Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מג'נטיס דיזל שרשור בהמשכים


EliC25

פוסטים מומלצים

איזה צמיג קונים היום ב180₪ (מזה יש לקזז גם את עלות תיקון התקר?)?
משומש במצב סביר. בסהכ מדובר ברזרבי שישב בתא מטען כנראה לנצח (זה פנצר ראשון שלי ב6 שנים)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשעה טובה הותקנה בקרת שיוט ברכב.

נרכשה ערכה של ROSTRA , חברה אמריקאית שמייצרת לרוב סוגי הרכבים בקרות שיוט שמתאימות למחשב הרכב .

העבודה בוצעה באופן יסודי לחלוטין על ידי סשה, חשמלאי ומתקין מערכות מקצועי ביותר שהכרתי אתמול לאחר המלצות בפורום, הוא עובד בחדרה במקום בשם S.P.L, הבן אדם עם אהבה ענקית לכל העולם הזה, ולקח את האתגר של עבודה לא שגרתית וביצע אותה בצורה מושלמת, טיפל בכל בקשה שהייתה לי והכל במחיר הוגן לחלוטין.

תיאמתי איתו מראש והוא פינה את היום בשבילי, לא קיבל עוד לקוחות, וישב על הרכב בלי לעשות שום עבודה חאפרית, כל כבל הולחם לחברו ונסגר באופן מקצועי.

הרכב לא יצא מהמוסך עד שהמערכת לא הייתה תקינה במליון אחוזים, הכל נעשה באדיבות, סבלנות ונמשך גם לאחר שעת הסגירה העיקר שאצא משם מרוצה.

בנוסף, סשה ישב בסבלנות להתאים את הידית המיותרת של ROSTRA , לכפתורי שליטה בהגה שיש לי כבר מקוריים ברכב, הכין ממסרים בחדר העבודה וכך יצא שהשליטה אינה מהידית שיכולה לתפוס מקום לא נוח, אלא מכפתורי שליטת ההגה המקוריים, מה שיוצר מראה מקורי לחלוטין למערכת.

הבקר מתחבר ל4 מקומות : דוושת גז, שקע OBD , דוושת קלאץ, וידית שליטה.

כאשר לוחצים על הכפתורים בהתאמה, הבקר קורא מהירות מהOBD ומתאים את המתח לדוושת הגז לצורך פתיחת המצערת בהתאם למהירות על מנת לשמור עליה, לחיצה על דוושת הגז, בלם, או קלאץ, מנתקת את הבקרת שיוט. לחיצה על כפתור הRES מחזיר את הבקרה למהירות שהיינו בה קודם, כפתור הSET מכוון לנו את הבקרה למהירות שאנחנו נמצאים בה כעת, עובד בערך מ65 קמש ומעלה.

נסעתי עם הבקרה אתמול בערך כ200 קילומטרים, בכביש 5, בכביש 60 ,כביש 1 וכביש 4.

כל מי שטען שאין צורך ברכב ידני בבקרת שיוט - גם בשיוט ב90 קמש בעליות של כביש 1 וכביש 60 , הבקרת שיוט לא מורידה קמש אחד מהמהירות ופותחת מצערת בהתאם.

לא היה לי כל כך זמן או צורך לצלם את התהליך, בסה"כ חוטים.

כן צילמתי איך הרכב נראה רוב היום ואת ההכנה של הממסרים לכפתור.

תודה רבה רבה לסשה!

20171102_163904.jpgIMG-20171102-WA0055.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שקיבלתי עדכון פרטי, איזה כיף לרשום כאן שכל הכבוד! נהדר לשמוע ובטח שאני מרוצה שהכפתורים המקוריים שהובאו לארץ מתפקדים כשורה עם המערכת החדשה.

בהצלחה בפרויקטים הבאים!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד!

מה העלות של פרוייקט כזה?

גבוהה ובגלל שנעשה בחלקים אין לי עלות מדוייקת אבל באיזור ה2000 שח.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל לחיצה על דוושת המצערת מאיצה את הרכב, אבל לא גורמת לבקרת שיוט להתנתק (חוזרת לתפקד כשיורדים חזרה אל המהירות שבזיכרון). לא יודע איך זה אצלך כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל לחיצה על דוושת המצערת מאיצה את הרכב, אבל לא גורמת לבקרת שיוט להתנתק (חוזרת לתפקד כשיורדים חזרה אל המהירות שבזיכרון). לא יודע איך זה אצלך כמובן.
לא ניסיתי האמת כי תמיד לחצתי על Res
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל לחיצה על דוושת המצערת מאיצה את הרכב, אבל לא גורמת לבקרת שיוט להתנתק (חוזרת לתפקד כשיורדים חזרה אל המהירות שבזיכרון). לא יודע איך זה אצלך כמובן.
צדקת, אם אני לוחץ להאצה והמהירות חוזרת למהירות המוגדרת בקרת השיוט חוזרת לעבודץ.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אחרי מאות קילומטרים עם בקרת השיוט חזרתי לדווח על עולם אחר לחלוטין, נסיעה רגועה יותר ופחות מתישה.

אתמול נסעתי קרוב ל400 קמ עם הבקרה , בסופש עוד 300 ותדלקתי מיכל קרוב ל1000 קמ כש20 אחוז מזמן השימוש שלי היה בפקקים בצפון או באיילון דרום והתוצאה היא צריכה של 1 ל18.6 .

הבקרת שיוט הוגדרה ל105 בכבישי 90 ו115 בכבישי 110.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדעת במה אתה עוסק שנסועה שלך גבוהה כל כך?
יש לי סניפים של בחורות בכל הארץ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד בעבודה כזאת גם...סניפים של בחורות בכל הארץ. אבל את תחשבו, יש גם חסרונות. למשל התחת קיבל צורה של כסא, רגל שמאל יותר שרירית ברגל ימין בגלל הקלאץ' וכו'.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...