Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט איירונהייד (כי אופטימוס כבר תפוס) - ג'ולייטה


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשבועות האחרונים אני עובד על פרוייקט קטן בג'ולייטה, ואתמול השלב הראשון (והמרכזי) בוצע ואני חוזר לעדכן.

אפתח בתודה גדולה לגורו של הפורום הלא הוא lanosforce, שייעץ לי רבות במהלך התהליך. תודה אדי! יו דה מן!

 

ההודעה קצת ארוכה ומפורטת, אז אני מחלק אותה לפרקים ע"מ שיהיה נוח יותר לקרוא:

 

הקדמה - במה בעצם מדובר?

בשביל זה צריך תזכורת בנוגע ל"בעייתיות" של הג'ולייטה, ומה מותקן באקזמפלר שלי כיום:

בג'ולייטות מהשנים

תמונות להמחשה:

זה הדשבורד הקיים (תתעלמו מהמסך שנמצא על תא הכפפות העליון - אבל תזכרו את המיקום הזה כי הוא יחזור אח"כ)

[ATTACH=CONFIG]478881[/ATTACH]

זה דשבורד התומך ב 2DIN

[ATTACH=CONFIG]478885[/ATTACH]

 

באופן אישי, ולאחר שראיתי אותו במציאות - אני חושב שהדשבורד עם ה2DIN פחות נאה בחלל הרכב. בניגוד ל'הרמוניה' (סליחה על הפלצנות) של העיצוב המקורי, ה2DIN נראה לטעמי קצת תלוש ולא שייך, וזה מבאס.

בנוסף, אין למיטב ידיעתי (ונברתי, ארוכות) דשבורד בצבע כמו שלי שתומך ב2DIN, הדשבורדים החליפיים מגיעים בד"כ בצבע SOLID כלשהו (בד"כ, אפור), והאפקט המוברש של מה שיש לי כיום שממש משדרג את החוויה בפנים הרכב. ביררתי לגבי אפשרויות/עלויות צביעה, החלטתי שזה לא רלוונטי מבחינתי.

 

כל ההקדמה הזו בשביל להסביר מדוע לא בחרתי באופציה המתבקשת של התקנת 2DIN, כמו שעושים מרבית האנשים. עוד לפני שצוללים פנימה לדיונים על כמה עולה 2DIN איכותי, הביצועים שלו וכו' - עבורי הסיפור הזה נפל בסופו של דבר עוד בשלב ההתקנה.

 

אוקיי אז הבנו מה אין (2DIN), בוא נדבר על מה יש כיום ברכב:

STOCK HU, שמחווט דרך מנחת (AUDISON CONNECTION SLI4) אל מגבר 4-ערוצי (HELIX), ומהמגבר יש יציאה לסאב (FOCAL) וקומפ' (RAINBOW SL).

ע"מ לנגן מדיה, אני יכול להכניס דיסק MP3, או לחלופין לחבר USB DOK ליחידה שמחוברת דרך ממשק הCHANGER ברכב, ואז יש לי שליטה על הניגון דרך המערכת המקורית.

--

 

תכנון והתקנה

אחרי ההקדמה, ואחרי שהבנו מה יש ומה לא ניתן לעשות - עוברים למה עושים... :)

אז החלטתי שנמאס לי מהUSB, אני מעוניין לשלוט במע' באמצעי מתקדם יותר: מכשיר אנדרואיד, בין אם זה הפלאפון שלי (PHASE1) או אולי... טאבלט (PHASE2).

אפשר להסטרים (מלשון STREAM :)) מדיה דרך AUX או דרך BLUETOOH, אבל יש כאן בעיה: בשני המקרים איכות האות נפגעת מאוד. לא מתאים.

 

מה עשיתי?

רכשתי מודול בשם AMAS-2 של חברת מוסקוני. המודול הקטנצ'יק הזה דוגם BT בתדר גבוה מאוד (96KHz אם אני זוכר נכון), ומוציא אות דיגיטלי (אופטי). הדיווחים באינטרנט, וקראתי כמה וכמה כאלו, מעידים על איכות מטורפת.

