Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נירו או אוקטביה, 2 מושבי בטיחות ומבוגר באמצע


Nemesis
שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

בעוד מספר חודשים צריכים להצטרף אלינו 2 עוללים טריים, אבל רכב ליסינג צריך להחליף כעת.

את כסאות הבטיחות אני רוצה לקנות בשלב מאוחר יותר, לכן אין לי אפשרות לגרור אותם ולדחוף לכל רכב ולראות מה קורה.

 

השאלה היא היכן יכנסו בקלות רבה יותר 2 כסאות בטיחות (Chicco Nextfit) בחיבור Isofix ומבוגר מרגיע ביניהם במקרה הצורך.

את האוקטביה אני מאוד אוהב (זו תהיה האוקטביה השלישית אם אחליט לקחת), יש מאחור מרווח רגליים טוב מאוד ותא מטען שיכול להוביל קבוצת כדורגל. תעלת ההינע קצת מציקה.

 

מהנהיגה בנירו התלהבתי מעט פחות, היא נוחה לי פחות ותא המטען מצומק יחסית. לחיוב מרווח הרגליים מאחור מצויין, אין תעלת הינע מפריעה והיא מעט גבוהה יותר - אולי יהיה קל יותר לרתום ולהוציא עוללים.

 

מבחינת רוחב המושב האחורי על פניו לפי מיקום חיבורי ה- Isofix נותר מקום לבנאדם רזה לשבת באוקטביה, בעוד בנירו נראה שנכנס רק שרוך.

יש למישהו במקרה ניסיון עם 2 מושבי בטיחות בנירו לעומת האוקטביה?

 

אשמח אם למישהו יש תובנות כלשהן.

 

תודה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בכל מקרה אני כרגע עם אוקטביה חדשה לנסיון של מספר ימים, ובהשוואה ישירה מול היונדאי איוניק שברשותי האוקטביה שקיטה, הרבה יותר שקיטה וזה שווה לא מעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרכב ליסינג ובמידה ואען לך הגבלה על דלק, האוקטביה היא הבחירה שלך....ברכישה פרטית, הייתי הולך על האיוניק, בעיקר בגלל אמינות מפוקפקת של המכלולים בסקודה ועלויות אחזקה יקרות משמעותי....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך איוניק נכנס לסיפור. נירו ואיוניק ממש לא אותו הרכב, לא מבחינת הרעש, לא מבחינת מרחב פנים, לא בתנוחת הישיבה ונוחות הנסיעה.

באוקטביה אני הרבה פעמים נוסע במושב האחורי באמצע - וזה מאוד לא נוח לרגליים בגלל אותה התעלה. מה שכן, המזגן המפוצל לאחור נחמד ביותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את נירו, קצת מכיר את איוניק, אם הראשונה רועשת כמו השניה, לא הייתי חושב פעמיים והולך על הסקודה שהיא מרווחת, נעימה יחסית לנסיעה ויש לה גימור מצוין ואפילו תחושה איכותית למדי בקבינה. אם יש הגבלה על דלק או שמדובר ברכב צמוד, צריך לקחת בחשבון שהנירו חסכונית יותר ושווי השימוש שלה קרוב לודאי חוסך כמה לירות כל חודש יחסית לאוקטביה. בכל מקרה אף אחת מהן לא באמת מתאימה לאכלס שני כיסאות תינוקות פול סייז ועוד מבוגר מאחורה, לזה יתאים אוטו כמו הפיקאסו שיש לו שלושה מושבים נפרדים מאחור עם איזופיקס לכל אחד, אבל יש לו שווי שימוש בשמיים. בקיצור אין החלטות קלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם שני כסאות איזופיקס זה אומר שהמיקום שלהם קבוע יחסית במרכז הרכב ולא ניתן להצמיד אותם לדלתות , לכן חד משמעית אף מבוגר לא יוכל לשבת באמצע, גם נער לא, באף רכב שהוא לא מיניוואן עם 3 כסאות נפרדים מאחורה (אלא אם כן ההגדרה שלך לאדם רזה היא אחרת משלי...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

תודה על התגובות. מדובר ברכב צמוד עליו אני משלם שווי מס בלבד. אין מגבלה על דלק (אני חושב שאני אחד החסכוניים בחברה בכל מקרה). את ההבדל בשווי השימוש בין הנירו לבין האוקטביה 1.0 אקסלוסיב ניתן לספוג. המגבלה העיקרית מבחינת מבחר הרכבים שאפשר לבחור היא עלות הפרמייה בליסינג. האוקטביה בסדר (גם בצד הגבוה), והנירו שהיא יקרה יותר, קצת חורגת מהתקציב אבל אולי אפשר ללחוץ מעט על חברת הליסינג להתגמש ומהנהלת החברה להתגמש מעט גם כן.

