Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש בהתנעה קרה לאון TSI 1.4 2012.


vitek15
שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדי פעם אחרי שהרכב עמד זמן מה ואני מניעה אותו אני שומע רעשים מוזרים. זה מעין רעש כזה של מפוח באיזור של המנוע, זה מתלווה גם ברעש של פריקות מוזרות מהאגזוז כפי שמתואר בסרטון. כמו כן גם מרעיד טיפה את כל הרכב והסל"ד כמובן באיזור 1.3K, לאחר כ 20 שניות זה מתייצב ואין יותר שום רעש.

וזה ממש לא רעש הידוע של המותחן (חיכוך במתכת).

 

השאלה האם זה תקין? וממה הרעש הזה נובע?

 

זה סרטון דומה שמצאתי ביוטיוב על מנת להמשיך את זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בדיוק את אותה בעיה כמו שלך (לאון 1.8 2010)

זה קורה רק בהנעות קרות, וככל שיותר קר בחוץ ככה התופעה יותר מורגשת.

אני הייתי בpit stop שלא עלו על בעיה.

לאחר מכן הייתי אצל רון שגם לא עלה על הבעיה( השארתי אצלו את הרכב כדי שיניע בהנעה קרה)

לא מופיעה שום תקלה במחשב בזמן שזה קורה.

בכל מקרה רון וגם הבחור בpit stop אמרו לי שזה לא משהו רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנעות קרות בזמן שהמנוע קר מערכת הקירור פועלת במעגל קצר (משאבה-בלוק-ראש-טרמוסטט {סגור}-משאבה)

המים רצים במעגל הזה עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ולאחר מכן הטרמוסטט פותח דלת למעגל הארוך (משאבה-בלוק-ראש-טרמוסטט {פתוח}-רדיאטור-משאבה)

יש מצב שהרעש שאתם שומעים מגיע מאזור משאבת המים שמתאמצת להמריץ את נוזל הקירור במעגל הקצר במערכת.

עריכה אחרונה על ידי TheBox
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן עדיף לבדוק במוסך, אבל שים לב שאם מתחילים "להכניס לך את האלמנט" תשאל שאלות קשות כמו איזה חלק גורם לבעיה ואיך היא בדיוק הופיעה איזה חלק התקלקל וכו' ואם אתה מרגיש שהמוסך מתחיל להתבלבל בתשובה זו נורה אדומה.

מוסך טוב ומקצועי ידע לתת לך תשובות הגיוניות ואמיתיות.

על סמך מה שאתה מתאר אני חושד מאוד במשאבת המים.

יש משאבות מים ש"הכנפיים" שלה הם מפלסטיק והחיבור אל אותו הפלסטיק הוא ממתכת ושם נוצרת בעיה של שבירת המנגנון ובעיה במשאבה שמפסיקה לעבוד, סתם שתדע אולי זה יעזור לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

במידה ומדובר במנוע ה1.4 TSI מדגם CAX, אז ישנה בעיית תוכנה במנועים האלו, שניתן לפתור אותה ע"י עדכון תוכנה אצל היבואן.

 

הבעיה שאני מכיר גורמת לMISFIRE בזמן התנעה ונפסקת ברגע שהממיר מגיע לטמפ' עבודה רצוייה.

 

בברכה,

אופיר רודניצקי

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אני בעלים של סיאט לאון 1.2 TSI 2011 שעברה 47,000 ק"מ. כמובן שמטופלת כל השנים במוסך פליקס בת"א. גם לי היו רעשים חריפים בזמן התנעה קרה ולא פעם המד סל"ד רקד קצת, לאחר חצי דקה של חימום טורבו הכל הסתדר, עם זאת חשדתי ברעש ה"דיזל" בהתחלה.

באוגוסט 14 האוטו עבר טיפול 45,000 במוסך ושם למרות שהתרעתי על רעשים בהתנעה, נאמר לי שהכל בסדר ולאחר בדיקה לא מצאו דבר.

לפני כחודש בזמן הסופה, האוטו סירב להידלק ונגרר אחר כבוד למוסך, שם טענו כי יש בעיה בראש מנוע ובוצע ניקוי ראש מנוע והוחלפו כמה רכיבים פנימיים על חשבון היצרן - למרות שנגמרה האחריות. כלומר יצאתי בנזק של עבודה בלבד והחלפת שמנים, מה שאומר שהתקלה הזו לא נדירה והיצרן מכיר תקלות כאלה.

לפני שבועיים בעודי מתכונן לשוב למקום עבודתי לאחר לימודים במכללת רמת גן, האוטו הניע לאחר כמה ניסיונות והתחיל לרעוד רעידות קשות ונדלקו כמה נורות כתומות של מנוע, התקשרתי למוסך לוודא הגעה וכך עשיתי - מדדה את עצמי ברחובות רמת גן תל אביב עם אורות מצוקה.

לאחר יום עסקים וטיפול באוטו נאמר לי כי אלו סלילי הצתה וקוהלים שהוחלפו גם לאחר שהיצרן אישר החלפה בחינם, אולם לא את כל החלקים, מה שאומר ששילמתי 1000 ש"ח כולל עבודה.

 

מן האמור ניתן לראות כי ישנן תקלות במנועי הTSI ללא קשר לנפח והיצרן מודע לכך כמו שהיה בזמנו עם הDSG. אני התרעתי במוסך כי קיימים רעשים מוזרים של דיזל בהתנעות קרות, אך לא בוצע טיפול כנדרש.

יש להילחם ולדרוש טיפול במנוע כי זה לא רעש רגיל, וגם מנועי טורבו לא אמורים להניע בצורה מכוערת כזו.

 

בברכה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה מתאר (אם הבנתי אותך נכון) אצלך בעייה הייתה במותחן של השרשרת, אצלי לאומת זאת בדקו את המותחן, הורידו כיסוי הפלסטיק של השרשרת ובדקו פיזית את מספר הסידורי שלו . בעיה במותחן גורמת לקפיצה של מספר שיניים בשרשרת וגורמת להרס של הראש.

הרעש אצלי יותר מהאגזוז והצתה לא סדירה. הרכב נבדק בצ'מפיון וכמובן לא מצאו כלום.

 

קראתי המון על זה ברשת ולאף אחד אין שום פתרון.

 

אייל אני מאוד מקווה שזה לא משהו רציני, אבל עדיין הייתי רוצה לדעת ממה זה נובע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...