Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונדיאו 2 ליטר טורבו + תוכנה של superchips [רשמים מנסיעה קצרה]


שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז היה לי רגע משעמם בעבודה, חיפוש קצר באינטרנט והופ הגעתי לאתר של superchips.

לאחר התלבטות קצרה עם עצמי, למה לעזעזל אני צריך את זה, ולחץ חברתי של עמיתי לעבודה הוזמן ה BLUEFIN.

 

המוצר נשלח עם DHL ב 28/2, קבלתי את המוצר היום, 6/3, לאחר עיכוב במכס של יומיים (מסתבר שצריך אישור של משרד התחבורה). כמובן שקבלתי גם קנס לא מבוטל בדמות מיסי שקר כלשהו.

 

ההתקנה של המוצר פשוטה מאד, מחברים את המוצר לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב ופשוט עוקבים אחר ההוראות המאד ברורות, בגדול המערכת שומרת את הקונפיגורציה המקורית לצורך שחזור עתידי.

חוזרים הביתה ומתקינים את התוכנה שלהם במחשב, ומחברים את המוצר למחשב. לאחר רישום קצר הקובץ שנשמר עולה לשרתים שלהם.

מהרגע הזה הם מבטיחים שתוך 8 שעות (עבודה) יתקבל המיפוי החדש של ה ECU.

בפועל זה לקח 10 שניות, מחברים את המוצר בשנית למחשב והקובץ נטען אוטומטית מהשרתים שלהם לתוך המוצר.

 

חוזרים לרכב ומתחברים בשנית לשקע הדיאגנוסטיקה, זהו.

 

אני מקווה שהרכב יניע ולא הרסתי שום דבר, מנסה להתניע...יששששששש, לא צריך לחזור הביתה ולהסביר לאשה שאין רכב.

 

הדבר הראשון שמרגישים זה את תגובת המצערת, פשוט ואוו. ככל שלוחצים יותר הרכב מגיב יותר וכך גם החיוך על הפנים שלי.

 

זינוק מעמידה

פחדתי ללחוץ עד הסוף :oops:, זאת האמת. הרכב פשוט טס קדימה.

 

האצות ביניים

בגלל השינוי ברגישות המצערת כל לחיצה אפילו הכי קטנה גוררת תגובה מיידית של הרכב (ולא בהכרח גוררת הורדת הילוכים, שזה הכי מגניב).

שלא תבינו לא נכון גם לפני השינוי הרכב היה מהיר אבל זו,בשבילי, ליגה אחרת לגמרי.

 

החיוך שלי לא ירד מהפנים לפחות דקה אחרי שהחנתי את הרכב וכיביתי את המנוע.

אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את התחושות שלי (הלא מקצועיות בעליל), מפעת המצב המשפחתי (נשוי + 2) שלי אין לי כל כך הרבה זמן להגיע למרכז ולהריץ את הרכב על דיינו.

 

מי שרוצה להגיע ולהתרשם מוזמן בכיף*

 

*בתיאום מראש

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היה לי רגע משעמם בעבודה, חיפוש קצר באינטרנט והופ הגעתי לאתר של superchips.

לאחר התלבטות קצרה עם עצמי, למה לעזעזל אני צריך את זה, ולחץ חברתי של עמיתי לעבודה הוזמן ה BLUEFIN.

 

המוצר נשלח עם DHL ב 28/2, קבלתי את המוצר היום, 6/3, לאחר עיכוב במכס של יומיים (מסתבר שצריך אישור של משרד התחבורה). כמובן שקבלתי גם קנס לא מבוטל בדמות מיסי שקר כלשהו.

 

ההתקנה של המוצר פשוטה מאד, מחברים את המוצר לשקע הדיאגנוסטיקה ברכב ופשוט עוקבים אחר ההוראות המאד ברורות, בגדול המערכת שומרת את הקונפיגורציה המקורית לצורך שחזור עתידי.

חוזרים הביתה ומתקינים את התוכנה שלהם במחשב, ומחברים את המוצר למחשב. לאחר רישום קצר הקובץ שנשמר עולה לשרתים שלהם.

