Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מיתקרר בזמן ירידה


ikp
שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש ברשותי הונדה סיוויק, סמתי לב שבזמן ירידה ארוכה הרכב מגיע לטמפרטורה 0 כאילו המנוע לא היתחמם ביכלל.

האם זה אומר שהלך לי הטרמוסטט?

אם כן כמה עולה מקורי של הונדה?

 

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום יש ברשותי הונדה סיוויק, סמתי לב שבזמן ירידה ארוכה הרכב מגיע לטמפרטורה 0 כאילו המנוע לא היתחמם ביכלל.

האם זה אומר שהלך לי הטרמוסטט?

 

בסבירות גבוהה מאוד כן.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דרך לאבחן שזה אכן הוא בלי להגיע למוסך?

נגעתי ב 2 הצינורות היוצאות מהרדיאטור ושתייהן היו ממש חמות זה תקין?

עריכה אחרונה על ידי ikp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תניע את הרכב כשהוא קר ושים יד על הצינור מים התחתון של הרדיאטור. אם אחרי דקה אתה מרגיש שהצינור כבר חמים אז התרמוסטט תקוע במצב פתוח.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שציין יגאל, בסבירות גבוהה מאוד מאוד טרמוסטט לא קיים/ תקוע במצב פתוח.

 

לגבי העלות לא יודע על ההונדה שלך, אבל בדרך כלל מדובר בסדר גודל של 50-100 שח לחלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה.

לגבי הצינורות גם התחתון וגם העליון צריכים ליהות ממש חמים?

אתמול כשה חזרתי הביתה שתי הצינורות היו דיי ״רותחים״.

עריכה אחרונה על ידי ikp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה.

לגבי הצינורות גם התחתון וגם העליון צריכים ליהות ממש חמים?

אתמול כשה חזרתי הביתה שתי הצינורות היו דיי ״רותחים״.

כמו שכתב יגאל רק בתחילת נסיעה תוכל לדעת אם הטרמוסטט תקוע. הטרמוסטט אמור למנוע מהנוזל להגיע לרדיאטור לפני שהרכב חם כדי לעזור לו להתחמם מהר. אז משך זמן של מספר דקות אחרי הנעה של רכב קר לגמרי הצינור העליון של הרדיאטור אמור להשאר קר יחסית.

אחרי נסיעה זה כבר לא אומר כלום, שני הצינורות יהיו חמים מאד למגע - העליון יותר והתחתון פחות (אחרי שעבר קירור של הרדיאטור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל טרמוסטט פתוח מקרר כל הזמן את המנוע זה אומר ששתי הצינורות צריכים ליהיות קרים והעליון חם יותר כי לשם מגיעים המים שהיו במנוע, לא?

 

יגאל בהודעה הראשונה שלך כתבתה שהתחתון אמור להיתחמם ועכשיו אתה רושם שלא, לכן לא הבנתי מה צריך ליהות חם ומה קר

עריכה אחרונה על ידי ikp
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק למען הסדר הטוב: המד טמפ באוטו לא מתחיל ב0 מעלות הוא מתחיל הרבה מעל. הפרשי הטמפ' בין הצינורות (בהנחה שהטרמוסטט פתוח) הם לא קר-חם אלא יותר כמו ממש חם וחם פחות (כן אני יודע, תיאור בעייתי).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני אבדוק היום אולי קיים אוויר ברדיאטור אולי זה עושה את הבעייה.

בכל מיקרה דיברתי עם אחד המוסכים של הונדה והביאו לי הצעה של 240 לטרמוסטט ו180 עבודה, קצת יקר לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר אם מדובר בתרמוסטט מקורי, אבל יש חליפיים טובים מאוד בארץ, מתוצרת יפן או גרמניה. תוכל למצוא בכל חנות חלפים הוגנת (כמובן שיש לוודא מה הטמפרטורת פתיחה ברכבך).

כל מוסך יכול לעשות את העבודה, והמלצה שלי על הדרך היא לרוקן את כל נוזל הקירור ולהחליף לחדש ואיכותי. העבודה כבר צ"ל כלולה באותו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...