Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות של פג'ו 308?


kamradkin
שימו לב! השרשור הזה בן 2883 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

חיפוש מהיר מראה שאנשים לא ממליצים לרכוש את הרכב עקב בעיות אמינות, אבל אף אחד לא הסביר בצורה ברורה מה המחלות הנפוצות של הרכב (חוץ מהגיר המפורסם). מישהו יודע מנסיון אישי עם הרכב, רצוי דגם 2010 ומעלה?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם מדובר במנוע 1.6 THP עם 156 כ"ס אז יש את עניין הטיימינג. צריך לוודא שהוחלף לקיט הטיימינג המשודרג. חפש מנועי THP , פרינס בפורום תקבל עוד נתונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מלה שיואב אמר. קח בחשבון שישנה סיבה מדוע הרכבים האלה נסחרים במחיר כל כך נמוך. אם אתה חובב סיכון ומוכן מידי פעם להשאיר הרבה מאוד כסף אצל מוסכים, אז הרכב הזה תפור עליך

 

 

אני כותב את זה בצער רב, אני מאוד אוהב את המותג, מגיל צעיר אבא שלי החזיק 304, 305, 206, 307, 308 ואני החזקתי 407

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מלה שיואב אמר. קח בחשבון שישנה סיבה מדוע הרכבים האלה נסחרים במחיר כל כך נמוך. אם אתה חובב סיכון ומוכן מידי פעם להשאיר הרבה מאוד כסף אצל מוסכים, אז הרכב הזה תפור עליך

 

 

אני כותב את זה בצער רב, אני מאוד אוהב את המותג, מגיל צעיר אבא שלי החזיק 304, 305, 206, 307, 308 ואני החזקתי 407

 

אני התכוונתי לדגם הנפוץ יותר, עם מנוע 1.6, 120 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד על 207 עם אותו מנוע וגיר. זו בהחלט תמורה טובה לכסף .אני לא מת על שילוב מנוע גיר הזה הוא לא מהיר ולא הכי נעים אבל בהחלט נסבל. לגבי אמינות יש לנו רכב שנת 2008 עם שמונים אלף ללא בעיות אמינות כלל. עד כה חוץ הטיפולים שוטפים הדבר היחיד שתיקנו זה החלפת טרמוסטט.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד על 207 עם אותו מנוע וגיר. זו בהחלט תמורה טובה לכסף .אני לא מת על שילוב מנוע גיר הזה הוא לא מהיר ולא הכי נעים אבל בהחלט נסבל. לגבי אמינות יש לנו רכב שנת 2008 עם שמונים אלף ללא בעיות אמינות כלל. עד כה חוץ הטיפולים שוטפים הדבר היחיד שתיקנו זה החלפת טרמוסטט.

 

כן, טרמוסטט זאת גם בעיה ידועה, במיוחד זה קורה בתנאי מזג אוויר קיצוניים (קור וחום).

חבל שלא מוכרים 308 עם גיר רגיל. זה היה יכל להיות רכב מוצלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרפתיות מזדקנות מהר ובגרותן מביישת את נעוריהן ואני לא מדבר על הבחורות של פרובאנס. הן תמיד נראות טוב באולם התצוגה אבל האיכות של החומרים ורמת ההרכבה לא מהמשובחות והמכוניות האלה מאבדות צורה ומתישנות מהר, בלי להזכיר את הבעיות המכאניות שציינו כאן. יחס היבואן ומחירי המוסכים לא מוסיפים סיבות טובות לקנות. נכנסתי פעם לאולם שלהם בבני ברק, ישבו שלושה אנשי מכירות ליד השולחן ומי שטרח להרים את המבט מהאיפון שלו הסתכל עלי כאילו הייתי חייזר. הרגשתי שאני מפריע להם לנוח.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרפתיות מזדקנות מהר ובגרותן מביישת את נעוריהן ואני לא מדבר על הבחורות של פרובאנס. הן תמיד נראות טוב באולם התצוגה אבל האיכות של החומרים ורמת ההרכבה לא מהמשובחות והמכוניות האלה מאבדות צורה ומתישנות מהר, בלי להזכיר את הבעיות המכאניות שציינו כאן. יחס היבואן ומחירי המוסכים לא מוסיפים סיבות טובות לקנות. נכנסתי פעם לאולם שלהם בבני ברק, ישבו שלושה אנשי מכירות ליד השולחן ומי שטרח להרים את המבט מהאיפון שלו הסתכל עלי כאילו הייתי חייזר. הרגשתי שאני מפריע להם לנוח.

הזדקנות מהירה אופיני לרוב המכוניות היום (מאזדה 3, קורולה... שהיו נראות נהדר ופתאום נראות ישנות) אחד המכוניות היחידות שלא מתישנות זה הגולף דור 4.

