Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיטור על שוק העבודה, מהכיוון ההפוך


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 257
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צא מהסרט.

התייחסתי לתיאור המציאות כאן בצפון, לפחות באיזור העמקים.

לכן אמרתי שרבים עובדים בשכר זה. בין השאר אשתי וחבר פורום מוערך שפתח לא מזמן פוסט על זה

לכן הופתעתי ממה שקראתי.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

זאת בדיוק הבעיה, שחסר מקומות עבודה בצפון, ואנשים עם תארים מסכימים לעבוד במינימום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מסכים לגמרי. המירמור הזה לא יעזור לך בכלום.

 

וכפי שחשבתי, עוד שרשור של שכירים נגד עצמאיים.

אני לא מצפה משכירים לראות את התמונה הרחבה, אבל סמכו על כל מי שמגיב פה שאם הוא היה יכול לשלם יותר - הוא היה משלם יותר.

לא תמיד אפשר.

אבל הכי קל לראות את זה בצורת בוס נצלן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמנמניאק, אנישים שצריך להשקיע וללמד אותם לא יכולים לצפות שגם אאכיל אותם, אשכור להם בית ואצמיד להם פיליפינית כולל הטבות מיניות.

 

אני עסק שצריך להתחרות גם במפעלים אחרים בארץ (שחלקם יותר גדולים ונהנים מהטבות שאני יכול לחלום עליהן), באירופה ובמזרח הרחוק. אני נלחם להשאיר את הייצור בארץ אבל אם אשלם 35 שקל לשעה לעובד לא מקצועי בתיאוריה הוא ירויח טוב אבל במציאות אני לא אוכל למכור את המוצרים שלי ולעובד לא תהיה יותר עבודה.

 

נראה לי שאתה חושב שבעלי העסקים מרויחים מליונים על גבו של העובד הפשוט אבל לרוב המציאות שונה לחלוטין. אם אני לוקח אותי כדוגמא אז מושקעים אצלי בעסק הרבה מליונים של שקלים (מבנה שאם היה מושכר במקום שאשב בו היה נותן בקלות את ה 50K בחודש, כמה מליוני שקלים מכונות ועוד כמה מליונים במלאים. אחרי כל זה יש לי עוד כמה מליונים טובים אשראטי לקוחות כשלספקים שלי אני משלם לרוב במזומן או במקרים של יבוא חודשיים לפני שאני בכלל רואה את החומר), הסיכון הוא שלי, לי אין חופשות ואני תמיד האחרון בתור כשאין. אחרי כל זה כשכיר אני יכול להרויח יותר ויש לי גם עובדים שמרויחים כמוני (והיו גם כאלה שקיבלו יותר).

 

היתרון בלהיות עצמאי הוא הסיפוק והאתגר בעבודה כשידוע שאת הכסף עושים באקזיט ולא מהעבודה (בהנחה שלא טעית בדרך והפסדת הכל).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי להיות תכנת CNC אתה חייב תחילה לעבור קורס מסודר החל מיסודות העיבוד השבבי וכלה תיכנות G-CODE. לאחר מכן תוכל ללמוד באופן מעשי עם הדרכה צמודה.

 

אף אחד לא ילמד אותך G-CODE או את תורת העיבוד השבבי בגלל שאתה מתחייב לעבוד שנתיים גם בחינם.

 

בכדי להיות כוון CNC אפשר ללמוד תוך כדי תנועה עם בעל מקצוע.

 

את יסודות העיבוד השבבי אפשר ללמוד תוך כדי תנועה. לא צריך קורס. לא צריך מדריך צמוד 24/7, אלא מספיק שינחה כיצד לשים/ להפעיל/ לבדוק חלק ראשון. השאר - כבר זורם.

אם רוצים להתקדם לתפקיד כוון עצמאי (כפי ש - NIGHT DRIVER מחפש)- צריך קורס, כדי לדעת לקרוא שרטוט + ידע מעשי לא מועט.

G-CODE - אפשר ללמוד גם ללא קורס. זה לא מסובך.

בשביל לעבוד כתכנת - צריך קורס CAD, מאחר והתכנות נעשה דרך תוכנת CAD (רק דברים ממש פשוטים עושים ב-G-CODE).

