Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה-156 בשיא הצלחתה לא הגיעה ל-100 אלף יחידות בשנה.

 

כמו שאבא שלי לימד אותי, בתוכנית עסקית הדבר היחיד שאפשר בטוח להגיע אליו, זה ההוצאות. ההכנסות... זה לא בתחום הוודאות.

כן מצחיק, לא מצחיק, האקסל סובל הכל, ולא הייתי צוחק על סמך ביצועים שעוד לא הושגו. בבחינת אל יתהולל חוגר וגו'.

בוודאי שהאקסל סובל הכל, גם הפורום.

 

156 היא אולי הצלחה ביחס לאלפא, אבל משהו אומר לי שלא לנתונים הללו אלפא מכוונים. בכל אופן, 40K זה נתון של ג'ולייטה (למיטב זכרוני היו גם שנים מוצלחות יותר). לא יודע לאיזה נתון הם יגיעו, אבל נראה לי שעם רכב מוצלח בהרבה, ומאחוריו מאמצי שיווק גדולים בהרבה, הם יצליחו לעבור את כמות המכירות של הג'ולייטה. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה.

 

בהמשך לתגובה לפאלו, לא הייתי שם את הכסף שלי בידיים שלהם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כבודם של האנליסטים, טובים ככל שיהיו, במקומם מונח ואין לזלזל בהם.

 

עם זאת, אסור לשכוח שזה לא מדע מדויק ואנליסטים לא פעם גם טועים, לטוב ולרע.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה הולך להיות רכב לא נפוץ, זה יתרון עבור אנשים שמחפשים את היחודיות. זה מאוד נחמד כאשר הרכב לא מיין סטרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנליסטים שקובעים צפי של 39 אלף זה "לא הייתי שם את הכסף בידיים שלהם", סבבה, מקבל.

 

רק מי בדיוק קובע צפי של 100 אלף? לא אנליסטים?

 

קוראים בקפה ואיצטגנונים?

 

מרטי מק'פליי שחזר מ 2018 ויודע בוודאות כמה נמכרו?

 

ברור שאנליסטים טועים, השאלה היא רק איזה טועים ואיזה צודקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לג'וליה, הסטלביו הוא דגם חשוב הרבה יותר.

ממש לא מסכים עם זה.

אני יודע שהמגמה בשוק היא לקרוסאוברים, אני לא רואה את עצמי נוסע על קרוסאובר של אלפא.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואלפא קמה ונופלת על כל איך אתה רואה את עצמך?

 

אם הג'וליה לא תצליח, כל התוכנית תוטל בספק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואלפא קמה ונופלת על כל איך אתה רואה את עצמך?

 

אם הג'וליה לא תצליח, כל התוכנית תוטל בספק.

אם הג'וליה והסטלביו לא יצליחו, סוגרים ת'בסטה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא וג'יפון אמנם לא כל כך הולכים יחד, אבל זה גם מה שאמרו על:

 

פורש קאיין , שמהווה כיום והעיקר היוותה גורם חשוב בעבר להגדלת ההכנסות מהמותג.

גם לרולס רויס יש רשימת המתנה מפתיעה ל SUV החדש....

אם זה טוב ליגואר... אז אולי גם לאלפא....

 

השאלה מבחינתי היא איזה רכב היה צריך לצאת קודם כדי לתמוך בהבראת החברה והתוכניות שלה לעתיד. יתכן שבהעדפות השוק היום, ה- SUV היה צריך לצאת ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו יש טרנד להפוך כל דבר לקרוסובר ואנשים קונים את זה.

אם אפילו בנטלי הוציאה קרוסובר מפלצתי שלהם, אז אלפא יכולה לעשות דבר כזה בקלות. אולי דווקא הקרוסובר ימכר יותר טוב מאשר הסדאן שהיא לא ממש אופנתית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא וג'יפון אמנם לא כל כך הולכים יחד, אבל זה גם מה שאמרו על:

 

פורש קאיין , שמהווה כיום והעיקר היוותה גורם חשוב בעבר להגדלת ההכנסות מהמותג.

גם לרולס רויס יש רשימת המתנה מפתיעה ל SUV החדש....

אם זה טוב ליגואר... אז אולי גם לאלפא....

 

השאלה מבחינתי היא איזה רכב היה צריך לצאת קודם כדי לתמוך בהבראת החברה והתוכניות שלה לעתיד. יתכן שבהעדפות השוק היום, ה- SUV היה צריך לצאת ראשון.

לפי הדיווחים כבר התחילו לייצר יחידות ראשונות של הג'יפ והוא יוצג בתערוכת פריז בעוד קצת פחות מחודש.

 

בלי הג'וליה, אי אפשר להציג ג'יפ. ענייני מיתוג.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרוסאובר אמור להיות מדפסת הכסף, על עיקרון הקאיין. בארה"ב זה מה שאמור להוביל את השוק. כל היתר - רגשי מיותר שטוב בעיקר לפורומים ולעיתונאי רכב שצריכים למלא אינצ'ים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתין לסיקור של סרוניס.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...