Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק \ מאזדה 3 ?


Uri-V
שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחר צהריים טובים,

 

אני חדש בפוורום, טרם פרסום השאלה חפשתי נושאים דומים (על פי כללי הקהילה) אך לצערי לא מצאתי.

אשמח אם תביעו את דעתכם ותסייעו לי להחליט .

 

היתרון הבולט של שניהם הוא אבזור הבטיחות. כמו כן הצלחתי למצוא מידע על פיו האיוניק זכתה לציונים גבוהים במבחני ריסוק שנעשו לאחרונה.

 

לאחרונה החלטנו אני ואשתי שהגיע להחליף את הפיקאסו ברכב קטן יותר.

הרכב מיועד בעיקר לזוג אך המושב האחורי רצוי שיהיה נוח ויצליח לאכסן 3 נכדים.

את הנכדים צריך להסיע לחוגים, לקחת מבית הספר.

כל כמה חודשים המשפחה נוהגת להצפין לאזור חיפה לשם ביקור קרובי משפחה.

ביונדאי פתחי האוורור למושב האחורים צפוים להפוך את השהות לנעימה יותר.

יתר על כן, המושב מעט יותר רחב ופחות נמוך מאשר במאזדה.

 

את סביבת הנהג של המאזדה אהבתי יותר -היא יותר מהודרת.

אך תנוחת ישיבה נוחה יותר מצאתי בקלות ובמהירות יחסית ביונדאי.

במאזדה הרגשתי שאני יושב נמוך מדי .

התחושה חזרה על עצמה הן במצב סטטי (באולם התצוגה) והן בזמן נסיעת המבחן .

במאזדה נדרשתי להעלות כמעט עד שיא הגובה את מושב הנהג , לעומת זאת, ביונדאי לא היה צורך לכך.

 

תא המטען בשני הרכבים בהחלט קטן ממה שהתרגלתי ,אין לי בעיה להתפשר .

 

שני הרכבים לא הפגינו נינוחות ושקט , קצת התאכזבתי שברמת מחיר כה גבוהה (סביב ה140K) מקבלים פחות מן המצופה.

 

סימן השאלה הגדול ביותר לדעתי (הלא מקצועית) היא אמינות המנוע ,הגיר והסוללה של איוניק ההיברידית.

מצד אחד מקבלים רכב חסכוני יותר אך מצד שני יש סיכוי לאמינות נמוכה ושעות נוספות במוסך.

אם אינני טועה, כל המערכת של איוניק חדשה לגמרי ולכן מן הראי שיש לצפות למחלות ילדות .

כל הכבוד שנותנים אחריות מורחבת.

 

מה דעתכם ?

רוב תודות וסופ"ש חמים לכל חברי הפורום

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הייתי שוקל במקומך גם את הפריוס החדשה - שאמורה לקבל בתחילת 2017 את מערכות הבטיחות המתקדמות (בדומה לקורולה). סביר שתהיה חסכונית מהאיוניק ועם מערכת הנעה מוכחת. מבחינת מרווח מאחור היא יותר ממספקת ל-3 נכדים (מניסיון) ותא המטען נדיב יחסית.

 

מכיוון שנראה שישיבה גבוהה חשובה לך, הייתי מכניס למיקס גם את קיה נירו - עם מערכת הנעה דומה לאיוניק אך מבנה דמוי-קרוסאובר ותנוחת ישיבה גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את הפריוס רכב שהוכיח את עצמו מאז בריאתו עוד לא נתקלתי באדם אחד היה מאוכזב ממנה .

לגבי היצרניות האחרות או איוניק ונירו שניהן ממונעות באותו הדבר רק בחליפה שונה , בהחלט כדי לבדוק גם את הנירו תרגיש גבוה מרווחת וגם מאובזרת במערכות בטיחות חדשות, זה בדיוק הרכב לאנשים שהסול בהם היה ניראה גדול אבל קטן ולא שימושי לבין ספורטז' גדול מסורבל ומנוע לא כזה חסכוני כידוע .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העדכון בטיחות בפריוס יהיה מינימלי ביחס לאיוניק, וגם המחיר ישאר אותו מחיר, כלומר תמשיך להיות יותר יקרה מהיונדאי.

לפי הפרסומים היא תקבל את אותם מערכות בטיחות שקיימות בקורולה המחודשת.

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס ראינו היום , חללית עם גלגלים עם עיצוב מוזר של פנים הרכב .

