Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקטלוג החלקים של VW


amosbmw
שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

מזה מספר חודשים שוב בבעלותי VW.

אני רגיל להשתמש בקטלוג החלקים של BMW ללא קושי.

 

קיבלתי המלצה להשתמש בקטלוג החלקים של VW שנמצא באתר http://www.partsbase.org ואכן נראה שהוא מקיף ועדכני.

נתקלתי בבעיה שמפריעה לי כל פעם מחדש: אני מוצא מספר חלק בקלוג, למשל פילטר לגיר אוטומטי מספר 09G325429.

כשאני מחפש את המק"ט בחנויות חלקים, אני מקבל 09G325429, 09G325429D, 09G325429B, 09G325429E ועוד.

כל אחד מהם עם מחיר שונה, וגם עם הבדלים בזמינות שלהם.

לעיתים קרובות לא ניתן למצוא את החלק עם המספר "נקי" וללא תוספת אות בסוף.

נתקלתי באותה בעיה גם עם חלקי מיזוג, פנסים ומפסקים. איך אני יודע איזה אני צריך? יש איזו שיטה באותיות האלה?

 

תודה למי שמבין ויכול לעזור.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא ציין את סוג הרכב, קוד מנוע, תיבת הילוכים ומספרי PR (רשימת תוספות-מדבקה המוצמדת לספר הרכב או בתא המטען).

 

בהחלט קיים הבדל בין חלק עם סיומת E או B. לפעמים הסיומת מצביעה על חלק משודרג ולפעמים על חלק שמגיע בצבע שונה בלבד ולפעמים אין שום השפעה על תפקוד החלק אלא שינוי מינורי של הייצרן.

 

אין שיטה בדוקה לדעת מה השינוי או שדרוג בחלק עם סיומת שונה אלא עם יש לך תוכנה מקורית (ETKA) אשר מחוברת ON-LINE לייצרן.

 

אל תזמין חלק עם סיומת שונה מזו המופיעה בקטלוג החלפים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק תודה, מצורפת המדבקה.

הרכב גולף פלוס מודל 2007 עם מנוע BSE ותיבת הילוכים פלנטרית 6 הילוכים.

 

דבר אחר, האם אתה יודע היכן בארץ ניתן להשיג שמן ממסרה אוטומטית מסוג G055025A2 או MOBIL ATF3309?

 

2pac לא מצאתי את הרכב שלי באתר שציינת.

20150604_094931.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העיקרון אין צורך להחליף נוזל ATF כחלק משגרת הטיפולים. התיבה הזו לא מייצרת כמות שבבים כזו שיש לבצע החלפה שמן וגם אורך החיים של שמן סינטטי

הינו ארוך.

גם ברכב שלי מותקנת אותה תיבה ולא החלפתי נוזל לפני 120K.

 

בכול מקרה קוד התיבה שלך הוא HTN (לפי המדבקה שצירפת) והפילטר המתאים הוא: 09G325429.

 

נוזל ATF מקורי תוכל לרכוש בצ'מפיון או תנסה לפנות למוסך רון בכדי לרכוש נוזל תוצרת RED LINE.

 

איך אתה מתכוון להחליף את הנוזל ? יש ביידך סורק תקלות בכדי לנטר את טמפ' השמן בזמן ההחלפה ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את הוראות היצרן שאין צורך בהחלפת ATF, אולם אני תמיד מחליף במכוניות שלי ב100000 ק"מ אם אין הוראה אחרת. הרכב כרגע עומד על 102000 ק"מ ועברו 8 שנים ממועד הייצור, זה יותר מדי לכל שמן.

 

אני מתכוון לתת למוסך רון או למוסך נירגד בירושלים לבצע את ההחלפה. למוסך רון אין מקור לשמן הנ"ל והם המליצו לי להשתשמש בשמן ATF רגיל, זה לא מקובל עלי ואני רוצה לשים את השמן המדויק. ברור לי שניתן להשיג אותו אצל צ'מפיון אבל אני מחפש מקור אחר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי מוסך רון מחליף רק שמן מקורי שעלותו כ-220 שקלים לליטר.

 

בכול מקרה אתה לא תוכל להחליף את כול השמן גם אם תפתח הקרטר. כאשר אני החלפתי את השמן בלבד ללא החלפת מסנן שמן הכמות שהוספתי היא בסביבות 3 ליטר.

