Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה עם סובארו XV 2.0 פרימיום


In Flames
שימו לב! השרשור הזה בן 3037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזמן רציתי לפרסם את הסיכום חצי שנה עם ה-XV אבל צו 8 ועוד שטויות העסיקו אותי ככה שהסיכום חצי שנה הגיע בפועל אחרי 7+ חודשים.

 

מדובר בסובארו XV, מנוע 2000 150 כוחות סוס עם תיבה רציפה שעלתה לכביר בסוף ינואר 2014. במסגרת הרכישה קיבלנו סאן רוף מתנה (התקנה מקומית) ושאר האיבזור מגיע כסטנדרט.

מי שלא מכיר, ההנעה ב-XV היא כפולה קבועה.

בשבעה חודשים נסענו בה 7200 ק"מ.

 

הרכב משמש בעיקר את אבא שלי, נכה קטוע רגע ימין כך שברכב מותקן מנגנון שמאפשר להעביר את דוושת גז שמאלה (איפה שיש קלאץ' בידניות, אם מישהו מעוניין אני אפרסם הסבר ותמונות של המנגון). אבל אני גם נהגתי עליו כמה מאות קילומטרים.

 

נתחיל מהסיכום:

הג'יפון מאוד מוצלח, יש כל מיני חסרונות אבל אם לסכם החסרונות קטנים וזניחים יחסית.

 

נסיעת כביש:

התחושה היא כאילו מדובר במשפחתית מוגבההת, לטוב ולרע. אנחנו אהבנו את התחושה. מצד אחד כמו שכתבי רכב רבים כתבו, המתלים יחסית קשיחים אבל לפי דעתי זה מה שנותן לו תחושה יותר מוצקה ומחוברת לכביש (יותר טוב מ-ix35 למשל)

התיבה הרציפה לא מאפשרת נהיגה אגרסיבית. אמנם לא ניסיתי לעשות איתו את נס הרים אבל גם ממקום למקום הוא פחות מחבב את המאמץ (אני משווה ליונדאי i35 או מאזדה 3, לא לקליאו RS שלי).

 

נסיעת שטח:

נהגתי בו רק בשבילים לבנים והתחושה מלהיבה! עושה רושם שהוא פשוט לא מתאמץ והחצץ לא מזיז לו. אבא שלי מפחד לשרוט אותו ולכן לא ניסינו דברים רציניים יותר (לזכות סובארו אציין שקיבלנו הצעה לקורס מתנה בנהיגת שטל מסובארו-דרייב). לפי איך שהוא עולה מדרכות, התחושה שיש לו הרבה מה לתת

 

פנים איבזור:

הפלסטיקים לא מהמוצלחים יש לומר, קשים ומרגישים זולים אבל התחושה היא שהם יחזיקו לאורך זמן. מושבים לא רעים בכלל אבל בעיקולים חסה לי תמיכת צד.

גרסאת פרימיום מגיעה עם: מערכת מולטימדיה (ניווט בתשלום נוסף), חיישני רוורס, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, סגירה אוטומטית של חלונות ומראות מתקפלות חשמלית אבל ידנית, לא בנעילה, מחשב דרך שימושי שמראה צריכת דלק מיידית, ממוצעת, כמות כוח ואחיזה בכל גלגל ועוד ומערכת עצור וסע.

מערכת עצור וסע בעיקר מעצבנת

מערכת המולטימדיה פשוט כישלון מוחלט! אם הרכב היה שלי - הייתי מחליף מיידית למשהו שעובד. בניגוד ל-HU, הרמקולים מעולים.

 

צריכת הדלק לפי מחשב דרך היא 9.4 ליטר ל-100 ק"מ עם 80% נסיעה עירונית בבית שמש, 10% נסיעות בית שמש-ירושלים ו-10% נסיעות בית שמש-בית חולים תל השומר.

 

פרסמתי את התמונה בסקירה של הקליאו שלי אבל אין לי יותר מידי תמונות נוספות בינתיים

 

xv.jpgxv_rs_small.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על השיתוף.

אכן רכב מעולה שממשיך עד היום לקבל מחמאות רבות מכתבי הרכב השונים.

אני מאמין שכעת עשוי להשתפר מעמדו בשוק עוד יותר לנוכח הגעת הגרסה המוחלשת והזולה יותר (שכן עדיין הוא מתומחר מעט יקר יותר מהאלטרנטיבות..).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזו בחינה מערכת המולטימדיה לא מוצלחת? אני שואל כי לא ממש התרשמתי לטובה מהמערכת בקליאו לדוגמא (שאני מניח שאליה אתה משווה).

