה, שהוא איכשהו התפספס לי בגלל זוויות גלגול גבוהות מידי בבית אורן. גם למראה שלו לוקח לי זמן להתחבר - אבל אני מחבב אותו ואת הs60 כי הם שונים מהעדר.

 

ה-T5 היא בהזמנה מיוחדת היום.

משווקים את ה-V40Cc עם המנוע הנ״ל ועם הנעה 4*4 שמשנה את ההתנהגות של הרכב (לטובה או לרעב זה כבר תלוי בך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, יש גם קהל מבוגר. אבל מסחרית זה לא נכון לפנות בעיקר לקהל מבוגר, וולוו למדו זאת ועכשיו כל ליין הרכבים שלהם עובר למינימליזם.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

ב.מ.וו למדו על בשרם, ובדרך הקשה, מה מחיר המינימליזם בסדרה 7 E65 שהיתה הראשונה שהציעה תפעול באמצעות מסך ותפריטי משנה ב i DRIVE שחסכה את הצורך במתגים רבים.

זה פשוט סיוט היה לתפעל אותה, גם לצעירים שלא מפחדים מטכנולוגיה.

עד היום, טרם ניתקלתי במערכת תפעול שתהיה נוחה כמו מתגים נפרדים, אבל כנראה זה מחיר הקדמה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...