Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


shlomy212
שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מציע לרדת מעניין הג'אנטים, שכן אין להם קשר לסיפור. בהסתמך על הפרטים שפות"ש סיפק, הכשל הוא בכך שעובד רשלן לכאורה סגר לו בארץ את ברגי הגלגלים מבלי להשתמש במד מומנט ומבלי לוודא שהבורג אכן יושב היטב במקומו, מה שהוביל בסופו של דבר לכך שההברגה בנאבה נחרשה כליל, באופן שלא ניתן היה להצילה.

כשל נוסף לכאורה הוא בכך שאותו מכונאי של צ'מפיון בשם איציק ניסה להבריז מחדש את ההברגה ואמר לפות"ש שהכל תקין בזמן שכפי הנראה ההברגה כבר היתה מתה והבורג הסתובב "על ריק".

 

לדעתי, אף אחד משני הכשלים הללו כלל לא היה אמור להתרחש כאשר מקפידים על כמה כללי עבודה בסיסיים ופשוטים, אבל אין ספק שמבין שניהם, הכשל לכאורה של אותו איציק הוא חמור יותר מכיון שהוא ביודעין שחרר רכב כשלפחות גלגל אחד שלו אינו מהודק היטב (הבורג הסתובב בחופשיות). רק בנס זה לא הסתיים באסון.

 

נ.ב.:

על אף שפות"ש השרשור רכש את הרכב מסיאט, לענ"ד לא מדובר כאן בכשל של חטיבת סיאט, שכן אני מעריך שהתקנת החישוק מתבצעת ע"י האגף הטכני של צ'מפיון, או איך שלא קוראים לזה. כנ"ל גם לגבי המוסך, ששייך ישירות לצ'מפיון ומתוקף כך מטפל גם ברכבי סיאט.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מצחיק שיש אנשים שמתפתים לרכוש תוספות מהיבואן במחירים "מוזלים" - ג'נטים, מערכות מולטימדיה וכו'

את השטויות שהם מנסים לדחוף תמיד אפשר ללכת ולרכוש לבד, ובמקרה הגרוע זה יעלה כמו אצל היבואן. היתרון הוא שאפשר להיות נוכח בהתקנה ולא לקבל את הרכב עם התוספות מבלי שאתה יודע מה היה שם. את זה אני אומר אחרי ששמעתי מלא מעט אנשים וחברים שעבדו במרכזי התקנות והכנות למסירה למיניהם, ושמעתי שיש הרבה מאחורי הקלעים - מידע שלא מגיע ללקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שגם אם הלקוחות יהיו נוכחים בהתקנה, סביר להניח שרובם כלל לא יבחינו בכך שהעובד שכרגע מתקין להם חישוקים חדשים אינו משתמש במד מומנט ואינו סוגר את ברגי הגלגל קודם ביד ורק לאחר מכן עובד לפטיש אויר.

זוהי אגב הסיבה לכך שבכל פעם שהרכב שלי מבקר אצל צמיגאי, אינני זז ממנו ומוודא בשבע עיניים שהפועל לא סוגר את ברגי הגלגלים ישר עם פטיש האויר אלא קודם מסובב אותם ביד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לרדת מעניין הג'אנטים, שכן אין להם קשר לסיפור. בהסתמך על הפרטים שפות"ש סיפק, הכשל הוא בכך שעובד רשלן לכאורה סגר לו בארץ את ברגי הגלגלים מבלי להשתמש במד מומנט ומבלי לוודא שהבורג אכן יושב היטב במקומו, מה שהוביל בסופו של דבר לכך שההברגה בנאבה נחרשה כליל, באופן שלא ניתן היה להצילה.

כשל נוסף לכאורה הוא בכך שאותו מכונאי של צ'מפיון בשם איציק ניסה להבריז מחדש את ההברגה ואמר לפות"ש שהכל תקין בזמן שכפי הנראה ההברגה כבר היתה מתה והבורג הסתובב "על ריק".

 

לדעתי, אף אחד משני הכשלים הללו כלל לא היה אמור להתרחש כאשר מקפידים על כמה כללי עבודה בסיסיים ופשוטים, אבל אין ספק שמבין שניהם, הכשל לכאורה של אותו איציק הוא חמור יותר מכיון שהוא ביודעין שחרר רכב כשלפחות גלגל אחד שלו אינו מהודק היטב (הבורג הסתובב בחופשיות). רק בנס זה לא הסתיים באסון.

 

נ.ב.:

על אף שפות"ש השרשור רכש את הרכב מסיאט, לענ"ד לא מדובר כאן בכשל של חטיבת סיאט, שכן אני מעריך שהתקנת החישוק מתבצעת ע"י האגף הטכני של צ'מפיון, או איך שלא קוראים לזה. כנ"ל גם לגבי המוסך, ששייך ישירות לצ'מפיון ומתוקף כך מטפל גם ברכבי סיאט.

