Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יישור קו טויוטה קורולה שנת 2000


chaimb
שימו לב! השרשור הזה בן 2609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קניה מעולה. בהנחה שהכל טוב ושמור, אחרי ישור הקו אתה צפוי לשקט תעשייתי.

רגישויות שנתקלתי בהן בקורולות(אם כי עם ק"מ מכובד): בולמ"ז, תושבות מנוע, חלקי היגוי. מה מצבם בקורולה שלך?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דאן דין, מלבד כל החסרונות של הרנו סניק במודל הזה מבחינת האמינות, יש לו חיסרון נוסף והוא הנדסת אנוש ותכנון לקוי.

 

לדוגמא: הרנו שלי היה רכב ידני. ידית ההילוכים הייתה רחוקה ונמוכה מיד ימין והיה צריך לאמץ אותה בכדי להעביר הילוכים, ההנד ברס נמצא למטה באדמה וצריך להתכופף בשביל להוריד אותו, אין לך מקום להשעין אף יד לא בימין וגם לא בשמאל כי הידית בדלת רחוקה ומסגרת החלון גבוהה מאוד. כפתורי הרדיו דיסק, המזגן וכו', היו רחוקים מהישג יד וכל פעם צריך להתכופף קדימה בכדי לשחק בהם. בדי לפתוח חלונות קדמיים צריך להתכופף לצד שמאל למטה, ולחלונות מאחור להתכופף לצד ימין למטה.

לא מדבר על רעשי קרקושים מכל הכיוונים שמשתנים לפי מד הטורים, המראות הקטנות מאוד שלא נתנו מענה, חוסר הראות לאחור הוא נוראי, ובנוסף לכל תנוחת הישיבה רחוקה מההגה וקרובה לדוושות, דבר שהכאיב לרגליים. הסוככי שמש גבוהים מידי (ומתפרקים ונופלים עליך פתאום). המראה האמצעית קטנה ולא שימושית בנסיעות לאחור. אין אף תא לכוסות. הדבר היחיד שנוח הוא הכיסא. אבל למרות שניסיתי לשחק עם כל התנוחות והכיוונים סבלתי מכל הנ"ל.

 

לדעתי, רנו סניק במודל הזה, הוא נוח רק לנוסעים, לנהג זה סבל.

 

לעומת זאת בטויוטה קורולה הכל בסדר ושום דבר לא מפריע לי. אדרבה אפילו יותר נוח שלי, הרכב שקט ומבודד ולא רוקד וקופץ על הכביש יותר מידי. לא מרגישים את המנוע, רק שומעים אותו. אין שום רעשים חריגים. איכות הרכבה מצוינת הכל חתיכה אחת. נסעתי בימים האלו כבר 400 ק"מ, ולא התעייפתי. מבחינתי, זו המדד לנוחות של הרכב.

אני לא יכול לסוע יותר מ 30 קמ על הקרש גיהוץ הזה וכל דומיו היפנים מהשנתונים האלו אבל זה אולי רק אני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס וחלילה אושר..

פירגנתי לך עוד באותו יום שניפגשנו.

הרכבים האלה באמת משהו מיוחד וקשה למצוא להצלחה הזו תחליף.

 

אני צוחק :)

 

אכן הבולמים חלשים בדגם הזה, אבל אצלי תושבת מנוע הלכה אחרי 15 שנה שזה יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול לסוע יותר מ 30 קמ על הקרש גיהוץ הזה וכל דומיו היפנים מהשנתונים האלו אבל זה אולי רק אני

לא רק אתה.

 

אכן רכבים לא נוחים, אבל לפעמים אני חושב, אם מדובר באמינות גבוהה מאוד, אולי זה מתעלה על החוסר נוחות לפעמים?

(מעבר לזה יש הרבה משתנים, אם הבנאדם משתמש ברכב רק כדי ליסוע לעבודה ולסופר, ועושה בשנה רק 10 אלף קמ, רכב אמין כמו הקורולה המדוברת היא מבין האופציות הכי טובות, לדעתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי ישמע למה הפכתם את הרכב הזה. נכון, אין לה יכולות גיהוץ של C5, אבל הלו, פרופורציות.

מצד שני אני לא יכול להבין את פותח השרשור שמכר מגאן שמיררה לו את החיים אבל מצד שני קנה מכונה בת 15. אמינות לא תהיה כאן (סליחה אושריקו), וגם אם הוא לא ימצא עצמו על גרר לעיתים קרובות הוא כן יגלה כל מיני הוצאות קטנות, מעצבנות ויקרות שיופיעו עם הזמן.

 

אגב 2, הייתי בודק בציציות את ההיסטוריה של הרכב, בעיקר מי היו הבעלים הראשונים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ ראות עיני(וכנראה שגם אתה קלטת זאת) הרכב היה שיך ל"קשר רנט/ליס א-קאר"(הרץ), וזאת ע"פ המדבקות בסף הרכב(ג'ק/מגבה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי ישמע למה הפכתם את הרכב הזה. נכון, אין לה יכולות גיהוץ של C5, אבל הלו, פרופורציות.

מצד שני אני לא יכול להבין את פותח השרשור שמכר מגאן שמיררה לו את החיים אבל מצד שני קנה מכונה בת 15. אמינות לא תהיה כאן (סליחה אושריקו), וגם אם הוא לא ימצא עצמו על גרר לעיתים קרובות הוא כן יגלה כל מיני הוצאות קטנות, מעצבנות ויקרות שיופיעו עם הזמן.