+ לדעתי, לתכנת יש צורך בניסיון, אפילו מועט, בתור כוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את יסודות העיבוד השבבי אפשר ללמוד תוך כדי תנועה. לא צריך קורס. לא צריך מדריך צמוד 24/7, אלא מספיק שינחה כיצד לשים/ להפעיל/ לבדוק חלק ראשון. השאר - כבר זורם.

אם רוצים להתקדם לתפקיד כוון עצמאי (כפי ש - NIGHT DRIVER מחפש)- צריך קורס, כדי לדעת לקרוא שרטוט + ידע מעשי לא מועט.

G-CODE - אפשר ללמוד גם ללא קורס. זה לא מסובך.

בשביל לעבוד כתכנת - צריך קורס CAD, מאחר והתכנות נעשה דרך תוכנת CAD (רק דברים ממש פשוטים עושים ב-G-CODE).

+ לדעתי, לתכנת יש צורך בניסיון, אפילו מועט, בתור כוון.

אפשר ללמוד עיבוד שבבי גם דרך סרטים ביוטיוב או בקורס למידה מרחוק.

 

ללמוד לקרוא שרטוט אפשר גם בלמידה מרחוק אן דרך הפורום. אם אתה רוצה אשמח ללמד אותך.

 

למה צריך ללמוד CAD בקורס ? יש מספיק מדריכים ON-LINE. תתפלא שהתכנתים שאני הכרתי בהרבה מקרים מעדיפים לכתוב את ה-G-CODE ישר מלוח הבקרה של מכונת ה-CNC ולבצע סימולציה על המכונה עצמה.

 

דווקא הנושא של תורת העיבוד השבבי הוא החשוב ביותר קרי הכרת כלי חיתוך לעיבוד שבבי, תורת החומרים, שיטות עיבוד ועוד...עזוב קורסים

ולמידה רצינית אפשר ביוטיוב ללמוד הכול כול שטויות בכמויות מסחריות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם מרק. לימוד עיבוד שבבי זה שילוב של לא מעט ידע עם עוד יותר ניסיון. איך לדפון חלק, בחירת כלים, סדר פעולות, כודל שבבים ונתוני שיבוב. כל אלה ועוד לא הגענו בגלל להפעלת המכונה.

 

אחרי כל זה להבין אם יש רעידות למה הן נגרמות ואיך נפטרים מהם, שמירה על מידות, אורך חיי כלי ועוד.

 

כל הדברים האלה דורשים הרבה יותר משנה. דווקא לימוד התוכנות וה G קוד זה החלק הכי קל ומהיר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שכל הליך הלמידה הזה הוא על חשבון המעסיק? שגם מקבל עובד לא מיומן שעובד בקצב של צב ושובר מוצרים, סכיני שיבוב, כלים ונקווה שלא גם מכונות?

ועוד לשלם על זה 60 ש"ח לשעה?

אולי המתלמד ישלם על הלימוד 60 ש"ח לשעה.:lol:

 

 

המעסיק הוא לא בית ספר לשיבוב ואני לא רואה מי יעסיק בתפקיד כזה מישהוא שלא יודע כלל את העבודה אלא אם זה בחינם וגם אז לא בטוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיועד לנהג לילה חברי היקר

 

השנה 1970

 

ללקוח של המשרד בו עבדתי היה "מפעל" לייצור מצברים. עבודה עם עופרת רעילה , עם חומצות וכל הקקה מסביב. המעביד היה אמור לספק לעובדים חלב על פי הוראות משרד העבודה להמתיק את השפעות הכולירע.

 

וכמובן בעל הבית עובד שכם אחד עם עובדיו מעלות החמה עד לצאת הנשמה.

 

משך משכורת מכובדת של 2,000 לירות = משהו כמו 30,000 ש"ח של היום. ונסע על לארק.

 

יום אחד נמאס לו.

 

יהודי חכם היה הבחור.

 

נסע לאיטליה יצר קשר עם חברה איטלקית ידועת שם שמייצרת מגוון של מצברים ממכוניות קטנות ועד למצברים תעשייתיים על הקמת מפעל חדש מצ'וכלל וגדול.

 

הכנו להם תוכנית כלכלית , הוגשה בקשה לקבל מפעל מאושר, הקצאת קרקע בחינם של כמה עשרות דונם אי שם בפאתים הרחוקים של אזור התעשיה במעלות.

