Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד זווית לשירות 'ההוגן' של קרסו.


shellcase
שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן וסהלן,

הכל התחיל בחמישי שעבר בשעת לילה, עמדתי ברמזור ונדלקה לי נורת טעינה.

מפה לשם - הלך פולי מנוע.

הרכב נגרר למוסך גבע (לא של קרסו, אבל מתמחה בצרפתיות), גבע בדקו עם קרסו כמה עולה פולי חדש - 1600 ש"ח לפני מע"מ...ואין בארץ.:shock:

מפה לשם - חיפשתי בכל העולם את החלק, ובינתיים כתבתי תלונה על דף הפייסבוק של רנו ישראל.

בינתיים השגתי חלק חלופי שמצאתי עם הרבה מזל ובמחיר הוגן אצל משה מגינתון (תודה משה) והחלק הותקן.

בדרכי למוסך לאסוף את הרכב מתקשרת אלי נוגה, הנציגה של רנו - שאומרת שהיא בדקה(!) את העניין, והחלק באנגליה עולה 1500 ש"ח ולא כמו שטענתי שהוא עולה - 120 פאונד (שהם כ700 ש"ח). אז נתתי לה להינות מהספק, למרות שהרגשתי שהיא מחרטטת אותי, אני לא אחד שצועק ומתלהם מבלי שאני בטוח בעצמי. אז פניתי לדילר רשמי של רנו, כמה רשמי?

Capture.JPG

(התמונה מגוגל סטריט ויוו)

שם לאחר התכתבות קצרה במיילים הציעו לי את החלק, כולל מע"מ ומשלוח מאיזור בירמינגהם ללונדון ב... 120 פאונד, או במילים אחרות 700 ש"ח:roll:.

עכשיו רק נותר לנו להבין - האם לקרסו יש פאק במקצועיות או פאק באמינות? כי במקרה הטוב - הם פשוט לא יודעים להשתמש בטלפון, במקרה הרע - הם שקרנים עלובים שלא מתביישים לשקר ללקוח בפנים.

 

נ.ב.

אני חייב לציין לטובה את יוסי ורונן ממוסך גבע שיצאו גברים לאורך כל הדרך, מהיחס למרות השיגועים שלי בטלפון ועד למחיר בסוף, תודה לכם!

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פער מחירים עצום בין חו"ל ליבואנים הרשמיים בישראל לא יחודי לקרסו.

אני פעם קיבלתי הצעת מחיר לבולם זעזועים בקורולה אצל היבואן שהיה גבוה פי 3-4 ממה שקיבלתי במוסך.

אנשים חויבו על משאבת לחץ גיר רובוטי של פיאט פי 2-3 ממחיר המשאבה באיטליה.

חבר שלי חויב על מגב אחורי של דובלו פי 3 ממחיר האביזר באנגליה.

 

הם שקרנים עלובים שלא מתביישים לשקר ללקוח בפנים.

אתה נולדת אתמול? עלית לארץ לפני יומיים? אתה חושב שזה רק אצלם?

כמה סיפורי "לי זה עולה יותר" כבר שמעת - ואז גילית שעשו עליך קופה ענקית?

לפני כמה שנים מוסכניק, בן-דוד של אשתי (לא פחות ולא יותר), נתן לי מחיר על חלק מסוים שבאותו היום גיליתי בחנות חלפים בשני שליש מחיר. ככה מתנהל כל התחום הזה.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי מנוע,וכשהייתי במקום הסתבר שמנהל המוסך התקשר לאותו אדם ופשוט הציע לי את אותו מנוע בתוספת מחיר של 2000 שקל! ככה שאני כבר לא אהיה מופתע מכלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לא ייחודי לרנו / קרסו.

כולם עושים מאמץ למצוץ מאיתנו כמה שרק אפשר.

יש סגמנטים בהם יש חנויות חלפים תחליפיים שזולות באחוזים גדולים מהיבואן הרשמי, ועדיין הם מרוויחים טוב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נכון, רק אני לא מבין על מה התלומה.

 

הם לא חייבים להחזיק את החלק במלאי או בכלל לספק אותו כי חלפו מעל 7 שנום אחרי הפסקת יבוא הדגם.

 

וגם לא חייבים למכור במחיר שאפשר לקבל בחו"ל או אצל ספק אחר.

 

המחיר לא מתאים, יש אפשרות להשיג בזול יותר אצל ספק אחר - קונים אצל ספק אחר.

