Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 רובוטית נתקעה


CRuzer669
שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה קרה אתמול, נסעתי לסופר הקרוב נסיעה של אולי 2000 מטר הלוך חזור, באמצע הנסיעה נדלק נורת מנוע ואחרי כמה שניות הרכב נכבה לי בכיכר, הנעתי בחזרה והגעתי לסופר, כיביתי את הרכב וסרקתי תקלות באמצעות אנג'יי והתקבלו 6 קודים : po0354 po0102 Po0351 po0352 po0112 po0353 אחד מהקודים הוא כויל מספר 2 תקול.

 

ניסיתי להניע וברגע שהניע נכבה, לאחר כמה ניסיונות הרכב הניעה והצלחתי להגיע לכניסה של הבניין שבו אני גר ושם שבק שוב, הפעם לא היה קראנק לא כלום וגם הלוח מחוונים הראה רק שהדלת פתוחה, פתחתי מכסה מנוע והיה ריח חריף קצת, ניסתי לגרור אותו בN אבל מסתבר שהגיר ננעל על E ולא היה אפשר להזיז אותו, הגיע טכנאי של שגריר בדק פיוזים ואחד הפיוזים (20A) נשרף בכל פעם מחדש שסיבבתי תמפתח כדי להניע, בקיצור הוא ניתק קונקוטורים של הגיר שישתחרר חזרה לN, מפה לשם הזמנתי גרר ליום ראשון למוסך.

 

החשש שלי הוא שהקויל מספר 2 מקצר ושורף תפיוז כל פעם מחדש, (החלפתי 4 כוילים חדשים לפני שנה) ע''פ סרטון ביוטיוב שנראה הגיוני לבעיה אצלי:

[video=youtube;BuN2oesGk-0]

 

מה אומרים הגיוני?

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב הלך הגיר ניתן למומחים לשפוט . קורולה רובוטית רכב לא אמין הרבה בעיות היה חבר שנתקע איתה בכביש מהיר והגיר לא הגיב (N מהבהב) הגיר נדפק והרכב נגרר למורשה טויוטה שם עידכנו אותו ונפתרה הבעיה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עכשיו נעלב כי אתה רוצה להחליף אותו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לגיר, אם היה גיר היתה נדלקת הנורה שלו, פה נדלקה נורת מנוע וסרקתי.

 

לא בדקתי חיוט, בקטע הזה אני לא ממש מבין ולא רוצה לעשות נזק.

 

VLAD שיעלב הגיע זמנו 5 שנים וחצי כמעט.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הבעיה שתיארתי שקרה לחבר כתוצאה ממה אם אתה טוען שלא הלך הגיר? האם הקלאץ` הלך ? שמעתי על עוד 2 מקרים כאלה ..

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות בגיר זה שהרכב לא נוסע שהוא מונע, גם אם היה הולך קלאץ' האוטו היה מניע, הקלא'ץ אצלי עבר רק 48 אלף ק''מ הוא בדרך כלל מחזיק מעל 100 אלף.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שאוכל לעזור מניסיוני.

היתה ברשותי קורולה רובוטית כ3 שנים ממקום עבודתי, עברתי איתה 150 אלף קילומטר, את מגוון התקלות בגיר אני מכיר כאיש טכני ממקור ראשון, הקלאץ של קודם אתחיל בכך שהקורולה הרובוטית לא מחזיק 100 אלף קילומטר! לא בעשרות רכבי החברה הללו שהיו בשימוש החברה.

אצלי כל 50 אלף קילומטר החלו בעיות שהגיר מה שגרם לי להיתקע באמצע נסיעה, כשהרכב היה נלקח למוסך מורשה, בכל פעם המוסך היה "מאפס" או "מעדכן" גירסת מוח, או מחליף מוח מחשב, כל הדברים הללו לא פתרו את תקיעות הרכב עם שגיאת E בלוח השעונים, מה שנאלצתי לעשות בכל פעם שהחלו הבעיות הוא לשרוף את הקלאץ השחוק (גז וברקס יחד...) עד לנזק מוחלט של הקלאץ, המוסך (רכב חברה...) היה מחליף קלאץ חדש שלאחריו הייתי נוסע עוד חמישים אלף עד לשחיקת הקלאץ החדש שוב, דבריי אלה לא רלוונטיים אם יש לך תקלה מכאנית בגיר (מעביר הילוכים, סינכרון וכו'..) או בוכנת מנוף קלאץ תקולה, אני יכול להגיד שלזכות הרכב, מנוע מוצלח וחזק, רכב משפחתי בגודל סביר, חיסכון מעולה בדלק ומזגן מקפיא. אם אתה נוסע רק ברכב זה מבלי לחוות את השינוי בין גיר אוטומטי נורמלי לזה הרובוטי אז הכל בסדר, בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא חייב להיות קשר לגיר,אם נדלקה מנורת ניהול מנוע מדובר בבעיה שקשורה ישירות לזה,השריפות של הקוהלים זה מחלה ידועה במנועים האלה.

 

אם הרחת ריח של דלק אז קרוב לוודאי שמדובר בדלק לא שרוף משמע בעית מזרקים ו/או קוהלים,אם זה ריח שרוף אז קרוב לוודאי שזה אכן בעיה בגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן: צדקתי, הבעיה היתה בכויל מקצר, במוסך הוא עלה באש והוחלף, ונחשו מה? הכויל שנשרף הוא של חברת BREMI הגרמנית והוא אולי בן שנה באוטו.

 

מסקנה מהאירוע הזה: קנו חלפים מקוריים במיוחד שיש לכם טויוטה אז רק DENSO.

 

17976591_1556758054349058_1044561580_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...