Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורי כח ואחיזה הונדה סיוויק 99


שימו לב! השרשור הזה בן 3329 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום אני די חדש בענייני ההונדה למיניהם ככה שאני אצטרך להיעזר בכם..

ככה סה"כ אני מבין סבבה בכל נושא המכניקה, כל נושאי ההיגוי והחלקים, רק שאני לא יודע כלכך מה כדאי ולפי איזה רשימה כדאי להתקדם ממה למה?

ככה לכל אלה שלא הבינו בבקשה תעזרו לי להחליט איך לשפר ומה ולפי איזה סדר, בנושא המיטלים תיהיו ספציפיים במה כדאי ומה לא ולא העיקר לזרוק לי שמות של חברות מתקדמות.

ככה אני רוצה להתחיל בשיפורי אחיזה ולאחר מכן כח.

ציריות מחוזקות קפיצים קשיחים, קויילאוברים.. לא יודע כל דבר שאפשר להפוך את ההונדה סיוויק הזו לחיית אחיזה וכח אמיתית. אם אפשר גם לקבל פירוט של עלויות אני אשמח.

אני לא מומחה גדול אבל אני די מבין ככה שאני מקווה שתשתדלו לעזור לי לסדר את הכל ולדעת כמה שיותר תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חיית אחיזה מתחילה עם צמיגים שיכולים לעלות גם 3000 שקלים לסט.(במקרה נוהג על מישלין פיילוט ספורט 3 כ 1050 שקלים לצמיג)

שדרוגי מנוע לתוספת מזערית של מספר כוחות סוס יעלה לך באיזור ה 2500-3500 שקלים בהתאם אצל מי ואיך תעשה את זה.

דוד זרימה חופשי איכותי יעלה בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים.

כל שאר החלקים יעלו לך מאות שקלים נוספים ועד אלפי שקלים.

 

במידה ויש לך כ 10,000 - 15,000 שקלים פנויים לשדרוג הרכב, אז תקבל " חיית ביצועים " עד אז, השדרוג מבחינת אחיזה יהיה לרכוש את הצמיגים הטובים ביותר שאתה יכול. אין הרבה שתוכל לעשות מבחינת המנוע אלה אם כן אתה פוזל לרכב לא חוקי עם טורבו שפרוייקט כזה הולך להוציא ממך כמה עשרות אלפי שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיוויק ידנית, כמו שהגיעה מהחברה יש לי תקציב של 20 אלף להניח עליה כדי להתקדם איתה, מעדיף לקבל המלצות קודם על שיפורי אחיזה, כיוונונים מדוייקים אם יש למישהו, על מנת שאחרי הקשחת קפיצים יהיה כמה שיותר היגוי ניטראלי שנוטה מעט להיגוי יתר(מעט), איזה קפיצים (רמת קשיחות) ובוכנות הכי כדאי כדי למנוע נטיה להתגלגלות בכניסה ובתאוצה בסיבובים, איזה מוטות (מייצבים,ברייס כדאי)ושל איזה חברות, לא תמיד תורם לשים את כל המוטות כי הן משפיעות לרעה לפעמים על התנהגות הרכב בסיבובים ואם כן אז איזה מידת קשיחות למוט הכי כדאי כל עזרה עניינית תתרום!באמת מי שיכול לתת תשובות כמה שיותר מדוייקות ולא כלליות כמו הכי טוב אייבך או בילשטיין אני רוצה לדעת איזה דגם הכי טוב איזה קשיחות קפיץ הכי טובה לרכב ביחס לאורגינל תשובה הכי מפורטט שאפשר לקבל. ואם אפשר להכניס בתקציב מערכת בלימה אז אשמח (מערכת שתשב בגאנט 15 רוחב 7). תודה :)

עריכה אחרונה על ידי Omri Dahan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתחיל מהחדשות הטובות או הרעות?

