Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתמשך- רכישה ומעקב עלויות אחזקת Audi A1 1.4tfsi dsg


shlomi_e11
שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך הנוחות?

יצא לי להעביר לאחרונה

 

לא יודע אם לכתוב "הגיעו ימות המשיח", או "איך נפלו גיבורים".

תתחדשו ותהנו.

לגבי הפקקים, אם הם חלק מחיי היום-יום, תנסה מוד ידני.

 

תודה,

כזה אני, חי על הקצה ;)

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה מקס,

אכן הסדרה 1 היתה על הפרק, אבל האישה לא מסכימה לנסוע על בימר, זה עברייני לה מידי..

 

חבל, אבל האמת?

האאודי נראה הרבה יותר נשי, ואלגנטי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי רמת האבזור, לא הייתי מתלהב מבולמי גז, אין כזה דבר בולמי גז, כל בולמים עובדים על שמן, הבולמים שלך הם Dual pipe כאשר בצינור בפנימי יש את השמן שהודף את פעולת הבולם ומסביב בצינור החיצוני ישנו גז בשביל להוליך את החום של הבולם החוצה.

בולמים באמת טובים הם Single pipe, כי להם יש באמת התנגדות גדולה יותר מיכוון שיש מקום גדול יותר לשסתום הבולם.

 

אז... שלא יעבדו עליכם עם שטויות שיווקיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון,

חודשיים עם הרכב ו-4,000 ק״מ, על השעון 73,000 ק״מ.

 

צריכת הדלק שמדדתי במשאבה נעה בין 1:14 כשנוסעים מהר יחסית ומזגן לבין 1:16 בנהיגה רגועה (50-50 עירוני/בינעירוני).

 

איזון גלגלים - בוצע בעלות 120 ש״ח ב״צמיגי סער״ בתל אביב (מומלץ!) לפני הטסט בעקבות רעידות שהיו במהירות גבוהה, הבעיה נפתרה (כנראה שנפלו משקולות של האיזון מהג׳׳אנט).

 

טסט - עבר חלק, דקה וחצי והייתי בחוץ.

 

ווקס - הרכב נשטף ידנית עם סבון כלים ומים אחת לשבוע-שבועיים (כמות סבון של פקק קולה בדלי מים) ומרוסס בווקס מהיר של חברת sonax bsd (מיכל חצי ליטר של ריסוס, מספיק ל7-8 שטפות, מחיר 50 ש״ח אצל אבי חלקי חילוף), נותן תוצאות ממש יפות בכלום עבודה.

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8-%D7%95%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%94-sonax-xtreme-brilliant-shine-detailer

 

החלפת בלמים - (650 ש״ח) ביצעתי החלפה של בלמים קדמיים: צלחות ורפידות של TRW, נוזל בלמים של וירט.

אפשר לראות את העבודה במדריך הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?632236-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-A1-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-1-4TFSI-122HP

 

גיר DSG7 - לפני כשבועיים התחלתי לשמוע נקישות מוזרות בתחילת נסיעה, מופיע רק לפעמים, לא תמיד. לא יודע אם זה חדש או שזה היה תמיד ופשוט לא שמתי לב.

 

בתור החושד מספר 1 בגיר במדובר, הלכתי ל״מרכז הגירים״ בחולון, חיברו את הרכב למחשב הגיר, ראו שהכל תקין, עשו סיבוב על האוטו ואמרו שהכל תקין 100% ואין מה לדאוג. כנראה שמדובר ברעש נורמאלי של הגיר הזה.

 

דרך אגב - מי שמחפש להחליף מצמדים ל DSG7 ממליץ לקפוץ אליהם, הבעלים הוא בחור נחמד ממש, ישב איתי רבע שעה והסביר לי על הגיר, המצמדים, הראה לי גיר כזה מפורק, הסביר והראה לי את הקיט מצמדים החדש שהוא מרכיב. ולפי מה שהבנתי המחירים שלו ממש טובים והוא מרכיב מצמדים מקוריים של חברת LUK.

 

אמשיך לעדכן, מקווה שלא יהיו הפתעות עד הטיפול הבא בעוד 3,500 ק״מ (החלפת שמן/פילטר כל 7,500).

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תברר גם נושא האדפטציה של גיר. יש כאלה טןענים שיש שזה חובה על מנת לשמור על תקינותו

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תברר גם נושא האדפטציה של גיר. יש כאלה טןענים שיש שזה חובה על מנת לשמור על תקינותו

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אי אפשר שלא לבצע אדפטציה ולשחרר את הרכב ללקוח.

ללא אדפטציה הרכב הופך לכמעט בלתי אפשרי לנהיגה עם חבטות קשות מאוד בכל החלפה ובמיוחד בהילוך ראשון.

