Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בהגה , קורולה 99


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פתחתי בעבר שרשור על כך אך לא נעניתי לתגובות אשמח הפעם.

 

במנוע קר וטמפרטורה קרה קורה הרבה פעמים מצבים שכשמסובבים את ההגה כמה סיבובים אבל לא עד הסוף, ההגה מתנגד, רועד ולפעמים שורק. זה אך ורק בסיבובים מעבר לסיבוב רגיל וגם רק בעמידה או משהו. החשד שלי:הגה כח\רצועה\צירייה. מה אתם אומרים?

 

בעבר האוטו נבדק ולא נמצא שום דבר חריג, גם במוסך מורשה וגם אצל מכרים. כי יש חוק מרפי, זה לא באמת קרה שם...

 

האוטו עבר טסט כמובן ולא נמצאו שום חופשים או משהו.

 

לא חסר שמן והשריקות מגיעות בדרך כלל מהאיזור של הרצועה\משאבה.

 

מוסכניק שעבדתי איתו במוסך טען שהרצועה לא מתוחה מספיק...יש בזה משהו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השריקות שאתה שומע זה הרצועת אביזרים מחליקה.

ההתנגדות והרעידה בהגה נוצרת מנפילת לחץ במערכת התיגבור ההידראולי ברגע החלקת הרצועה.

 

בקיצור הרצועה שלך מחליקה כשהיא קרה - לא חריג מידי..

אפשר לנסות למתוח אותה, אפשר להחליף אותה, יש גם ספריי לרצועות שגורם לה להחליק פחות אבל הוא עובד לזמן קצר..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחתי בעבר שרשור על כך אך לא נעניתי לתגובות אשמח הפעם.

 

במנוע קר וטמפרטורה קרה קורה הרבה פעמים מצבים שכשמסובבים את ההגה כמה סיבובים אבל לא עד הסוף, ההגה מתנגד, רועד ולפעמים שורק. זה אך ורק בסיבובים מעבר לסיבוב רגיל וגם רק בעמידה או משהו. החשד שלי:הגה כח\רצועה\צירייה. מה אתם אומרים?

 

בעבר האוטו נבדק ולא נמצא שום דבר חריג, גם במוסך מורשה וגם אצל מכרים. כי יש חוק מרפי, זה לא באמת קרה שם...

 

האוטו עבר טסט כמובן ולא נמצאו שום חופשים או משהו.

 

לא חסר שמן והשריקות מגיעות בדרך כלל מהאיזור של הרצועה\משאבה.

 

מוסכניק שעבדתי איתו במוסך טען שהרצועה לא מתוחה מספיק...יש בזה משהו ?

האם בזמן סיבוב ההגה סל"ד הסרק יורד בצורה דרסטית ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השריקות שאתה שומע זה הרצועת אביזרים מחליקה.

ההתנגדות והרעידה בהגה נוצרת מנפילת לחץ במערכת התיגבור ההידראולי ברגע החלקת הרצועה.

 

בקיצור הרצועה שלך מחליקה כשהיא קרה - לא חריג מידי..

אפשר לנסות למתוח אותה, אפשר להחליף אותה, יש גם ספריי לרצועות שגורם לה להחליק פחות אבל הוא עובד לזמן קצר..

 

זה בדיוק מה שאמר לי המוסכניק, שהרצועה מחליקה ובגלל זה יש שריקות ועוד כמה. (למדתי את המקצוע אבל אני לא איזה מומחה ככה שאני עדיין צריך להסתמך על מכונאים )

 

מרק, אין שום בעיה בסל"ד מבחינת ההגה, אך היום אבדוק שוב ליתר ביטחון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...