 

נתחיל מהחדשות הטובות- יש לרכב שלך שוק שיפורים עצום, אפשר די בקלות ובזול להפוך את הרכב למפלצת כח.

 

אבל אי אפשר בלי חדשות רעות- הרכב שלך לא יהיה מפלצת אחיזה או התנהגות, למעשה גם אחרי שתשקיע 30k שקל על השלדה ומתלים וכל המסביב הסיוויק שלך עדיין תתנהג פחות טוב מפז׳ו 306 1.4 רגילה.

 

מה המסקנה?

אתה עוד לא יודע אבל אתה ממש רוצה לנסות 306 GTI6.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך פותח השרשור.

 

התגובה שלי תהיה ארוכה, יש לי נסיון לחלוק.

 

קודם כל אקורד היא בסיס אינו מוצלח לרכב מתנהג, היא כבדה ורכה והמסלול אינו המקום בשבילה. במיוחד כאשר כל האקורדים בארץ אוטומטיות.

 

אני מכבד את כל תגובותיך וקורא לא מעט מהן עקב הוותק הרב שלך פה.

לצערי, לא אוכל לנסח זאת אחרת מאשר לבקש ממך הפעם להימנע מלהטעות.

בעולם, וביפן, הסיוויק נחשבת לאחד מרכבי ההנעה קדמית ה"מתנהגים" והמתקשרים ביותר שיוצרו, נעשה בהן שימוש מאסיבי במסלולים מקצועיים, מעברי הרים (מירוצי טוגה) ועוד.

מספיק שתחפש ביוטיוב Civic time attack ותתרשם. סרטונים בהמשך.

 

פותח השרשור,

הסיוויק אומנם הוצגה כרכב משפחתי וחסכוני, אך ריבוי גרסאות ספורטיביות שאינן הגיעו לארץ, השימוש וההתאמה של חלקים מדגמים אחרים בתווח השנים הנ"ל, שוק אפטרמארקט עצום, השלדה הקלה ותצורת המתלים הספורטיבית הפכו אותה לאחד מהבסיסים המשובחים ביותר לרכב מסלול בהנעה קדמית.

 

ההתחלה הטובה ביותר תהיה ג'אנט 15 קל ברוחב עד 7.5 למטרת צמיג 195/50 או 205/50 (טרם ניסיתי את המידה הנ"ל, בקרוב אוכל לתת חוות דעת). R1R יהיו האפשרות הטובה ביותר עקב מחירם הנמוך ותמורה הגבוהה בצורת אחיזה. צמיג מקביל מבחינת ביצועים יעלה כפול.

 

הצעד הבא יהיה חידוש מערכת המתלים, בולמים וקפיצים קשיחים יותר יפחיתו את זוויות גלגול, תת היגוי ויחדדו את הפידבק מהכביש וההגה.

במידה והתקציב לוחץ אז בולמי קוני וקפיצי הנמכה (TEIN/ST/WEITEC) יעשו שינוי נחמד. דעתי האישית היא דבקות במותגים ובאיכות, ללא פשרות. הבחירה שלי תהיה בקוילאובר (בולם וקפיץ). יש לי נסיון מאוד טוב עם KW אשר הציגו התנהגות נפלאה המשלבת קשיחות וספיגה נהדרת במחיר סביר, ו-TEIN SS אשר מאפשרים כיוון קשיחות לבולמים (יותר טריק שיווקי) אך עדיין לא סופגים בצורה איכותית כמו ה-KW.

 

התחושה היא שמיים וארץ מול הסטאפ המקורי, אשר מובנה לנוחות בלבד. אין קשר בין השניים כלל.

למחירי קוילאוברים אין גבול, זה יכול לעבור עשרות אלפים במיוחד במותגים כמו אוהלינס וכו'.

הסטאפ המומלץ ביותר בארה"ב הוא בולמי קוני צהובים וקפיצי גראונד קונטרול.

 

כמובן שחובה כיוון פרונט משובח, ממכון שמבין את מטרת הרכב וידע לכוון את הTOE (הדבר היחיד שאפשר לכוון) בהתאם.

