Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי שמתקפל בקלות, לטובת נסיעה ברכבת


מרטין מקפליי
שימו לב! השרשור הזה בן 2785 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש קורקינט חשמלי להגעה מהבית לרכבת (כ2.5 קמ) ומהרכבת לעבודה (כ 2 קמ) ובחזרה. חשוב לי שהוא יתקפל בקלות ושיהיה אפשר לעלות איתו לרכבת ובתקווה להכניס אותו למרווח שיש בין שני הספסלים.

חוץ מזה אין לי ניסיון עם קורקינטים חשמליים ואשמח לשמוע כל פיסת מידע מבעלי ניסיון על מנת שאקנה את הכלי שהכי יתאים לי. מבחינת תקציב חשבתי על 3000-8000 שח (האם התקציב הגיוני ?)

על איזה תכונות כדאי לשים את הדגש כשבוחנים קורקינט חשמלי ? ועל איזה דגמים אתם ממליצים מנסיון אישי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

התקציב הגיוני.

 

אני רוכב לעבודה על Inokim Light, והמסלול שלי די דומה לשלך.

 

את כל המידע והתמונות הסקסיות כל הקורקינט יש לך פה:

http://www.inokimisrael.com

 

 

אני יכול לספר לך בנוסף שהכלי בנוי בצורה אלגנטית ואיכותית, לא רואים מנוע/כבלים/סוללות ושטויות.

הוא קטן, הוא קומפקטי והוא קל - 12 ק"מ בערך.

 

אך כבר נתקלתי איתו בכמה בעיות מציקות:

רעשים מכיוון גלגל קדמי (לא מהמנוע, המנוע בכלל מאחורה) הסתדר אחרי פירוק, ניקוי והרכבה.

הברגות נעילת הידיות שעל הכידון משתחררות מעט כמעט כל נסיעה מהוויברציות. אני מוודא כל תחילת נסיעה שההברגות סגורות היטב.

אגב, אין הרבה וויברציות שעוברות דרך הקורקינט אל הגוף, רק מעט אל הכידון כאמור. תלוי בתוואי השטח. בכללי הרכיבה חלקה ונינוחה לגמרי.

 

המנוע פועל מצוין. יציאה בקצב מתגבר מהמקום ועד ל-26/30 קמ"ש תלוי בתוואי השטח.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לבדוק את הסקייר:

http://www.skyermotors.com/gallery

 

פיתוח של בחור ישראלי שנקנה על ידי חברה קוריאנית. בקרוב יגיע ארצה. אני חושב שהמחיר יהיה סביבה 5500. רכבתי על האבטיפוס והוא מאוד יציב וסולידי, נותן הרגשה של בניה איכותית. בתמונות שבלינק הוא נראה פחות סקסי מהמתחרים, אבל מדובר באבטיפוס. החברה בקוריאה דואגת גם לנושא הזה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, בשנת 1985 נרשמתי למכירה מוקדמת של הוברבורד שהייתי אמור לקבל ב 2015, אחרי שלא קיבלתי אותו ב 2015 החלטתי לעבור לקורקינט חשמלי :)

 

TDean, למה בחרת בדגם ה light על פני ה quick 2 שלהם ?

האם הגלגלים הקטנים מצליחים לספק תחושת יציבות במהלך הנסיעה ? האם הבלמים מספיק טובים גם בשביל בלימות חירום בעת הצורך ? והאם יש לו ידית נשיאה נוחה כשהוא מקופל (ראיתי שב quick 2 יש ידית על הבורד עצמו שנראית נוחה).

 

יתרון שמצאתי ב Light בנוסף למשקל הנמוך יותר הוא שהוא נראה "מצועצע" יותר ולכן כנראה שימשוך פחות תשומת לב מבחינת אכיפה.

 

שאלה נוספת לגבי הכלים של inokim, האם יש להם תו תקן ? והאם הרכיבה עליהם היא חוקית ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, בשנת 1985 נרשמתי למכירה מוקדמת של הוברבורד שהייתי אמור לקבל ב 2015, אחרי שלא קיבלתי אותו ב 2015 החלטתי לעבור לקורקינט חשמלי :)

 

TDean, למה בחרת בדגם ה light על פני ה quick 2 שלהם ?

 

לפני הרכישה, רכבתי גם על ה-QUICK2 בחנות. לבסוף החלטתי לקחת את ה-LIGHT, מאחר והוא הרגיש לי "מתקשר" יותר. כלומר,

מגיב טוב יותר להפניות גוף וזורם יחד איתך אל תוך פניות בצורה ספורטיבית יותר. (כמו שאני אוהב 8))

האם הגלגלים הקטנים מצליחים לספק תחושת יציבות במהלך הנסיעה ?

