Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצברים, צבעים, מותגים וההבדלים ביניהם


שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום

בוקר טוב,

מדי פעם אנחנו נשאלים מה ההבדלים בין מצברי varta בצבעים השונים.

כדי לעשות לכם קל ונוח, ובעיקר להתאים את המצבר לרכב, אלו ההבדלים:

 

1.הסדרה השחורה -מיועד לרכבים רגילים עם שימוש רגיל.

2.הסדרה הכחולה - לשימוש ברכבים בשנתונים חדשים יותר עם מערכות חשמל מתקדמות יותר ועם יכולת שימוש אינטנסיבית יותר.

3.הסדרה הכסופה - הסדרה היוקרתית לשימוש ברכבי יוקרה ולרכבים עם מערכות אלקטרוניות מתקדמות ורגישות יותר.

4.מצברי STOP & START - סידרת מצברים המתחילה באותיות VR5 מיועדת לרכבים בטכנולגיית STOP & START

 

שמו לב שמצברי START-UP ו- POWER-UP זהים בתכונות בייצור ובמאפיינים שלהם לסדרה הכחולה של VARTA.

 

מקווים שעזרנו במעט, אתם כמובן יכולים להיעזר באפליקציה של VARTA על מנת לראות איזה מצבר/ים מתאימים ספציפית לרכב שלכם,

 

שלכם,

שרות לקוחות VARTA

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם צריכים להדגיש למפיצים והמוכרים את ההבדלים, במיוחד בכל מה שנוגע לסטארט אפ ופאאור אפ.

נתקלתי בכאלו שעושים סלט ומטעים את מי שמדבר איתם בע"פ: מציגים את סטארט אפ בתור "וורטה סטארט". כאשר אמרתי לבחור שאני רוצה לדעת מחיר של מצבר "וורטה" ולא של המותג "סטארט-אפ" הוא התחיל לצעוק עלי שאני לא אלמד אותו את העבודה ושזה מצבר "ורטה". כמובן שבאתר של אותו מוכר מצברים רשום שזה "סטארט אפ מבית וורטה" שזה בסדר גמור.

כל נוסח שמסביר ש"סטארט-אפ" הוא מותג שמיוצר ע"י/ ממשפחת / זהה בתכונות ל/ וורטה הוא סביר. אבל זו הטעיה לומר "וורטה -סטארט" מתי שאני מבקש מצבר וורטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

מקווים שעזרנו במעט, אתם כמובן יכולים להיעזר באפליקציה של VARTA על מנת לראות איזה מצבר/ים מתאימים ספציפית לרכב שלכם,

שלכם,

שרות לקוחות VARTA

האפליקציה וגם האתר אינם מונגשים ללקוחות שאין להם מושג ירוק במצברים. כאשר בעל רכב מחפש מצבר מתאים לרכבו תוצאות החיפוש

צריכות לתת תוצאה אחת חד משמעית ולא בחירה מ-4 או 5 מצברים שונים.

 

כאשר מחפשים מצבר לרכב בקטלוג החלפים של ייצרן הרכב מקבלים תוצאה אחת של מצבר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההבהרה :mm_yeah:

 

הproduct finder באתר באמת קצת מבולבל ומבלבל, סתם לצורך העניין בדקתי כמה מהרכבים הנוכחים\קודמים שלי;

לאנסר CK4A שנת 2000 - הוא מציע רק מצבר כחול, זה אומר שהרכב נחשב שנתון מתקדם עם מערכות חשמל מורכבות?

סנדרו II שנת 2016 - מציע שחור,כחול,כסוף - נתון לשיקול דעתי?

ג'ימני 4x4 1.3 שנת 2008 - שוב מציע רק מצבר כחול - הדבר האחרון שאפשר להגיד על הג'ימני זה שהוא מתקדם עם מערכות חשמל מורכבות

גטס 1.4 שנת 2008 - מציע שחור,כחול,כסוף - שוב אני אמור להחליט?

 

בכל אופן אע"פ האתר המבלבל אני בעבר הלא רחוק רכשתי שני מצברים של StartUP והייתי מרוצה, המצבר הבא גם יהיה מהסדרה הזאת.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרת המשווק לא מלאה וחבל.

הסדרה השחורה, הכחולה והכסופה מיוצרים בדיוק באותה שיטת ייצור וכל השוני ביניהן זו תקופת האחריות.

מצברי S/S מתחלקים לשתי שיטות ייצור ומחירם בהתאם - מצברי EFB שהם מצברים רגילים מוצפים אלקטרוליט עם לוחות עופרת עבים יותר מהסטנדרט ומצברי AGM שהם מצברי פריקה עמוקה עם לוחות עופרת עבים המונחים בין שכבות פייברגלאס ספוגות אלקטרוליט.