 

בעיקרון עם הסטאפ הנ"ל תקבל התנהגות נהדרת בפחות מ-10K שח, התחושה תהיה כמו נהיגה ברכב אחר לחלוטין.

תוכל להמשיך להתעמק ע"י רכישת קאמבר קיטים ייעודיים לפרונט ולאחור ע"מ לכוון את הקאמבר כרצונך, לדעתי די שולי.

 

הרכב מגיע עם מוט פיתול קדמי מקורי 22 מ"מ אשר עושה עבודה טובה.

ע"מ להפחית את תת ההיגוי ולהגביר היגוי יתר (רצוי ברכב הנעה קדמית) במטרה להגיע להתנהגות מושלמת, יש לך מגוון מוטות פיתול אחוריים לבחירתך-

החל מ13 מ"מ מדגמי ESI שנים 92-95 הניתן למצוא בארץ, דרך 19 מ"מ מסיוויק SI, מעל זה 22 מ"מ מהטייפ אר, ו-23 מ"מ מאינטגרה טייפ אר. ASR מייצרים מוט 24 מ"מ אשר משנה את ההתנהגות בצורה קיצונית ומומלץ להוסיף מאחוריו פלטת חיזוק. אוכל להרחיב בנושא המוט הספציפי מכיוון שיש לי אותו.

 

קיימות שלל אפשרויות לחיזוק הבלימה. סרן דיסק אחורי מדגמי ה-ESI 92-95, מפצל בלימה 40-40, וקאליפרים גדולים יותר (אפילו כפולי בוכנות) עם צלחות 280 מ"מ. כל זה אפשרי בפחות מ-4K שח..

 

הגה ספורט קטן 350-330 מ"מ יעזרו לחדד את התחושה של ההגה, מושבים אוחזים/ באקטים יאחזו אותך במקום.

ניתן להחליף גם את הפניון של המסרק הגה באחד של אינטגרה ולקצר את סיבובי ההגה ל2.8 סיבובים בלבד.

הרכב עוד מאט בן 20, מומלצת החלפה לכל הבושינגים הבלויים והקרועים.

 

השלדה הקלה הזאת, עם הגירים הקצרים ומבחר המנועים הצורחים שרק הונדה יודעים לעשות, כשהם עובדים בהרמוניה מושלמת, ללא כריות ובקרות, הנהיגה בסיוויק היא חוויה שמעלה חיוך בכל סיבוב.

התחום הזה עצום ונגעתי רק בקצה המזלג...

 

כמו כן, להלן סרטונים כמו שהבטחתי-

 

במיוחד בשבילך עידן-

https://www.youtube.com/watch?v=_EoiRW1hB-4

 

 

 

 

 

ושוב, מבלי לזלזל ב306, שכבודה במקומה מונח, לאור האמור לעיל וכו', להגיד שהסיוויק לעולם לא תתנהג כמו 306, יהיה עלבון וזלזול לא מוצדק בסיוויק.

 

ד"א, עם 20K ספייר תוכל להשתיל B16A2/B18C4 ואולי אף H22/H2B, או לגדוש את ה-D וישאר עודף.

עריכה אחרונה על ידי Berserker

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"מ להפחית את תת ההיגוי ולהגביר היגוי יתר (רצוי ברכב הנעה קדמית) במטרה להגיע להתנהגות מושלמת, יש לך מגוון מוטות פיתול אחוריים לבחירתך-

החל מ13 מ"מ מדגמי ESI שנים 92-95 הניתן למצוא בארץ, דרך 19 מ"מ מסיוויק SI, מעל זה 22 מ"מ מהטייפ אר, ו-23 מ"מ מאינטגרה טייפ אר. ASR מייצרים מוט 24 מ"מ אשר משנה את ההתנהגות בצורה קיצונית ומומלץ להוסיף מאחוריו פלטת חיזוק. אוכל להרחיב בנושא המוט הספציפי מכיוון שיש לי אותו.

