Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה עם מזדה 6 שנת 2014 בגימור Premium Plus


Blacko
שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן כולם,

 

 

לאחר שנה עם הרכב הנ"ל החלטתי לשתף את כולם בדעתי על הרכב.

אני לא נוטה לכתוב הרבה אז אני מצטער מראש אם רצף הדברים לא יהיה ברור לגמרי.

 

 

על מנת שתוכלו להבין למה אני משווה את הרכב, אספר לכם בקצרה על הרכב שהיה ברשותי לפני המזדה.

מדובר בפורד מונדיאו 2011 דגם טיטאניום שבזמנו עלה 184,000 שקלים (כיום 188 אש"ח).

 

 

יתרונות:

1. רכב חזק מאוד, בעל מנוע 2.0 ScTi שמפיק 240 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ כבר בסל"ד נמוך מאוד.

אין ספק שנהנתי מאוד לנהוג בו, כל לחיצה על הגז הדביקה אותי לכיסא והפכה כל נסיעה שגרתית לכיפית ביותר.

(מה שמוביל אותנו גם לחיסרון - צריכת דלק).

 

 

2. הרכב מרגיש מאוד בטוח, מעין טנק על הכביש אבל שאתה בשליטה מלאה. שיוט במהירויות גבוהות ללא רעש בכלל והתנהגות ספורטיבית (יחסית) לרכב מנהלים שמן וכבד.

 

 

3. לחובבי המוזיקה, הרכב הגיע עם מערכת 7 רמקולים של סוני (כאשר השביעי הוא סאב וופר שישב בבגאז'), שהגיעה לעוצמות חזקות במיוחד בהתחשב שמדובר במערכת סטוק.

היה אפשר בקלות לפתוח את הדלתות ואת הבגאז', לשים מוזיקה על פול ולעשות מסיבת טבע (למי שבמעניין :roll: ).

 

 

4. מסך צבעוני גדול בלוח המחוונים שמאפשר שליטה בכל מאפייני הרכב בקלות רבה.

 

 

5. לא אציין את ה-Obvious - מושבי עור, פתחי מזגן מאחורה, הנעה ללא מפתח וכד' שמגיעים כסטאנדרט בכל הרכבים בסגמנט.

 

 

חסרונות:

 

 

1. צריכת דלק - מדובר בנושא כואב! אמנם יש לי רגל כבדה יחסית על הגז, אך צריכת דלק ממוצעת של 6.8 ק"מ לליטר לרכב מנהלים נשמעת מוגזמת למדי.

אודה שרוב הנסיעות שלי הן עירוניות בשעות הפקקים. בשיוט בדרכים בין עירוניות במהירויות גבוהות צריכת הדלק נשקה ל-10 ק"מ לליטר.

 

 

2. פורד רצו תוספת של 7.5 אלף ש"ח בשביל מערכת מולטימדיה עם מסך וטאץ', ולכן החלטתי לוותר ולקחתי אותו עם מערכת מולטימדיה מסכנה של סוני.

 

 

3. מושבים קדמיים מתכווננים ידנית (חוץ מלמעלה ולמטה במושב הנהג), ללא זיכרון.

 

 

4. אין פנסי קסנון.

 

 

5. מזגן ארור, מתחיל לקרר בימי הקיץ החמים רק לאחר 7-10 דק', וגם אז חצי כוח.

 

 

 

 

כמובן שהכל אינדיבידואלי. הפיצ'רים שחשובים לי לאו דווקא חשובים לאחר, ולכן תזכרו שכל מה שנכתב פה הוא מנקודה המבט שלי.

 

 

אתחיל ברשימת הרכבים שהתלבטתי ביניהם:

 

 

סקודה סופרב אלגנס 2.0 - יקרה משמעותית ולא נותנת תוספות מיוחדות (חסרה מערכת סאונד טובה וכד').

פורד מונדיאו טיטאניום - קיוויתי שתגיע לישראל הפורד החדשה שהייתה אמורה להתהדר באיבזור עשיר מראה אכזרי, אך לשווא. לא רציתי לקחת רכב בדיוק כמו שיש לי עכשיו.