מהרגע הזה הם מבטיחים שתוך 8 שעות (עבודה) יתקבל המיפוי החדש של ה ECU.

בפועל זה לקח 10 שניות, מחברים את המוצר בשנית למחשב והקובץ נטען אוטומטית מהשרתים שלהם לתוך המוצר.

 

חוזרים לרכב ומתחברים בשנית לשקע הדיאגנוסטיקה, זהו.

 

אני מקווה שהרכב יניע ולא הרסתי שום דבר, מנסה להתניע...יששששששש, לא צריך לחזור הביתה ולהסביר לאשה שאין רכב.

 

הדבר הראשון שמרגישים זה את תגובת המצערת, פשוט ואוו. ככל שלוחצים יותר הרכב מגיב יותר וכך גם החיוך על הפנים שלי.

 

זינוק מעמידה

פחדתי ללחוץ עד הסוף :oops:, זאת האמת. הרכב פשוט טס קדימה.

 

האצות ביניים

בגלל השינוי ברגישות המצערת כל לחיצה אפילו הכי קטנה גוררת תגובה מיידית של הרכב (ולא בהכרח גוררת הורדת הילוכים, שזה הכי מגניב).

שלא תבינו לא נכון גם לפני השינוי הרכב היה מהיר אבל זו,בשבילי, ליגה אחרת לגמרי.

 

החיוך שלי לא ירד מהפנים לפחות דקה אחרי שהחנתי את הרכב וכיביתי את המנוע.

אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את התחושות שלי (הלא מקצועיות בעליל), מפעת המצב המשפחתי (נשוי + 2) שלי אין לי כל כך הרבה זמן להגיע למרכז ולהריץ את הרכב על דיינו.

 

מי שרוצה להגיע ולהתרשם מוזמן בכיף*

 

*בתיאום מראש

 

מספר שאלות ברשותך:

 

הרכב שלך מגיע במקור עם 203 או 240 כ"ס? כמה עלה השדרוג? לכמה כ"ס\קג"מ אמור הרכב להגיע עכשיו?

zx וולקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב במקור הגיע עם 203 כ"ס, לאחר ה remap מקבלים תוספת של 40 כ"ס ו 7 קג"מ (לפי היצרן של התוכנה).

כלומר זה מביא אותו ל 240 כ"ס ו 37 קג"מ.

 

התוכנה עלתה 322 פאונד כולל משלוח פלוס 820 קנס של DHL שכולל בתוכו מעמ, מס קניה ועוד מיסי שקר כלשהו.

 

זה הקישור לאתר שלהם ולעמוד של המונדאו, יש שם גם גרפים.

http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=61&variant=2332

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צהרים טובים,

יש לאחי s max עם אותו מנוע האם זה מתאים גם לו,

האם זה עלול לעשות כשלים ברכב, כי בסופו של דבר המכלולים שלו לא תוכננו לכאלה עומסים,

זה בסדר מבחינת הביטוח,

תודה רבה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם: http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=418&variant=2331

לגבי כשלים ברכב, קשה לי להאמין, אבל חפש ברשת. לגבי הביטוח, אני לא חושב שיש לביטוח דרך לדעת ששונתה תוכנה ברכב.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי חושש רק מה זה יעשה לגיר.

גם כך הוא החוליה החלשה.

עם 203 כ"ס המקוריים היו לי מקרים שהגיר היה מגיע להחלקות ושגעונות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר, וקצת צורם לי בעין התגובה האחרונה, מהשרשורים הקודמים.

 

1. למונדאו לאחר מתיחת הפנים יש 2 גרסאות בנזין (מלבד הפיוז'ן וכו'), האחת היא 203 כ"ס והשניה היא 240 כ"ס עם כמעט 35 קג"מ.

 

2. המכלול והמנוע זהים לחלוטים, מדובר על הבדל של תוכנה בלבד, בין גרסאת ה "ליסינג" הרגילה לבין הטיטניום, במקרה יש לי רכב כזה שרכשתי עם 13,000 ק"מ על השעון (טיטניום) עם ה 240 כ"ס ו 35 קג"מ.