את המודול הזה חיברתי באמצעות כבל אופטי לפרוססור Audison BIT10d.

מהפרוססור אני משתמש בכבלי הRCA הקיימים ברכב לטובת חיווט עד למגבר.

בנוסף - הורדתי את המנחת (איכותי ככל שיהיה, הוא לא ברמה של המנחת הבילטאין בBIT10D) וחיברתי את הHU ישירות לפרוססור.

בנוספסף - היתה לי דיבורית ברכב שהיתה עד כה מנותקת, היות והדיבורית (MOTOROLA TK30) היתה כזו שבעצם 'יושבת' על אות השמע, ובעת קבלת שיחה 'חותכת' אותו החוצה ומשתלטת לטובת השיחה. זה בעצם אומר שאני מוסיף מודול שיושב על קו השמע וזה אומר דגרגציה באות ולכן היא נותקה. כעת, חיברתי אותה לפרוססור דרך phone in + mute, ולכן היא לא רוכבת על האות אלא רק שולטת במעבד ומשדרת את השיחה לרמקולים בעת קבלתה, מבלי שצריך להתעסק עם המערכת.

 

דבר אחרון - רכשתי מייצב מתח חכם (MINI BOX DCDC) שיודע לדחוף מתח וזרם בצורה טובה, יש לי כבר זמן רב בעיית חשמל ברכב מההתקנה שבוצעה ע"י הבעלים הקודמים, והחלטתי לטפל בה ועל הדרך להכין את הקרקע לPHASE2.

 

במקור, התכנון היה לבצע את ההתקנה באופן עצמאי - כי בסה"כ "על הנייר" זה לא נשמע כמו משהו גדול במיוחד ...

 

אבל, לאחר שביקרתי בסדנא של יוסי "אלפיין" (ECAUDIO) לפני משהו כמו חודש בניגוע להתייעצות על PHASE2 של הפרוייקט (אליו נגיע אח"כ), התרשמתי ממנו מאוד לחיוב והחלטתי שאבצע את ההתקנה אצלו.

 

כמה מילים על יוסי -

הרבה טקסט נשפך על הברנש הזה בפורום הזה, ובפורומים אחרים. כולם אומרים את אותו הדבר - מקצוען מהרמה הגבוהה ביותר, לא זול - אבל העבודה בהתאם.

אז אחרי שביליתי יום שלם במחיצתו וראיתי איך הוא עובד, אז אני יכול לאשרר - אכן לא זול, ועם זאת אכן מקצועי ברמה גבוהה ביותר.

יוסי עובד לאט, אבל יסודי. הוא לא מעגל פינות, כל חיווט שלו עובר הלחמה, בידוד ראשוני, ובידוד נוסף ("חיווט צמה"). התוצאה היא התקנה "נקיה" מאוד. לאנשים עם OCD (אהמ) זה דבר עם הרבה ערך, לאנשים בלי OCD זה עדיין עם ערך כי זה יקל כאשר יצטרכו לבצע שינויים ו/או "לדבג" בעיות בעתיד.

אז בשורה התחתונה, למרות שזה דרש ממני סידורים לוגיסטיים לא נוחים (אני מהצפון, הוא במרכז, צריך יום חופש...), ולמרות שזה היה לא זול בכלל - אני מרוצה מרמת ההתקנה והשירות ומאמין שההשקעה הזו 'תחזיר את עצמה'.

עוד אציין, כי ההערכה הראשונית שלי בנוגע לפשטות ההתקנה היתה מופרכת לחלוטין - ההתקנה לקחה לנו יום שלם (פלוס חריגה בזמנים). אם הייתי נכנס לזה עצמאית זה היה 'בור' זמן של הרבה מעבר ליום (מה גם שאין לי באמת יום מרוכז, אלא ערבים/סופ"שים), ואני שמח שזה לא מה שקרה. בהינתן הלו"ז התובעני שלי אני מעדיף השקעה נקודתית מאשר פריסה על פני זמן רב, וכמובן שהאיכות עבודה של יוסי זה משהו שלא הייתי יכול לעשות בעצמי, not by a long shot.

