Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט הגבהה לסובארו אאוטבק 2011


subaruB499
שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

החלטתי להגביה את הרכב אחרי התלבטות ארוכה. בדקתי את האפשרות לגשת לאיש מקצוע כמו איציק פרונט או מוסך אוטודן (שם הגבהתי בעבר) אבל.... התחשק לי לבצע בעצמי

את התוצאה נציג עכשיו והתהליך בהמשך

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

 

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגבהה בוצעה על ידי הוספת ספייסרים מעל הבולמים. סה"כ 40 מ"מ

הספייסרים הוזמנו מאיביי

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

את הדרך לביצוע העבודה למדתי מסרטון ביו טיוב שהראה 90 אחוז מהעבודה.

 

בשלב הראשון הרכב הורם והגלגלים הוסרו

ניגשתי למתלים הקדמיים

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

נותקו ממקומם עיגוני צינור הברקס, וחוט חיישן הABS

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

 

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

 

לאחר מכן יש לנתק את המחבר למוט מייצב

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

לפני שחרור ברגי הבולם יש צורך לסמן את כיוון הבורג העליון (כדי לא לאבד את כיוון הפרונט)

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

שחרור ברגי הבולם וניתוקו מהנאבה. ניתן להעזר בגק לתמיכה והורדה של הנאבה לקצה מהלך תחתון

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

פתיחת ברגי כרית הבולם וסימון הבורג הקדמי

ניסיון הגבהה לא&#1.jpg

שליפת הבולם החוצה, חליצת הברגים הקצרים ונעיצת הברגים הארוכים (גוז'נים) בראש הבולם. הושבת הספייסר ותחילת הרכבה.

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

כעת יש להרכיב הכל בסדר ההפוך ולהקפיד על מיקום הבורג המסומן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה ושרשור מעניין, ממה עשויים הספייסרים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרן אחורי......

גלגלים הורדנו

צינור ברקס ניתקנו וגם שיחררנו כבל בלם יד, כן לא לשכוח גם לשחרר את כבל הABS

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

יש לתמוך את הדיפרנציאל האחורי ולהרימו מעט לפני שחרור ברגי מסגרת המתלה

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

יש לשחרר את זרוע החיזוק למסגרת המתלה. שני ברגים מלפנים ואחד מאחור

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

 

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

כעת יש לשחרר את המחבר למוט המייצב ואת בורג הבולם התחתון

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpgהגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

פתיחת והוצאת בורג מסגרת המתלה האחורי

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

פה לא צילמתי עמכם הסליחה

כעת יש להנמיך את הג'ק עם הדיפרנציאל לשחרור העומס על הקפיץ והבולם

לאחר מכן לשחרר את ברגי הבולם שנמצאים מתחת לכיסוי תא המטען

הבולם נשלף עם מעט שכנוע:lol:

 

שוב חולצים את הגוז'ונים הקצרים שבחלקו העליון של הבולם ומתאימים את הברגים הארוכים

ממקמים את הספייסר ומעלים את הבולם למקומו.

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

כעת נרכיב הכל בסדר הפוך.

נותרה הפתעה אחת- צינור הברקס מתקשה לחזור לעיגון המקורי, הוספתי פלאח מקשר שיתן לו את מרחב התנועה הרצוי.

 

עכשיו נותר לעשות כיוון פרונט ולהנות מהתוצאה

אני מרוצה:-D

הגבהה אאוטבק רו&#1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי נובעת מזה שהצוואר של החור שבתוכו יושב הבולם ברכב ככה"נ מתפקד גם כנושא עומס ולכן הספייסר הזה חייב להיות לפחות זהה אליו מבחינה גאומטרית ומבחינת העומסים שהחומר יכול לעמוד בהם.

 

עוד דבר לגבי הפרונט, אמנם סימנת את הברגים, אבל לדעתי זוויות הקאמבר והקאסט השתנו בכמה מעלות עקב ההגבהה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון פרונט - כמובן

העבודה נעשתה ביום שישי והתוכנית הייתה להגיע לכיוון פרונט מייד בתום העבודה, רק שתוכנית זו המלצה בלבד

כמה הפתעות במהלך העבודה והפרעות שונות גרמו לעיכוב. הגעתי למכון פרונט בדיוק כאשר הבחור שטף ידיים- "נשמח שתחזור ביום ראשון"

באסה. מחכה ליום ראשון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייסרים הגיעו מבחור מרוסיה.

בהתחלה כשהחלקים הגיעו ניגשתי לעבודה, וגיליתי שהספייסרים הקדמיים שנשלחו - גדולים מדי.

בהתייעצות עם המוכר, מדדנו את הרכב שלי וגילינו כי יש הבדל בין אאוטבק שמיובא לרוסיה לזה שבישראל. שם תושבת הבולם גדולה יותר .

בארץ כנראה שאין הבדל בין B4 לאאוטבק בגודל התושבת (בB4 הישנה שלי התושבת זהה)

המוכר שלח לי זוג חדש מתאים, (כמה ענייני מכס על הדרך -לא שוחחרו וחזרו לבקשתי לרוסיה- ושוב לישראל לכתובת שונה)

כך שבעיכוב ומעט סבלנות עברו כחודשיים והקיט מורכב

הקיט עלה 800 שח עם משלוח, המשלוח מחדש עוד 200 ו47 לשלוח לו בחזרה את החלקים שאינם מתאימים.

המוכר ממש עזר והיה בקשר לאורך כל התקופה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול נעשה כיוון פרונט לשני הסרנים ב235 שקלים

סיכום עלות האירוע- 1300 שח

הצעות המחיר שקיבלתי לפני מבעלי מקצוע שונים נעו בין 2800 ל3500

חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...