Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SOUND STAGE DEPTH - עומק במה - אמת או בדיה


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 2431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם -

 

בהמשך לשרשור של נץ בנושא איפה אמור להיות מרכז הסטייג' - כאן.

 

אני רוצה לפתוח שרשור שנוגע באספקט אחר של במה, תמונה - סטייג'ינג והנושא הזה הוא עומק הבמה.

 

בשרשור הקודם לגבי מיקום המרכז ישנה תגובה של חבר הפורום BOO (סרגיי) והוא מתייחס לשם מאוד בקצרה לנושא עומק הבמה במילים האלו:

 

4. עומק של הבמה.



זה קריטריון מעניין ביותר וגם קשה ביותר להסגה. הוא לרוב מגדיר ממדיות של המוזיקה,

ונותן לנו לא רק לזהות את מקומם של הצלילים לרוחב אלה לעומק.

זה קריטריון שנותן לנו להבדיל בין עומקים של צלילים השונים. כלומר לדוגמה הזמר יהיה קרוב יותר מהטוף והטוף יותר רחוק מהזמר...

 

 

בבמה טובה נוכל לשמוע שיש כמה ממדים

 

attachment.php?attachmentid=492977&d=1503418191&thumb=1

 

במרחקים שונים וזאת חויה בפני עצמה.



לא כל להשיג את זה ובדרך כלל זה מצריך הרבה הבנה וכיוון וגם כל המערכת צריך להיות ברמה גבוהה.

 

אז באמת - אחרי שנים שאני מתעסק בכווני מערכת, למידת והבנת השמיעה האנושית - ברורים לי היום כבר הרבה מאוד נושאים כמו הבדלי עוצמה, כיווניות בציר האנכי והאופקי, הקרנה רחבה או צרה של גלי גול - גובה, רוחב, קדימה אחורה.

 

אבל איך אנחנו באמת מזהים עומק? מרחק? ועוד בתוך רכב כשהרמקולים פחות ממטר מהראש שלנו?

 

ואז התחלתי לקרוא קצת - חיפשתי מאמרים שקשורים לחקר עומק שדה בשמיעה אנושית ולהפתעתי, גיליתי שיש מעט מאוד מחקרים! אבל הגעתי לאחד מעניין במיוחד.

 

תלחצו על הלינק הבא:

 

[h=1]Auditory distance perception in humans: a review of cues, development, neuronal bases, and effects of sensory loss[/h]

ויש גם את המחקר הבא - PDF.

 

לאחר קריאה חלקית של המאמר וקריאה מלאה של קובץ הPDF אני מבין שעומק במה בתוך הרכב הוא יותר בדיה ממציאות - לא בלתי אפשרי אבל גם ההגזמות שאנו שומעים מאנשים בתחום שמדווחים על כך ששמעו זמר באזור מכסה המנוע - תסלחו לי, בולשיט. אסביר תוך כדי למה.

 

איך בני אדם שופטים עומק ומרחק?

 

מתברר שזה שילוב מאוד מאוד חזק של פסיכו-אקוסטיקה ומדדים של מדע מדוייק.

 

הגורם הפסיכו אקוסטי - מהו?

 

הגורם הפסיכו-אקוסטי כשמדובר על עומק ומרחק - הוא הגורם העיקרי והמכריע מתברר וזו גם הסיבה שעד היום יש יחסית, מעט מחקרים לגבי איך אנחנו שומעים עומק - כי אנחנו לא ממש שומעים עומק או מרחק - אנחנו רואים עומק! אנחנו רואים מרחק!

 

אנשים אשר ראייתם נפגע או אנשים אשר איבדו את ראייתם בד"כ מדווחים על התחדדות שאר החושים, בעיקר חוש השמיעה. עיוורים למשל - הם בעלי יכולת הרבה יותר גדולה מאנשים אשר רואים היטב, לבחון עומק ומרחק רק על בסיס שמיעה, וגם אז היכולת הזו מוגבלת - מעבר למטרים בודדים הם כבר לא יהיו מסוגלים להעניק עומדן מרחק מדוייק. 20 מטרים, 50 מטרים עלולים להתפס בדיוק באותו האופן ובקרוב אדגים זאת.