 

אז הוזמנו כולם כולל האיטלקים למסיבת עיתונאים כאן בארץ. רעש וצלצולים.

 

2 מפעלים גדולים היו בארץ באותה העת לייצור מצברים. הראשון וולקן מצברים של ענקית התעשייה דאז כור. השני שנפ.

 

נבהלו אלה מכניסה של המתחרה המודרני ובאו בהצעות לרכוש את אותו יהודי וככה מתחרים אלה באלה עד ששנפ ניצח.

 

אציין כמה נקודות כדי שתבינו.

 

המקום הושכר לקונה ב 37,500 לירות לשנה . זוכרים בעל הבית משך 24,000 לירות בשנה.

 

בהסכם נכתב כך : המלאי יוערך לפי עלות. פשוט.

 

המתינו

 

מחיר של הקופסה של המצבר שבפפנוכו שלו מכניסים את אבקת החשמל ומיוצר במפעלי מג"מ היה 5 לירות לשנפ, 7 לירות ליהודי. למה?

 

שנפ היה רוכש כמויות גדולות בהרבה מהיהודי.

 

זה אומר לפי 5 לירות זה אומר לפי 7 לירות. וככה לכל אורך רשימת המלאי.

 

הלכו למשפט.

 

היהודי זכה שנפ בכה.

 

וכדי שתבינו הפער בלבד היה 120,000 לירות = 3-4 דירות 4 חדרים באחוזה בחיפה העיר היפה.

 

השמועה מספרת כי בעל הבית והמייסד של שנפ אדון רוזנשטיין , לאחר שראה מה רכש וכמה כסף מיותר שילם כדי למנוע את התחרות הצפוייה, לקה בליבו ונפטר זמן קצר לאחר מכן.

 

ואילו היהודי שלנו , שבקושי התנונע במפעל, לקח את הכסף , השקיע אותו בתבונה, היה בא כל בוקר למשרדינו, יושב כחצי שעה עם אחד השותפים לדון בהשקעות

 

ומשם

 

לחוף הכרמל, צהריים, שנ"צ ואח"כ טניס.

 

תוך שנה הוא נראה צעיר ב 20 שנה, וחי עד שנפטר בשיבה טובה בערך בשנת 2002.

 

ככה מוכרים עסק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר ללמוד עיבוד שבבי גם דרך סרטים ביוטיוב או בקורס למידה מרחוק.

 

ללמוד לקרוא שרטוט אפשר גם בלמידה מרחוק אן דרך הפורום. אם אתה רוצה אשמח ללמד אותך.

 

למה צריך ללמוד CAD בקורס ? יש מספיק מדריכים ON-LINE. תתפלא שהתכנתים שאני הכרתי בהרבה מקרים מעדיפים לכתוב את ה-G-CODE ישר מלוח הבקרה של מכונת ה-CNC ולבצע סימולציה על המכונה עצמה.

 

דווקא הנושא של תורת העיבוד השבבי הוא החשוב ביותר קרי הכרת כלי חיתוך לעיבוד שבבי, תורת החומרים, שיטות עיבוד ועוד...עזוב קורסים

ולמידה רצינית אפשר ביוטיוב ללמוד הכול כול שטויות בכמויות מסחריות.

אתה מוזמן לרשום G-CODE עבור מכונת 5 צירים...

בשביל עבודות פשוטות, של קידוח כמה חורים במרחק שווה או כירסום ראשוני - אתה יכול לרשום את ה-G-CODE על המכונה עצמה.

משהו טיפה יותר מסובך - אך ורק CAD

לגבי יוטיוב - ידוע לי שיש מדריכים ברוסית בנושאי כיוון מכונות. מי שיועד רוסית - יכול להשכיל.

בעברית - אין. באנגלית - לא נתקלתי.

לימוד CAD באינטרנט ? בערך כמו רופא שלמד רפואה באינטרנט. יש את כל החומר ...

 

אין ספק ואין שום ויכוח שהכרת כלי עבודה, תורת החומרים וכו' - זה חומר מאוד חשוב. לומדים תוך כדי ניסיון.

לגבי הצעה ללימוד שרטוט - תודה, אך אני יודע :-)

 

אני עם מרק. לימוד עיבוד שבבי זה שילוב של לא מעט ידע עם עוד יותר ניסיון. איך לדפון חלק, בחירת כלים, סדר פעולות, כודל שבבים ונתוני שיבוב. כל אלה ועוד לא הגענו בגלל להפעלת המכונה.