שברולט אימפאלה בגרסת אבזור הנמוכה - איבזור לקוי ביותר במחיר שגבוה מ200K.

 

 

נחזור למזדה.

 

 

גרסא: Premium Plus 2014.

מחיר: 196,500 ש"ח ללא תוספות.

 

 

מראה חיצוני:

 

 

העיצוב החיצוני שמאזדה החלה לאמץ במכוניותיה שיפר לפי דעתי את התדמית של החברה. הרכב נראה יוקרתי, בעל קימורים רבים ומראה ספורטיבי שלא נופל ממכוניות יקרות בהרבה.

גרסת ה-Premium Plus מגיעה עם ג'אנטים מהודרים בגודל 19 אינץ' שמוסיפים רבות למראה הרכב. בנוסף לכך, מגרסת ה-Premium יש אורות לד מעל לפנסים.

הגרסא כוללת גם אורות קסנון שמוסיפים למראה (עליהם ארחיב בהמשך).

DSC_0884.jpgDSC_0900.jpgDSC_0915.jpg

 

 

נוחות נסיעה ונהיגה:

 

 

לפחות לעומת הפורד המזדה אינה מרגישה יציבה מאוד על הכביש וההיגוי בה לוקה בחסר. ההגה רך מדי לטעמי וגורם בעקבות זאת להרגשת ניתוק מהכביש.

בנוסף לכך, במהירויות שגבוהות מ-130 קמ"ש רעשי הכביש מתחילים להישמע (לפחות לעומת הפורד האטומה למדי).

ועכשיו לנימה קצת יותר אופטימית, המושבים ברכב נוחים מאוד עם תמיכה צדדים נהדרת. ניתן לשנות חשמלית את כיוון הכיסא ל-8 כיוונים שונים.

DSC_0909.jpg

הרכב מרווח למדי, גם מאחורה כאשר אדם ארוך כמוני יושב בכיסא הנהג ומתהדר במושבים נוחים מאוד גם מאחורה.

DSC_0903.jpg

 

זאת ועוד, החומרים מהם עשויים תא הנוסעים מרגישים איכותיים ביותר (מהעור ועד לפלסטיקה) והעיצוב נאה לטעמי.

DSC_0899.jpg

 

 

מנוע וביצועים:

 

 

לגרסת ה-2.5 ליטר מנוע ארבעה צילינדרים עם 188 כ"ס ו-25.5 קג"מ. אלו נתונים צנועים יחסית למקובל בדגמי הטורבו העכשוויים (נחזור לפורד מונדיאו - 240 כ"ס ו35 קג"מ) ומרגישה חלשה יחסית על הכביש.

למי שמכיר, דוושת הגז במזדה היא לינארית עד שבסוף יש כפתור "קיק". המזדה מרגישה עגלה לאורך כל הדוושה חוץ מאשר בלחיצה על הכפתור. לא מספיק שלרכב אין מנוע טורבו, אלא גם "סירסו" את ביצועי הביניים שלו.

כמובן שהכל יחסי, וכנראה שכל מנוע חזק יותר הוא OverKill בכבישי ישראל.

ראוי לציין לשבח את הגיר שמעביר הילוכים מעלה ומטה במהירות מרשימה, בצורה נקיה כמעט לחלוטין מזעזועים, ומעניקה נסיעה חלקה ומרשימה.

הרכב מוצג כרכב ספורטיבי, בעל העברת הילוכים מההגה, אך שגם במנגנון זה הרכב "מסורס" וברגע שתנסו לזנק קצת מעל לקו האדום - ההילוך יוחלף לבד.

2014-mazda-6-sedan-skyactiv-d-22-liter-inline-4-diesel-engine-photo-478589-s-1280x782.jpg

 

 

צריכת דלק:

כמו שאמרתי, יש לי רגל יחסית כבדה על הגז, ואף על פי כן צריכת הדלק טובה בהרבה משל הפורד. בממוצע בפקקים עירוניים הרכב צורך 10.5 ק"מ לליטר ובנסיעות בינעירניות כ-14 ק"מ לליטר.