 

בדיעבד יכולתי להמשיך עם השמן עוד כמה עשרות קילומטרים מכיוון שהשמן שרוקנתי היה מאוד נקי וכמעט ולא שינה את צבעו.

 

התיבה המותקנת בגולף דור 5 לעומת גולף דור 4 סובלת פחות ממחלות ילדות כמו פריצה של קולר השמן או טמפ' שמן גבוהה שגורמת

להתיישנות השמן בצורה מהירה.

 

טמפ' השמן בתיבה בגולף דור 5 כמעט ולא משתנה בתלות הטמפ' החיצונית ותנאי הנסיעה ועומדת תמיד על 90 מעלות צלזיוס.

 

התקלה הנפוצה בתיבה הזו היא בלאי של הסולונואידים אשר עשויים מפלסטיק ומתים טרם זמנם.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, איזה שמן אתה שמת? מקורי? לא פתחת את הקרטר בכלל?

 

אני אחליף כמובן גם את הפילטר, השאלה היא כמה שמן להכין.

 

בחו"ל מוכרים קיטים עם 6 ליטר, - לדוגמה כאן: http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/09G325429/ES2681168/

 

אם אקנה 6 ליטר ב 220 ש"ח, ובסוף אשתמש רק ב 3 ליטר חבל. מצד שני גם להיתקע באמצע העבודה זה גרוע.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אהלן עמוס,

 

במידה ומורידים את הקרטר והפילטר בגיר שלך שהוא מסוג 09G, אז תהליך המילוי דורש בד"כ סביב ה3 ליטר שמן. תכין 4 למקרה הצורך. החלפה גם של בלוק השסתומים דורשת סביב ה5 ליטר שמן.

 

בברכה,

 

אופיר רודניצקי

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, איזה שמן אתה שמת? מקורי? לא פתחת את הקרטר בכלל?

 

אני אחליף כמובן גם את הפילטר, השאלה היא כמה שמן להכין.

 

בחו"ל מוכרים קיטים עם 6 ליטר, - לדוגמה כאן: http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/09G325429/ES2681168/

 

אם אקנה 6 ליטר ב 220 ש"ח, ובסוף אשתמש רק ב 3 ליטר חבל. מצד שני גם להיתקע באמצע העבודה זה גרוע.

מקורי בלבד. לא פתחתי את הקרטר.

ביצעתי 2 החלפות במירווח של שלושה חודשים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה הנפוצה בתיבה הזו היא בלאי של הסולונואידים אשר עשויים מפלסטיק ומתים טרם זמנם.

הסולונואידים לא עשויים פלסטיק ולא מתים טרם זמנם.

התקלה הנפוצה בהם היא הצטברות של לכלוך שמונעת פעולה חלקה.

יש קיט מצוין של TRANSGO שפותר את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסולונואידים לא עשויים פלסטיק ולא מתים טרם זמנם.

התקלה הנפוצה בהם היא הצטברות של לכלוך שמונעת פעולה חלקה.

יש קיט מצוין של TRANSGO שפותר את הבעיה.

הסולונואידים המקורים בהחלט עשויים מפלסטיק (המעטפת החיצונית שלהם). וכן זו תקלה אופיינית בתיבה הזו.

גם לא ניתן להשיג סולונואידים מקורים מכיוון שאין להם מק"ט.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה.

פירקת פעם סולונאיד כזה? אני פירקתי (לצורך התקנת הקיט של טרנסגו) המעטפת עשויה ממתכת. ויש צורך להשחיז אותה על מנת לפתוח את הסולונואיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

היי עמוס,

 

לפי ספציפקציות היצרן התקן לשמן הממסרה של ה09G הוא G 052 025 A2, Esso JWS 3309.

 

יש לנו את הATF הנ"ל בתקן הנדרש במחסן, במחיר אטרקטיבי של 70 ש"ח לליטר לפני מע"מ.

 

בברכה,

 

אופיר רודניצקי

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אופיר,

 

למיטב זיכרוני המק"ט שרשמת הינו מק"ט יישן של אודי והמק"ט החדש לתיבה 09G הוא: G055025A2.

 

על סמך דפי נתונים של חברת מובייל/ESSO השמן תוצרתם מתאים לשתי המק"טים כפי שכתבת. בחלק מדפי הנתונים מופיע המק"ט שרשמת ובחלק אחר המק"ט שאני רשמתי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...