 

לקלקל את אחד הסרנים זה אף פעם לא רעיון טוב כדי לשפר את התנהגות הרכב, ובפרט כשמדובר בסרן האחורי!

 

אמנם תקטין את תת-ההיגוי אך בתוך כך אתה תפגום בחדות ההיגוי ואף ביציבות הרכב, בעיקר בבלימה, בפניה ובשילובים של השניים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ קמה לה צעקה שמסיויק מתלהבים רק ילדים, סיוויק זה אוטו רק לקו ישר, וסיויק זה קצת יותר מעגלה ממוצעת. שילוב המילים סיוויק ורכב ספורט, באותו משפט הפך לטאבו. נכון, סיוויק מרגישה פחות מתקשרת מרכבי פיג'ו של שנות ה90'. נכון שסיוויק סטנדרטית חלשה מול הקופרות וה-fr-רים, ואפילו היא לא הנעה אחורית כמו המיאטה. הדבר המצחיק שלא תשמעו בעלים לשעבר או בהווה של סיוויק, שבאמת השקיע עלייה יגיד דבר כזה. תמיד שאני שומע שסיוויק זה רכב שלא יודע להתנהג, אני שולח לעשות חיפוש ביוטיוב: the best motoring. תראו כמה מרוצים שסיוויק עגלה, שלא יודעת להתנהג. מתחרה, ואיזה דבר מוזר תראו.

 

*עריכה*

לפותח השירשור, סורי שלא עניתי תשובה ישירה לשאלה שלך, berserker, דיי מיצא את הכל. רק אוסיף שלפני הנמכה בדוק אם באמת אתה מבין את ההשלכות של העיניין.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

taipan

כתבת בארץ - כתבת הכל.

אלא אם כן יש לך כח לכל הכאב ראש הנלווה.

וסלחו לי אבל כמעט כל משפחתית אפשר להפוך לרכב מירוצים עם מחליפים לו את המתלים, את ההיגוי, את המנוע ומחזקים את השלדה... אבל אז מה נשאר לנו חוץ מפח? ומה זה משנה בכלל מה היה הרכב במקור?

קח לדוגמא את מירוצי הDTM, או הראלי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברסרקר,

 

אומרים שאהבה מעוורת וכנראה שזה נכון ולכן אחדד את מה שכתבתי קודם.

 

אם מסתכלים אך ורק על סעיף ההתנהגות כ-ל פז’ו 106, 205, 306, 309, ספורטיבית או רגילה מתנהגת במקור הרבה הרבה הרבה יותר טוב מסיוויק, האץ’ או סדאן.

כנ“ל סיטרואן ZX.

להמשיך?

 

כל הדגמים שציינתי מתנהגים כסטנדרט טוב משמעותית מסיוויק שאינה טייפ R.

 

ה-306GTI6 כחבילה היא פשוט בהרבה רמות טובה יותר ממה שפותח השרשור יקבל בתקציב שהקצה.

 

כמובן שאפשר לשפר את ההתנהגות של סיוויק בצורה קיצונית, בדיוק כמו שאפשר לשפר קיצונית את ההתנהגות של סוזוקי באלנו או להפוך וולוו ישנה למפלצת דריפטים.

 

אבל זה שאפשר לשפר את ההתנגות של סוזוקי באלנו לא הופך את הדגם למתנהג, הוא הופך את האקזמפלר הספציפי למתנהג.