 

אחרי כל זה להבין אם יש רעידות למה הן נגרמות ואיך נפטרים מהם, שמירה על מידות, אורך חיי כלי ועוד.

 

כל הדברים האלה דורשים הרבה יותר משנה. דווקא לימוד התוכנות וה G קוד זה החלק הכי קל ומהיר.

אין שום ספק ושום ויכוח לגבי נכונות דברים אלו.

 

כל מה שטענתי הוא שאפשר להכשיר מישהו בתור מפעיל, גם ללא קורס.

רוצה להתקדם- יזדקק לקורס (לימוד שרטוט / CAD וכו').

קורס פשוט חוסך חלק מההכשרה בתפקיד (יודע לקרוא שרטוט, טולרנסים, דרישות גאומטריות וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמנמניאק, 27 כהתחלה לעובד שלא יודע כלום לעבודה קלה במפעל (הרכבות פשוטות) עם אפשרות להתקדם זה רע?

 

45 שקל לשעה וגם יותר לאיש cnc ללא משמרות זה רע?

 

10,000 שקל לסטודנט שסיים הנדסה או הנדסאי מתחיל זה רע?

 

בכל המשרות האלה (פרט למהנדס שאוישה לא מזמן) לא הגעתי לשלב השכר פשוט בגלל אפס מועמדים. כל המשרות הן לטווח ארוך ומתאימות להחל מחיילים מוחררים ועד פנסיונרים.

רע. רע. רע. לך כמעסיק זה בטוח לא רע.

ואת הסכומים אתה כמובן קבעת על בסיס שכר מינימום מנותק מהמציאות.

סלח לי אם אני טועה - לדעתי אתה גם מתבאס כששכר המינימום עולה.

 

אני בן 27,

ללא השכלה מיוחדת (טכנאי אלקטרוניקה),

עם ניסיון של כמה שנים במכירות,

אחראי, מסודר, פדנט, לומד מהר ועוד,

נכון להיום לא מוכן לקום בבוקר בשביל פחות מ-9000 ש"ח לעבודה בשעות המקובלות (ללא משמרות ושישי).

 

הבעיה נובעת מכך שלצערי תמיד יהיה "נכשל תורן" שכן יהיה מוכן להשפיל את עצמו.

 

 

אולי כי הדרישות מפה עד הודעה חדשה, עם משכורת של 4 אש"ח בחודש טוב?

סביר להניח שכן, נגמרו הימים שעובדים בשביל נזיד עדשים.

היום אין סנטימנטים - מעסיק שמוכן לשלם טוב עובדים אצלו.

 

 

מעסיקים - תתמודדו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמה אתה עובד כיום?

 

Night driver - מהיכרות עם התחום שאתה עוסק בו- אתה צודק ב100% .

 

אני אוהב את אלו שטוענים שבשכר ככה וככה לא קמים לעבודה כשיש להם מקל ביד מבחינת השכלה .

 

יכול להיות שחלקם עילוי מבחינת יכולות, אבל הסינון הראשוני הוא על בסיס השכלה .

 

יש מקומות עבודה שבלי השכלה מוגדרת בתחום לא יכולים לקבל עבורך "תקן" אפילו אם אתה עילוי מקצועי משמיים .

 

יש לי חברים שהתחילו בבתי מלאכה במשכורת מינימום וללא שום השכלה- ונתמכו רק על ידי השעות הנוספות .

 

3 שנים אחרי זה הם מרוויחים מעל 8.5 נטו- ומעסיק שרוצה רק ללמד וללמד אותם עוד ועוד ועוד...

 

אחד מהם יוצא לחודש לגרמניה ללמוד על מכונה של טרומף על חשבון המעסיק.

 

יש גם כאלה שאכלו חרא . בעיקר אלו שחשבו שהם יותר חכמים מהמעסיק וקיטרו על הסנדוויצ'ים, המתנות לחגים, התספורת של אשתו, אהה ועל הלקסוס שלו... איך הוא מחליף כל 3 שנים אבל הם מקבלים תמיד מתנה בפחות מ300 שקל (לפני תוי קניה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...