Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי טיול 9 ימים לגרמניה כולל השכרת רכב ספורטיבי


liam_marom
שימו לב! השרשור הזה בן 3030 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, ב19 לחודש אני ובת זוגתי מתכננים לטוס לברלין וזאת תהיה הפעם הראשונה שלה בחו"ל כך שאני רוצה לעשות לה טיול מהנה ביותר שמשלב טיול מוטורי במקצת. אנו ננחת ב19 בבוקר ולאחר ארבעה ימים ב22 לינואר כשאהפוך להיות בן 21 להשכיר רכב.

המסלול הוא כזה, מברלין לצאת ב22 בבוקר למטה ולעבור בין כל הערים פרנקפורט, שטוטגרט, עמק הריין, האלפים הגרמניים, היער השחור, ועוד כמה יעדים בדרך ולאחר מכן כנראה לחזור לברלין או לעיר אחרת שממנה נטוס חזרה לארץ ונחזיר את הרכב.

עקב מזג האוויר הקר מאוד שצפוי לנו ושלגים, אני רוצה להשכיר רכב שיהיה נוח מאוד [מן הסתם כי אני אנהג לפחות 1500 קילומטר אם לא יותר], רצוי מאוד הנעה אחורית, לא כלכך משנה אם ידני או לא, רכב שיהיה מהנה וספורטיבי במוו מרצדס וכו', התקציב לרכב לכל השבוע הוא בערך בין 2500 שח עד 3200 שח, חשבתי על סדרה 5 של במוו אבל המנוע המוגד v6 3 ליטר שייתן "מענה" באוטובאן הגרמני, חשוב לציין שאני פחות מחפש רכבים של 1600-2500 סמ"ק.

אולי z4 או slk, לא יודע.

אני צריך הצעות לרכב ואיפה והיכן להשכיר ומה המחירים, ואם מישהו שהיה בגרמניה יכול לתת לי הצעות ואטרקציות בגרמניה כגון מוזאוני רכב, מרצדס פורשה, כבישים מהנים לנהיגה, נופים מדהימים ועוד אפשרויות ואפילו אולי מסלול טוב יותר אפילו כי זאת הפעם הראשונה שלנו ואני כמובן רוצה לחרוש את האוטובאן כמו שאומרים, ודבר אחרון אם מישהו יודע פחות או יותר כמה כסף צריך בערך לבזבוזים של היומיום לטיול כזה בן 9 ימים כולל מוזיאונים אטרקציות והכל כולל כמה כסף מבזבזים בערך ביום (:

המון תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי liam_marom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שבעקבות מזג האוויר מהירות הנסיעה באוטובאנים מוגבלת (לפעמים רק 60 קמ"ש). אם אתם יורדים דרומה, תוכלו לבקר במפעל מרצדס בשטוטגרט, אאודי באינגולשטט (Ingolstadt ) ואולי גם ב.מ.וו

טיוח נעים וסעו בזהירות!

Golf MK3 1997 1.8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספטמבר שכרתי ב.מ.ו. סדרה 4 מ-Sixt במינכן ל-8 ימים. עלה בסה"כ 750 יורו, כולל ביטול השתתפות עצמית מלא (חשוב להסתכל באפשרויות אצלם, כי כברירת מחדל אין ביטול השתתפות עצמית חלקי אפילו). מה שעזר לקבל את המחיר הזה, קודם כל לשלם מראש ושנית לבחור נקודת איסוף לא מרכזית (לא תחנת רכבת למשל). מה שמצחיק זה ששלחו אותי לאסוף בתחנת הרכבת בכל מקרה, אבל את המחיר קיבלתי לפי הזמנה בסניף אחר וזול יותר.

בקיצור, מה שקיבלתי היה 430d Gran Coupe, רכב בריון עם טורבו-דיזל 3 ליטר 6 צילינדרים, 255 כ"ס ו-56 קג"מ מומנט, הנעה כפולה, נוח מאוד וחזק, עם מערכת המולטימדיה והניווט המעולה שלהם. די והותר כוח לאוטובאן, כיף בכבישי האלפים, מפנק וחסכוני מאוד בדלק.