 

בנירו עשיתי נסיעת מבחן. קצת יותר רועשת מהאוקטביה אבל בהחלט נסבלת. במושב האחורי האוקטביה גם לא שיא השקט - אמור להיות הרבה יותר טוב בדגם החדש.

אני כרגע צמצמתי לעצמי את הבחירה בין שני הרכבים, אבל אם יש למישהו הצעה מבריקה כמובן הכל פתוח.

 

על פניו המרווח באוקטביה בין נקודות האיזופיקס נראה משמעותית גדול יותר.

 

 

New-2013-Skoda-Octavia-India-Rear-Seat.jpg

 

לעומת זה הנירו:

 

 

%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A0%D7%99%D7%A8%D7%95-2016-in027.jpg

 

אני תוהה אם מישהו ניסה בפועל באחד הרכבים האלה, או שאין סיכוי לשבת ביניהם לא כך ולא כך.

New-2013-Skoda-Octavia-India-Rear-Seat.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרו החברים לעיל, אין שום סיכוי לשבת בין המושבים. לא בנירו ולא באוקטביה. בטח לא עם ה-Nextfit שתופס הרבה מקום במימד הרוחב. למען האמת אני סקפטי אם ניתן לשבת כך בנוחות אפילו בסניק/פיקסו. אלא אם כן, כאמור, אשתך דוגמנית ששוקלת 46 קילו (ואז אומר -סחתיין :-)).

 

אם אלה שתי האפשרויות - אני הייתי לוקח אוקטביה.

 

אגב, לפחות מניסיוני, לא צריך לעשות מיכולת הישיבה בין המושבים עניין גדול מדי.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי פיקאסו אחרי שראיתי שתמחרו אותה ב- 140,000. הבעיה היא שהתמחור שלה בליסינג הוא בסדר גודל של מזדה 6, אז זה לא בא בחשבון.

אוקטביה שלישית אם כך, למרות שהיבואן הרגיז אותי השנה עם מחיר מחירון גבוה. סתם מנפח את שווי השימוש כאשר בפועל הן נמכרות בהרבה פחות כסף. גם חלוקת אבזור מעצבנת - את חיישני הרוורס הם תקעו כל הדרך בסוף ברמת האבזור הכי יקרה.

 

תודה לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה לדעתי אם תוסיף 2 כסאות בטיחות אני בספק אם יהיה לך מרווח ומקום גם בנירו וגם באוקטביה. אם אתה בודק פרמטרים נוספים של חסכון בדלק, מערכות בטיחות ואבזור לדעתי הנירו לוקחת. תעשה את השיקול שלך אולי לבדוק רכב יותר גדול או שתלך על אחד משניהם וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת אבזור בטיחות בנירו יש תוספת בקרת שיוט אדפטיבית לעומת האוקטביה. לא מהותי. חסכון בדלק גם לא קריטי לי - מעבר לכך שאני לא מוגבל בדלק אני גם רגוע יחסית ומוציא גם מהאוקטביה הנוכחית כ- 1:14 עם המון נסיעה עירונית, מה גם שבשנים האחרונות אני נוסע אולי 15 אלף בשנה.

 

לעומת זאת באוקטביה הבגאז' הרבה יותר גדול, בנירו מספיק בקושי, נוח לי יותר באוקטביה מבחינת נסיעה ותפעול - וכמובן בנירו חסר מאוד האנדרואיד אוטו שיאפשר לא להדביק את הטלפון עם הניווט על הדש.

 

לגבי רכב גדול יותר שעומד בתקציב - אני לא מכיר. קיה ספורטז' - אולי גדול מעט יותר, אבל כזו עגלה שאני אשלם בעצבים כל יום. רנו קדג'אר דיזל אולי אפשר לדחוס לתקציב, אבל האבזור נוראי. אין אפילו פתחי מיזוג מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיה ספורטאז במושב אחורי אפשר לשים שני מושבים ומבוגר בגודל קטן באמצע. בדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזופיקס או חגורות?

למרות שבכל מקרה אני חושב ששלוש שנים עם ספורטז' 1.6 יגרמו לי לירות לעצמי בראש. לא הייתי רחוק מזה בסוף השנה השלישית עם הפוקוס 2006.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ניסיון עם שתי כסאות בטיחות של איוונפלו ופורד פוקוס סטיישן.

איני יודע מה רוחב מדלת לדלת באוקטביה אך הרוחב בפוקוס מרווח ואישתי ישבה בסדר גמור מאחור, מה שכן המרווח לרגליים בפוקוס מזוויע.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...