 

וכן, סיוויק משופרת מתלים ברמה סבירה עדיין לא תפנה טוב יותר מ-306GTI6 מקורית. (נסעתי ונהגתי בכמה כאלה כולל טייפ RR מוגן בת שנתיים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לפתוח השירשור היה gti6, והוא היה מעוניין לשפר אותה? הגיוני שהייתי מציעים לו 106, קליאו ספורט, אולי אפילו ax. אבל הוא לא שאל את דעתנו לגביי רכבים אחרים. הוא שאל לגביי הרכב שלו. זה לא פורום יעוץ קניית רכב אחר. כל אדם עם רכב שעבר השקעה מסויימת, יכל בשלב כלשהו למכור את מה שיש בנמצא ולקנות משהו יותר מתנהג, או מהיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקלקל את אחד הסרנים זה אף פעם לא רעיון טוב כדי לשפר את התנהגות הרכב, ובפרט כשמדובר בסרן האחורי!

 

אמנם תקטין את תת-ההיגוי אך בתוך כך אתה תפגום בחדות ההיגוי ואף ביציבות הרכב, בעיקר בבלימה, בפניה ובשילובים של השניים.

 

שלום חן ג.

אשמח אם תראה לי בדיוק איפה אמרתי שלקלקל סרן זה רעיון טוב.

תודה.

אודה לך אם תקרא בעיון את מה שכתבתי.

 

 

taipan

כתבת בארץ - כתבת הכל.

אלא אם כן יש לך כח לכל הכאב ראש הנלווה.

וסלחו לי אבל כמעט כל משפחתית אפשר להפוך לרכב מירוצים עם מחליפים לו את המתלים, את ההיגוי, את המנוע ומחזקים את השלדה... אבל אז מה נשאר לנו חוץ מפח? ומה זה משנה בכלל מה היה הרכב במקור?

קח לדוגמא את מירוצי הDTM, או הראלי.

 

מר Shellcase טעות בידך. אסביר מדוע.

השינויים שאתה מתאם קיצוניים ומרחיקי לכת. תסכים איתי בבקשה שמבנה המתלים של יונדאי גטס, שברולט ספארק וסוזוקי אלטו שונה קצת ממבנה המתלים של הסיוויק.

לא חשוב מה תעשה ברכבים האלה, מבנה המתלים שלהם לא מאפשר לך לגרום להם להתנהג טוב ע"י חלקי בולט און בלבד.

 

 

לסיוויק זרועות נפרדות ומתלים עצמאיים, הקפיצים נמצאים מסביב לבולמים מקדימה ומאחורה, הסרנים מאחור עצמאיים ולא חלק אחד.

מבנה מתלים ספורטיבי לכל הדעות.

אחזור על עצמי. מעבר לשלדה קלה שבנויה עם פוטנציאל אדיר ולא מוגבל כמו בדוגמאות מעל, יש לך שוק אפטרמרקט עצום (אין יצרן בולמים שאין לו סט משלו לסיוויק 92-00), שלל חלקים מדגמים בכירים מהיצרן, וניסיון של עשרות שנים על המסלול.

כמה דברים צריך להחליף כדי שהרכב "יתנהג"? כל אחד והסטנדרט שלו.

קצת קשה לי להאמין שאותו הדבר קורה עם סוזוקי באלנו או פיזו 406.

 

ע"ע, כמו שציין מר Taipan, מספיק לחפש Best motoring civic או Civic time attack וליהנות ממאות דוגמאות.

 

 

ברסרקר,

 

אומרים שאהבה מעוורת וכנראה שזה נכון ולכן אחדד את מה שכתבתי קודם.

 

אם מסתכלים אך ורק על סעיף ההתנהגות כ-ל פז’ו 106, 205, 306, 309, ספורטיבית או רגילה מתנהגת במקור הרבה הרבה הרבה יותר טוב מסיוויק, האץ’ או סדאן.

כנ“ל סיטרואן ZX.

להמשיך?

 

כל הדגמים שציינתי מתנהגים כסטנדרט טוב משמעותית מסיוויק שאינה טייפ R.

 

ה-306GTI6 כחבילה היא פשוט בהרבה רמות טובה יותר ממה שפותח השרשור יקבל בתקציב שהקצה.

 

כמובן שאפשר לשפר את ההתנהגות של סיוויק בצורה קיצונית, בדיוק כמו שאפשר לשפר קיצונית את ההתנהגות של סוזוקי באלנו או להפוך וולוו ישנה למפלצת דריפטים.