 

3. המכלולים זהים, לרכב יש טורבו, המנוע כולו מאלומיניום, תיבת הילוכים כפולת מצמדים רטובים (לא יבשים דרך אגב כמו בפוקוס) המיועדת להחזיק הספקים של עד 45 קג"מ לפי הנתונים שיש ברשת, רחוק מאוד מה 35 רג"מ או 37 והחלקות גיר למינהן.

 

4. היצרן הוציא המלצה להחליף את השמן (כשבמקור לא היה צריך לךפתוח את התיבה) כל 3 שנים או 60,000 ק"מ המוקדם מבינהם, עברתי טיפול כזה שנה שעברה + עדכונים לתיבת ההילוכים והמחשב שמדי פעם מופיע = חוות דעת מעורבות לגבי התחושה, טובה יותר פחות לא בדיוק חשתי משהו מיוחד.

 

5. יש גירים לא טובים, יש גירים טובים ויש גירים תקולים, הגיר של המונדאו עם המצמדים הרטובים , 6 הילוכים של המונדאו ECOBOOST הוא נחשב לגיר חלק וטוב ואמין וחזק.

 

לכן, גיר מחליק? בעיות עם הכוח? שטויות במיץ. אני סוחט את הדוושה כהוגן בכל פעם ופעם. אם הגיר עושה בעיות נכנסים למוסך, תלוי בגיל הרכב ובק"מ ומבצעים החלפת שמן, טיפול ובדיקת המצמדים, אולי הם גמורים או דפוקים.

 

לפותח השרשור, קיוויתי כי זאת תהיה הגרסא של ה 240 והשדרוג ל 270 או 280 לפי האתר, אבל כנראה שאצטרך להתנסות אצל מישהו שכן שדרג את ה 240, מכיוון שפוטנציאל יש והוא קיים בהחלט, בין אם זה בהספק המקורי, בין אם זה עם התיבה עצמה שטובה לכיולים נוספים גם כן להחלפות מהירות יותר.

אותי מעניין האם השתנה משהו בתיבה עצמה, מבחינת מהירות העברות וכו', מכיוון שבתיבה הזו, מעבר למצב S מאפשר החלפות הילוכים מהירות יותר מאשר מצב D (לתיבה יש מחשב לא קטן משל עצמה) וכן ניתנת לכיולים לפי כל הפרוייקטים שבוצעו ברשת.

 

בהחלט מעניין לראות רשמים בפועל ומספרים.

 

*** השאלה היותר מעניינת היא, האם כשיש לך כבר את המכשיר, שזה הסכום עצמו מכיוון שמקבלים את המפות דרך האתר, אני יכול למשוך את המפה שלי, להעלות להם לאתר ולקבל מפה משודרגת ל 240 :) זה בהחלט מעניין.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, היום ביצעתי נסיעה ארוכה יותר ומאד מגוונת (גם מנהלתית רגועה וגם עצבנית)

להלן התוצאות, בנסיעה רגועה אין כמעט הבדל למעט רגישות המצערת שהזכרתי קודם (כל נגיעה גוררת תגובה מיידית, קצת מפחיד לחשוב מה יקרה בכביש רטוב).

עכשיו לחלק המעניין, בנסיעה עצבנית, במצב D, הגיר מתפקד נפלא ומעביר הילוכים מאד מהר ובכלל לא מושך אותם.

כשמגיעים למהירויות לא חוקיות בעליל (כך שמעתי) הרכב מוריד הילוך כדי לשמר את התאוצה.

והתוצאה פנומנלית, הרכב לא מראה סימני עייפות והחיוך גדל בהתאם. אגב, במצב עצבני, נצפתה צריכת דלק רגעית של 50 ליטר ל 100 קילומטר :)

במצב S, אני חושב שהאייקון הזה מסכם את החוויה :twisted:

השאלה היותר מעניינת היא, האם כשיש לך כבר את המכשיר, שזה הסכום עצמו מכיוון שמקבלים את המפות דרך האתר, אני יכול למשוך את המפה שלי, להעלות להם לאתר ולקבל מפה משודרגת ל 240

:smile:
זה בהחלט מעניין.