 

הגורם המדעי - מהו?

 

אתחיל בלחשוף אתכם לסרטון שמתעסק בציר האנכי- גובה וכיצד הוא משפיע על שאר היכולות שלנו למקם על בסיס שמיעה - לסרטון אני נותן קרדיט מלא לתם TOM22 אשר חשף אותי לערוץ יוטיוב מאוד מיוחד ומעניין -

 

 

תשימו לב איך האוזן החיצונית שלנו מתפקדת כרדאר.

 

בכדי לשפוט עומק על בסיס שמיעה אנחנו צריכים לבחון את הסך הכולל של סאונד ישיר, סאונד מוחזר, השתקפויות מוקדמות ומאוחרות ונפילות הספק במכפלות מרחק מהעצם שמשמיע את הצליל אל מול שאר הצלילים שאנחנו שומעים (יש את זה בPDF - כל הכפלת מרחק שווה ירידה ב6 דיבי בעוצמה).

 

העומק השמיעתי נוצר בעיקר מהRIVERB והCUE שאלו בעצם הדהודים קלים וצלילים שקשה לנו לשפוט בפני עצמם לבדם.

 

אז מה בעצם הבעיה כשמדובר ברכב?

 

1. אין לנו VISUALS של מה שאנחנו שומעים - אין וידאו, זה רק סאונד - אנחנו לא רואים באמת כמה רחוק בתוך הבמה או כמה רחוקה באמת הבמה עצמה מאיתנו.

 

כבר כאן אנחנו איבדנו בעצם לפחות 60-70 אחוז מהיכולת לשפוט עומק!

 

2. אנחנו יושבים קרוב מידי לכל הרמקולים.

 

3. עיקר הסאונד שאנחנו שומעים ברכב הוא גם ככה מוחזר - יותר מידי "סאונד מרומז" למי שיקרא גם את המאמר וגם את הPDF יבין שאני מדבר על הCUE.

 

4. רובנו מתקינים את עיקר הרמקולים שלנו על אותו הקו וגם מתזמנים אותם להגיע ביחד אל הראש - זה כבר הורס את שאר הסיכויים שלנו לקבל עומק.

 

אז אם ניקח את הגורמים האלו אנחנו נבין שאנחנו לא רואים אז אין לנו כבר גורם פסיכו אקוסטי ליצירת העומק הנדרש, אנחנו מסנוורים מהחזרים וכל הרמקולים שלנו מכוונים לתזמון דומה וגם נמצאים על אותו המישור.

 

אז איך בעצם יוצרים עומק?

 

אוקיי - כאן אני אתן כרגע תשובה חלקית ובתגובה הבאה אזרוק לכם כמה רמזים.

 

1. מגדילים את המימד ואת החדר ככל הניתן - תוסיפו רמקולים!

 

רמקולים אחוריים יתנו לכם עומק שדה כלפי אחורנית שיכול גם למשוך חלק מהבמה או אפילו רק את המרכז או הצדדים שלה ובכך להעניק לכם קצת עומק.

 

2. דואגים למקור סאונד ישיר גדול יותר - התקנה של הרמקולים שאתם רוצים שימשכו אליהם את הסאונד - און אקסיס! טוויטרים בעיקר.

 

3. תוספת רמקול סנטר ונסיון להתקין אותו כמה שיותר עמוק בתוך הדשבורד ולאחר אותו קצת בעזרת דיליי.

 

4. - הרמז יגיע בתגובה הבאה.

