Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי 1.2TSI - ארכיטקטורה שונה, מה ההבדל?


_DownLoaD_
שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן, ראיתי שקיימים 2 סוגים של מנועי 1.2TSI בקונצרן VAG.

אחד מהם נראה ככה - לינק לתמונה

12374.jpg

 

ואילו השני נראה ככה ( שנמצא בלאון - לינק לתמונה )

2014-volkswagen-polo-12-tsi-first-drive_7.jpg

 

מישהו יכול להסביר מה ההבדל בניהם? האם קיימים יתרונות/חסרונות מבחינת מיקום הטורבינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע למעלה הוא הדור הראשון, שכולל ראש עם 8 שסתומים. הוא כולל שרשרת תזמון.

המנוע למטה הוא מהדור השני שכולל ראש עם 16 שסתומים, מערכת הזרקה מתקדמת יותר אך הבלוק זהה למיטב ידיעתי, ומצוייד ברצועת תזמון להפחתת משקל.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע למעלה הוא הדור הראשון, שכולל ראש עם 8 שסתומים. הוא כולל שרשרת תזמון.

המנוע למטה הוא מהדור השני שכולל ראש עם 16 שסתומים, מערכת הזרקה מתקדמת יותר אך הבלוק זהה למיטב ידיעתי, ומצוייד ברצועת תזמון להפחתת משקל.

זאת אומרת, שאת הרצועת תזמון יש להחליף כל 60K לפי הספר נכון? מה שנקרא "טיימינג" או שאני מתבלבל?

 

ומה לגבי מיקום הטורבינה? יש השפעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תדירות החלפת הרצועה (טיימינג), אין לי מושג - תסתכל בספר הרכב.

אין שום משמעות למיקום הטורבינה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב גם לשוני במערכת ההצתה- חוטים מול כוהלים .

 

נ.ב חרא של איכות של כוהלים, מתפרקים בידיים ממש.

תוכל להסביר בבקשה? הבנתי שכוהל זה פשוט חוט הצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כויל שיוצאים ממנו חוטי הצתה

ויש כוילים נפרדים כל אחד במקום חוט הצתה

1: http://imgur.com/72mN7KH

2: https://i.ytimg.com/vi/ZsUvlxjSSew/maxresdefault.jpg

שים לב ב 1 יש 4 חוטים שמחוברים לכויל אחד

ב2 יש 4 כוילים וכל אחד מחובר ישירות לפלאג בלי חוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע למעלה הוא הדור הראשון, שכולל ראש עם 8 שסתומים. הוא כולל שרשרת תזמון.

המנוע למטה הוא מהדור השני שכולל ראש עם 16 שסתומים, מערכת הזרקה מתקדמת יותר אך הבלוק זהה למיטב ידיעתי, ומצוייד ברצועת תזמון להפחתת משקל.

 

רצועת התזמון חוסכת עלויות ייצור על חשבון עלויות אחזקה עתידיות.

 

אלא כמובן אם מדובר בשרשרות כושלות ולא בכאלה שמשרתות לכל אורך חיי המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...