Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה באמת השתנה באאוטלנדר 2017? (או, מה באמת אני רוצה עכשיו?)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 2498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה.

בפתח דברי אני מתנצל ששוב נפתח כאן שרשור על האאוטלנדר

אבל כאדם אחראי וחבר בקבוצת מובילי הדעה, לאחר פרסום המבחן על הקודיאק ולאחר שקיבלתי לרשותי אאוטלנדר מהמודל האחרון הרגשתי חובה לרשום מעין "תיקון".

 

אינני יודע מתי בדיוק אבל איפשהו בתחילת 2017 יצאה לה ב"שושו" עוד מתיחת פנים לאאוטלנדר.

אתעכב כאן רק על השינויים המהותיים ואני מדגיש שוב - מדובר על דגם 2017 ששונה במספר דברים מהותיים ממתיחת הפנים הגדולה שנעשתה ב 2016.

 

אז מה נשתנה? (אני מתייחס לרמת גימור INSTYLE - מ 2016 לעומת 2017)

1. עיצוב הפנים שונה במספר נקודות.

הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש, כל הפתחים כוסו, משענת היד לנהג/נוסע רופדה מחדש והפכה לרכה ונוחה יותר.

נוספה תאורה פנימית לרגלי הנוסע והנהג

נוספה נקודת מתח לשורה השלישית

הריפוד שונה ומזכיר מאד את ריפוד העור. גם הדוגמה השתנתה

 

2. העיצוב החיצוני - למעט אנטנת כריש לא השתנה דבר.

 

3. תוספות ושינויים אחרים.

נהגתי לא מעט בדגמי 2016 ועליו התבסס המבחן שפורסם כאן. (לא התייחסתי ל 2015)

למעט מתיחת העיצוב החיצוני ועדכון הגיר שהפך למעט נמרץ יותר, לא נעשה דבר.

במתיחה הנוכחית (2017)נעשו שינויים הרבה יותר חשובים.

 

בידוד:

נוספו שכבות כפולות של בידוד באיזור תא המנוע,הדלתות, בכנפיים ובאיזור השורה השלישית.

התוצאה? סופסוף יש כאן שקט. אבל באמת שקט!

אמנם מיצובישי עדיין לא הגיעו לרמת השקט של פורד אבל ביחס ל 2015 השינוי לא פחות ממדהים וגם מול 2016 יש הבדל בעיקר בסיבובי מנוע גבוהים ורעשי המתלים כבר לא נשמעים יותר בחלל הרכב.

 

התנהגות:

המתלים ההגה ותיבת ההילוכים עברו כיול מחודש. המתלים הוקשחו, ההגה הפך לכבד ומדויק יותר ותיבת ההילוכים הפכה למעודנת יותר.

התוצאה? הפניית ההגה הרבה יותר החלטית והרכב שומר על הקו בלי להתנדנד ולבעוט. עדיין הקודיאק מדוייק יותר אבל זה לא כזה חד משמעי.

מנגד, התוצאה השלילית היא שכשהרכב עמוס ב 7 נוסעים, הוא פשוט מתרסק. אין לי מושג למה אבל זה מה שקורה בפועל.

תיבת ההילוכים לעומת זאת הרבה יותר שקטה וממהרת להעביר "הילוך" (או איך שקוראים לזה בתיבה רציפה) ולא מתעקשת להתקע באיזור ה 4000 סל"ד לנצח. התוצאה היא פחות רעש, יותר גמישות וצריכת דלק טובה יותר. (בתאוריה. אני עדיין בהרצה)

 

בטיחות:

נאדה. למעט מובילאיי אין שום בקרה אקטיבית וזה מאד תמוה ולדעתי טפשי מאחר והבקרות האלו קיימות ברמות הגימור האחרות.

 

סיכומון?

המתיחה הזאת היתה נדרשת.

בהחלט רואים שמיצובישי מנסים לשפר כמה שיותר בלי לשבור את המעטפת ולתכנן רכב חדש.(בעיות תזרים?)

והתוצאה? האאוטלנדר ה"מחודש 2" איכשהו, עדיין אטרקטיבי. זה לא שהקודיאק הפך פתאום לפחות טוב, אלא שבמחיר של האאוטלנדר והשינויים החדשים הוא עדיין מצליח איכשהו לקרוץ למי שלא מוכן להוציא עוד 20K-40K. (ולמי שלא אכפת שהאאוטלנדר הוא פחות או יותר רכב שבעה מקומות היחיד שאין לו מזגן לשורה השניה)

רק חבל מאד שנושא הבטיחות נשאר מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא ידעתי. תודה.

אותו מקרה קרה גם עם האוקטביה טרום מתיחת פנים- בשקט בשקט, עם עדכון המנועים לחזקים יותר ולכאלו בתקן יורו 6 (ה-1.2 105 הוחלף ב-110, ה-1.4 140 ב-150 העדכני), שודרג גם האבזור (למשל- ג'אנטים מגנזיום גם ב-1.2 אמבישן, גלגל הגה 3 צלעות בכל הגרסאות במקום 4 בקודמות, מולטימדיה קטנה יותר בדגמי הבסיס, עיתוב שונה לחישוקים ועוד קצת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מנדנד - לעתים קרובות, מה שנתפס ככיול מחודש של מתלים, הגה, ושיפור בידוד רעשי נסיעה הוא בסך הכול...

צמיגים אחרים / חדשים.