אני בספק אם יש להודות למערכת ה-Start-Stop שנראית לי קצת מיותרת או מערכת ה-i-eLoop שמשתמשת באנרגייה הקינטית של הרכב בעצירה על מנת לייצר חשמל.

 

 

איבזור:

 

 

זאת הקטגוריה שגרמה לי בסופו של דבר לבחור את הרכב הזה. לפי דעתי, האיבזור העשיר ביותר בקטגוריה.

-הרכב מגיעה עם ג'אנטים 19" מהודרים.

- תאורת בי קסנון עוקבת פנייה. פנסי הקסנון יפים מאוד ותאורתם נוחה לעיניים. הרכב היחיד שהציע קסנון בקטגוריה הוא הסופרב, שהייתה יקרה יותר והאור שלה נראה, לדעתי, מלאכותי יותר.

 

DSC_0889.jpg

http://s15.postimg.org/oisx7fgaj/DSC_0894.jpg

- כיסאות קדמיים חשמליים (כסא נהג מתכוונן ל-8 כיוונים), עד 2 מצבי זיכרון למושב.

- ייתרון עצום של המזדה הוא מערכת הסאונד. הרכב מתהדר במערכת סאונד מקורית של Bose בעלת 11 רמקולים המפוזרים בצורה חכמה מאוד ברכב. כאשר מעבירים את המערכת למצב Auto Center יש תחושה מדהימה של סראונד איכותי ומדויק.

הצליל נקי ולא מתחרבש בעוצמות הגבוהות (והם בהחלט מגיעים לעוצמות גבוהות).

על אף שאין סאב וופר, הבאסים נשמעים חזקים ומדויקים. בהחלט מערכת למופת (שאגב ברכבים אחרים מגיעה רק במחירים גבוהים מאוד, לדוגמא - אינפיניטי Q50S שמתקרבת ל500 אלף ש"ח).

http://s15.postimg.org/powx684l7/DSC_0907.jpg

 

- עם כמה שזה יישמע מוזר, אזכיר פה את המזגן. המזגן של המזדה מקרר כבר מהרגע הראשון גם בעוצמות נמוכות ופועל בצורה שקטה למדי. גם פתחי המזגן מאחורה מוציאים אוויר מספק. (החיסון היחיד לפי דעתי שהפתחים מאחרוה נמצאים במרכז ולא בצדדים).

http://s15.postimg.org/gosbm18hn/DSC_0913.jpg

 

- מערכת RVM לניטור רכב הנמצא מאחור בעצם מעניקה "עיניים בעורף" ופותרת כמעט לגמרי את בעיות השטח המת. המערכת משתמש בחיישני רדאר שבודקים את מהירויות הרכבים מאחור ומודיעה לנהג ע"י נורית במראות הצד האם אפשר לעבור נתיב.

המערכת עובדת מצוין כאשר מגדירים אותה להיות לא "לחוצה" מדי.

- מראה מרכזית נגד סינוור שעובדת מצוין.

 

 

 

 

חסרונות בולטים באיבזור:

- הרכב נפתח ע"י כפתור בדלת (כאשר המפתח נמצא בכיס). סך הכל פיצ'ר נחמד - רק שהכפתור נמצא במקום לא אינטואיטיבי, ולכן יש ללחוץ עליו ורק אז להכניס את היד לפתוח את הדלת (היה נחמד אם הוא היה פנימי בידית).

http://s15.postimg.org/tvhrlk46z/DSC_0911.jpg

 

- קסטומיזציה דלה, לא ניתן כמו בסקודה לדוגמא לתכנן שהאורות יידלקו כשפותחים את הרכב או שיישארו דולקים מספר שניות לאחר היציאה ממנו. לא ניתן לשנות את הרגישות של חיישני התאורה וכד'.

- לא ניתן לפתוח את החלונות ואת הגג מהשלט החכם - חיסרון בימי הקיץ החמים.