 

 

ניסוי מעניין שעשיתי אתמול ברכב בהתבסס על כל הנכתב מעלה

 

התקנתי הרי רמקול סנטר לא מזמן - ואז חשבתי לעצמי על שני הסטאפים הקיימים אצלי עם TC מוכוון נהג - אחד עם סנטר ואחד בלי וההבדלים בינם הם:

 

בלי סנטר - התמונה מאוד שטוחה אבל ברורה מאוד - הכל נשמע ממש על אותו הקו! תמונה מלאה וברורה אבל שטוחה - ממש כמו מסך טלוויזיה.

 

עם סנטר - נוצר סוג של עומק, הסנטר מוסיף עוצמה וצבע לתמונה - אבל העומק הוא כמו מסך קמור - כלומר הסנטר גורם למרכז לבלוט פנימה - אל תוך הרכב - ממש ממש בקצת כאילו והזמר קצת יותר קרוב אליי מהרמקולים הצידיים.

 

אבל מה אם אני רוצה לקבל עומק במקום הבלטה של הזמר?

 

אחרי קריאה של המאמר והPDF הבנתי שמה שאני צריך לעשות כאן הוא ההפך מכל מה שלמדתי עד היום - אני צריך לשבור את הטיימינג! במקום לנסות לתזמן את הכל כמה שיותר מושלם.

 

אני צריך ליצור ריברב לרמקול הסנטר (סטס S3T דרך אגב במפגש אצל סאונד סטורם אמר לי שהוא מתקין פלאגין ריברב בנגן IRIVER שלו בשביל להחיות קצת את הסאונד) אני צריך קצת קצת לאחר אותו- שישמע רחוק יותר!

 

אז אמרתי לעצמי אוקיי - נגזים בכוונה ונעקב את הסנטר שלי ב5 מילישניות שזה שווה ערך פחות או יותר למטר וחצי הרחקה - וואלה, יש משהו, קורה משהו - בקטנה, בקושי מורגש.

 

אז הגזמתי עוד - 10 מילישניות! - ציפיתי לשמוע כפול! הרמקול סנטר ממש מפגר אחרי הסט הקידמי בהרחקה שאמורה להתבטא בכ3 מטרים לא פחות - האם זה מה שקרה? האם אני שומע את הזמר מוכפל?

 

האמת - לא, אולי לפעמים, בווליום חזק יש קצת היפרדות אבל זה כמו סוג של ECHOING ממש מזערי.

 

האם זה העיף לי את הזמר מעבר לשמשה? - לא, ממש לא - אל תאמינו לגימיקים ולמיתוסים שמנסים למכור לכם על רכבים סופר אודיופילים וכו' וכו'.

 

אל תשכחו שאחרי כל זה - אני עדיין לא מסוגל לשפוט ממש את העומק, כי אין לי וידאו של מה שאני שומע - זה רכב וגם השמשה והרמקולים מול הפרצוף.

 

אבל האם זה יצר תחושה של מסך קעור במקום קמור? - כן!!! קצת... ממש קצת - אבל כן, זה יצר תחושה של עומק במקום תחושה של תבליט (שהיא גם סוג של עומק).

 

 

ניסוי בשבילכם

 

מה ההבדל בין אפשרות לשפוט עומק עם וידאו לבלי?

 

תביטו כאן:

 

 

זה מתוך הערוץ של the sound traveler שהוא בעצם המפיק של הסרטון הראשון שתם שלח לי - זה ערוץ נפרד ושלם ומדהים.

 

בהקלטה מעלה אתם תוכלו ממש להרגיש את הרחובות של ניו יורק וכשדברים יזוזו שם מסביבכם אתם ממש תוכלו להבין אם זה מגיע מהצד, מאחורה או בכלל כמה מטרים קדימה - והסיבה העיקרית לזה היא לא רק הסטריאו אלא גם הוידאו.

 

עכשיו תקשיבו לזה שוב כשהעינים שלכם עצומות ותנסו להבין כמה מהיכולת שלכם לשפוט מרחק - נפגעה.

 

זה מה שקורה לכם גם ברכב.