--

 

סוף PHASE1 - רשמים ראשוניים

אז כאמור, ההתקנה מאחורינו.

דיאגרמת חיווט נוכחית:

HU --SPEAKER_IN----> BIT10 --RCA--> AMP

AMAS2 BT SAMPLER --OPTICAL--/ z

TK30 SPEAKER --PHONE_IN--/ z

 

המנחת, יחידת הUSB, ועוד כמה פריטים פורקו והם כעת מוצעים למכירה.

 

עבור השליטה במכשיר האנדרואיד רכשתי מודול קטן וחביב - כפתור המחובר ע"י BT, ומציע שליטה מרחוק. הוא נראה טוב ויושב נהדר בפנים הרכב.

השליטה בפרוססור מבוצעת ע"י שלט מקורי שהגיע איתו, גם הוא הותקן ברכב, התאורה שלו בגוון זהה לתאורה המקורית ברכב והוא בכלליות נראה טוב - כך שגם שם יש הצלחה.

כל שאר ההתקנה מוסלקת לחלוטין.

 

בסה"כ, בתור מי שחשוב לו מאוד האינטריור - אני מרוצה וחושב שיצא מאוד מוצלח.

 

אבל לא באינטריור עסקנו אלא באודיו, והסאונד ...

מ ד ה י ם .

 

נתחיל בזה שכעת כאשר אני מבצע STREAM מהפלאפון (לדוגמא: דרך SPOTIFY) הסאונד נשמע טוב יותר מאשר כשאני מבצע זאת דרך דיסק MP3 שנמצא בSTOCK HU.

הסאונד נהיה הרבה יותר חד ומדויק, אני לא יודע להגדיר זאת ברמה הטכנית כי אני לא אודיופיל, אבל השיפור מורגש - מאוד מאוד מורגש.

יוסי בעצמו היה מאוד מופתע מהביצועים של הAMAS2, ולא הסתיר את ההתלהבות שלו מההתקן.

כעת, לא משנה באיזה ווליום אני נמצא (בגבול ההגיון), קשה עד בלתי אפשרי להגיע למצב בו קיים איזשהו עיוות בשמע. הגיטרות חדות יותר והבאס... "קריספי"? לא יודע, אני מבסוט.

ולא מדובר כאן באפקט סטוקהולם, אני מבטיח. יש שיפור מאוד גדול ומוחשי באיכות השמע לעומת המצב קודם לכן. בבירור.

 

כל זאת כאשר חשוב לציין - הפרוססור כרגע בהגדרות DEFAULT, ואני בטוח שלאחר שאלמד ואשתעשע איתו, התוצאה תשתפר עוד יותר!

 

בנוסף, הנוחות של עבודה מול BT - ועוד כזה שנמצא אצלי בפלאפון ולא באיזה מכשיר 2DIN מהיר יותר/פחות, נהדרת. עם כל הכבוד ל2DIN שיש בשוק, טרם פגשתי מישהו שנותן פייט לממשק והאפליקציות של הפלאפון ברמת זמן התגובה, מבלי להגיע למחירים גבוהים מאוד.

 

סך עלות הפרוייקט: פרוססור, מודול AMAS2, כפתור BT, מייצב מתח MINI BOX, כבל אופטי, התקנה אצל יוסי אלפיין - סד"ג של 3,800 ש"ח.

לא זול !

אבל בהינתן האלטרנטיבה (ע"ע הקדמה) - זול יותר בבירור.

מבחינת שיפור השמע - בלי קשר לנוחות של BLUETOOH, ברמת האיכות נטו - שיפור גדול ומורגש היטב. נמתין שאודיופיל רציני יותר ישב אצלי ברכב בשביל לחוות דעה, אבל עבור אחד כמוני אני מסופק.