ואכן בלובנסקי מעצבנים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלליות הרכב די משעמם, מנוע צועק ב120-130 קמ"ש.

תקלות שחזרו לי יחידת בקרת מזגן קדמית צד נוסע נשרפה פעמיים בחצי שנה שהרכב היה אצלי.

הייתה לי בעיית הנעה, הרכב לא היה מתניע בניסיון הראשון. רק לאחר סיבוב סוויץ' נוסף.

ניסיתי במשך חודש וחצי לטפל בזה.

ידעתי שאני הולך לעשות טרייד על האוטו אז זנחתי את הנושא ועשיתי עליו טרייד.

לאחי יש C4 מאותה שנה. אין לו את התקלות שהיו לי.

גרסה שהייתה לי 308 comfort plus.

המלצה שלי, תנסה למצוא c4 במקום, בד"כ המחיר יהיה זול יותר.

Peugeot  5008 2023 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלליות הרכב די משעמם, מנוע צועק ב120-130 קמ"ש.

תקלות שחזרו לי יחידת בקרת מזגן קדמית צד נוסע נשרפה פעמיים בחצי שנה שהרכב היה אצלי.

הייתה לי בעיית הנעה, הרכב לא היה מתניע בניסיון הראשון. רק לאחר סיבוב סוויץ' נוסף.

ניסיתי במשך חודש וחצי לטפל בזה.

ידעתי שאני הולך לעשות טרייד על האוטו אז זנחתי את הנושא ועשיתי עליו טרייד.

לאחי יש C4 מאותה שנה. אין לו את התקלות שהיו לי.

גרסה שהייתה לי 308 comfort plus.

המלצה שלי, תנסה למצוא c4 במקום, בד"כ המחיר יהיה זול יותר.

 

תודה! סוף סוף קיבלתי תגובה יותר טכנית. נראה לי ארד בכלל מהרעיון לרכוש צרפתייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מכל מה שהועלה כאן האמינות נראית סבירה למדי. בסה"כ ציינו בעיות ב: בקרת מזגן, טרמוסטט והתנעה שלא טופלה, כך שבכלל לא ניתן לדעת מה היתה הבעיה.

וכמו שכבר נאמר, במנוע הטורבו (1.6 ליטר THP), היתה בעבר בעיית

טיימינג שנפתרה עם החלפת מותחני הטיימינג, ותא הנוסעים עצמו שומר על רעננות בדיוק כמו כל רכב אחר מאותם שנים.



אני מסכים שהשילוב בין מנוע ה-1.6 האטמוספרי (120 כ"ס) לתיבת ה-AL4 פלגמטי, אבל זו לא בעיית אמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע 1.6 THP בעיה בשרשרת התזמון הייתה רק בעיה אחת משלל של בעיות כמו משאבות הזרקה, מגדש טורבו, הצטברות פיח בראש המנוע ועוד. המנוע הזה פשוט כשלון תכנוני אחד גדול ואני מקווה שבשנתונים האחרונים היצרן הצליח לתקן את כל הבעיות. חלק מהבעיות קיים גם בגירסה האטמוספרית, אשר אמנם אמינה יותר אך בפירוש הרבה פחות מוצלחת ממנוע ה-1.6 מתוצרת PSA (כ״ס 110) אשר שווקה עם ה-307 וה-C4 דור קודם.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמנוע ה-THP היה גרוע, ובאופן מפתיע הפיל את פיג'ו וסיטרואן ולא את ב.מ.וו למרות שהיא זו שפתחה אותו ומשתמשת בה בעיקר במיני. אבל מניסיוני רוב הרעש סביב PSA מבוסס על סטיגמות. אחי כעת עם ה-C4 השניה שלו, הראשונה היתה מהדור הקודם ועכשיו מהדור החדש אבל לפני מתיחת הפנים ועם המנוע הישן. 0 תקלות בשתיהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמנוע ה-THP היה גרוע, ובאופן מפתיע הפיל את פיג'ו וסיטרואן ולא את ב.מ.וו למרות שהיא זו שפתחה אותו ומשתמשת בה בעיקר במיני. אבל מניסיוני רוב הרעש סביב PSA מבוסס על סטיגמות. אחי כעת עם ה-C4 השניה שלו, הראשונה היתה מהדור הקודם ועכשיו מהדור החדש אבל לפני מתיחת הפנים ועם המנוע הישן. 0 תקלות בשתיהן.

 

עם C4 דור קודם (לפני 2011) יש לי 2 בעיות:

1. תא מטען קטו ולא נוח ביחס למשפחתומטיים אחרים.

2. גיר מחוספס וחובט. לא יכול לסבול אותו.

 

C4 2011-2015 לא בתקציב, וגם שמעתי לא מעט תלונות עליו, במיוחד בגלל מערכת קירור שלא עומדת בתנאים ישראליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2883 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...