Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרטון המראה את חשיבות החלפת פילטר הדלק


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

אני עוקב אחרי העמוד של Chrisfix ביוטיוב ומאוד נהנה מהאופן בו הוא מסביר ומראה כל מיני עבודות DIY על הרכבים שלו. מומלץ.

אתמול הוא העלה סרטון בו הוא מחליף את הפילטר דלק במיניואן המשפחתי, פילטר דלק שלא הוחלף 305,000 מייל (488,000 ק"מ!!!).

בסרטון הוא פותח את הפילטר ומשווה את הביצועים שלו לפיטר חדש ע"י מבחן זרימה פשוט. בנוסף הוא מחליף ופותח גם את הפילטר של הטנדר שלו עם 130,000 מייל (208,000 ק"מ) ושל הקורבט שלו עם 30,000 מייל (48,000 ק"מ).

 

 

צריך לזכור שבכל שלושת המקרים מדובר בבהמות עם צריכת דלק היסטרית ובהתאם גם כמות הדלק שזרמה בהם, כך שזה גם פרמטר שצריך לשקלל ולא רק את הקילומטרז'.

ה"ניסוי" שלו מחזק את טענתי שפילטר דלק של רכב צריך להחליף בהתאם להוראות היצרן או כל 100-150K ק"מ אם אין הנחייה כזו. אין פילטר שלא נסתם בסופו של דבר ואני חושב שאת המבחן שהוא עורך החל מהדקה ה- 4:50 לא ניתן לפרש אחרת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה איתמר, גם אני אוהב את הערוץ שלו.

 

אין ספק שצריך להחליף פילטר דלק במרווחים מסויימים, גם אם לפעמים זה פחות כיף כשמדובר בפילטר פנימי.

 

מוסיף תמונות מהיום, אקסנט עם 120K שכבר הוחלף בה פילטר דלק פעם אחת, כנראה ב-60k.

 

c1a0a2bb729eaf63aab32db31f7d7ce8.jpg69ef3ca125763d525ce804b2ce5dab1b.jpg

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי לעצמי כלל.

 

קונה או קנו לי כל הזמן פילטר דלק סיני ומחליף אותו כל שתי טיפולים או בערך 20K.

 

אני לא מבין למה אנשים לא מחליפים פילטר דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שאדם מגיע למוסך ודווקא את הפילטר דלק מסרב להחליף,לדעתי מי שלא מחליף גם כשצריך פשוט לא מטפל ברכב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר אנו בענייני המלצות,

כל בעלי הרכבים אשר צינור יניקת האויר ברכבם מופנה כלפי מטה(206 לדוג'), בדקו את מסנן האויר שלכם!

אל תתפלאו אם תמצאו אותו מעוות עקב שאיבת מים(שלוליות, גשם).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי אישית בקאוואליר כל 30,00 אלף אני מחליף למרות שהוראות יצרן הינן כל 90.

 

במחיר של 11 דולר למקורי - ועבודה של 3 דקות פשוט לא שווה להסתכן.

 

אגב,אני אישית לא משחרר את הלחץ דלק במערכת על ידי ניתוק ופיוז וכן הלאה- אלא פשוט פותח את הפקק דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם עוקב אחרי הערוץ שלו, מסביר המון דברים בצורה מאוד מעמיקה.

 

אני מחליף פילטר דלק כל שנה, בקרוב אחליף שוב ואפתח אותו לראות מה מצבו בפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסאן נוט, בכל המוסכים המורשים טוענים שאף פעם לא מחליפים פילטר דלק.

מה אתה מציע לי לעשות?

מקריאה בפורום ניסאן, מסנן הדלק הנו חלק מובנה במשאבה וטבול במכל הדלק.

המסנן הנו לכל החיים ואין מחליפים אותו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה מסוימת עם הקונספט של החלפת המסנן, ואינני מתכוון להחלפה של מסנן חיצוני שאורכת מספר דקות.

 

כשהמסנן מובנה בתוך מיכל הדלק, צריך להוציא מהאוטו את הספסל האחורי, לפתוח את מיכל הדלק ולהחליף/לנקות את המסנן שנמצא שם.

אני בכלל לא בטוח שבפרוצדורה כזו לא יוצא שכרך (ניקוי המסנן) בהפסדך (ריח של דלק בתוך תא הנוסעים, בעיות אטימה במיכל, לכלוך שחדר פנימה וכיוצ"ב).

 

זו הסיבה שב- IS שהייתה לי כשהגיע ל- 75,000 ק"מ ובמוסך המליצו על ניקוי הפילטר, סירבתי מתוך הנחה שכשהפילטר יתחיל להיסתם הדבר יבוא לידי ביטוי בירידה בספיקת הדלק ובלחץ הדלק, הדלקת נורת אזהרה ונסיעה למוסך.

 

בדיעבד גיליתי שצדקתי והיבואן שינה את מרווח הטיפול בסנן לפעם ב- 150,00 ק"מ, אתם יודעים מה? אם הרכב מתנהג תקין אז גם במרווח כזה הייתי מדלג על הטיפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...