Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ונטה עובדת ללא הפסקה רק בימים חמים,ובימים פחות חמים עובדת לסירוגין, מיני One


nimo
שימו לב! השרשור הזה בן 2505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיה שהצלחתי לפתור חלקית.

 

לפני חצי שנה קניתי מיני one

 

הונטה שם עבדה ללא הפסקה, פניתי למוסך ושם התברר שכנראה היוניט והטרמוסטט לא עובדים באופן תקין,לכן הונטה עובדת נונסטופ.

 

הוחלף התרמוסטט, שעליו גם יושב מובנה החיישן חום מנוע והיוניט של המאוורר.

 

בימים רגילים, בהתאם לעונה עד כה, הונטה היתה נכנסת לעבודה לזמן קצר, ומפסיקה לאחר דקה וחצי או פחות.

 

אבל לפני כמה ימים שיה דיי שרבי, מהרגע שהיא מתחילה לעבוד, היא לא מפסיקה, גם שהטמפרטורה צונחת מתחת ל90 86 וזה לא משנה אם נסעתי חצי שעה או עמדתי במקום, הונטה לא מפסיקה את פעולתה, עד אשר אני מדומם מנוע.

 

והנה היום זה שוב קרה. אני לא מצליח להבין היכן הבעיה, מפני שהכל על פניו תקין. אין חוסר מים, וכאמור, הטמפרטורה תקינה. ובימים שלא ממש חם, הונטה עובדת און אוף.

 

מישהו אולי מכיר את הבעיה, או יכול לשפוך קצת אור על העניין? ודבר נוסף, כאשר האוורור נכנס לפעולה, שומעים שהיא על סל"ד גבוה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

 

אין צורך בו, גם בימים היחסית חמים שהיו, נסעתי ללא הפעלת מיזוג.

 

הבעיה היא כאילו יש איזשהו נתק בפקודה/ממסר למחשב

 

והפעולה לא נפסקת גם כשהחום מנוע תקין ונמוך מהרצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה: יש מצב שאישהו חיישן טמפרטורת אקלים מסוכרן /מתמשק עם יוניט חום מנוע ?

 

כי זו אחת האופציות שנראית לי הגיונית לסיטואציה המוזרה הזאת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים עולים זה בסדר, בשביל לייצר יותר חשמל בכדי להפעיל את המאווררים.

המערכת קירור היום הם הרבה יותר מסתם חיישן חום, הן כן מתחשבות בטמפרטורת אקלים בחוץ, לכן זה נשמע לי תקין, אבל מאוד קשה לדעת, כי אני לא מכיר את הרכב הספיצי והתנהגות מערכת קירור של כל רכב מעט שונה.

כן הייתי מתייעץ עם המוסך או לפחות מחפש בפורום של מיני בחו"ל את התופעה הנ"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה adi

 

וכבר שהתחלתי לבדוק בכל מיני פורומים בחו"ל

 

היה לי דיי קשה למצוא תשובה חד משמעית מאחר וישנם דגמים שונים ושלי יחסית פחות נפוץ

 

רובם קופרS

 

וגם שם דיי מבולבלים מאופן תפקוד הוונטה.

 

חייב לציין שלא ידעתי שמערכות הניטור מתחשבות גם במפרטורה בחוץ

 

ויש בזה לא מעט היגון מאחר ולדוגמא היום לא היה חם כמו אתמול והוונטה כלל לא עבדה

 

וטמפרטורת עבודה חום מנוע תקינה לגמרי.

 

פשוט תוהה מה יהיה בימי הקיץ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חברים, אשמח מאוד לשמוע אם למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה

 

או המלצה מה לבדוק בנוסף, אם קיים ממסר על הוונטה שאמור לנתק או בעיית מחשב?

 

איש מקצוע אמין גם יתקבל בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שמחשב ניהול מנוע מזהה תקלה כלשהיא והוא במוד חירום שזהו הדלקת מאור מנוע ללא הדלקת נורה. כדאי להתחבר לסורק מקורי .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה איציק

התחברנו עם סורק מקורי, ישבנו שעות להבין איפה התקלה אבל הסורק המקורי שלל כל אופציה של תקלה

 

וישבנו שם שעות להבין מאיפה זה יכול לנבוע.

 

ברירה אחרונה היתה מחשב ניהול מנוע אולי תקול :/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון שאולי יעזור לשפוך קצת אור על הבעיה:

 

כאשר אני מדומם מנוע ומניע שוב, הרכב לא מפעיל וונטה מיד!

 

כאילו המערכת התאפסה, ואז נכנסת שוב לעבודה כאשר הטמפרטורה מגיע ל94 מעלות

 

ומשם ממשיכה לעבוד לאורך כל הדרך ללא הפסקה. אולי בעיית מחשב?

 

או שיש מצב לעדכון גרסה מחדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור כול מה שרשמת.. הדבר הראשון שאני מציע זה לשטוף/לנקות את הרשת של הרדיאטורים של המזגן,מנוע.

נראה כאילו בימים חמים הוונטות לא מצליחות להוריד את הטמפרטורה לטמפרטורה הרצויה..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיתי מנסה לשאוב מידע ממוסך מורשה או מחלקה טכנית של היבואן כדי לקבוע אם המצב תקין או תקלה ומשם להתקדם . אולי כך זה פועל וזאת לא תקלה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשת של הרדיאטורים נקייה, וציינתי שהחום מנוע יורד כמעט ל70 מעלות והוונטה עדיין ממשיכה לעבוד.

שזה הרבה מתחת לטמפטטורת עבודה תקינה. הפעולה פשוט לא מפסיקה עד כיבוי המנוע. שאני מפעיל מחדש,

אז הוונטה חוזרת לעבוד רגיל, ברגע שהחום מנוע חוזר לעלות ל104 .

 

איציק, הייתי שמח למישהו שינדב לי מידע ממהמוסך או מהמחלקה הטכנית, אבל אני כמעט בטוח שישלחו אותי למוסך הראשי ושם בטח ירצו לחייב אותי רק על חוות דעת לפני שבכלל יתחילו לחפש את מקור הבעיה. בסורק מקורי לא מתגלה כל בעיה..

עריכה אחרונה על ידי nimo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...