Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR 1.8 TSI Generation 3 ECU Upgrade - שיפור לליאון FR חדשה


שימו לב! השרשור הזה בן 2995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדכון, כבר 9 חודשים עם APR 1 ובערך 10,000 ק"מ.

הרכב נוסע כמו חלום, 0 תקלות.

לפני כמה ימים הוספתי גם עדכון לגיר (TCU) של APR.

נוסע עוד יותר טוב עכשיו...

אחרי העדכון לגיר הרכב מרגיש יותר ספורטיבי וההילוכים יותר חלקים.

:twisted:Seat Leon FR 1.8T APR Tuned 2014 :twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי ששמתם לב, גם מנועי 1.4 TSI עם 150 (גולף), 160 (שירוקו) 180 (איביזה קופרה) כ"ס וגם מנועי 1.8 TSI עם 180 או 192 כ"ס (ליאון, פולו GTI וכו') שמגיעים עם תיבת ההילוכים (DSG 7 (DQ200, מפיקים מומנט מקסימלי סביב ה- 25 קג"מ.

 

אני רק מעלה השערה שפולקסווגן יודעים שהמגבלה של המומנט בגיר הנ"ל, הינה סביב 25 קג"מ (או מעט יותר) ולכן תכננו שהמומנט במנועים הנ"ל עם DSG7, לא יעבור את ה 25.4 קג"מ, כדי לא לפגוע במכלולים וכו'.

אולי עובדה זו מסבירה, למה בגרסאות חזקות יותר כגון הגולף GTI, יש גיר שונה - DSG6 שאמור לעמוד בעומסים גבוהים משמעותית.

 

למרות זאת, בקישור הבא תמצאו בחור שטוען שהמגבלה האמיתית של הגיר, אינה 25 קג"מ אלא 36.6 קג"מ (359.9 ניוטון למטר)

הוא מצא את הנתון הנ"ל באמצעות VCDS וגם שיפר את המנוע ובדק את זה לאורך זמן - פרטים נוספים:

 

http://kcng1983.blogspot.sg/2014/08/dq200-dsg7-possible-max-torque.html

 

בקישור הבא תוכלו לראות את התוצאות:

http://kcng1983.blogspot.co.il/2015/03/dq200-dsg7-torque-story-v2.html

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בתקופת האחריות כרגע (FR 2015) ומאד מאד מתעניין בצ'יפ של APR.

 

זו תוספת כוח מטורפת בעלות הגיונית, באמת מה שמדאיג אותי זה הנושא של הגיר, אני לא מתגרזן עם הרכב אבל אשמח לתוספת כוח הזו בבוא העת. (שהאחריות תגמר, שזה בקרוב).

 

השאלה באמת איך פתאום ה 35 קג"מ האלו משפיעים על הגיר לאורך זמן, ניראה לי ש ה DSG 7 מאד עדין לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

ראשית תודה לכל המגיבים למדתי.

 

רק יש לי שאלה, הנתונים שמפרסמים חברות השיפורים שצויינו פה (נניח), זה הכוח במנוע או הכוח בנאבה?

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

ראשית תודה לכל המגיבים למדתי.

 

רק יש לי שאלה, הנתונים שמפרסמים חברות השיפורים שצויינו פה (נניח), זה הכוח במנוע או הכוח בנאבה?

 

APR לדוגמא, הנתונים שנותנים הם במנוע.

בנאבה זה בערך בין 10 ל 20 כוח סוס פחות מהנתון במנוע.

ובגלגל זה בין 10 ל 15 אחוז ! פחות מהמנוע.

 

אגב לכל המתלבטים, נסעתי עם תוכנה כזאת מה 300 ק"מ הראשונים עד שמכרתי את האוטו לאחרונה (ינואר 15 עד ינואר 16) במשך שנה עשיתי 17 אלף ק"מ, ברוך השם 0 תקלות.

ובפועל לא יורדים לכביש 251 כוח סוס, אלא באזור ה 210 (בגלגל) ובאזור ה 33 קג"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין התוכנות? יש עוד תוכנות בשוק חוץ מAPR וGIAC?

מה טווח המחירים של דבר כזה?