 

פאקים?

כאשר לא שומעים מוזיקה - קיים רעש סטטי ברכב. אחרי שחקרנו את הנושא נראה שזה קשור להתקנה הקודמת ולא לעבודה של יוסי.

כאשר שומעים מוזיקה אין כלום. כנ"ל כאשר מכבים את המע'. אני אחקור את זה בהמשך ומקווה למצוא פתרון.

 

PHASE2 - השתלת טאבלט!

ההודעה הזו כבר ארוכה מספיק, אז לא אכנס כאן לפרטים.

אבל בגדול, הרכב עבר הכנה להשתלת נקסוס 7: יש קישוריות BT, יש מייצב מתח שיודע להוציא מתח IDLE (במצב שהטאבלט חסר סוללה), יש מיקום מושלם לנקסוס 7 - תא הכפפות העליון של הרכב (זוכרים אותו מההקדמה? הטאבלט נכנס שם *בול*).

בנוסף, ברשותי מכשיר שחבר תרם לטובת המאמץ המלחמתי. המכשיר עם צ'רג'ר פורט תקול, אבל אם אני מבצע לו MOD שמוריד את הסוללה - הוא אמור לעבוד יופי.

טרם החלטתי האם אני אמשיך לשלב 2, שכן בתכלס אין לי שום צורך בכך... הפלאפון עובד נהדר בתור HU, המסך של הG4 שלי גדול קריא וברור. הסיבה היחידה שאני שוקל את הטאבלט זה יותר בשביל השדרוגיטיס והPROOF OF CONCEPT מאשר צורך אמיתי.

אבל היי - boys be boys ... והטאבלט בתכלס כבר אצלי.

אז כן - אני מעריך שיהיו עוד עדכונים בהמשך :)

 

אצרף תמונות בהודעה הבאה, מתחילת אמצע וסוף ההתקנה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הדשבורד הקיים (תתעלמו מהמסך שנמצא על תא הכפפות העליון - אבל תזכרו את המיקום הזה כי הוא יחזור אח"כ)

[ATTACH=CONFIG]478881[/ATTACH]

זה דשבורד התומך ב 2DIN

[ATTACH=CONFIG]478885[/ATTACH]

 

 

מנסה שוב:

דשבורד מקורי -

2014-Alfa-Romeo-Giulietta-4.jpg

דשבורד 2DIN -

OA_4274941.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור!

 

איזה תענוג לראות את הפרוייקט הזה רוקם עור וגידים!

איזה תענוג לראות עבודה של יוסי.

איזה תענוג לראות איטלקיה לוהטת (במערומיה גם).

 

שלב ההתכתבות בינינו היה ארוך ורב ואני בטוח שהטשתי אותך עם ממשק ההודעות הפרטיות :-D

 

אבל יצא טוב ויצא משתלם ובשביל 4K שקלים השקעה עד עכשיו - זו תמורה אדירה למחיר, בשיא הרצינות - נמוך ביחס למערכת עם סיגנל ברמה שכזו.

 

יחידת ראש - סיגנל אופטי.

פרוססור איכותי מאוד.

הגברה של הליקס ורמקולים מבית ריינבואו ופוקל

 

לא חושב שאפשר לבקש יותר מזה בתור מערכת ראשונה ברמה גבוהה והיא באמת ברמה גבוהה - מאוד!

 

אשמח לראות כאן קצת יותר פרטים על כפתור השליטה BT שהתקנת שם - נראה מאוד מעניין! אפשר קישור?

