Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


eitama
שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

 

לפני בערך חודש מכרתי את ה S3 2008 שלי, הייתה Stage 2+, אני אהבתי אותה מאוד, חשבון הבנק שלי לא.

לכן בצער רב, מכרתי במטרה לרכוש משהו שההוצאות עליו יותר צפויות, ועדיף גם נמוכות יותר בסוף 3 שנים.

 

לאחר חיפושים ודילמות החלטתי על ה 208 GTI, היום אספתי אותה, מאז הספקתי לתקוע 200 ק"מ... נזהר לא להתגרזן, לא לעבור 3000 סל"ד ולא לגדוש יותר מדי. (אולי מיותר... אבל צ'יק צ'ק זה יגמר ולא יהיו לי רגשות אשמה)

 

אז מה הוביל אותי אל הרכב הזה :

  • מומנט גבוה (כמובן הכל יחסי....)
  • צריכת דלק נמוכה. (יחסית כן?)
  • מראה חיצוני
  • ידני
  • לא צ'מפיון. מצטער, לא קונה מהם יותר. היו לי איביזה, ואודי, ועוד יש לי לאון, לא מגיע לצ'מפיון כסף יותר. זו דעתי.
  • העדרה של פיאסטה ST, והמחיר היקר של ה OPC.
  • הייתי שמח לחכות שתצוץ קליאו RS דור 3 למכירה, אבל אין לי סבלנות לחכות. (מגאן מחוץ לתקציב)

 

רשמים חיוביים עד כה :

  • נעים לנסיעה וגם נהיגה (רכה אבל לא מידי, קשה אבל לא מידי)
  • מאובזר מאוד (הסתייגויות למטה)
  • מושבים נוחים מאוד
  • למרות תאורת הלוגן, אני לא מרגיש שחסר לי הקסנון.
  • שלט כולל כפתור הדלקת תאורה, מגניב ממש לאיתור הרכב, וגם בשביל הכיף.

 

רשמים שליליים, לצערי יש כמה :

  • רעש אגזוז עמום ובאסי מעל 100 קמ"ש, ב 110 כבר ממש מציק, ב 120 כבר בלתי נסבל לנסיעות ארוכות. אני באמת סקרן לדעת אם הם תכננו את זה ככה.
  • ידית הילוכים בנתיים מציקה לי קצת, ראשון ושלישי לא תמיד נכנסים חלק. חוץ מזה היא סבבה למרות המהלך הארוך.
  • נדרש מאמץ למצוא תנוחת ישיבה נוחה שגם לא מסתירה את לוח השעונים, אבל זה באמת באמת בקטנה.
  • אין מרימי שמשות ומורידי שמשות דרך המפתח. זה ממש חשוב לי, בימי הקיץ החמים, אני נוהג לפתוח את חלונות הרכב מהבית לפני שאני מגיע אל הרכב (דירה בבניין קומה 2) ועד שאני מגיע אל הרכב החום הקיצוני יוצא החוצה. זה חשוב לי בגלל ילדה בת שנה וחודשיים, אבל אולי אני עוד אוכל סרטים בתור אבא טרי. די, זה קיים ב VAG בכל הדגמים אפילו בשנת 2002, וגם בפוקוס 2008 מליסינג של אבא שלי. בחיאת. אני יוצא מהרכב מגלה שלא הרמתי חלון, וצריך לחזור להכניס מפתח לסובב ולסגור. על זה נאמר : Lame.
  • ניסיתי להבין איך אני משתמש ב Isofix מאחורה, הוא מוסתר מאחורי בד, בסוכנות אמרו לי שאני צריך לחתוך את הבד מכיוון הבגאג' עם סכין יפנית! אמיתי???
  • ההגה! משום מה, הוא מסרב לחזור מעצמו ממש למרכז, אם אני משאיר אותו טיפה ימינה או טיפה שמאלה, הוא שומר על הזווית ובעצם מסיט את האוטו מנתיב ישר. אני צריך לישר אותו בעצמי. WTF? מישהו יכול לשפוך קצת אור על הדבר ההזוי הזה? (ניפחתי אוויר לפי הנתונים על הדלת. 36/34)

 

מבחינת חווית נהיגה / אחיזה וכאלה, מוקדם מדי - אעדכן עוד כמה מאות ק"מ אולי אלפים.

תמונות גם בהמשך.

 

יום טוב!