מוזיאון ב.מ.ו. במינכן מומלץ מאוד וחובה, פשוט חובה, ללכת לסיור במפעל שלהם - תיאום מראש באתר!

 

עריכה - רק עכשיו שמתי לב לגיל. ספציפית ב-Sixt אני חושב שהמינימום לרכבים האלה גבוה יותר, יכול להיות שתצטרך להסתפק בקטגוריה יותר נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי TheArcane
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני מניח שאתה נוסע עם זוגתך ולא בתה של זוגתך...? [emoji6]

 

לגבי ההשכרה, אני מציע שתבדוק את אוויס פרסטיז׳ שם תמצא רכבים כמו יגואר XF, סדרה 5, פורש בדגמיו השונים (מקאן,קאיין, 911, פאנמרה) ועוד.

אבל אני לא יודע מה מגבלות הגיל.

אל תיתפס לרעיון דווקא של מנוע ענק, תתפלא כמה כוח ומומנט מציעים גם מנועי 2.0 דיזל של ב.מ.וו למשל.

 

מה שכן, לא הבנתי את ההתעקשות על הנאה אחורית כשאתה ספציפית אומר שסביר שתיתקלו במזג אוויר רטוב ומושלג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני מניח שאתה נוסע עם זוגתך ולא בתה של זוגתך...? [emoji6]

 

לגבי ההשכרה, אני מציע שתבדוק את אוויס פרסטיז׳ שם תמצא רכבים כמו יגואר XF, סדרה 5, פורש בדגמיו השונים (מקאן,קאיין, 911, פאנמרה) ועוד.

אבל אני לא יודע מה מגבלות הגיל.

אל תיתפס לרעיון דווקא של מנוע ענק, תתפלא כמה כוח ומומנט מציעים גם מנועי 2.0 דיזל של ב.מ.וו למשל.

 

מה שכן, לא הבנתי את ההתעקשות על הנאה אחורית כשאתה ספציפית אומר שסביר שתיתקלו במזג אוויר רטוב ומושלג.

לגבי ההנעה האחורית, קצת שלג + הנעה אחורית אין יותר מהנה מזה בעיקר בפניות חדות בהן הנראות מתונה עד גבוהה (כמובן אך ורק למי שעבר הכשרות כמו שעברתי ונהג מיומן ). אני לא יודע אם ההנאה מדיזל תשתווה להנאה מבנזין , מבחינת כוח בסלד נמוך ומומנט גבוה אתה צודק, אין על מנועי דיזל בתחום הזה, אך לגבי העברת ההילוכים הבנתי שאיטית יחסית בהשוואה לבנזין, שלא נדבר על ההבדלים הענקיים בסאונד שלא פחות חשוב לאוזניים (;

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על במוו סדרה 5 מסוג 535i מנוע v6 3.0 ליטר 306 כוח סוס הנעה אחורית, אך איני מצליח למצוא אחת כזאת בחברות ההשכרה.

מה אתם אומרים לגבי הדלק, כמה בערך טנקים ייקח לי להקיף מחצית מגרמניה ברכב כולל עלויות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההנעה האחורית, קצת שלג + הנעה אחורית אין יותר מהנה מזה בעיקר בפניות חדות בהן הנראות מתונה עד גבוהה (כמובן אך ורק למי שעבר הכשרות כמו שעברתי ונהג מיומן )

תראה, אני לא מזלזל אבל כמה מיומן אתה ועוד בנהיגה בשלג (או יותר חשוב, על קרח) אמרת שאתה בן 20 וחי בארץ לא?

אני אומר לך כמי שיש לו 20 שנות נהיגה יותר ממך וכאחד שגם עבר כמה הכשרות בבתי הספר הכי מקצועיים שיש בחו״ל במהלך השנים, שהנעה אחורית ושלג זה לא כיף גדול בנהיגה רגילה ולמעשה גם יכול להיות מסוכן מאוד.

כחולה נהיגה אני יכול להגיד לך שהב.מ.וו נותרה בחניה, וה4x4 עבדה שעות נוספות בימים מושלגים כשהתגוררנו בחו״ל.

אבל תהנה, בכיף ;-)

 

לגבי 535i יהיה לך קשה מאוד למצוא, ובכלל רוב רובם המוחלט של הרכבים מסוג זה בחברות ההשכרה באירופה יהיו דיזל.