 

בתגובה הבאה אני אתן רמז לאחד הדברים שהכי יוצרים עומק במערכת סטריאו ברכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה מגיע הרמז - תשימו לב, כל המכוניות כאן הן רכבי יוקרה מ2017

 

אינפיניטי Q50 , אאודי A4, במוו סדרה 7, לינקולן MKZ

 

למה שמתם לב?

infinity q50.jpg

bmw7-2017.jpg

2017-lincoln-mkz-door-panel.jpg

2017-Audi-A4-interior-door-panel.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שמתי לב שאנשים "שאוהבים" מוזיקה אודיופילים למיניהם.

מפרקים את כל הרמקולים שמגיעים אם הרחב יוקרה שלהם. ובונים מערכת מאפס. :lol:

 

אבל אם להיות רציני לרגע עומק זה אכן מאוד מעניין.

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרמז שהעליתי - התמונות של דלתות רכבי יוקרה.

 

ישבתי אתמול ברכב ואחרי ששיחקתי עם הטיימקורקשן של הסנטר חשבתי לעצמי, מה אני צריך לעשות באמת בשביל לגרום לסנטר הזה להשמע רחוק יותר ממני? הרי אני לא יכול להתקין אותו מעבר לשמשה ולבנות מחדש את הדש פשוט לא מציאותי - ואז אמרתי לעצמי מה אם הייתי יכול להתקין את הסט הקידמי (ימין ושמאל) קרוב יותר אליי? ואז זה פגע בי!

 

בינגו - למה ברוב רכבי היוקרה היום הם מתקינים את המידריינג'ים ואולי רובם גם את הטוויטרים בדלתות??? למה?

 

הרי מדובר במומחים אמיתיים לסאונד - BOSE, בנג אנד אולאפסון, מרק לוינסון, הרמן קרדון וכך הלאה - למה הם עושים את זה?

 

מה הם כל כך טיפשים שהם עוד לא גילו את הקורות הקידמיות?

 

אז זהו - שלא, הם לא טיפשים - הפעם זה אנחנו שמפגרים מאחורה, הפעם זה אנחנו שמפספסים.

 

שרשור שלם של השוויצו בקורות הקידמיות שלכם בDIYMA אבל אף אחד! אף אחד שבונה את הרמקולים שלו בדלת.

 

לעומת זאת - שמתם לב למרצדס של אנדי ווהיימר בשרשור על מרכז הבמה? איפה הרמקולים הקידמיים - סט שלושה חלקים שלם? - בדלתות!!!

 

מה מקבלים מלהתקין שם את הרמקולים?

 

1. רוחב במה מירבי.

2. גובה תקין כל עוד יש טוויטרים במשולשים או בקורות.

3. עומק במידה ויש גם רמקול סנטר!!!

 

וגם אז - זה עומק "יחסי" - שום דבר לא יוצא מגבולות הרכב, בטח שלא תשמעו זמר מעבר לשמשה - זה פיקציה.

 

אבל אני לא מוכן להרוס את הדלתות של הסובארו :evil: קורות מילא אבל לא את הדלתות.

 

אולי ברכב הבא - לבינתיים אני נהנה ממה שיש לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה בדיוק התכוונתי כשאמרתי שידרשו שעות רבות כדי להשיג את המקסימום מהבמה.

ניתן בוודאות להשיג את התחושה של העומק עם התקנה סטנדרטית של הרמקולים וגם ללא רמקול אמצעי.

ברור לי שיש הרבה הגזמות בנושא ואני גם לא שומע את הזמר מעל מכסה המנוע.

אי- אפשר כמובן להעריך מרחקים אבל כשמשמיעים קטע באיכות טובה ניתן להבחין היטב שהמתופף נמצא מאחורי הזמר לדוגמא.

אגב, אני השתמשתי בעבר ברצועה מצויינת המיועדת לבדוק את עומק הבמה. ברצועה זו נשמע חצוצרן המתרחק בכל פעם בכמה פיט מהמיקרופון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מצטת.