 

האם ידוע לך לגבי הAMAS2 באיזה קצב דגימה הוא משדר את האופטי? - אם לא אשאל את גרמניקס (הAMAS2 שלי כבר בדרך לארץ דרך חבר שאמור להגיע לכאן בשבועות הקרובים). - אם זה לא משהו שיוכל לעבוד עם הביט1 - זה יחכה להזדמנות שלי לשדרג לBIT ONE HD :twisted:

 

כמובן - אנחנו עוד צריכים להפגש לערב של סשן כוונים ולקיחת מדידת RTA

 

נקודות חיתוך - אשמח אם תציין את הדגם המדוייק של סט הקומפוננט שלך.

לאחר מכן סלופים.

השוואת עוצמות

ביצוע TC ראשוני

קביעת סלופים סופית ומשחקי פאזות

 

מדידת RTA וכניסה לעקומת היענות נכונה בהתאם לתוצאה ברכב.

 

נראה אחרי זה איך יראה הסיקור שלך לעומת מה שאתה מתאר כרגע כ"מדהים".

 

אה כן - יכלת גם לנסות רודימוס פריים אבל האמת היא שזה תפוס לB4 של אבא שלי :-P (רודימוס הוא האח של אופטימוס פריים שהמשיך את דרכו לאחר שיצא לחפש את בוראיו לפי הסיפור של הרובוטריקים - מי חנון? אני! אני!! )

 

אבל איירון הייד הוא חתיכת דמות בפני עצמו - אחלה שם לפרוייקט!

 

אבל יותר מכל אני פשוט שמח לדעת שעוד פרוייקט שכזה יצא לפועל, אני באמת מאמין בדרך של OEM INTEGRATION - זה העתיד, זה כבר כאן, זה קורה.

 

כשהדבר הכי מדליק בכל הסיפור - קל להתקין את זה, לא גוזל מקום כמעט ואתה יכול לקחת את זה ולהעביר את זה מרכב לרכב בקלות רבה וכשאתה מחליף HU - למי איכפת? :-P

 

כן ירבו!

 

בעיני הטאבלט פשוט מיותר - אבל כמו שאמרת זה כיף וBOYS BE BOYS אז קדימה - להתקין עוד צעצוע ועוד גיזמו אה ומה הכפתור הזה עושה?!? לאאאאא :-D

 

כמה פעמים אמרתי לך לא ללחוץ על הכפתור האדום כשהוא מחובר למצת של הרכב!

 

:shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AMAS 2 הזה מעניין.

 

אני גם רציתי אפשרות לשדר מוסיקה מהפאלפון דרך BT אבל לא לסבול מהאיכות הירודה של SBC.

לכן רכשתי Bose Bluetooth Adapter, יש לו יציאה אנלוגית ואופטית, ובנוסף הוא תומך AptX.

 

כדי להשלים את התמונה רכשתי HTC 10 שגם תומך AptX, ואפילו ביצעתי בדיקה על מנת להוכיח שהתעוברה עוברת ב AptX, אם כי האוזן כבר מאשרת... המקור הוא Spotify אשר בהגדרות שלו מסומן Super High Quality, זה נשמע מאוד מאוד טוב.

 

המשך השרשרת יותר צנוע אצלי, מהיציאה האנלוגית יש כבל קצרצר שהגיע עם ה Bose, לתוך ה Aux של המערכת המקורית, משם יציאות High Gain למנחת Audison, משם RCA למגבר אודיסון, שמחובר לקומפוננט אודיסון, וסאב Rockford.

 

אני מרוצה, ולא הוצאתי הרבה יותר מדי כסף.

 

אם אתה באיזור כפר סבא, אני רוצה לשמוע :)

Peugeot 208 GTI 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי -

הכפתור הוא Satechi BT Series, לינק לאמזון

רואים אותו מתחת לידית ההילוכים בתמונה האחרונה, מראה נקי ונאה (בעיני), השחור משתלב עם המראה הכללי של האנטריור אצלי, וה'עטיפת כרום' מתאימה גם היא לנגיעות כרום הקלות שיש באזור ידית ההילוכים.

