Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 7 - איכות מנסיון אישי


meir_gi
שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ירדת לסוף דעתי (כנראה).

לו כל 6,000 המכוניות שמצויידות במנועי TSI ותיבת DSG שנמכרו כאן רק בחצי שנה האחרונה היו נתקעות על בסיס יומיומי, היינו שומעים על זה, ובהרחבה יתרה מן הסתם.

לעניות דעתי, כמו באגדות צריכת הדלק של היונדאי גטס, מדובר ברבה יותר רעש ממציאות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אולי. אבל גם אם כוונתך שחצי שנה זה מדד למשהו או שכל ה 6000 צריכות להתקע כדי שזו תחשב בעיה, אני לא איתך.

 

כבר ראיתי מכחישים למינהם לבעיית ה DSG אשר חרפו נפשם ובזו לאלו שטענו שיש בעיה. רק כשיצאה הרחבת האחריות הם התחפרו לאחור וגם זה בשקט. כך שזמן קצר מדי הוא לא אינדיקציה לכלום, חוץ מזה שהמוצר מתפקד טוב חצי שנה.

 

שווה לחכות. אף אחד לא יודע כלום. לא אני ולא אתה. במקרה של פולקסווגן חובת ההוכחה עליהם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בעייה מוגדרת ש 5% ומעלה מהמכוניות סובלות ממנה.

ובמקרה של ה DSG מדובר בהרבה יותר מ 5% מהמכוניות.

היה להם מוצר מעולה, ה DSG6 ה "רטוב", הלכו, ובשם החסכון בעלויות הייצור ומירוץ החימוש של "בוא נראה למי יש יותר הילוכים", קילקלו אותו, ובנוסף לבעיות האמינות הוא גם פחות נעים לשימוש.

אבל משום מה נדמה לי שלאור השיפור העצום בתיבות הפלנטריות, הדיון הזה די תיאורטי, כי נראה שנחרץ גורלן של התיבות הדו מצמדיות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסווגן כבר חשפו את דור ה EVO של ה TSI. נראה אם ל DSG יהיה EVO או שגם הם יחזרו לפלאנטרי. מעניין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן , מתוך 300 אוקטביות חדשות .

 

45 הוחלפו מצמדים טרם 60,000 . 27 טרם 80,000.

 

14 משאבות מים באחריות, 10 חיישני מפלס שמן, 9 מפסקים לתאורת תא מטען , 11 צינורות מים .

 

להמשיך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה עד כמה הרכב כיפי וכו', עדיין מבאס לחוות תקלות כאלו כשהוא חדש. אגב, המזדה 3 2.0 דווקא מהנה לנהיגה, אולי יותר מהגולף, לפחות על פי ביקורות.

 

מבחינת התנהגות, תקשורת, היגוי ותחושה "ספורטיבית" המאזדה כן יותר מהנה. גם אני מתחבר יותר בדרך כלל למנוע אטמוספרי חזק יחסית מאשר מנוע קטן מוגדש, אבל פה אני במיעוט. הגולף אבל מהנה יותר לנסיעה, בידוד רעשים שלה מוצלח, איכות תא הנוסעים עדיפה, מושבים נוחים יותר ומנוע טורבו בעל ביצועים טובים בסל"ד נמוך שלא מחייב סחיטת דוושה בשביל לקבל ביצועים. לנסיעה הגולף יותר מהנה (מהבחינה הזאת אין לה מתחרות לפי דעתי מלבד הלאון), לנהיגה המאזדה יותר מהנה (אין לה מתחרות מהבחינה הזאת מלבד הפוקוס).

מעטים ממי שקונה את הרכבים האלה יעדיפו את היכולת הדינאמית על פני האיכות נסיעה. גם הסמל מדבר - פולקסווגן גרמנית לעומת מאזדה יפנית עממית.

 

לגבי התקלות, מהניסיון שלי בחברת השכרה/ליסינג שאני עובד בה הבעיה בגיר ה-DSG בדגמים החדשים לא נעלמה לחלוטין. אולי השתפרה אבל עדיין כל אוקטביות, איביזות, ראפידים וכו' עם בעיות חוזרות בגיר. האמת שיום ראשון חוויתי אפילו על בשרי בעיה בגיר בסיאט איביזה 2015 מהעבודה באמצע כביש מהיר ונתקעתי בשמש עד שהגיע גרר (הרכב לא הגיב לדוושת הגז, לא יכולתי להתקדם). בהחלט לא נעים.

גם גימור האלומיניום המתקלף בתא הנוסעים זה משהו שראיתי ברכבים אחרים של הקונצרן, בעיקר באוקטביה.

 

אציין אבל שהרכבים אצלנו כמובן עוברים חיים קשים יחסית לרכב פרטי, כצפוי מחברת ליסינג (אבל טיפולים ותיקונים נעשים בזמן תמיד).