 

אבל זה שאפשר לשפר את ההתנגות של סוזוקי באלנו לא הופך את הדגם למתנהג, הוא הופך את האקזמפלר הספציפי למתנהג.

 

וכן, סיוויק משופרת מתלים ברמה סבירה עדיין לא תפנה טוב יותר מ-306GTI6 מקורית. (נסעתי ונהגתי בכמה כאלה כולל טייפ RR מוגן בת שנתיים).

 

עידן, האמת שממך ציפיתי לקצת יותר. כתבתי תגובה כה ארוכה, מפורטת ועמוסה בדוגמאות בשאיפה שבאמת תפתח את הראש, תצפה בסרטונים ותעשה חיפוש גוגל קטן, סתם מתוך עניין והעשרת הידע.

אך אתה ממשיך בדעותך האטומות, ושוב, מצהיר דברים.

זה שאתה מצהיר משהו לא הופך אותו לנכון. דוגמאות והוכחות בפועל הופכות צירופי מילים לאמת.

 

בנוגע לסוזוקי באלנו, ראה את התייחסותי לתגובתו של Shellcase.

ד"א אשמח אם תפרט מה זה טייפ RR מוגן? מה זה משופרת מתלים ברמה סבירה? מה הסטנדרט בשיפורי מתלים?

אסכים איתך, שבמקור, רכב חד ומכוון מטרה כמו GTI6 יתנהג משמעותית טוב יותר מסיוויק. אך דעתי היא, שהסיוויק כה ורסיטילית ופוטנציאלית, שבכמה אלפים בודדים, היא תתנהג לא פחות טוב.

 

בארץ קמה לה צעקה שמסיויק מתלהבים רק ילדים, סיוויק זה אוטו רק לקו ישר, וסיויק זה קצת יותר מעגלה ממוצעת. שילוב המילים סיוויק ורכב ספורט, באותו משפט הפך לטאבו. נכון, סיוויק מרגישה פחות מתקשרת מרכבי פיג'ו של שנות ה90'. נכון שסיוויק סטנדרטית חלשה מול הקופרות וה-fr-רים, ואפילו היא לא הנעה אחורית כמו המיאטה. הדבר המצחיק שלא תשמעו בעלים לשעבר או בהווה של סיוויק, שבאמת השקיע עלייה יגיד דבר כזה. תמיד שאני שומע שסיוויק זה רכב שלא יודע להתנהג, אני שולח לעשות חיפוש ביוטיוב: the best motoring. תראו כמה מרוצים שסיוויק עגלה, שלא יודעת להתנהג. מתחרה, ואיזה דבר מוזר תראו.

 

*עריכה*

לפותח השירשור, סורי שלא עניתי תשובה ישירה לשאלה שלך, berserker, דיי מיצא את הכל. רק אוסיף שלפני הנמכה בדוק אם באמת אתה מבין את ההשלכות של העיניין.

 

TAipan אנחנו באותו ראש.

אוסיף שמעבר לסתם להשקיע, צריך לדעת מה שאתה עושה ועל מה להוציא את הכסף. ראיתי כבר אנשים ששפכו ערימות של כסף והגיעו לתוצאה בינונית שלא החזירה שליש מההשקעה.

 

אני מאמין שהזלזול שיש בארץ בכל מה שקשור לרכב הזה נובע כנראה מהרמה הנמוכה של הקהל שלו, שבדרך כלל בור וקמצן שמתנהל ברכבים שבורים שעדיין נוסעים בזכות אחזקת שבר ואמינות בסיסית גבוהה.

 

 

האמת שאני לא מתפלא מהאטימות בפורום הזה.

כמובן שאם היינו דנים פה על שיפורי תוכנה לוואג הייתה פה הסכמה והדדיות. מה לעשות, לפעמים האמת כואבת, במיוחד אחרי שאנשים גדלו שנים במציאות מעוותת.