 

נירו -רכב נחמד מאוד , חבל מאוד שהאחריות לא זהה לאיוניק . בנוסף לאחריות המפחתת הג'יפון פחות מאובזר מהאיוניק היותר קונבנציונלית.

ממה שיצא לנו להתרשם , הנירו עדיפה על הספוטאז' בכך שהיא פחות מנופחת מבחוץ.

אשתי התלהבה ממושב קדמי שניתן לכוון לגובה , סה"כ עוד תוספת מבורכת שתוסיף לנוחות .

קראתי את הדיון כאן לגבי הנירו, גם אני שותף לאכזבה שקיימת רמת גימור יחידה .

קבענו נסיעת מבן לשבוע הבא על הנירו .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר חשבתי לקנות ניסן טידה. המושבים האחוריים היו מאוד מרווחים , מושב הנהג התכוונן לגובה

והציע ישיבה "מעל הכביש".

 

בהתעלם מאופנת הג'יפונים , איזה רכב משפחתי דומה לטידה ?

הסנטרה שנמכרת היום היא זוועתית -לא מובן איך ב2016-2017 נמכר רכב כ"כ מיושן (בחו"ל לרכב מערכות בטיחות אקטיביות מועילות ומגוונות) וכ"כ לא אסטטי ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס ראינו היום , חללית עם גלגלים עם עיצוב מוזר של פנים הרכב .

 

נירו -רכב נחמד מאוד , חבל מאוד שהאחריות לא זהה לאיוניק . בנוסף לאחריות המפחתת הג'יפון פחות מאובזר מהאיוניק היותר קונבנציונלית.

ממה שיצא לנו להתרשם , הנירו עדיפה על הספוטאז' בכך שהיא פחות מנופחת מבחוץ.

אשתי התלהבה ממושב קדמי שניתן לכוון לגובה , סה"כ עוד תוספת מבורכת שתוסיף לנוחות .

קראתי את הדיון כאן לגבי הנירו, גם אני שותף לאכזבה שקיימת רמת גימור יחידה .

קבענו נסיעת מבן לשבוע הבא על הנירו .

 

אחריות יצרן של 5 שנים זה לא הכל בחיים. ממה שהספקתי להתרשם (ויצא לי לקרוא הרבה מבחנים וסקירות) - הנירו מציעה תמורה טובה יותר למחיר שלה וגם צפויה להימכר יותר (גם בגלל הקטגוריה אליה היא משתייכת, אבל לא רק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ אז למה בכל פוסט שני שלך אתה דואג להזכיר את האחריות המורחבת של קיה ביחס למתחרות ? לא קצת צבוע?

ולעניין השרשור, עוד יתרון לאיוניק , הוכתרה ע"י הNCAP כרכב הכי בטוח בקטגוריה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה תחשוב על הנירו אחרי נסיעת מבחן עליה, אני חושב שהיא דווקא יכולה לקלוע לדרישות שלך אבל אני מניח שרק אחרי זה תדע אם היא מתאימה לכם. בנוגע למה שכתב עמית, באופן כללי רכבי קיה נמכרים בצורה קצת הזויה בארץ אז זה די הימור בטוח כרגע לקנות מכונית שלהם בציפייה שבהמשך יהיה קל למכור אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר נסיעת המבחן על הג'יפון , מקווה שהיא תעזור להחליט.

ב-ynet וב-"אוטו" העלו סקירות לאחר מבחנים של האיוניק , אם הבנתי נכון, האיוניק רלוונטית רק בזכות האבזור .

מסקנה נוספת שאפשר להגיע אליה היא שהנירו עדיפה כרכב על פני האיוניק .

 

חבל שעדיין אין מבחנים השוואתיים , אולי יהיו בהמשך .

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה האם ישנו רכב אחר ז"א לא מאלה שהוזכרו עד כה , בו אתפשר פחות ?

 

עם הנירו -ישנה פשרה באבזור בטיחות (עם כל הכבוד למושב עם זכרונות, העיקר ברכב היא בטיחות!) ואחריות קטנה יחסית לאיוניק הזהה מבחינה מכנית.

עם האיוניק-ישנה פשרה בנוחות נסיעה (עובדה זו צויינה בשני המבחנים שהזכרתי קודם לכן )

והמאזדה קצת יותר צפופה מהאיוניק והרבה יותר צפופה מהנירו .

 

את הרכב ארכוש למינימום 5 שנים , עד כמה השוק הבעייתי של קיה הוא פקטור במקרה זה ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...