 

BOSE, בנג אנד אולאפסון, מרק לוינסון, הרמן קרדון וכך הלאה - למה הם עושים את זה?

 

אני מאוד רחוק מלחשוב שהחברים האלה טיפשים. אני לא חושב שהם אלה שקובעים איפה למקם (אולי יש להם השפעה אבל שוב אולי)

 

סאונד ברכב ברמה גבוה זה לא דבר שכולם צריכים את זה.

אולי (אבל אולי) זה אחוז בודד של השוק של המכירות של הרכבים.

אז בשביל האחוז המסכן הזה הם לא יכניסו לך מידרנגי 3 (אני כבר לא מדבר אל 4) ONAXIS לקורות שיפריע לנהג ויהרוס את המראה של הרכב, ו99% אחוז מהאנשים יגידו מה זה הדבר הזה!

 

 

אני יותר חושב שהם שמים את זה איפה שיהיה פחות נזק למראה הכללי של הרכב ופחות חושבים על איך ליצור לך את הבמה והחברים האלה

 

BOSE, בנג אנד אולאפסון, מרק לוינסון, הרמן קרדון וכך הלאה - למה הם עושים את זה?

 

כבר עובדים עם מה שנתנו להם ומנסים ליצור מזה משהו טוב.

 

 

זאת עגב גם הסיבה שבתחרויות לסאונד יש קטגוריות שונות.

 

 

ולכולם יש כלילים שונים, יש ללא הגבלה, יש רק לרכבים עם רמקולים במקומות של המפעל ועוד ועוד. ובדרך כלל בקטגוריה ללא הגבלה (EXTREME וא PRO) אתה לא תיראה רכב עם מידרנגי בדלת.

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באאודי A8 יש לך פריזמות (טוויטרים אומינפולריים) שעולים מהדש בורד.

בQ7 יש לך מערך של איזה 45 רמקולים שפזורים לאורך כל הדשבורד - אם הם היו רוצים להתקין משהו בקורה הם היו עושים את זה.

 

זה לא סתם, זה לא מיקרי שאנחנו רואים יותר ויותר רכבי יוקרה עם כזו קונפיגורציה של מיקומי רמקולים.

 

כן - יש המון שיקולים רק בשד"כ היצרן של הרכב נותן למתכנן המערכת יד חופשית לגבי איזה רמקולים ואיפה למקם אותם וכמה כאשר עיקר הדגשים הם בדרך כלל המשקל של הרמקולים ורק אחרי זה העלות שלהם וזה גם היום מגיע כחבילות סאונד.

 

אבל כשאתה רואה שאחד ממומחי הסאונד המובילים היום בתחום שהוא גם במקרה אקס חוקר של נאסא ובמקרה גם חבר טוב של אחד מחוקרי הסאונד המובילים בעולם (פטריק בייטמן) ובייחוד בכל מה שקשור לרמקולים ותיבות - מתקין סט שלושה חלקים בדלתות ולא בקורות והוא מתרכז ביצירת מרכז בעזרת סנטר וטכנולוגית DSP ייעודית - אתה מבין שמשהו קורה, התחום הזה מתפתח.

 

אם פעם זה היה פשוט לבנות בקורות, אח"כ התחילו להופיע התקנות עם WAVE GUIDES כמו למשל גארי סאמרס שעומד מאחורי פיתוח הTHX וטכנולוגיית המיקסיניג וההקלטות של סרטי ג'ורג' לוקאס

 

ואחרי זה התחילו להופיע רמקולים אומניפולאריים - תחפש יצרן שנקרא MIRAGE ורמקולים שנקראים NANOSAT למשל - שקלתי לשלב כאלו במקום הקיימים.

 

ועכשיו בשנים האחרונות הרמקולים חוזרים שוב לדלתות של הרכבים ופיתוחי DSP וריבויי ערוצים.