 

מעבר לזה, הדיון הזה משעשע אותי מאוד. אני עד לאטימות וחושך.

מה שכן מפליא אותי, כיצד משתמשי פורום, אשר מכירים את המערכת הפורומית ואת אופן הפעולה שלה, לא בודקים את עצמם? כל כך קשה באמת להיכנס לגוגל וללמוד קצת? אולי זה ישמע מתנשא, ואני באמת מצטער על זה, אבל מנקודת המבט שלי זה נראה מאוד לא מכבד לגשת ככה לשרשור מבלי לעשות שיעורי בית בסיסיים.

עריכה אחרונה על ידי Berserker

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10710978_10152679816809962_3901787502289218651_n.jpg?oh=d701d745dac129ef5e5ba0699fe7af45&oe=557F97B5&__gda__=1433636298_8007cb3cc4f4ebdbc24edc8f069183ff

 

10414381_10152679816979962_7798978722558432545_n.jpg?oh=c67dc34aac382566afb558d0a8a2f5f3&oe=55717C7B&__gda__=1433429022_787a88f65d00ba9926739128d5b05b74

 

10628030_10152679817284962_7641053983856798758_n.jpg?oh=62aa82f7d06261dc85980d900eb25714&oe=55831EE9&__gda__=1433899926_292fd25c41877d13b9c65d42dceb2b2c

 

 

בקצרה- יוצרו 300 יחידות בלבד בשנת 2007 (אז למה בת שנתיים? הרכב נרכש מאספן עם 0 קילומטר).

240 כ"ס ממנוע ששופר על ידי MUGEN, משקל מופחת ועוד כמה דברים ששכחתי אבל גוגל יתן לך מפרט מלא אני מאמין.

 

לעניין דעותי האטומות, ראשית זכותך לחשוב שזה נכתב מאטימות ידידי, הכל בסדר, לא הצהרתי על עצמי כעל אוטוריטה כזו או אחרת שמה שאני כותב זה קודש קודשים.

בסה"כ כתבתי את דעתי ויתכן מאוד ואף לגיטימי שאנשים שונים יחשבו שונה.

נהגתי לא מעט על צרפתיות ספורטיביות כולל בעלות שלי על אחת ובעלות של אחד מאחיי על אחרת (306XSI ו-106XSI מוסבת שלדה ל-GTI+תוספות).

נהגתי גם לא פעם על סיוויקים משופרות מתלים וכאמור האחרונה עליה נהגתי היתה אותה MUGEN RR.

זה לא שהסיוויקים היו רעות, פשוט הצרפתיות הרגישו לי טוב יותר, זה הכל.

 

אגב, מבנה מתלים נפרד ועצמאי אינו ערובה להתנהגות ספורטיבית ואני אזכיר לך בנקודה זו שרוב הצרפתיות של שנות ה-90 היו מצויידות בסרן אחורי שבו אין קפיצים מסביב לבולמים אלא יש אנטירול\מוט פיתול שמקשר בין 2 המתלים על אותו הסרן.

לך תתווכח איתם על כך שזה לא סט אפ ספורטיבי....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אדם והעדפותיו. זה מה שיפה. יוצאים לטיול ורואים מספר רכבים, מחברות שונות ולפעמים מקהל יעד שונה. אחד עם 911 והשני עם סיויק והשלישי בכלל עם פורסטר עם בוסטר מאוחר. להגיד לבחור שביקש ייעוץ בפורום יעודי לגביי שיפור רכבו להחליף רכב די לא פייר. (אם הייתם מציעים לו שיפורים מאוד יקרים, שהיו מסתכמים בעלות של טייפ אר זה היה יחסית נסלח, יחסית) אני יכל להגיד שאין טעם לשפר צרפתייה, למה? כי הוא יחזור על גרר. לא במקום נכון?

מעניין מה החליט פותח השרשור, אם בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3329 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...