Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיאטה מול 124 - מאת ריצ'רד מידן, EVO.


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 2681 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכתבה הזו, מאחד הכתבים הותיקים והיותר מוערכים, בהחלט שווה קריאה והתייחסות.

 

http://www.evo.co.uk/group-tests/18592/fiat-124-spider-v-mazda-mx-5-platform-souls

 

אישית - ואני מסייג כי טרם נהגתי בפיאט - אני דווקא מוצא את ההבדל בין השתיים כמסקרן; בהחלט יש מקום למכונית ספורט "מיושבת" יותר באופיה, מה שגם מסתדר היטב עם עיצוב הרטרו שלה.

 

בהערת אגב, גם פיאט 124 ספורט המקורית מעולם לא ניחנה במנהגי כביש משובחים - ובשנות הששים והשבעים ניגנה כנור שני לאלפא ספיידר.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לאלפא ספיידר אין ולא היו אף פעם מנהגי כביש משובחים.

מנוע קדמי, גיר קדמי, זנב קל, הנעה אחורית, שילדה מתפתלת, משקל נמוך על החלק האחורי ועודף כח יצרו מכונית ממש לא מאוזנת (בניגוד גמור לאחיותיה הסגורות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלפא ספיידר אין ולא היו אף פעם מנהגי כביש משובחים.

מנוע קדמי, גיר קדמי, זנב קל, הנעה אחורית, שילדה מתפתלת, משקל נמוך על החלק האחורי ועודף כח יצרו מכונית ממש לא מאוזנת (בניגוד גמור לאחיותיה הסגורות).

 

המודלים המוקדמים נסעו יותר טוב מהמאוחרים - וגם מהפיאט. ה-88', שהיו נפוצים במקומותינו בשל מפעל הפיס, סבלו מהתנהגות מגושמת משהו והגה כבד ומסורבל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלפא ספיידר אין ולא היו אף פעם מנהגי כביש משובחים.

מנוע קדמי, גיר קדמי, זנב קל, הנעה אחורית, שילדה מתפתלת, משקל נמוך על החלק האחורי ועודף כח יצרו מכונית ממש לא מאוזנת (בניגוד גמור לאחיותיה הסגורות).

 

אז אם רטרו, אז עד הסוף... בו נעשה גם את החדשה מחורבנת?!:|

 

לא להתבלבל מהנימוס הבריטי. הוא קרא לפיאט מכונית של six tenth.

חתיכת עלבון לרודסטר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בבית 72 2 ליטר כבר 25 שנים. תאמין לי, אין לה שום מנהגי כביש משובחים.

 

בשום מקום לא אמרתי משובחים. ציינתי שמכונית אחת נסעה טוב יותר מאחרת - ושהמודלים המוקדמים נסעו טוב יותר מהמאוחרים.

 

התנהגות משובחת ברודסטארים מהשנים האלו היתה לך בלוטוס אלאן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התעמקתי אבל אין ולא אמורות להיות שום ציפיות דינמיות מהפיאט. היא נועדה להיות מכונית דאווין אפנתית. ציפיות יש לפתח מהמאזדה ומגרסאת האבארט'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית - ואני מסייג כי טרם נהגתי בפיאט - אני דווקא מוצא את ההבדל בין השתיים כמסקרן; בהחלט יש מקום למכונית ספורט "מיושבת" יותר באופיה, מה שגם מסתדר היטב עם עיצוב הרטרו שלה.

 

בהערת אגב, גם פיאט 124 ספורט המקורית מעולם לא ניחנה במנהגי כביש משובחים - ובשנות הששים והשבעים ניגנה כנור שני לאלפא ספיידר.

 

אז רטרו אמיתי זה לייצר שוב מכונית מחורבנת?!:|

 

זו חוות דעת קוטלת, לכתוב על רודסטר ספורטיבית שהיא מכונית של six tenths, כאילו היתה משפחתומטית.

השורה התחתונה שלו: מכונית מחורבנת למדי לנהיגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהפיאט נמצאת בדיוק היכן שהיא צריכה להיות - קצת פחות טובה מהמיאטה בענייני ניהוג אבל הרבה יותר קורצת לקהל הרחב: נוחות, מנוע טורבו ומראה רטרו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות לפי המבחן הזה, ה-רבה פחות טובה מבחינת ניהוג.

המנוע אנמי.

והמאזדה נוחה מאוד (יחסית).

 

מה שמשאיר אותנו עם המראה בלבד.

 

הכתבה הזו זו קטילה אחת ארוכה של ה-124.

מכונית שהיא שנמוך.

 

נ.ב. מזל שלא קראו לה בסוף אלפא רומיאו. מקריונה צדק, זה היה מבזה את המותג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם קורה, לא כזאת קטילה כמו שאתה מתאר.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין של נקודת השקפה וגם דעה קדומה על העניין. לדעתי האישית הפיאט לא נבנתה לתת את מה שהמיאטה נותנת, חרף מה שרשום באיבו. לכן גם אם (שהרי לא נהגתי) אני מקבל את המסקנות של המבחן כמו שהן, לא בטוח עד כמה זה באג ולא פיצ'ר. אם קיים שוק לרודסטר שהיא לא הארד-קור (ואני מניח שקיים), הפיאט ממלאת את הנתח.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח עד כמה זה באג ולא פיצ'ר. אם קיים שוק לרודסטר שהיא לא הארד-קור (ואני מניח שקיים), הפיאט ממלאת את הנתח.

 

ללא ספק יש כזה שוק, ולראייה חלק נכבד ביותר (אם לא רוב) המיאטות שנמכרות בעולם הן אוטומטיות. ולא מדובר על מנוע אימתני וגיר כפול מצמדים של פורשה, מדובר על תיבה שממש מסרסת את הרכב. כנ"ל ה-BRZ. בקיצור, זו נישה אחרת, הכל טוב.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2681 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...