- מקומות האיחסון אינם נוחים, בקונסולה המרכזית שבמשענת היד של הנהג יש רק "חור" אחד עמוק שבו הכל נמצא בבלאגן (לעומת רכבים אחרים שישנן 2 שכבות).

http://s15.postimg.org/c99wgrw3f/DSC_0912.jpg

 

- מערכת המולטימדיה עילגת, איטית ודלה. המזדה "מתהדרת" במסך "4.8 שגודלו קטן בהרבה משל המתחרות. אפילו במזדה 3 ישנו מסך גדול יותר עם ממשק אינטואיטיבי ומהיר יותר (למיטה הבנתי בדגמים החדשים יאמצו את מערכת המולטימדיה של ה-3 ב-6, תקנו אותי אם אני טועה).

כאשר אני מעביר שירים בבלוטוט' (בין אם זה עם אייפון או אנדרואיד) יש דילאיי בלתי נסבל של כ3-5 שניות. בחיבור USB לא ניתן לראות תיקיות אלא יש רק אופצית "נגן הכל".

המערכת אינה תומכת בעברית, ולכן כל אנשי הקשר מופיעים בג'יבריש. בנוסף, אם מבקשים מהרכב לקרוא את אנשי הקשר והודעות ה-SMS לוקח לו כל התנעה בערך 3 דק' עד שאפשר לשמוע מוזיקה (מופיע acquiring Phone Data).

-מראות הצד נסגרות חשמלית רק ע"י כפתור (ולא אוטומטית בהנעה ובכיבוי מנוע).

http://s15.postimg.org/btymnra63/DSC_0914.jpg

 

- הרכב מגיע בחו"ל עם מערכת על שמירת נתיב + מרחק בשיוט. כל הרדארים קיימים ברכב, אך האופציות נוטרלו בשל מגבלות בארץ.

http://s15.postimg.org/pepemvpyz/DSC_0916.jpg

 

 

 

הזמנה עד קבלת הרכב:

האמת שיצאתי די מאוכזב מהיבואן. הזמנתי את הרכב בצבע כחול מטאלי עם מושבי עור בז' ופס גימור אדום בדאשבורד. כאשר הגיע הרכב הופתעתי לגלות כי המושבים בצבע שחור.

לאחר שהתלוננתי, נאמר לי שהרכב יכול להגיע עם מושבים בצבע בז' רק בשחור ולבן - פרט שכדאי לציין לא? כמובן שהנציג ניסה לעודד אותי בכך שפס הגימור בדאשבורד הגיע אכן בצבע אדום, וניסה לנפנף אותי בטענה שהם מוכרים מכוניות רבות "ולא יכולים לשים לב אם הבקשות של הלקוח יכולות להתקיים".

בהחלט לא משהו שהייתי מצפה שיקרה כאשר אני מזמין רכב במחיר שנושק ל-200 אש"ח.

בסופו של דבר פיצו אותי במסכי מולטימדיה מאחורה בשווי של 5 אלף ש"ח (בפועל - התקנה מאוד פשוטה ומחיר באיביי של 600 ש"ח). שאגב, אינם איכותיים, אינם אינטואיטיביים ובתכלס רק מפריעים לי להשעין את המושבים האחוריים קדימה ( על מנת להכניס אופניים לבגאז').

זאת ועוד, כאשר התקשרתי לשאול אם אפשר לגרום שהחלונות ייפתחו ע"י השלט, ענו לי בזלזול ואמרו לי שאין להם מושג ואני מוזמן ללכת למוסך "ערבי" (אני רק מצטט) ולהתקין מערכת מוזרה שכזו (מוזרה? יותר בכיוון של סטאנדרטית).

דבר נוסף, מערכת ה-Bose נשמעה לי בהתחלה קצת מקרטעת, לאחר ביקור במוסך מסתבר ששמו לי מגבר שאינו מקורי. כמובן שלאחר ויכוח המגבר הוחלף והמערכת עובדת בשיא עוצמתה.

 

 

יש לציין שהרכב לא נכנס אפילו פעם אחת למוסך במהלך השנה.