אישית כמי שנוהג היום בסדרה 3 בנזין הייתי בכיף מחליף אותה בדיזל אם היו מוכרים פה באופן סדיר, ולא כי אני עושה קילומטראז׳ שמצדיק את זה (אני בקושי עושה חצי מהממוצע השנתי בארץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא אצלי בחתימה על פורשה ויגואר F.

בפעם האחרונה, בזמן שחיכיתי בשדה התעופה במינכן לרכב, בדקתי בסיקסט והופתעתי לראות מלאי מעניין מאוד שקיים "מהרגע להרגע", כגון M4. בטוח שעם תאום מראש אפשר לוודא את זה.

מה אתם אומרים לגבי הדלק, כמה בערך טנקים ייקח לי להקיף מחצית מגרמניה ברכב כולל עלויות?

תלוי בסגנון הנהיגה ויחס הכמות של אוטובאנים לכבישים רגועים. נסיעה מהירה מאוד באוטובאן בזבזנית במיוחד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ולעבור בין כל הערים פרנקפורט, שטוטגרט, עמק הריין, האלפים הגרמניים, היער השחור, ועוד כמה יעדים בדרך ולאחר מכן כנראה לחזור לברלין או לעיר אחרת"



אתה בחור אמיץ, ממליץ לך לבקר אצל דר' גוגל ולבדוק מרחקים, מה שכתבת לא הגיוני בעליל בעבור 5 ימים.

רק הנסיעה ליער השחור היא כמעט יום שלם מברלין (עשיתי את זה במאי) ואני ממליץ לעשות עצירה באמצע הדרך, עם החורף האירופאי לא יודע כמה תוכל להרביץ באוטובטאן...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמברלין לצאת ב22 בבוקר למטה ולעבור בין כל הערים פרנקפורט, שטוטגרט, עמק הריין, האלפים הגרמניים, היער השחור, ועוד כמה יעדים בדרך ולאחר מכן כנראה לחזור לברלין או לעיר אחרת שממנה נטוס חזרה לארץ ונחזיר את הרכב.

לא הבנתי: כל זה ב-6 ימים? אני מבין שתעברו בין הערים, ולא תכנסו אליהן, וגם לא תעצרו בשום אתר שאינו תחנת דלק. פשוט, המרחקים שתעברו לא יאפשרו לכם לעשות שום דבר מחוץ לרכב (בעצם כן - הפסקת קפה, המבורגר ושירותים 3 פעמים ביום).

אתה לא מנוסה בתכנון טיולים, לא כל שכן בביצועם. בטיול של שבוע בהחלט סביר לנהוג 2000-3000 ק"מ, אבל בתוך אזור(ים) מוגדר(ים). איזור היער השחור לבדו מצריך לפחות שבוע, ויחד עם הגעה אליו מפרנקפורט או מינכן וחזרה מאחת מהן תגיע לסדר גודל של 2500 ק"מ. גם ברלין צריכה בין שבוע לשבועיים בלי יציאה מאיזור C של התח"צ, וכמובן בלי שכירת רכב.

ממליץ לך לחזור למפה, להתחיל לבדוק מרחקים, זמני נסיעה ובעיקר איזה אתרים מעניינים אותך. אין שום טעם "לתקוע דגל" באיזור כמו היער השחור, ששטחו בערך כפול משטח הנגב וריכוז האתרים בו ובסביבתו הקרובה.

 

מעבר לתכנון הלקוי מאוד שלך יש עוד כמה נקודות:

 

1. טיול מתגלגל מצריך זמן התארגנות כל ערב ובוקר, כאשר מגיעים למלון ויוצאים ממנו. בטיול כוכב התארגנות היומית הרבה יותר קצרה וחסכונית בזמן. אין פסול בטיול מתגלגל, אבל לא הייתי מתחיל בכזה לפני שצברת ניסיון בבחירת הציוד לטיול ובארגונו.

