Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר החלפת מערכת מקורית (hu+רמקולים) איו כמעט באסים


FLaW
שימו לב! השרשור הזה בן 2410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברשותי citroen c1, היום החלפתי את כל המערכת המקורית שמגיעה עם הרכב.

הורכב דאבל דין של פיוניר דגם BT290, ומקדימה הורכבו קומפוננט Morel Maximo.

הבעיה שהבאסים פשוט לא מורגשים בכלל בתוך הרכב, עם מצמידים את האוזן לוופר אפשר לשמוע שהוא נותן באס אבל ברכב זה לא מורגש כלל. בנוסף כשאני מעלה את עוצמת הבאסים דרך ה hu ומבטל את החיתוך אז הדלתות מתחילות לקרקש אבל הבאסים פשוט לא עוברים לחלל הרכב.

 

איפה הבעיה? אשמח לעזרה

חג שמח :)

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לדיונים כאן - מדברים על הנושא.



שדרוג למערכת המקורית בפיג'ו 208 עד 500שח

[h=1]מינימום השקעה בשביל סאונד נחמד[/h]

רמקולי הקומפוננט , נותנים סאונד מתחום ה 80-100H, ומעלה



תמיד יהיה חסר לך התחום הנמוך, תחום הבאסים -

עם מגבר אפשר להוסיף קצת עוצמה - אבל עדיין יהיה חסר התחום הנמוך אשר נותנים רמקולים יותר גדולים

 

לכן

AUDIO KING

המליץ לך להוסיף רמקולים 6/9 במדף האחורי .



הרמקולים הללו יוסיפו לך את תחום הבאס, התדרים הנמוכים אשר חסרים.

 

עוד אפשרות להוסיף סאבוופר, עם מגבר פנימי או חיצוני, להפעיל אותו בצורה טובה.

 

כפשרה, אני הייתי מוסיף רמקולים 6/9 במגש האחורי - ובינתיים נשאר עם הרמקולים הקדמיים.

והעלות תהיה סביב ה 300-500 ש"ח .



או - מוסיף סאבוופר מוגבר קטן (עם מגבר פנימי), מתחת לכיסא הנוסע או הנהג.

העלות כאן תהיה לכיוון ה 1000 ש"ח, כולל התקנה וחיבור כבלי החשמל להפעלה.

או רמקולים 6/9 במגש האחורי, עם מגבר קטן.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שאצלי התחום הנמוך לא קיים בכלל, הדבר היחידי שאני יכול כדי לתאר את הבעיה זה כשלא מכניסים עד הסוף אוזניות in ear אז הבאס מאוד שטוח, ככה התחושה כאילו שיש באס אבל הוא לא יוצא לחלל הרכב.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי הפניה ל 4 דיונים והסבר - אי אפשר עם הרמקולים הללו לספק באסים טובים.

הוספת בידוד לדלתות תשפר קצת , אבל - לא תספק דבר שהרמקולים שלך לא יכולים לספק.

 

הרמקולים שלך טובים מאוד לתחום שמעל הבאסים - מעל 80-100H.

לכן שומעים קלות את הבאסים בלי עוצמה, תחום הבאסים 40-80H -

דבר שהרמקולים שלך לא בנויים לספק.

 

כנס לדיונים הרשומים בתגובה הראשונה - כך יהיה לך כיוון.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קראתי את הדיונים וההסברים האלו מזמן ויש לי המון ניסיון עם מערכות מוגברות ולא מוגברות עם סאבים ובלי סאבים. ברכב הקודם שלי היה Morel tempo על המערכת המקורית והיה באסים, נכון לא כמו עם סאב אבל הם היו יחסית מורגשים. ברכב השני בבית יש קומפוננט מהסדרה הכי נמוכה של Hertz על המערכת המקורית ויש באסים, נכון שלא באסים כמו סאב ונכון שזה לא יורד נמוך אבל יש. אבל פה הבאסים פשוט לא מורגשים כלל, התדר הנמוך של ה 80 ואפילו 100 פשוט לא מורגש כלל. ברגע שאני מתקרב ושם אוזן על הוופר ניתן לשמוע שהוא כן "דופק" וכן מפיק באס אבל זה פשוט לא נכנס לחלל הרכב.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הימור שלי הרמקולים מותקנים בפאזה הפוכה,כלומר קוטביות לא נכונה.

עכשיו אני רואה שלפני-3 חודשים גם התיעצת,קיבלת עצות טובות.

אבל בסוף עשית משהו אחר לגמרי לפי הראש שלך.

אתה יודע מה אינשטיין אמר...................

 

images?q=tbn:ANd9GcRGjmGSWZH-WomSsQ9cVGNWYa56hHlTBIRE6pflvR9zz0hzNQSaEw

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר כי המגבר הפנימי ביחידת הראש חלש, ולא מספק עוצמה.