 

 

לסיכום, למרות הבעיות עם היבואן, אני סך הכל מרוצה מאוד מהרכב. למי שאינו מחפש רכב כוחני, מדובר ברכב המאובזר ביותר בקטגוריה - מפרט אבזור, שקשה למצוא אותו גם ברכבי פרימיום גרמניים ויפניים, שעולים 70 אלף שקל יותר.

לאחר 3 שנים עם רכב חזק וזללן במיוחד, למדתי להינות מהרוגע של המאזדה, וכמובן מצריכת הדלק.

 

 

ממליץ לכולם (:

 

 

אם יש שאלות אשמח לענות, גם בנוגע לרכבים האחרים בסגמנט שניסיתי.

 

נ.ב. חבל שאפשר לצרף עד 8 תמונות באשכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הסקירה. מפורטת ועניינית.

 

כמה נקודות שרציתי להתייחס אליהן לפי הניסיון שלי עם האוטו:

 

לגבי הכיסאות - לי יש מבנה גוף יחסית רזה והכסאות מ-א-ו-ד לא נוחים לי. אין שום תמיכת צד ואני מרגיש שאני כל הזמן מחליק מהכיסא.

 

צריכת דלק - פשוט פנומנלית יחסית לגודל הרכב, אצלנו הממוצע של טיפה מעל 1:11 בנסיעות עירוניות קצרות.

 

טיפולים - לא יודע כמה טיפולים הספקת לעשות, אבל בטיפול הראשון שילמתי 400 ש"ח ובשני כ 700 ש"ח. מחירים שמבחנתי לא ראליים אם אני משווה לשאר מכוניות הבית (VAG אלפא ומרצדס).

 

אבזור הבטיחות ברכב מעולה, ה RVM פשוט גאוני.

 

ביצועים - בהתחלה הרכב הרגיש מאוד מאוד עצל, אחרי כ 3000 ק"מ המנוע התחיל להרגיש הרבה יותר נמרץ.

 

אצלנו יש כבר מחשבות להחליף את הרכב, בעיקר בגלל הגודל הפיזי שלו, הבעיה שאני לא מוכן לוותר על החבילת בטיחות שהמאזדה נותנת, ואי אפשר למצוא את זה ברכבים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה בלקו.

 

צבע הסלון זה אחד הדברים שחשובים לי ברכב, וכנראה לא הייתי לוקח את הרכב אחרי הפתעה כזו. לגבי הפיצוי שניתן לך וקבלתו כמספק, זה עניין אישי ואני כמו כולם מכבד את ההחלטה שלך.

 

מה שכן, צרמה לי מאד תגובת איש המכירות של "דלק מוטורס", פשוט גועל נפש.

 

אינפיניטי - מה עם V40 של וולבו?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה המפורטת.

 

לפי דעתי מדובר ברכב היפה בקטגוריה בפער ניכר על כל המתחרים. העיצוב החדש של ה-3 וה-6 פשוט מהמם. ה-6 סטיישן הוא הרכב סטיישן היחיד מאז ומעולם שממש אהבתי את העיצוב שלו.

 

דווקא בתחום הניהוג חשבתי שהמאזדה "תזרח" (מלבד הפער בכוח המנוע) אל מול הפורד. מפתיע ומאכזב בהתחשב בתדמית הזום זום שלהם.

עריכה אחרונה על ידי HyperViper

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מצויינת. לא פחות.

הזוית האישית והכנה משקפת מאוד יפה את הדרך שאתה רואה את הדברים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה בלקו.

 

צבע הסלון זה אחד הדברים שחשובים לי ברכב, וכנראה לא הייתי לוקח את הרכב אחרי הפתעה כזו. לגבי הפיצוי שניתן לך וקבלתו כמספק, זה עניין אישי ואני כמו כולם מכבד את ההחלטה שלך.

 

מה שכן, צרמה לי מאד תגובת איש המכירות של "דלק מוטורס", פשוט גועל נפש.

 

אינפיניטי - מה עם V40 של וולבו?