 

2. הנהיגה בגרמניה שונה לחלוטין מהנהיגה בארץ. משום מה גרמניה מצטיירת כארץ המהירויות הבלתי מוגבלות - זה נכון, אבל רק בכמה אלפי קילומטרים מתוך רשת הכבישים העניפה והמצוינת. בכל הכבישים אכיפת חוקי התנועה קפדנית ביותר, ואתה יכול לחטוף קנס על משהו שבכלל לא תבין מאין צץ, כמו חזרה מאוחרת לנתיב הימני, או סטיה של קמ"ש בודדים מהמהירות המותרת.

 

3. נהיגת חורף בגרמניה אינה כנהיגת קיץ, או אפילו חורף, בישראל. התמודדות עם גשם שוטף שנמשך שעות, ולעתים שלג וקרח, בדרכים שאיך מכיר ועם חוקים שאליהם אינך רגיל, וכל זאת כאשר ניסיונך כנהג מוגבל מאד. תכנן את הנסיעות לפי מהירות בין עירונית ממוצעת של 60 קמ"ש, לא 150 וגם לא 100. אם במקרה מזג האויר יאיר לך פנים הרווחת זמן לטיולים ומנוחה.

 

4. אתה צעיר וקרוב לודאי שתתקשה לשכור רכב ספורטיבי, ואם תשיג כזה מחיר הביטוח ירקיע שחקים. כמוכן, בכלים כאלה בד"כ מגבלת קילומטרים די מצומצמת ( סביב 200 ק"מ ביום), ואם תחרוג תשלם לא מעט, לפי התוכניות שלך קרוב לודאי כמה מאות אירו. כמוכן, רכב כזה לא יהיה חסכוני בדלק, ובכל ביקור בתחנת דלק ארנקך ישוחרר מעוד כמה עשרות אירו.

 

5. אתה מדבר על נהיגה באוטובאהן. נהיגה כזו משמשת לקטעי קישור ארוכים, אבל בתחילת ובסוף כל נסיעה באוטובאהן יש נסיעה בכבישי הרים, כבישי ערים ושאר כבישים קטנים. חלקם כבישי "B" הדומים באפיים לכבישים כמו כביש 4 שלנו (והמהירות המותרת בהם בד"כ 100 קמ"ש), וחלקם דומים לכבישי הגליל, אבל בלי שוליים, ועם הגבלת מהירות תכופה של 30-50 קמ"ש (מוקפדת!!).

 

6. הבא בחשבון שלטיול של 9 ימים בחורף צריך שתי מזוודה גדולה לכל אדם. אם תא המטען קטן תהיה לכם בעיה. כמוכן עליך לודא שיש לכם מספיק ציוד למזג אויר קר וסוער (מעיל חם ואטום, נעליים להליכה בבוץ ובמים וכמובן כובעים, כפפות, חמצואר וכו'). כל אלה תופסים הרבה מאד מקום ברכב, וכמובן צריך להתארגן נכון עם תלבושת מתאימה לנהיגה (קלה וחמימה) ולטיול (בהתאם לתנאי מזג האורי, אך בינואר אירופי מדובר בבגדים כבדים ונפחיים).

 

בסיכום - אני מדבר ממרום נסייון של קרוב ל-40 שנות נהיגה, ובהן גם קצת טיולים באירופה (אי אילו אלפי ק"מ, כולם בקיץ, בחורף רק כנוסע), וכפי שאתה מבין, ארגון אי אילו טיולים זוגיים ומשפחתיים. כפי שכתבתי קודם - אתה צריך לשוב לשולחן השרטוט, לפרוש את המפות, לפתוח את הספרים והאתרים ולתכנן מחדש את הטיול עם נהיגה ממוצעת של לא יותר מ-200-300 ק"מ ביום, ולדעתי לא יותר מ-1-2 קטעי קישור ארוכים שיכולים להגיע ל-500 ק"מ כל אחד, אבל מצריכים הקדשה של קרוב ליום כל אחד, כולל הפסקות למנוחה ולטיול באתרים בקרבת דרך המלך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרט טכני שכדאי לדאוג לו מראש- מסגרת אשראי גדולה במיוחד באחד הכרטיסים, סיקסט דורשים פקדון שתופס מסגרת אשראי גם אם עושים את כל הביטוחים האפשריים ,לm4 למשל מדובר ב2500 יורו (יכול להיות אפילו יותר בשביל נהג צעיר).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3030 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...