כנראה המורל קשים יותר להנעה, פחות נצילים - אם אני לא טועה סביב 86-90DB.

ואפשר ו רמקולי ההרץ יותר נצילים מעל 92DB .

 

הוסף בידוד נכון, כך הדלת תהיה כמו תיבת רמקול והבאסים יודגשו עוד קצת.

ואו, להוסיף מגבר.. אבל אתה מבקש דבר שלדעתי יהיה לך קשה במצב הנוכחי לקבל.

כתבנו על-כך הרבה, הלוואי והיה פתרון.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הימור שלי הרמקולים מותקנים בפאזה הפוכה,כלומר קוטביות לא נכונה.

עכשיו אני רואה שלפני-3 חודשים גם התיעצת,קיבלת עצות טובות.

אבל בסוף עשית משהו אחר לגמרי לפי הראש שלך.

אתה יודע מה אינשטיין אמר...................

 

images?q=tbn:ANd9GcRGjmGSWZH-WomSsQ9cVGNWYa56hHlTBIRE6pflvR9zz0hzNQSaEw

על תמהר לשפוט כי אין לך מושג על מה אתה מדבר, מה שנשאל לפני שלושה חודשים היה לגבי רכב אחר עם מhu מקורי. מוזמן לבש לשמוע את התוצאות מבטיח לך שתופתע לטובה, סה"כ במקום ה פיוניר שהומלצו לי הלכתי על ההרץ והן נשמעים מצויין. בכל מקרה ננסה את עניין הפאזה מחר, תודה!

 

ה hu הנוכחי אמור להניע את הרמקולים שמוצהרים על 90db. כמו שאמרתי זה לא שהבאס חלש או לא יורד נמוך הוא פשוט לא קיים.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שהרדיו המקורי תוכנן לעבוד עם הרמקולים המקוריים בתוך הרכב שלך.

ז״א שהמהנדסים הוסיפו עיבוד סאונד על מנת לשפר את תחום הבאס - זאת הסיבה שזה נשמע לך טוב ברדיו המקורי ברכבים הקודמים.

כעת אתה עם רדיו שמוציא ריספונס יחסית שטוח ואתה תצטרך לפצות על כך עם EQ. העניין של הפאזה שהזכירו גם יכול להיות גורם לכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הבעיה שגם ניסיון לפצות על זה עם ה eq כמעט ולא משפיע, זה רק גורם לוויברציות נוראיות של הדלת אבל בתוך חלל הרכב איו כמעט שינוי. לגבי המערכת המקורית היא נשמעה עוד יותר גרוע, הרמקולים המקוריים שמגיעים עם הרכב הם בדיחה. כנל ה hu שנראה שהגיע אי שם משנות התשעים.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבצע אטימה לרמקולים בדלתות. הייתי גם כן עם מורל מאקסימו. כמעט ולא היו באסים. ברגע שעשיתי איטום, פתאום היו באסים מטורפים. ככל שהפח ברכב זול יותר ואין בידודים, זה מה שישמעו.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי אותה בעייה כמו שלך בדיוק. במאזדה 3.

לא רציתי להשקיע הרבה במגברים וכו...

רציתי לשפר קצת את איכות השמע.

החלפתי רמקולים קדמיים לקומפוננט של פוקל. לא הזיז כמעק בכלום.

החלפתי HU לפיוניר. שיפר קצת.

אין מנוס מלהוסיף סאב בכדי לקבל צלילים נמוכים.

מה שכן בפיוניר אפשר לחבר סאב ישירות למכשיר. מחברים אותו ליציאה של הרמקול האחורי שמאלי ומגדירים במכשיר שהרמקולים האחוריים הם SW. (סאב וופר)

זה שיפר לי את איכות השמיעה משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה..

לאחר שבדקתי מספר כיוונים הבעיה הייתה באקוסטיקה של הרכב שהיא פשוט פח. מה שנעשה הוא הסרה של התושבת המקורית של הרמקולים ובמקומה נעשו הגבהות עם טבעות עץ ואיטום מסביב. וואו איזה הבדל עכשיו יש באס עוצמתי ועמוק השיפור לא פחות ממדהים.

 

תודה לכל העוזרים.

 

 

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שחשבתי :-) לפעמים הדברים הקטנים עושים את כל השינוי מבלי תוספת מגבר וסאב באלפי שקלים.

 

יום טוב והאזנה נעימה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שחשבתי :-) לפעמים הדברים הקטנים עושים את כל השינוי מבלי תוספת מגבר וסאב באלפי שקלים.

 

יום טוב והאזנה נעימה.

אלפי שקלים.... טוב שלא הגזמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...