Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאת פיוז משאבת דלק בעת החלפת מסנן דלק


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ויכוח עם מכר,

אני מחליף מסנן דלק למקורי כל שנה ברכב שלי - רכב כבוי, מפתח מחוץ לסוויץ' .

 

מנתק מסנן - נשפך כ 100 סמ"ק דלק ומחליף.

 

המכר טוען- שיש להניע את הרכב ,להוציא פיוז ולתת לו להתכבות מעצמו.

 

התהליך הזה קריטי?

 

× נראה לי סתם "טראומה" למשאבת דלק מקורית בת 12 לתת לה להתכבות מעצמה.

 

× ידוע לי שעדיף לנתק מצבר וכן הלאה וכן הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מקס,

 

התהליך הנכון הוא - קודם לנתק פיוז של המשאבה, או לנתק את הקונקטור החשמלי ישירות מהמשאבה, ורק אז להניע.

תוך 2-3 שניות הרכב נכבה.

 

אין טראומה למשאבה כי היא בכלל לא מקבלת חשמל.

 

ככה אין לחץ דלק בצינורות ואפשר להחליף פילטר בצורה נוחה.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פתיחה של מערכת דלק שנמצאת בלחץ מחייבת פירוק הלחץ מטעמי בטיחות ולא בגלל שנזל קצת דלק.

שום דבר לא יקרה למשאבה בתהליך הזה אז כדאי שתעשה זה

למה אתה מחליף פילטר דלק כל שנה? לא מוגזם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נוסע בעיקר על גפ"מ ולכן תחלופת הדלק לא גבוהה.

 

וכמובן...

קניתי 6 מסנני דלק מקוריים במחיר מציאה של 180 שקל.

 

במחיר כזה ועבודה של 5 דקות - לא שווה להחליף פעם בשנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיותר, אבל ממש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנתקים את הפיוז של המשאבה, מה מושך את הדלק מהצנרת? הרי אין משאבה מכנית שתעשה את זה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלום לא מושך את הדלק, חוץ מכוח היניקה של המנוע ולכן אחרי 2 שניות המנוע נכבה, לאחר ששרף קצת דלק מרמפת המזרקים והפיל את הלחץ שהיה בה. הדלק נשאר בצנרת רק לא בלחץ ולכן נשפך פחות.

 

מקס כתב שנשפך לו 100 מ"ל. בשביל לשרוף 100 מ"ל מנוע צריך לעבוד איזה 10 דקות, ולכן די מובן שהוא לא מרוקן את הצנרת לגמרי לפני שנכבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה נראה מיותר.

שאני החלפתי את הפילטר ב-106, לא יצא הרבה דלק. אני לא אוהב התעסקויות נוספות. בכל מקרה נשפך, אז עוד קצת לא נורא

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מומלץ גם לפתוח את הפקק מילוי דלק כדי לשחרר לחץ שיש במיכל הדלק וזה גם משפיע ופחות דלק יצא מהצנרת של הפילטר.

מה שאתה אומר לא נוגד את חוקי הפיזיקה? כי ממה שאני יודע ואולי אני טועה זה ברגע שפתחת פתח בנוסף לפתח קיים אתה מבטל וואקום/תת לחץ שבזכותו למעשה יוצאת כמות קטנה יותר של נוזל מהפתח הקיים כבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...