 

אודיסון שיפרו את הFULLDA שלהם ותחום התדר עכשיו האפקטיבי מתחיל מ10 הרץ בקצב דגימה 24/192 וכך הלאה.

 

מעניין תוך כמה זמן נתחיל לראות רכבים עם SOUND BAR וסאב צנוע איפשהו בחזית הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק חבל שA8 וQ7 ועוד כל מני בקונפיגורציות האלה במחיר כזה אטרקתיבי שאני לא יכול בעצמי להבין עד כמה זה באמת טוב לי או לא טוב לי. וחוץ מזה יכול להיות שזה באמת טוב. :lol:

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן רק חבל שמראש ילד מסתובב שם עם רובה :?

 

בחנויות ספורט בארה"ב אתה פשוט ניגש ואומר למוכרת תני לי שלושה כדורי פינג פונג, נעלי נייק, את הרובה הזה שם ושתי מחסניות בבקשה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו - סליחה על ההקפצה (סלחנו :? ) - הנה סיקור מערכת של רכב שממש עכשיו מופיעה עליו סקירה בתת פורום כללי

 

שימו לב למערכת של בורמסטר - אתם עדיין חושבים שזה מיקרי? ואני באמת לא חושב שהיתה להם שום בעיה למזג שני אלמנטים בקורות - יש שם יותר ממספיק מקום.

 

זה נהיה ממש טרנד - זה לא סתם.

 

 

ולינקולן - פשוט וואו: שימו לב זה מ2010!!!

 

 

וגם

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי,

הייתי רוצה שתקשיב ברכב לרצועה Azawad של עידן רייכל והבא את רשמיך מעומק הבמה.

טעימה מהרצועה בקישור הבא:

עריכה אחרונה על ידי hawk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ממש עומק לבמה, זה לא צשנה איזה טרק תנגן שם. דווקא מהטרק הזה עוד קיבלתי אפקט אפילו קצת פחות מורגש וגם ככה זה בקטנה.

 

אולי זה בגלל הקול הגבוה של הזמר שם. בגדול, זה משהו שתרגיש אצלי ברכב עם כל מוזיקה וכל שיר.

 

סנטר מתוזמן עם המערכת, המרכז בולט וחזק.

סנטר מאחר לבוא, יש תחושה קטנה של דחיקת המרכז לעבר השמשה הקידמית.

 

זו אשליה כמובן ואתה לא ממש תדע לשפוט את זה עד שלא תשמע את שני המצבים בכדי שתוכל להבין את ההבדל הקטן הזה.

 

אני חושב שזו אחת הסיבות למעבר למערכות מרובות ערוצים אבל העיקרית שבהן היא שלל הקונפיגורציות שניתן לאפשרמלנוסעים ברכב, אני דיבטוח שעומק לא משהו שבאמת מעניין את היצרנים, גם ככה בלי גורם ויזואלי, זה לא ממש עובד טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הופתעתי.

ברצועה זו אפשר לשמוע בצורה ברורה מאד את הצלילים שמופקים מהקשה על ה"קאלאבש" (כלי הקשה אפריקאי שעשוי מ...... דלעת)

מגיעים מאחורי הפסנתר.

האם ניסית להקשיב לרצועה שבה

נשמע חצוצרן המתרחק בכל פעם בכמה פיט מהמיקרופון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורטוגזית הכלי הזה נקרא ברימבאו, מוכר יותר בקפואירה.אלא אם כן הכלי בקליפ הוא שונה, אתבונן שוב.

 

יש לי הקלטות של דוקטור צ'סקי שבוחנות עומק, אני באמת צריך להאזין לזה שוב. בטרק שהעלית הקול של הזמר שם קצת היה מפריע, אאזין לזה שוב עם הדגשים שחך.

 

בגדול עומק, כמו שאני ניסיתי לייצר, הוא סוג של אשליה וההבדלים באמת קטנים, אבל קיימים וזה הבדל שמיע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...