 

אין גיאק ל 1.8, יש תוכנה אלמונית ש e&a (והדילרים שלהם) משתמשים בה לרכבים שלגיאק אין להם תוכנה (כמו למשל ה 1.8 של הלאון, נוסעת מאוד יפה), יש של דני מקס טונינג (קאסטום - בהתאמה אישית) שנקראת יוניטרוניק, יש קאסטום של פיטסטופ (למקרה שאין apr לאותו רכב) שנקראת e-tunners, ויש את revo ו apr כמובן.

מבחינת טווחי מחירים תלוי ברכב עצמו, ללאון 1.8 זה בין 2500 ל 3500.

עריכה אחרונה על ידי IdoCuper
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידו, תודה על התשובות (גם מה שלא שאלתי וענית לאחרים).

עוד שאלה, לרכבים באחריות, לא עדיף לכם לשים TUNING BOX? (או איך שלא קוראים לזה)

האם יש הבדל בכוח\תגובה של הרכב בין ה- TUNING BOX לעדכון שעושים במחשב?

(לא בבניה אישית, מה ש- APR ושאר החברות שצויינו פה מוציאות).

(אולי השאלות שלי הן שאלות של מתחילים, אני רק עכשיו נכנס ללמידה על שיפורים)

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידו, תודה על התשובות (גם מה שלא שאלתי וענית לאחרים).

עוד שאלה, לרכבים באחריות, לא עדיף לכם לשים TUNING BOX? (או איך שלא קוראים לזה)

האם יש הבדל בכוח\תגובה של הרכב בין ה- TUNING BOX לעדכון שעושים במחשב?

(לא בבניה אישית, מה ש- APR ושאר החברות שצויינו פה מוציאות).

(אולי השאלות שלי הן שאלות של מתחילים, אני רק עכשיו נכנס ללמידה על שיפורים)

 

הבדלים גדלים בביצועים.

הטונינג תוציא באזור ה 30-25 כוח מעבר למקורי, התוכנת ניהול הרבה יותר.

היתרון בטונינג זה שאפשר תמיד לפרק לבד ולהחזיר מבלי לחשוש לרגע לאחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון של עוד מעט שנה בנהיגה עם תוכנת APR אני יכול לומר שהשינוי מדהים. אי אפשר להשוות לסטוק. זה כמו להשוות יום ללילה - לא פחות.

ועכשיו עם תוכנת גיר APR תואמת - זה בכלל חלום.

מרגיש רכב אחר לגמרי.

:twisted:Seat Leon FR 1.8T APR Tuned 2014 :twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדלים גדלים בביצועים.

הטונינג תוציא באזור ה 30-25 כוח מעבר למקורי, התוכנת ניהול הרבה יותר.

היתרון בטונינג זה שאפשר תמיד לפרק לבד ולהחזיר מבלי לחשוש לרגע לאחריות.

סליחה על ההתפרצות אבל ברשותך אשמח לשאול גם על הTUNING BOX , גם לי יש רכב באחריות (לעוד שנתיים) מנוע TSI 1.4 .

השאלה היא האם הטיונינג בוקס משאיר איזה שהם עקבות ,רגסטורי?, או בתקלות רכב?

אני יודע שלאוטו שלי ספציפית מאוד נהוג בחול TMC TUNING BOX , האם יש חברות יותר טובות?, או אפילו האם החברות בארץ מתקינות כזה?.

ודרך אגב לכל המשפרים ,מה המסקנות שלכם לגבי צריכת דלק מוגברת?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ואצל אישתי יש את אותו המנוע 2.0T במוו,אבל רכבים שונים.

אצלה יש טיונינג בוקס ואצלי יש תוכנה צרובה ומותאמת.

הקופסה עושה את העבודה והשינוי מורגש מאוד ברכב שלה,אך

התגובה לדוושה איטית יותר.

אצלי הרכב שונה ויותר קל,התגובה היא לאורך כל קשת הסל"ד

מידית וחזקה בהרבה וההבדל ענק.

זמן התקנת הקופסה ,10 דקות ולהסיר דומה ואפילו פחות.

אחרי הוצאת הקופסה הכל חוזר לקדמותו.

TMC חברה די מוכרת ומובילה,אצלי יש חברה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...