Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 GTI מעשנת עשן לבן כחלחל


MENASH1
שימו לב! השרשור הזה בן 3413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

ברשותי פיג'ו 205 GTI שנת 92, שעבר טיפול של החלפת פלאנג' מים והחלפת ראדיאטור, כאשר הרכב יצא מהמוסך החל לעשן בצורה מאוד מאסיבית עשן לבן כחלחל מה שלא היה לפני הטיפול, הרכב מעשן כל הזמן גם בסרק וגם בנסיעה וכמובן כשאני לוחץ על הגז יוצא יותר עשן.

 

רציתי לדעת האם יכול להיות שהטיפול לא היה מקצועי והוא גרם לעישון הזה מהרכב?

ואולי הוא לא חיבר\הרכיב איזה חלק כמו שצריך( היו כמה צינורות שלא חוברו טוב אחרי הטיפול) ואולי אפשר לפתור את זה ע"י בדיקה של חלק כזה או חיבור כזה או אחר?

 

ועוד שאלה אחת, לפני החלפת הראדיאטור שעון החום עמד על בערך 70 מעלות ועכשיו הוא לא עובר את ה 60 מעלות האם זה הגיוני שאחרי החלפת ראדיאטור ומילוי מים ירוקים וניקוי הצנרת החום ירד ב10 מעלות? ( בתמונה תוכלו לראות את שעון החום)

 

תודה רבה לעונים

0

 

 

0

שעון חום.jpg

עריכה אחרונה על ידי MENASH1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב ידני?

יש לו קולר גיר?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך שתי בעיות שספק קשורות,

או שהוציאו לך את הטרמוסטט או שהוא תפוס או שהחליפו לאחד שלא מתאים לרכב. ירידה של 10 מעלות בטמפרטורת העבודה של המנוע לא מתרחשת סתם כך..

 

העשן הכחלחל הוא שמן שנשרף. האם זה קשור לטיפול שעשית או נסיבתי קשה להגיד.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלי טרמוסטט הטמפ תהיה טמפ עבודה רק שיקח הרבה יותר זמן, לא נירה לי זה קשור, הכי נכון לבדוק אם בעלי פיג'ו דומה.

 

עשן זה שמן שנישרף, רוב הסיכויים בגלל גומיות שסטומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון, הרכב לא יגיע לטמפרטורת עבודה אף פעם (אולי עליות ארוכות )

בקיצור בעל הרכב צריך לתת יותר פרטים

כמה קמ' הרכב?

הרכב בשימוש יום יומי?

מה היה מצב הרכב לפני הטיפול?

האם עבר התחממות?

האם חסר שמן מנוע?

האם מתערבב שמן במים?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קמ' הרכב?

הרכב בשימוש יום יומי?

מה היה מצב הרכב לפני הטיפול?

האם עבר התחממות?

האם חסר שמן מנוע?

האם מתערבב שמן במים?

 

 

הרכב עבר יותר מ- 205000 ק"מ ונוסע על בסיס יומי

לפני הטיפול הרכב היה במצב טוב מואד ללא הבעיות שהזכרתי או בעיות אחרות

הרכב לא עבר התחממות (עשית ראש מנוע לפני חמש שנים בערך אולי יותר)

לא חסר שמן

אין עירבוב של שמן ומים

0

עריכה אחרונה על ידי MENASH1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

יגאל זלצר, קרוב לוודאי צודק !

לדעתי בעת החלפת פלנש המים, בוטל או חור התרמוסטט, ברר זאת במוסך.

לעשן הלבו הסמיך והכחלחל, אין קשר ישיר לעבודה שבוצעה, אלא אם לא נוקז אוויר במערכת הקירור לאחר החלפת רדיאטור ובית תרמוסטט, מה שגרם להתחממות יתר, ושהיא התגלתה היה מאוחר מדי ונגרם כבר נזק בלתי הפיך(בספק רב, השערה בלבד...), במידה ויש ברשותך פרטים נוספים שהחסרת, כגון שמן שהחלפת לאחרונה, פרט שם יצרן השמן, צמיגות השמן, ומפלס השמן, במידה וקיים עודף שמן, או הוסף שמן ללא שום צורך, מה שגרם למלוי יתר, זה כנראה הסיבה לעשן הכחלחל.\

מהחלפת רדיאטור ופלאנש מים אין שום סיבה לעשן שציינת.

דרך אגב מה היתה הסיבה להחלפת הרדיאטור ופלאנש המים ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור מהפלנג' מים הוחלף עקב חלודה ופיצוץ הצינור שיוצא ממנו

והרדיאטור הוחלף עקב בלאי ונזילות ממנו.

את פרטי היצרן והצמיגות של השמן אין לי כרגע ומפלס השמן כרגע נמצא באמצע בין הסימון התחתון לסימון העליון, והשמן שחור משחור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם פיצוץ הצינור גרם לאובדן מסיבי כמותי של נוזל הקירור, והאם המשכת בנסיעה בעקבות הפיצוץ בנסיעה למוסך, או גררת אותו למוסך?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם,

 

מצטער על חוסר התגובה עד עכשיו (מילואים, חו"ל, עבודה)

 

קודם כל תודה לכולם על התגובות ההצעות ועל העזרה, דבר שני בדקתי את נושא הטרמוסטט וכפי שרשמתם פה לא היה לי טרמוסטט, יותר נכון הייתה רק הפחית למעלה (ראה תמונה) "המוסכניק המוכשר והאמין" פשוט שם את חתיכת הפח הזו כטרמוסטט, במקום לשים את מה שהיה לי או להחליף לחדש (ראה תמונה)

 

קניתי חדש והחלפתי האוטו באמת מגיע עכשיו לטפרטורת עבודה והשעון גם עובד יפה, וכמובן שיש שינוי בנסיעה ובעבודה של המנוע.

 

בקשר לעישון זה עדיין בבדיקה וטיפול אני יעדכן אותכם בהמשך.

 

ושוב תודה לכם הל העזרה וסליחה על התגובה המאוחרת.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...