 

אגב 2, הייתי בודק בציציות את ההיסטוריה של הרכב, בעיקר מי היו הבעלים הראשונים.

 

 

 

איתמר

 

ברור שיש בלאי, אבל עדיין יחסית לאחרים היא אמינה גם בבלאי אם אתה מסתכל לאורך שנים. אין דבר כזה 15 שנה בלי תקלות, זה ברור , אבל גם התקלות הן פחות בדרך כלל מרכבים אחרים, כולל יפניות, אבל יש ויש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ ראות עיני(וכנראה שגם אתה קלטת זאת) הרכב היה שיך ל"קשר רנט/ליס א-קאר"(הרץ), וזאת ע"פ המדבקות בסף הרכב(ג'ק/מגבה).

 

דווקא לא שמתי לב לזה, אבל זה מאשש את חשדי. קורולות כאלו שירתו כרכבי השכרה ובשירות המדינה, הלקוח הפרטי קנה את הדגם המאובזר יותר.

בהנחה שלרכב יש עבר השכרתי / ממשלתי אני מתקשה מאוד להאמין שזה הקילומטרז' האמיתי של הרכב. גם משהו בפרונט לא יושב ישר ונראה שעבר תיקון כזה או אחר בעבר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי בעת הרכישה את היסטוריית הבעלים של הרכב. היה יד ראשונה של השכרה, ומשם עבר בתוך המשפחה, ונרכש ע"י הבעלים הקודם לפני כ 4 שנים. כמו"כ, בדקתי את היסטוריית הטיפולים של 8 השנים האחרונות של הרכב במוסך. לפי הנראה הקילומטר לא זויף. גם מוסכניק שבא איתי לבחון את הרכב, אישר לפי ניסיונו, שלא נראה שזויף ברכב מד הקילומטר והמליץ בחום על הרכב.

 

במסגרת התקציב שלי, לדעתי זהו הרכב הטוב ביותר בעבורי שיכולתי להשיג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון:

אתמול עשיתי לרכב טיימינג + משאבת מים + טיפול במוסך ש. שירותי רכב במושב מתתיהו שליד מודיעין. יצאתי מרוצה מאוד. הייתי נוכח לכל אורך הטיפול, ושמעון בעל המוסך היה אדיב מאוד.

עלויות כולל מעמ:

טיימינג 800 ש"ח - תוצרת יפן

משאבת מים 200 ש"ח - תוצרת יפן

טיפול 350 ש"ח - שמן מקורי, פילטר שמן מקורי, פלאגים, פילטר אויר, נוזל קירור ורוד.

גומיה לציריה + רצועת אביזרים 150 ש"ח.

סה"כ: 1500 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

עדכון נוסף:

היום עשיתי טיפול לרכב. הוא עומד על 168,000 ק"מ. עבר 12,000 ק"מ מהטיפול הקודם תוך 3.5 חודשים. שמתי שמן ופילטר מקורי של טויוטה. כמו"כ, הוחלף פילטר מזגן ונעשה כיוון לברקסים (משום מה לא מופיע בחשבונית).

בנוסף, הוחלף חיישן חמצן שנקרע. חיישן 2 חוטים עלה 480 ש"ח + מע"מ.

בנוסף, החלטתי להחליף נוזל בלמים דבר שלא עשיתי ביישור קו בטיפול הקודם. כמובן שניקזו מ 4 הגלגלים. לקח די הרבה זמן. לדעתי כרגע הבלימה השתנתה מעט לטובה, אבל יכול להיות שזה דמיון.

העבודה בוצעה במוסך ש. שרותי רכב במושב מתתיהו. הייתי נוכח לכל אורך הטיפול והיה בסדר גמור.

סה"כ עלות 1200 ש"ח. מצורפת חשבונית.

טיפול לטויוטה.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון נוסף:

בעקבות שריקה בבלימה, נכנסתי היום למוסך והתברר שצריך להחליף רפידות קדמיות + 2 גומיות של צירייה בצד הנהג.

עלות: רפידות לא סיניות 300 ש"ח, גומיות לצירייה 300 ש"ח. סה"כ: 600 ש"ח כולל עבודה.

העבודה בוצעה במוסך ש. שרותי רכב במושב מתתיהו. הייתי נוכח לכל אורך הטיפול שיגעתי את העובדים והיה בסדר גמור. לקח פחות משעה.



הרכב עומד היום על 173,500 ק"מ. לא מאמין שנסעתי בחודש כ 4500 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הגומיות הולכות מהר,

ומומלץ לשים באיכות טובה אם לא מקורית אם לא תרצה להחליף כל טיפול\X ק"מ נמוכים יחסית.

 

אוטו באמת בובה, אני מאוד אוהב אותו, לחבר טוב שלי יש גם אחת כזאת, מקפיאה את הנשמה ונוסעת עם 280 אלף.

 

חסרונות יש כמובן, גם בצבע וגם באיכות הפלסטיקה וכאלה, אבל אוטו אמין מאוד מאוד.

 

השתדל לשים חלקים מקוריים איכותיים, כי האוטו הזה כמו רוב המכוניות לא אוהבים חלקים סיניים וזה יתבטא באמינות.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...