שמות לא מופיעים כשהטלפון מצלצל גם כשהם שמורים בזכרון (iPhone), אין יכולת לשמור מספרים נבחרים לחיוג מקוצר וזריז, ובהשמעה של מוזיקה דרך BT AUDIO יש אין סוף קטיעות של שברירי שניה שיכולים להטריף.

דווקא בחיבור עם USB זה עובד מצוין, ואפילו מראה ויזואלית את עטיפות האלבומים וכו.

מצד שני, המיקום של הUSB מרגיז ביותר.

הבנתי מרנו שהם עובדים על איזשהו עדכון תוכנה, אבל אין לי מושג אם זה נכון או לא.

 

כשאני משווה אותה למערכת מולטימדיה בסקודה או פולסווגן לדוגמא זה הבדל של שמיים וארץ לטובת המערכת של VAG.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לואיויטון1, ה-XV הפשוטה יותר אכן מאוד קורצת כי זה אחד הרכבים הכי זולים עם יכולת שטח סבירה. רק מפחד שלא יהיה חלש מידי

 

רוברטפ, אני משווה אותה למערכת המולטימדיה בקליאו שלי וסתם לרדיו דיוק הפשוט שבא מובנה ביונדאי i35. מבחינת הניווט, סנכרון מול הטלפון ורדיו המצב לא רע.

מבחינת עבודה מול מוזיקה המערכת פשוט מאבדת את הדיסק און קי שלי, תוקעת את הדיסק כשאני מנסה להוציא, אחרי העברה של 5 שירים המערכת נתקעת וצריך לכבות ולהדליק אותה

אם אני מקשיב לדיסק MP3, אני צריך לעצור ורק כשהתיבה בפארקינג התצוגה חוזרת והיא מאוד מאוד לא נוחה ונתקעת. אין אפשרות לעבוד בין התיקיות בצורה היררכית וכמובן התגובה למגע פשוט ביזיוני

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקור,רק תיקון קטן,בהתחלה רשמת שמדובר על תיבה רובוטית,ורק באמצע הסיכום רשמת שזאת רציפה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס :s

התבלבלתי בינה לקליאו. אני אבקש מהמנהלים לערוך

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מצויין שסובל ממחיר גבוהה - כמו רוב דגמי סובארו.

יש לי שאלה בשביל פותח השרשור : במבחן שערכו לרכב דומה בוואלה! ציינו שמנורת שמן מנוע נדלקה להם, ושזו תופעה ידועה ליבואן. הסיבה קשורה לצמיגות השמן איתו מגיע הרכב מיפן. האם היה לכם חוסר בשמן מנוע? בפורום סובארו ארה"ב פורסם פוסט על התופעה שנמצאת בסדרת מנועי הבוקסר החדשים (FB).

 

בלי שום קשר, אני מחכה ל XV ידנית עם מנוע 2 ליטר משומשת במצב טוב.. הבעיה שאין!

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיקרה. ה-XV הוא אכן יופי של רכב, אולי לא מחניף לבעליו בפשטות הסובארואית הטיפוסית, אבל בכל הקשור לדברים החשובים הוא עושה עבודה טובה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

LEGACY 1.8, קראתי גם על הבעיה במבחן הארוך טווח של וואלה אבל לנו עדיין אין את הבעיה הזאת. אעדכן אם כן. (כרגע עברנו חצי מהמרחק שכתוב בוואלה)

 

ch2856, אני מאוד אוהב את המראה שלו, נראה יותר "קרבי" והמנופחים (יונדאי, קיה...)

 

bar72, תודה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

היי In Flames

אשמח לשמוע עידכון ממך. עברה שנה מהפוסט האחרון. האם אתם עדיין מרוצים מהרכב ואם נתקלתם בבעיה שתוארה כאן?

אני רוצה לרכוש את הרכב הזה ממוטודיל. 2לי, אוטומט, יד 1, 0 ק"ם נמכר ב 135K.

 

תודה,

דוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוודא שאתה מקבל את הגרסא שהגיעה לאחרונה (רכשתי כזו, אפרסם בקרוב סקירה), היא מגיעה יותר מאובזרת בפנים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי גם שמערכת המולטימדיה גדולה יותר, אינני יודע להשוות משום שלא הכרתי את הקודמת. יש גם משענת יד במושב האחורי.

אני רכשתי את הפרמיום, שים לב שב"חנות" אתה יכול לקבל הנחה שאינה זהה בגובהה אמנם, אך מתקזזת בסופו של דבר עם ה"ליסינג", לשיקולך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3037 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...