 


כשאתה מקבל את המכשיר הם דואגים שתבצע רישום של המכשיר כולל הדגם של הרכב דרך התוכנה שהם מספקים לך. למעשה אי אפשר להעביר לרכב אחר ללא קוד איפוס שהם שולחים לך בעלות של 225 פאונד.


 


לגבי ההערה של הגיר, כשקניתי את הרכב התיבה עשתה בעיות בעיקר במהירויות נמוכות, היו מכות בגיר כהוא היה יורד מהילוך שני ולהפיך, עדכון גרסה זריז במוסך פתר את הבעיה לחלוטין.


אין לי שום דבר רע לומר על השילוב של הגיר והמנוע במיוחד עכשיו. יש כח זמין כמעט בכל סל"ד.


 


מי שרוצה לראות גרפים, אמנם של החברה עצמה וללא מידע לגבי הניסוי עצמו, ניתן לראות באתר שלהם או בלינק שצרפתי בהודעה הקודמת שלי.




 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על שיתוף החוות דעת :)

 

לגבי הרשמים שלך, מה לגבי מצב S? מה שאני לא מצליח לקבל תשובות במייל עדיין, זה האם הגיר עצמו מקבל עדכון ושינוי במהירויות החלפות ההילוכים כמובן (מניח שאולי כן, רוב הסיכויים שכן שהרי המחשב מנטר את התיבה גם כן).

 

בנוסף, האם תוכל לבצע מדידות כמה שניתן נכונות עם סטופר לגבי מהירויות התאוצה שלך מ 0-100 ובנוסף מהירויות תאוצה נגיד בין 80-120 או 60-120 במצב D ובמצב S לדוגמא וכמו כן, כמה זמן לוקח מ 0 ל 200 למשל במידה ויוצא לך לדעת, עדיפות למצב S מכיוון שעל D נמצאים ביום יום למרות שגם זה יכול להיות אחלה.

 

אכן, בקשה מוגזמת ומבחן מעצבן אבל זה יהיה נחמד לדעת מכיוון שאני יכול לעשות את זה זהה, ברכב מתוחזק כראוי עם חלקים תקניים מקוריים ואחזקה מעולה, ונוכל להשוות ביחד ולדעת מה ואיפה כל אחד עומד.

הכי חשוב למדוד עם עוד אדם או בלי אדם ולציין את זה וכמה היה במיכל דלק ובבגאז (משקל מיותר) ולחץ בצמיגים וסוג הצמיגים.

 

אני התחלתי להתעניין למשל ב Stage 2 עם שדרוג לעד 290 כ"ס ועד 45 קג"מ, נאמר שדרושה צנרת יניקה חדשה ואגזוז, מאמין שאפשר עם המערכת הנוכחית (יש גם Stage 3 אבל דורש החלפות של חלקים נוספים יקרים).

 

http://www.eliteremaps.com/tuning/ford/mondeo-2010/20t-ecoboost-240hp

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תבדוק את הנושא טוב טוב..כי אני זוכר שהסתכלתי על תוכנה למונדאו 2000 טורבו אז אמרו שדגם ה203 כוח יעמוד עם תוכנה על 275 כוח ככה כי התוכנה זהה לשניהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספר חברות שמציעות שיפור ל ECU, החברה שאני הזמנתי ממנה מציינת שהשיפור מביא את הרכב ל 240 כ"ס ו 37 קג"מ

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תבדוק את הנושא טוב טוב..כי אני זוכר שהסתכלתי על תוכנה למונדאו 2000 טורבו אז אמרו שדגם ה203 כוח יעמוד עם תוכנה על 275 כוח ככה כי התוכנה זהה לשניהן

 

מודל עסקי חכם מפצל ל 2 מכירות, למי שיש מונדאו ליסינג או רגילה עם 203 יעשה שדרוג ל 240 ולאחר מכן ירכוש שנית ל 265-280 תלוי.

למי שיש 240 ירכוש רק שדרוג ל STAGE 1 עד למקסימום המותר בטווח התקין למכלולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...