 

הרכב עצמו עולה יותר בארץ מאשר בחלק ממדינות אחרות. גם על זה נרשום תלומה בדף הפייסבוק?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא התלוננתי שלא היה את החלק במלאי, ולא על זה שהם ביקשו מחיר יקר (למרות שכן יש פה על מה להתלונן כי הם מונופול), ולא זה לא חדש לי.

אני כן כועס על זה שהנציגה פשוט שיקרה לי בטלפון כאילו שלא מדובר באימייל אחד בדיוק בשביל לברר את האמת, וכשאמרתי לה שאני לא בטוח לגבי מה שהיא אומרת, היא עוד טענה שהיא לא יודעת אם זה חלק מקורי ואם יש אחריות וכו וכו'.

וכל זה אחרי שקרסו קדחו לכולנו שהם עושים "מהפכת שירות", אולי כדאי שהם יתחילו מכך שיפסיקו לחרטט את הלקוחות שלהם, כי אם הפולי הזה היה עולה 1000 ש"ח הייתי חושב על לקנות אותו בארץ ולסחוך לעצמי כאב ראש. אבל במחיר הנוכחי, גם אחרי שהוצעה לי הנחה - זה יהיה טמטום מבחינתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל על אי הבהירות, כמו שרשמתי, אני לא מתווכח כשאני לא בטוח בעצמי, התלוננתי לראשונה רק אחרי שהבנתי את פער המחירים, וכעת אני מתלונן לאחר שוידאתי שפער המחירים הוא בדיוק כפי שטענתי בזמן שהם ניסו לחרטט אותי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי מה אתה רוצה מהבן-אדם? נוקב היבואן (המונופוליסטי) במחיר X. אומר לו הבן-אדם, אבל בחו"ל זה חצי X (ללקוח, לא למפיץ!!! שעוד מרוויח על זה, כן? ובדרך יש את היבואן באנגליה, כן? כלומר יש פה עוד חוליה בשרשרת שמרוויחה וזה עדיין עולה חצי!). אומר לו היבואן - תן לי לבדוק, ומחזיר לו נתון שהוא בין שגוי לשקרי. מה עוד?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי ועצוב.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי מה אתה רוצה מהבן-אדם? נוקב היבואן (המונופוליסטי) במחיר X. אומר לו הבן-אדם, אבל בחו"ל זה חצי X (ללקוח, לא למפיץ!!! שעוד מרוויח על זה, כן? ובדרך יש את היבואן באנגליה, כן? כלומר יש פה עוד חוליה בשרשרת שמרוויחה וזה עדיין עולה חצי!). אומר לו היבואן - תן לי לבדוק, ומחזיר לו נתון שהוא בין שגוי לשקרי. מה עוד?

 

את רואה, פה קבור הכלב.

לא בתמחור מכוניות חדשות...

 

רק שטעית, היבואן לא מונופול.

אפשר לייבא את החלק שלא דרכו.

אבל המוסך לא יתקין אותו (אולי מוסך מורשה כן).

 

מה שצריך זה להפריד את המוסך מהיבואן. זו הבעיה.

התלות של המוסכים בייבוא החלקים מהיבואן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר, לא לכל רכב קיים חלק תחליפי, בטח לא לרכב שיש פחות מ40 כמוהו בארץ. מחירי החלפים צריכים להיות הוגנים, אבל בשביל זה היבואן צריך להיות הוגן...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הניסיון הקצר שלי עם קרסו לא היה משהו במילים עדינות אבל במקרה הזה אני לא מאשים אותם. תמיד יהיו הפרשים במחיר בין יבוא פרטי בדואר לבין מוסך יבואן שצריך להחזיק מלאי. לממן מלאי זה עולה כסף ולרוב האנשים שמעולם לא החזיקו או ניהלו עסק מסחרי קשה להבין את זה. גם מולטיטול של לדרמן עולה באינטרנט חצי ממה שעולה אצל היבואן הרישמי בישראל. אבל אחרי זה כשצריך לממש את האחריות העולמית של הכלי פתאום נזכרים ביבואן שצריך להחזיק מעבדת תיקונים וחלקי חילוף וטכנאים. וזה עולה הרבה כסף ואם לא יגלמו את זה במחיר החלקים והטיפולים / תיקונים, היבואן וכל עסק אר יפשטו את הרגל והצרכן ישאר בלי כתובת לשרות. אז לא חושב שהדוגמא שנתת פה על קרסו היא צודקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...