המיקום לא מפריע בעין, זמין בקלות ליד, נוחות תפעול נהדרת. במקור תכננתי להרכיב באזור ההגה (מאחורי ההגה, במקום שלא ניתן לראות), אבל אז יוסי בא עם ההברקה המיקומית הזו והשאר היסטוריה.

אני מקווה שאוכל לקנפג אותו כך שהוא גם ישלוט בקבלת/ניתוק שיחות, ואז זה יהיה אפילו עוד יותר נוח!

 

לגבי השאלות שלך,

אז דגם הקומפוננט הוא Rainbow SL-C6.2.

שאר השאלות שלך נכתבו בסינית... :)

 

אני סקרן מאוד - מאוד! - לדעת האם באמת תהיה 'קפיצה' נוספת באיכות. לפני הקומפוננט ידעתי מה מפריע לי, אחרי הקומפוננט הרגשתי מה מפריע לי אבל לא ידעתי לנסח, כרגע בפעם הראשונה אין לי שום יכולת אמיתית לומר שמפריע לי משהו (מלבד אותו רעש סטטי בעת IDLE).

אני סקרן לשמוע את דעתך לאחר שתהיה ברכב, אינשאללה.

 

איתם - מעניין מאוד מה שאתה מספר. העובדה שאתה מעביר בAPTX וכו' נשמעת מצוין, השאלה המרכזית היא מה ההשפעה של כבל הAUX על כל הסיפור. הסטאפ שלך מגניב לאללה, כי זה אומר שאם אתה בעתיד משתמש ביח' שונה, תוכל להפטר מהAUX ולהעביר אות דיגיטלי ליח' עיבוד כלשהי. לצורך העניין, מספיק שאתה רוכש פרוססור (אם יתחשק לך בעתיד) ואתה בעצם משכפל את כל הסיפור שרץ אצלי ע"י רכיב אחד בלבד!

 

השאלה המרכזית היא האם יש הבדל שאתה תרגיש...

 

אצלי לא היה את שלב הביניים שאתה מתאר, אבל ההבדל בין דיסק שנוגן ע"י הHU ועבר הנחתה+הגברה, לעומת אותו שיר שמנוגן בסטרים מהפלאפון בסטאפ הנוכחי - הוא הבדל אדיר, ששווה הרבה יותר מהעלות של BIT10D מבחינתי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו לא היו שאלות אלא קללות - זה מה שיקרה כשתהיה לנו שעה פנויה לשבת ברכב ולכוון.

 

גרמת לי להכנס לאמאזון :-P

 

וגם ליו טיוב - אוהב צעצועים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב -

אשמח להמלצות לאפליקציה טובה עבור סטרימינג/פודקאסטים, שתוציא אות איכותי (אנדרואיד).

כרגע מותקנת SPOTIFY, שנשמעת נהדר - אבל מציעה בעיקר שתבחר אמן והיא תנגן דברים שלו, כאשר מה שבא לי זו תחנת רדיו שמושפעת מההעדפות שלי (סטייל האתרים PANDORA / JANGO).

או שאם יש המלצות לשימוש 'חכם' יותר באפליקציה, גם בכיף.

*אני עם FREE ACCOUNT

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל 100FM אפליקציה סופר נחמדה.

 

תנסה גם את USB AUDIO PLAYER PRO כנגן וכמקור סטרימינג - ממה שאני זוכר הם תומכים בפוד קאסטינג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה [emoji2]

 

עדכון קל לאחר הנסיעה חזרה הביתה מהעבודה בנוגע לתפקוד המיניבוקס -

טיפלה יותר מעשר דקות נסיעה, מסך פתוח כל הדרך, סטרים של ספוטיפיי: +25% לסוללה. לא רע בעליל!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת המקורית איננה פונקציה בהזרמת האודיו ב-BT. ראה את "תרשימי הזרימה" שכתב אור.

ישנם 3 מקורות אודיו (מערכת מקורית, דיבורית BT והזרמת אודיו ב-BT) שעוברים דרך מעבד קול ומשם למגבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...