Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 7 - איכות מנסיון אישי


meir_gi
שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש הרבה הפתעות ,נגיד היגוי ברכבי יונדאי, סליל כרית אוויר, מוט הגה וכן הלאה.

אין יצרן חף "מפשע" .

 

הכל עניין של איך הטיפול בו מתבצע- האם צריך אסרטיביות? או מספיק להיות נחמד? האם צריך את הפורום? או מספיק לבקש יפה? וכן הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מסכים במיליון אחוז.

אני מוכן לחיות עם פאק פה ושם, בהנחה שהפאק הזה יוכר כפאק ולא ינסו קודם להשחיל ואז להודות כשההשחלה לא עבדה.

מצד שני אולי איש עסקים X לא מוכן שיבזבזו לו ולו שנייה מהחיים כי שילם 300K על רכב.

מצד שלישי יש רכבים כל כך אהובים שאפשר לספוג הרבה עד שמוותרים עליהם מהייאוש.

כל אחד ושיקוליו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורא התחשק לי להחליף את המזדה 6 דור 2 באוקטביה - ה 6 גדולה לי מדי, ובאוקטביה השילוב של גודל אידאלי מבחינתי, מנוע חזק, ואבזור ברמה גבוהה מתאים לי. כנ"ל הרכב של זוגתי הוא מזדה 3 ספיריט דור שני. גם שם נשקלה החלפה לרכב קומפקטי עם מנוע חזק. לאור הנסיון המעולה עם 4 המזדות שהיו לנו - 3 ו 6 דור ראשון ו 3 ו 6 דור שני- הרכבים אמינים בצורה פנטסטית, והיבואן מאוד הוגן, ולאור מה שאני קורא בפורום גם על האמינות של ה VAGיות וגם על היבואן, אין לי ספק מה תהיה הבחירה הבאה. האמת - זה קצת מפריע לי כי הייתי מאוד רוצה לחוות את החוויה של ה VAGיות שמדברים עליה כולם. אבל אני חושש שזה לא ריאלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המאזדה 3 בהשוואה? באמת יותר אמינה?

 

יש לנו בעיקר את דגמי ה-1.5 כמובן, מנוע ה-2.0 כמעט ולא קיים אצלנו ככה שאיני מכיר אותו לעומק. ממה שיוצא לי לראות מבחינה מכאנית אין בעיות מיוחדות ב-3 (או שסתם אני לא זוכר כרגע). מה שכן יש וזה קצת מפריע זה כמה פשלות גימור בתא הנוסעים כמו משענת היד הרופפת שגם עלולה לצאת ממקומה בשימוש אגרסיבי (לא בעיה לחבר חזרה), וגימורי העור בהגה למשל נוטים להיהרס אם לא שומרים עליו. מעבר לזה, טרם נתקלתי במשהו מיוחד. אם אזכר בעוד משהו, אחזור לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורא התחשק לי להחליף את המזדה 6 דור 2 באוקטביה - ה 6 גדולה לי מדי, ובאוקטביה השילוב של גודל אידאלי מבחינתי, מנוע חזק, ואבזור ברמה גבוהה מתאים לי. כנ"ל הרכב של זוגתי הוא מזדה 3 ספיריט דור שני. גם שם נשקלה החלפה לרכב קומפקטי עם מנוע חזק. לאור הנסיון המעולה עם 4 המזדות שהיו לנו - 3 ו 6 דור ראשון ו 3 ו 6 דור שני- הרכבים אמינים בצורה פנטסטית, והיבואן מאוד הוגן, ולאור מה שאני קורא בפורום גם על האמינות של ה VAGיות וגם על היבואן, אין לי ספק מה תהיה הבחירה הבאה. האמת - זה קצת מפריע לי כי הייתי מאוד רוצה לחוות את החוויה של ה VAGיות שמדברים עליה כולם. אבל אני חושש שזה לא ריאלי.

 

אם אתה אוהב את יבואן מאזדה ומחפש איכות למה לא ללכת על במוו.. (גם יד שנייה אם לא בתקציב) אותו יבואן הרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שקלתי, וגם הייתי שמח לרכב הנעה אחורית, אבל משתי סיבות זה לא יקרה - במוו תהיה יקרה יותר גם ברכישה וגם באחזקה, ודבר שני - לא צנועה ואולי אף מנקרת עינים (לטעמי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל רכב חדש אפשר כי יהיו תקלות, הרכבים כיום מאוד מורכבים טכנולוגית ואלקטרונית.

 

השאלה, למה שופטים חברה מסויימת לחומרה.

ולאחרות מעבירים את התקלות יחסית בקלות, גם כאשר היבואן לא בדיוק משתף פעולה..

 

סתם מעניין, אם באלפא היה את מקבץ הבעיות הללו, מה היו אומרים בצפון הארץ..

האם לא הגיע הזמן כי גם אל אלפא נתייחס כמקום טוב באמצע..לאור האמינות היחסית הטובה.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני כתבתי את אשר אני חוויתי. מנגד אני מניח שגם ישנם כאלו ללא בעיות, כלומר לא צריך לפסול על הסף. אני רוצה להאמין שבמקרה שלי זה פשוט bad luck . אם ישנם בעלי גולף נוספים שיספרו כאן מנסיונם, אז הסטטיסטיקה תדבר.....

 

החלפת קלאצים ב DSG7 זה ממש לא bad luck אלא תקלה גלובלית. הם היו צריכים לפתור את החבלי לידה של ה DSG7 עד עכשיו.

ממש מציק לי אישית בתור בעלים של רכב גם עם DSG7, שאחרי כל כך מעט ק"מ החליפו לך קלאצים וזו אכן הייתה התקלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה צ'יפס... ומה לגבי הטיימינג במנועי 1.2?

נחשו לכמה מתוך 300 הוחלף מנוע לפני טיפול ראשון?

 

נחשו לכמה מתוך 300 היו בעיות בתושבת מנוע עד נניח 45 ?

 

לעונים נכונה יוגרל ליפט על בסיס מקום פנוי במוסכי צ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שהכל מיתייחס למנוע ה 1.2 הקודם.

בכל הוואגיות שמבוססות על פלטפורמת MQB יש מנוע חדש לחלוטין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זה אין ויכוח, רק לא נשמע לי הגיוני שבאחוז כזה גבוה של מכוניות הוחלף מנוע.

הבעיה במערכת התזמון היתה שייכת למנועי ה 1.2 הקודמים, שאגב מורכבים גם היום במכוניות VAG רבות.

בפעמים הבודדות שהייתי במוסכי צ'מפיון זה לא נראה כמו אסון קולוסאלי, האמת..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

18 רכבים מתוך 600 עוד טרם טיפול ראשון .

 

האמת שמי שעברו את ה15,000 כבר שרדו.

 

לאחר מכן היה שוב ריקול, גלגלת תזמון .

 

מאז שקט תעשייתי,מצד המנוע- לגיר יש עוד שגעונות

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...