אני לא בא לבטל את מה שנכתב, פשוט צריך להיות מודע לגורם משפיע שלרוב מתעלמים ממנו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החליפו פאנלים בדלתות? ב2016 הפנלים מרגישים חלולים וזולים שנוגעים בהם.

לא החליפו. הפנים זהה.

אבל עוד משהם קטנים

קורות a קיבלו ריפוד במקום פלסטיק ערום

כנ"ל סוככי השמש.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדין על פי מה שרשמת (ניראה אם צריכת הדלק השתנת) ומי שלא צריך בדרך קבע 7 מקומות למבוגרים אז הניסן בדגם הבסיסי תחלופה טובה יותר לאאוטלנד. יותר מאובזר ויותר מודרני...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדין על פי מה שרשמת (ניראה אם צריכת הדלק השתנת) ומי שלא צריך בדרך קבע 7 מקומות למבוגרים אז הניסן בדגם הבסיסי תחלופה טובה יותר לאאוטלנד. יותר מאובזר ויותר מודרני...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

במה בדיוק יותר מודרני?

בזויות הפלסטיקים של הדשבורד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישנים הקפים מקורים, סטיית נתיב מקורית. בלימה אוטונומית (אולי עכשו כבר יש באאוטלנדר) איכות מושבים טובה יותר (לא מדבר על נוחות) תא נהג ארגונומי יותר, מזגן בשורה השניה, סאן רוף גדול יותר, תצוגה במרכז לוח מכוונים על כל הפונקציות (אולי יש את זה כבר באאוטלנדר) מנוע דיזל חסכוני שלא עולה מעל ל 200k. מערכת לא מקורית אבל לפי דעתי טובה יותר, וכן הפלסטיקים בפנים טובים יותר ונעימים למגע. אתה יכול שלא להסכים עם כל מה שרשמתי אולי לא באמת מעניין כל מה שצינתי או שאתה לא אוהב דיזל וכו... אבל היתה לי 2015 לפני המתיחות פנים לכאורה והיתה לי גם ההזדמנות להחליף אחרי שנתיים למתיחה החדשה.אני כל כך מאוכזב מהרכב ומהכמות שהוא מופיע על הכביש ללא כל הצדקה, ממש כמו ה מאזדה 3 לפני מספר שנים עד שאני ממש לא יכול לסבול ליראות אותו בכלל. באמת רכב שאני לא מבין מה מיוחד בו. (חוץ מ 7 מקומות למבוגר כמובן). נכון הרוב מליסינג בגלל עלות נמוכה. אבל בפרטי? לא מבין למה. וכן גם אני טועה טעיתי ואני מודה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדין על פי מה שרשמת (ניראה אם צריכת הדלק השתנת) ומי שלא צריך בדרך קבע 7 מקומות למבוגרים אז הניסן בדגם הבסיסי תחלופה טובה יותר לאאוטלנד. יותר מאובזר ויותר מודרני...

 

זה לא סתם שהאאוטלנדר שולט בליסינג - הבדלי המחירים (לחברות הליסינג)ה בינו לבין כל אופציה אחרת - עצומים. לכן אקסטרייל במקרה דנן (כנראה) לא היה אופציה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא סתם שהאאוטלנדר שולט בליסינג - הבדלי המחירים (לחברות הליסינג)ה בינו לבין כל אופציה אחרת - עצומים. לכן אקסטרייל במקרה דנן (כנראה) לא היה אופציה.

דרך אגב התחלתי ליראות גם אקסטרייל שמקבלים דרך מקומות העבודה, ראיתי כבר כמה מ"כיל". אולי ירידת המחירים של הרכב עזרה לו להיות נגיש גם בליסינג עכשו.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישנים הקפים מקורים, סטיית נתיב מקורית. בלימה אוטונומית (אולי עכשו כבר יש באאוטלנדר)אין בגרסת הINSTYLE אבל כן בפרימיום ומעלה. והפרימיום מתומחר כמו האקס טריאל "בתכלס".

איכות מושבים טובה יותר (לא מדבר על נוחות) לא סגור על זה.בכלל לא.

תא נהג ארגונומי יותר,אין ממש ארגונומיה במערכת מולטימדיה וכמה כפתורים. שניהם אותו דבר בעיני למרות שבניסן המראה יותר מודרני.

מזגן בשורה השניה,אכן

סאן רוף גדול יותר, נו.. זה נחמד אבל נעלם מהתודעה אחרי יום.

תצוגה במרכז לוח מכוונים על כל הפונקציות (אולי יש את זה כבר באאוטלנדר) יש

מנוע דיזל חסכוני שלא עולה מעל ל 200k. אכן למרות שהדיזל של מיצובישי מתומחר באיזור ה190 "תכלס".

מערכת לא מקורית אבל לפי דעתי טובה יותר, זאת אותה מערכת מבית גילקאר - הקונקטד.

וכן הפלסטיקים בפנים טובים יותר ונעימים למגע. לא ממש. אותו דבר רק מעוצב שונה.

אני כל כך מאוכזב מהרכב ומהכמות שהוא מופיע על הכביש ללא כל הצדקה, ממש כמו ה מאזדה 3 לפני מספר שנים עד שאני ממש לא יכול לסבול ליראות אותו בכלל. מסכים איתך באמת. זה מוריד מאפקט השופוני אבל נו..

באמת רכב שאני לא מבין מה מיוחד בו. (חוץ מ 7 מקומות למבוגר כמובן). המחיר והחשבון הפשוט של עלות מול תועלת. אחרי מתיחת הפנים הזאת זה יותר בולט לעין.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2498 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...