כן, לחלוטין.

האם הבלמים מספיק טובים גם בשביל בלימות חירום בעת הצורך?

לא, שכח מבלימות חירום.

מדובר בבלם תוף אחורי יחיד. עושה את העבודה היטב רק אחרי שמתרגלים אליו.

אני דואג להאט למהירות מתאימה לעצירה נוחה לפני כל מעבר חצייה ואזורים בעייתים מבחינת שדה ראייה.

והאם יש לו ידית נשיאה נוחה כשהוא מקופל (ראיתי שב quick 2 יש ידית על הבורד עצמו שנראית נוחה).

אני חושב שניתן לראות באחד הסרטונים (או התמונות) באתר שלהם איך נראה ה-LIGHT כשהוא מקופל. אין ידית, אך מחזיקים אותו במוט הכידון. לא נסיתי לטייל איתו בצורה הזאת יותר מדי, אבל אני מאמין שזה לא פחות מציק מה-QUICK2. :wink:

יתרון שמצאתי ב Light בנוסף למשקל הנמוך יותר הוא שהוא נראה "מצועצע" יותר ולכן כנראה שימשוך פחות תשומת לב מבחינת אכיפה.

מצועצע מצועצע, אבל משאיר אבק לרוב האופניים החשמליים. :twisted:

חוץ מזה, דווקא ב-LIGHT השקיעו מאוד בעיצוב. הכל בנוי בצורה אופטימלית ומינימליסטית (חוץ ממנגנון הנעילה המקולל של הידיות על הכידון!)

שאלה נוספת לגבי הכלים של inokim, האם יש להם תו תקן ? והאם הרכיבה עליהם היא חוקית?

אין לי מושג, תשאל אותם בצ'אט באתר בשעות הפעילות, הם מגיבים סופר מהר.

בכל אופן, השיטה זה להיראות תמים כשחולפים ליד ניידות. לי זה עובד כל הזמן. :wink:

 

תשובות באדום!

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הקורקינט והוא נוח עד כדי כך שאני מתחיל לחשוש שאשכח איך הולכים...

הטווח המוצהר הוא 25-30 ק"מ, עדיין לא בדקתי כמה הוא מחזיק בפועל על טעינה מלאה

 

מה שכן, אם יש משהו שחסר לי בו זה ידית נשיאה כאשר הוא מקופל, חשבתי על שתי לולאות וולקרו עם ידית בינהם שאוכל להלביש על המזלג הקדמי (באזור איפה שכתוב Inokim בירוק בתמונה הראשונה בקישור http://inokim.com/light/ )

הבעיה היא שבאייבי / עלי לא מצאתי מוצר דומר, רק את המוצר הבא http://www.ebay.com/itm/VINCITA-Handgrip-for-Folding-Brompton-Bike-carry-Bicycle-frame-handle-carrying-/321816938409 שאמור להתאים לאופניים חשמליים אבל לדעתי אין לרצועה שלו מספיק רוחב בשביל לחבוק את המזלג כמו שצריך. אם יצא לכם להיתקל בפתרון מתאים, או אם יכולות החיפוש שלכם באתרי הקניות הינן על טבעיות - אשמח לשמוע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! איזה צבע ? כמה עלה ?

 

לגבי ידית , ראה יותר זול , אולי אפשר להגדיל רצועות אצל בחנות תפירה

 

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Tripod-Strap-Hand-Grip-For-Support-Tripods-Monopod-/231928039635?hash=item35fffd08d3:g:YLcAAOSwdGxXIzI1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

לפי המדידה שלי, הטווח מספיק ל-22.5 ק"מ. אחרי זה יש כבר ירידה ב"בוסט", ואפשר למצוא את עצמך הולך לצד הקורקינט (מנסיון :oops:).

יוצא שאני מטעין פעמיים/שלוש בשבוע.

 

לגבי נשיאת הכלי, אני כמעט ולא משתמש במצב הזה, לכן אשאיר לך את האילתורים. :wink:

 

 

תהנה!

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נצל"ש - יש אופציה יותר מעט יותר זולה לקורקינט חשמלי מתקפל, שיהיה קל יחסית (נניח באזור ה-10 קילו)?

 

ה-Inokim נראה אחלה דבר, אבל 6 אלף נשמע סכום רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

איך ההתרשמות עד כה?

לגבי נוחות הנסיעה, והשימושיות בעיקר?

 

 

בנוסף: הטעינה לפי מה שראיתי היא חיבור בתחתית , הסוללה לא נשלפת נכון?

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...