 

שכחתי להתייחס לזה בתגובה הקודמת, אנחנו קנינו את השחורה בגלל שזה היה הצבע היחידי שהיה אפשר לקבל איתו צבע פנים בהיר. בדיעבד, לדעתי הצבע השחור היה טעות, מאוד קשה לתחזק אותו ולשמור על האוטו נקי.

 

לגבי הוולבו, את האמת לא חשבתי על זה, הכיוון היה Q3\Q5\X4 אבל בגלל האבזור המביש לא נראה שהם אופציה. אבדוק את הוולבו בהזדמנות (למרות שאני בספק שיהיה בה כל מה שאני מגדיר כ MUST: חיישני חניה קדימה\אחורה מקוריים, מצלמת רוורס, מערכת גילוי עצמים בשטח מת, ניטור ל.א בצמיגים ו CITY SAFETY). בינתיים אני מחכה ל CX-3 בתקווה שיביאו גרסה מאוברזת ושהמרווח פנים יהיה נורמלי ולא ג'וק-סייז.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש - כל הכבוד על הסקירה!

 

אצלנו יש כבר מחשבות להחליף את הרכב, בעיקר בגלל הגודל הפיזי שלו, הבעיה שאני לא מוכן לוותר על החבילת בטיחות שהמאזדה נותנת, ואי אפשר למצוא את זה ברכבים אחרים.

יש מצב שהמזדה הזו ארוכה מדי? אם יש משהו שמרתיע אותי מלקנות את האוטו הזה זה הגודל שלו.

הסטיישן יותר קצרה. הסבירו לי שהסדאן מיועדת לשוק האמריקאי והסטיישן לארופאי ומכאן הבדלי האורך.

אם היה סטיישן בגרסת 2.5 ליטר היה עושה לי את זה הרבה יותר.

אגב זום זום - ה 3 וה 6 דור ראשון, שתיהן היו הרבה יותר "זום זום" מה 3 וה 6 דור שני שאני מחזיק.

הסיבה העיקרית שמקלקלת את החגיגה לדעתי היא המעבר להגה מוגבר חשמלית שגורם לתחושת ניתוק מה מהכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה.

באופן אישי,למרות שהמזדה רכב טוב,לדעתי המונדאו,למרות הגיל,פשוט רכב טוב יותר,הוא נוח יותר,אוחז יותר,חזק יותר,ומהנה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש - כל הכבוד על הסקירה!

 

 

יש מצב שהמזדה הזו ארוכה מדי? אם יש משהו שמרתיע אותי מלקנות את האוטו הזה זה הגודל שלו.

 

היא מאוד ארוכה. אצלנו היא החליפה E-CLASS W211 והיינו בטוחים שהמאזדה תהיה יותר קטנה. מסתבר שהמאזדה ארוכה בלא מעט ס"מ.

הראות לאחור גם לא כ"כ טובה בגלל זווית הגג אבל החיישנים המקוריים והמצלמת רוורס מאוד עוזרים.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
אגיד רק דבר אחד. אלפא 159 סטיישן :)

 

כמה נכון. אבל יש מעטות מאוד.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנסיתי ברכב המדובר פעמיים. בשורה התחתונה, לדעתי מדובר על רכב מעולה ואחת הקניות הטובות בסביבית ה-200,000 ש"ח (בסגמנט שלה, כמובן).

 

אני חולק על דברייך בהקשר של המנוע, הוא דווקא מרגיש נמרץ למדי והוא אטמוספרי (עולה יפה בסל"ד ונושם טוב) - אין השהיית טורבו, אך גם יש פחות כח בהשוואה למנועים אחרים אשר זמינים בגזרת המחיר הזו.

 

בנוגע למולטימדיה, עוד מעט תגיע מתיחת הפנים של ה-6 לארץ וזו מקבלת מסך גדול יותר בסגנון זה המותקן ב-3.

 

שאלה: ציינת שהותקן ברכבך מגבר לא מקורי ולאחר דין ודברים הוחלף במסגרת האחריות. כיצד ייתכן הדבר אם מדובר על מערכת שמע מקורית מהיצרן? תוכל לפרט?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...