מזכיר מאוד תלמיד בשיעור נהיגה הראשון שלו.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאחרי החלפה מבצעים זאת. הכוונה , למי שלא הבין, לעשות זאת כל טיפול שנתי גדול. או בערך כל 15-20k קילומטר. בתוך קלאריזת קלאצים יש מנגנון שאמור לפצות על שחיקת קלאצים. לפעמים הוא תקוע ואז גיר מתחיל לדפוק.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, שאלה בנוגע לאדפטציה הזו-

 

כרגע הגיר מעביר הילוכים סופר-חלק, אין דפיקות, אין החלקות. 73,000 קמ על מצמדים מקוריים, מכטרוניק הוחלף ב2013 בקמפיין לחדש.

 

האם עדיין יש לבצע את ההליך? או שזה מנגנון אוטומטי שקורה לבד? כמה עולה לבצע דבר כזה?

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון:

 

אחרי 5 חודשים עם הרכב, ו-8,500 ק"מ סה"כ, תקלה חדשה:

הבעיה- מחסור בכוח, לדוגמה: שיוט על 90-100, לחיצה על דוושת הגז עד הסוף, הרכב מוריד להילוך 5 ומנסה לטפס במעלה הסל״ד והמהירות אבל נאדה- אין כוח- מרגיש כאילו אין טורבו ברכב, אין את ה"boost״ שמאפיין אותו.



חום מנוע רגיל ויציב, אין נורת צ׳ק אנג׳ין, מרגיש כמו

קיה פיקנטו

1.0 ליטר אוטומט (ולא כמחמאה).



 

סריקת תקלות מראה:

P0234- Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition.

 

כיביתי את הרכב לדקה והבעתי שוב- הפלא ופלא, המנוע עובד כרגיל, יש טורבו כרגיל.

 

אציין כי הטורבו ברכב הזה הוחלף לטורבו *חדש* דנדש במוסך המרכזי ב-50,000 ק״מ, לפני כשנתיים וחצי אצל הבעלים הקודמים, לטענתו- הורגש חוסר כוח ברכב, היה נפתר על ידי כיבוי והדלקה (לא יודע לגבי קוד תקלה כלשהו).

 

אפשר לראות את השרשור הרלוונטי כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?638643-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%95-%D7%B41-4tsi-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2010%D7%B4-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-Audi-A1-1-4TFSI

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק.

 

ברכישה כתבת "

נכון, אני לא סובל את הקונצרן בגלל סוגיית הגיר המקולל, אך על אף המחדל וריבוי התקלות, אמרתי שאני מוכן לנסות ולראות מי מה מו."



היום בפורום טכני אתה מתלונן על מנוע השנה.

 

היית מוכן לנסות, ועכשיו ראית מי מה ומו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק.

 

ברכישה כתבת "

נכון, אני לא סובל את הקונצרן בגלל סוגיית הגיר המקולל, אך על אף המחדל וריבוי התקלות, אמרתי שאני מוכן לנסות ולראות מי מה מו."



היום בפורום טכני אתה מתלונן על מנוע השנה.

 

היית מוכן לנסות, ועכשיו ראית מי מה ומו.

 

צודק, והרי לכם חוות דעת אובייקטיבית על רכבי הקונצרן,

בניגוד לעדר הפאנבויז שממהרים לגונן עליו, כשהמלך הוא עירום.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון: 79,000 ק״מ על השעון,

הרכב עבר 9,600 ק״מ מהטיפול האחרון (לפני חצי שנה).

 

הוחלף פילטר שמן Mann 712/94 וכן שמן מנוע Castrol Edge (נכנס בדיוק 3.6 ליטר).

עלות - 217 ש״ח.

 

כלים נדרשים:

ג׳ק הרמה

בוק בטיחות

מפתח פילטר - עדיף מפתח כוס

ראצ׳ט ובוקסה 19 מ״מ לפתיחת בורק ריקון

מיכל איסוף שמן.

 

תהליך העבודה:

הרמת הרכב+בוק בטיחות

פתיחת מכסה מילוי שמן

פתיחת בורק ריקון עם בוקסה 19 מ״מ וריקון השמן הישן

סגירת בורג ריקון לאחר שכל השמן יוצא

פתיחת הפילטר הישן והחלפתו בחדש

מילוי 3.6 ליטרים שמן מנוע חדש

סגירת מכסה מילוי שמן

הורדת הרכב והנעתו 5 דקות, המתנה 5 דקות עם רכב כבוי

למדוד מפלס שמן עם המדיד ולהוסיף במידת הצורך.

 

115.jpeg114.jpeg113.jpeg112.jpeg

111.jpeg

 

לינק למדריך המצולם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?640954-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%A0%D7%9F-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-Audi-A1-2011-1-4-TFSI&p=5530884#post5530884

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...