Peugeot 208 GTI 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש, אחלה אוטו. גם לי הרכב היה רועש עם באס מטורף במהירויות שהרכב הזה מגיע אליהן בקלות יחסית. בהתחלה זה נחמד ועושה טוב לאגו אחרי 3 דקות שאתה "סתם" משיט במהירויות כביש 6 (140 לצורך הדיון), כבר נמאס לך אז- א. תיסע 220 ותסיים את הנסיעה מהר יותר או ב. תוריד קצב לסביבות 110. איש איש והעדפתו.

אגב, איזה לאון יש לך? ותשנה את החתימה והתמונה לעדכניות :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיסי קיבל כזו לבנה עם גג פנורמי לפני כמה שבועות. אוטו יפהפה. כמוך הוא מרוצה עד הגג (הפנורמי).

אחלה בחירה. תהנה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

נשמח אם תעלה תמונות.

בקשר לרעש ה"באסי" - לדעתי זה אחלה, אבל זו דעתי האישית (לא שמעתי, כמובן איך זה אצלך. מאמין שזה פתיר איכשהו ע"י צנרת/דוד מתאימים).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש המדובר זה הדהוד שנשמע כבעייה אקוסטית, לא צליל מהאגזוז. לי זה מאוד הציק.

 

הייתי בודק דיווחים ופתרונות מחו"ל, ומנסה גם לשים דברים בתא המטען, לראות אם עושה הבדל (וכל מיני שינויים במבנה החלל הפנימי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה מר בחור? (;

 

בהגדרות שלך, ובעיקר עקב היעדר הST, כמו שכבר אמרתי לך - חושב שעשית בחירה מצוינת.

 

בקשות / תהיות:

- תעדכן אותנו עם רשמים של אבא שצריך להתמודד עם כסא ילדים וכו' בהאצ' קטנה.

- בעיית החלונות נשמעת כמו משהו שאפשר לפתור בלי הרבה מאמץ באפטרמרקט, לדעתי שווה לבדוק את זה.

- בפורום שיפורים המקביל יש בחור ששם דאונפייפ והוריד רזונטור אצל לירן, אני לא חושב שזה נכון לעשות זאת על רכב חדש באחריות אבל עדיין מפציר בך לבקר בשרשור ולשמוע את ההבדל, שיהיה לך בstack להמשך...

- וכמובן PICS OR IT DIDNT HAPPEN.

 

תתחדש ותהנה!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיאת. אני יוצא מהרכב מגלה שלא הרמתי חלון, וצריך לחזור להכניס מפתח לסובב ולסגור. על זה נאמר : Lame.

 

אוטו ב2016 שלא מרים שמשות בנעילה????

(כשאני חושב על זה גם אצלי באאוטלנדר זה ככה והתקינו מערכת מקומית למרות שהרכב בחו"ל כן מגיע עם נעילה מהשלט, לדעתי זה נועד כדי להוזיל את מחיר הרכב מהיצרן, לתקוע את הלקוח בתשלום של עוד התקנה ולשמור על גילקאר מתקין הבית של כולמוביל כדי לספק להם עבודה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חרד מסגירת חלונות אוטומטית. לא רוצה את זה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנייד באחת כזאת בדיוק מ2014, מרוצה עד הגג. כנראה שמתיחת הפנים באמת שינתה הרבה בהיבט של הסאונד כי אצלי ברכב לא נשמע שום רעש מהאגזוז לפני שעשיתי דאון פייפ.

תהנה מהרכב, לדעתי האובייקטיבית עשית בחירה מצויינת!

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חרד מסגירת חלונות אוטומטית. לא רוצה את זה.

? 1234

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהיה נהוג פעם, הרמה בעת נעילת הרכב, לא יהיה יותר, מדובר בדבר מסוכן מבחינה בטיחותית.

כי אין קו ראייה בינל לבין החלון, כנראה שיצרנים הלכו צעד קדימה וביטלו את הנעילה בלחיצה ארוכה בנוסף.

כנראה זה הסיבה של דיסקו.

ניתן להתקין בקלות מערכת כזאת עצמאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

? 1234

 

פשוט. אני לא מוגבל והמוח שלי עדיין מתפקד (בערך, בקושי, למחצה, לסירוגין). הוא יכול להוריד פקודה לאצבע לסגור את החלון המזד**ן.

אם החלטתי להשאיר את האוטו עם חלון פתוח - זה במודע. לא רוצה שום מערכת שתחליט עבורי שעכשיו צריך לסגור אותו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...