 

אם הייתי אמור לקבל רכב משפחתי דרך העבודה כנראה שהייתי בוחר בגולף או באוקטביה (או בפוקוס). פרטי לא נראה לי שהייתי לוקח את ההימור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן , מתוך 300 אוקטביות חדשות .

 

45 הוחלפו מצמדים טרם 60,000 . 27 טרם 80,000.

 

14 משאבות מים באחריות, 10 חיישני מפלס שמן, 9 מפסקים לתאורת תא מטען , 11 צינורות מים .

 

להמשיך?

אז למה ממשיכים לקנות אותן ?

מזוכיזם לשמו ?

למעט משאבות המים, שאולי הן חלק מסדרה בעיייתית, המפסקים והחיישנים זה דברים זניחים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואגב אמינות, מישהו יודע בכמה מכוניות של ניסאן נאלצו להחליף תיבת רציפה ?

רמז, זה הרבה מעל הסטטיסטיקה של סקודה.

אבל לפחות היבואן מטפל בבעיה בצורה נאותה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי לי לא אכפת, הלקוחות רוצים .

חליפי על חשבון הליסינג.

 

ושלא נדבר על צריכת השמן.

 

מצד שני, תא מטען מעולה, נסיעה נעימה, בטיחותי, מאובזר לא רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת התנהגות, תקשורת, היגוי ותחושה "ספורטיבית" המאזדה כן יותר מהנה. גם אני מתחבר יותר בדרך כלל למנוע אטמוספרי חזק יחסית מאשר מנוע קטן מוגדש, אבל פה אני במיעוט. הגולף אבל מהנה יותר לנסיעה, בידוד רעשים שלה מוצלח, איכות תא הנוסעים עדיפה, מושבים נוחים יותר ומנוע טורבו בעל ביצועים טובים בסל"ד נמוך שלא מחייב סחיטת דוושה בשביל לקבל ביצועים. לנסיעה הגולף יותר מהנה (מהבחינה הזאת אין לה מתחרות לפי דעתי מלבד הלאון), לנהיגה המאזדה יותר מהנה (אין לה מתחרות מהבחינה הזאת מלבד הפוקוס).

מעטים ממי שקונה את הרכבים האלה יעדיפו את היכולת הדינאמית על פני האיכות נסיעה. גם הסמל מדבר - פולקסווגן גרמנית לעומת מאזדה יפנית עממית.

 

לגבי התקלות, מהניסיון שלי בחברת השכרה/ליסינג שאני עובד בה הבעיה בגיר ה-DSG בדגמים החדשים לא נעלמה לחלוטין. אולי השתפרה אבל עדיין כל אוקטביות, איביזות, ראפידים וכו' עם בעיות חוזרות בגיר. האמת שיום ראשון חוויתי אפילו על בשרי בעיה בגיר בסיאט איביזה 2015 מהעבודה באמצע כביש מהיר ונתקעתי בשמש עד שהגיע גרר (הרכב לא הגיב לדוושת הגז, לא יכולתי להתקדם). בהחלט לא נעים.

גם גימור האלומיניום המתקלף בתא הנוסעים זה משהו שראיתי ברכבים אחרים של הקונצרן, בעיקר באוקטביה.

 

אציין אבל שהרכבים אצלנו כמובן עוברים חיים קשים יחסית לרכב פרטי, כצפוי מחברת ליסינג (אבל טיפולים ותיקונים נעשים בזמן תמיד).

 

אם הייתי אמור לקבל רכב משפחתי דרך העבודה כנראה שהייתי בוחר בגולף או באוקטביה (או בפוקוס). פרטי לא נראה לי שהייתי לוקח את ההימור.

 

איך המאזדה 3 בהשוואה? באמת יותר אמינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן , מתוך 300 אוקטביות חדשות .

 

45 הוחלפו מצמדים טרם 60,000 . 27 טרם 80,000.

 

14 משאבות מים באחריות, 10 חיישני מפלס שמן, 9 מפסקים לתאורת תא מטען , 11 צינורות מים .

 

להמשיך?

 

זו סטטיסטיקה. אמנם לא רישמית אבל 300 מכוניות זה יותר מאחד שיש לו הרבה חבר'ה שמספרים לו הכל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסאן ג'וק- מעל 70,000 לכולם הוחלפו גירים.

טוב נו, מתוך 45 ל41 .

 

הבעיה בסקודה היא שלרוב הלקוחות לא אכפת עד שהם נתקעים, לא ממש מפריע להם הרעידות ולכן קשה להגדיר כבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע מישהי שעובדת איתי החליפה בג'וק גיר לאחר 50K. בתחילה ביקשו ממנה לשלם, אבל זה נגמר בתשלום חלקי לאחר שהתברר שמדובר בבעיה מוכרת וחוזרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פורד קבלו בראש עם הפוקוס הרובוטית שלהם.

שברולט קרוז בדגמים ישנים יותר הייתה מכונית מחורבנת בשל האמינות שלה יותר מהכול.

 

נכון גם הג'וק נזכרתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...