מצבר AGM הוא היקר ביותר, הוא אטום עם שסתום פריקת לחץ וניתן להפוך אותו או לבקוע אותו ולא ינזל ממנו אלקטרוליט. יש לו כושר התאוששות מהיר ממצב פריקה עמוקה מבלי שיתחיל לצבור גופרית על דפנותיו כמו מצבר רגיל.

כל השאר הם מוצפי אלקטרוליט עם שיטת מיחזור אדי אלקטרוליט הייחודית למצברים מבית וורטא. אלה מצברים סגורים ללא כל אפשרות טיפול אבל אינם אטומים.

המצברים בשמות המותג האחרים מיוצרים בדיוק באותה שיטת ייצור כמו הסדרות הנ״ל, שחורה, כחולה, כסופה וכל השוני הוא מחירם הנמוך ונושאים תקופת אחריות קצרה.

כשקונים מצבר חייבים לשים לב לארבעה נתונים - מידות פיזיות, מיקום הקטבים, קיבול המצבר באמפר שעה וכושר התנעה בקר. מידות המצבר ומיקום הקטבים נגזרים מהמצב הנתון בתא המנוע. קיבול המצבר וכושר התנעה צריך לקחת מספר הרכב. הנתונים שם הם המינימום הנדרש וכל המגדיל הרי שזה לא מזיק.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה,

לאודי A1 איזה מצבר מתאים?

המצבר ממוקם בתא מטען ומערכת START & STOP מנוטרלת בתחילת כול נסיעה.

 

אתה חייב מצבר AGM

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרת המשווק לא מלאה וחבל.

הסדרה השחורה, הכחולה והכסופה מיוצרים בדיוק באותה שיטת ייצור וכל השוני ביניהן זו תקופת האחריות.

 

זה גם מה שאני מכיר ולזכרוני נכתב ע"י מנכ"ל טלרון בעבר. ההסבר החדש לגבי הצבעים סותר את שידוע לי וכלל אינו ברור.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור זה ששאל בהודעה פרטית את שירות לקוחות ורטה לגבי ההבדל בצבעים.... יצאתי עוד יותר מבולבל,

 

מחיפוש באתר של ורטה קיבלתי מספר תוצאות שמתאימות לרכב (סיאט איביזה 2011 1.2TSI ללא Start Stop)

 

מהתוצאות קיבלתי שני מצברי סילבר (עם AGM ובלי) ושני מצברי בלו (עם EFB ובלי) ואחד שחור.

 

מה כדאי לבחור?

SEAT ATECA Style Plus

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב את המידע לגבי הצבעים בצד ונעבור לתאכל'ס.

 

אם הרכב ללא מערכת S&S קנה מצבר בעל קיבולת של 60 אמפר-שעה וכושר התנעה של לפחות 540A (ערך יותר גבוה תמיד טוב).

 

Blue Dynamic 560 409 054

 

גם לבוש יש מצבר בעל אותם נתונים.

 

[TABLE=class: cntTableDefault lineStyle1 w100, width: 708]

[TR=class: undefined]

[TD=class: odd, bgcolor: #E1E1E2]S4 004

12V 60AH 540A[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב את המידע לגבי הצבעים בצד ונעבור לתאכל'ס.

 

אם הרכב ללא מערכת S&S קנה מצבר בעל קיבולת של 60 אמפר-שעה וכושר התנעה של לפחות 540A (ערך יותר גבוה תמיד טוב).

 

Blue Dynamic 560 409 054

 

גם לבוש יש מצבר בעל אותם נתונים.

 

[TABLE=class: cntTableDefault lineStyle1 w100, width: 708]

[TR=class: undefined]

[TD=class: odd, bgcolor: #E1E1E2]S4 004

12V 60AH 540A[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

תודה רבה מרק, זה גם הכיוון שלי (ורטה כחול)

 

האם כדאי להשקיע בדגם EFB? האם שני הדגמים קיימים בארץ?

 

יש שוני בתקופת האחריות בין שני המצברים?

 

תודה רבה

SEAT ATECA Style Plus

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב מצבר AGM

לא נכון, אם תסתכל על המצבר שמגיע מהחברה מקורי - הוא EFB ואין סיבה לרכוש עוד יותר יקר.

אצלי הלך המצבר ובררתי באיציק מצברים לגבי וורטה והוא הראה לי את הכיתוב על המצבר - EFB

המצבר הוחלף במסגרת אחריות (במוסך המרכזי בראשון) וגם הוא כמו המקורי EFB

אפשר לשים מצבר רגיל, אבל לא להשתמש עם STOP START, כיוון שזה מבטל לך את האחריות על המצבר הרגיל.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...