אם הבנתי נכון, נאבה חדשה תפתור את הבעיה? בהנחה שיסגרו את הברגים בצורה תקינה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שגם אם הלקוחות יהיו נוכחים בהתקנה, סביר להניח שרובם כלל לא יבחינו בכך שהעובד שכרגע מתקין להם חישוקים חדשים אינו משתמש במד מומנט ואינו סוגר את ברגי הגלגל קודם ביד ורק לאחר מכן עובד לפטיש אויר.

זוהי אגב הסיבה לכך שבכל פעם שהרכב שלי מבקר אצל צמיגאי, אינני זז ממנו ומוודא בשבע עיניים שהפועל לא סוגר את ברגי הגלגלים ישר עם פטיש האויר אלא קודם מסובב אותם ביד.

 

צודק כמובן. לא תמידים רואים את הכל ומבחינים בכל פעולה ופעולה, אבל פסיכולוגית זה נוח יותר להיות נוכח מאשר לתהות בבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון, נאבה חדשה תפתור את הבעיה? בהנחה שיסגרו את הברגים בצורה תקינה

נאבה+ברגים - הכל ללא יוצא מן הכלל חדש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לבקר בכמה מוסכים ופנצריות.

בחיים לא ראיתי סגירה של הגלגלים עם מד מומנט.

 

מחזק את הנאמר.

חוץ ממוסך אחד מורשה יבואן של רנו מעולם לא ראיתי מוסכים (גם מורשי יבואן) ופנצריות שסוגרים גלגלים עם מד מומנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מד מומנט זה קצת "אובר קיל", ובאמת מוגזם לדרוש מבעל מקצוע ישראלי.

אבל סגירה עם היד "עד שאי אפשר יותר", והידוק ברגש עם מברגת האימפקט, זה המינימום שאפשר לדרוש.

כמו שאלעד אמר- גם אני "עומד לצמיגאי על הראש" ומוודא שינהג כך.

גם כדי שבפעם הבאה שאתקע עם פנצ'ר באמצע איזה לוך, אוכל להחליף גלגל בלי להזמין חילוץ.

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לבקר בכמה מוסכים ופנצריות.

בחיים לא ראיתי סגירה של הגלגלים עם מד מומנט.

חיכיתי לראות מי יהיה הראשון שיגיד את זה.

אז נכון, אתה צודק: במרבית המקרים אכן לא נעשה שימוש במד מומנט. יחד עם זאת, כאשר מדובר ברכב חדש שטרם נמסר ללקוח ושעדיין מצוי ברשות היבואן, אינני חושב שיהיה זה מוגזם לצפות ממנו לסגור ברגים בהתאם לסטנדרטים ולערכים שקבע היצרן שאת תוצרתו הוא משווק.

במחשבה שניה, זאת אפילו חובתו לנהוג כך.

 

מפנצ'ר מאכער מזדמן אינני מצפה לנורמות עבודה כאלה, לכן אני גם עומד לו על הראש כל זמן שהוא מתעסק לי עם הרכב. יבואן הרכב, לעומת זאת, גובה פרמיה נאה עבור האבזור הזה אז לפחות שיעשה את המינימום שבמינימום כדי להצדיק אותה.

אם צ'מפיון היו מקפידים על עבודה עפ"י הנהלים ומשקיעים 200 ש"ח ברכישת מד מומנט נורמלי, הם היו חוסכים מעצמם זמן עבודה במוסך, עלות החלפת נאבה וברגים ושרשור עצבני בפורום הרכב הגדול בישראל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

 

היום 28/8/2014 קבלתי טלפון בשמונה בבוקר מצורי (מנהל העבודה במוסך) מסר לי להגיע למוסך וביקש לראות בעיניו שההברגה מסתובבת חופשי,

הבטיח שבמידה ואלו הדברים יחליף נאבה לחדשה לגמרי + רכב חלופי עבורי עד תום העבודה

הגעתי למוסך בסביבות עשר היום, צורי קיבל אותי יפה, מיד יצאנו אל הרכב והראתי לצורי איך הבורג מסתובב חופשי על ההברגה, צורי אישר את הדברים,

כעת השארתי את הרכב במוסך אצל צורי להחלפת הנאבה,

קבלתי רכב חלופי ונסעתי לעבודתי

 

בעניין המגנזיום הבחנתי במוסך צ'מפיון במתחם הקבלה תצוגה של מגנזיום למכירה כולל אלו שהותקנו אצלי , צילמתי בשבילכם, המחיר: 3016 ש"ח

 

 

1551744_10202717861492855_52258281247598729_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...