Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב פעם תקלה בקיה ריו 2012 ( מונית) .והפעם 1300 ש"ח נזק .


MOTIOZ
שימו לב! השרשור הזה בן 3553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים .

הבוקר התקלקלה לי הנעילה המרכזית ברכב ומסתבר שנעילה עם מפתח לא נועלת את כל הרכב בתקלה זו .

עבר כחודש וחצי מתום האחריות ומסתבר שהבעיה היא בממסר .רק ממסר.

אלא מה ?!

שהממסר מובנה בלוח תיבת הפיוזים (מולחם) והדבר היחיד לפתרון הבעיה : החלפת כל תיבת הנתיכים .

עלות של דבר כזה עפ"י מחירון מוסך מורשה קיה לרכב פרטי : כ-2000 ש"ח.

למונית אחרי הנחה : רק 1300 ש"ח.

ואם חשבתם שמדובר בתקלה שהופיעה רק אצלי , אז טעיתם .

אין לי שום טענה למוסך ואני אפילו לא מתכוון לפנות ליבואן אחרי השיחה שלי עם מנהל שירות ארצי בנוגע לסולר בשמן שכתבתי בפוסט קודם .

רק רציתי שתדעו.

ואל תשאלו אותי למה לא חיפשתי בפירוקייה או ניסיתי קומבינה אחרת .

אני רותח מזעם על עצמי שרכשתי את הרכב הזה .

קרוב לוודאי שהמצמד החזיר את נשמתו לבורא ב-79000 ק"מ בגלל ש: אני נוהג בעיר.

קרוב לוודאי שמיסב גלגל נהרס ב-80000 ק"מ בגלל ש: אני נוהג בעיר.

קרוב לוודאי שפיקוד רדיו מההגה התקלקל (סליל בתוך ההגה) בגלל ש : אני נוהג בתוך העיר.

קרוב לוודאי שהממיר סתום ב 90000 ק"מ בגלל ש: אני נוהג בעיר.

קרוב לוודאי שהנעילה המרכזית התקלקלה ב-94000 ק"מ בגלל ש : אני נוהג בעיר

ככה נראית קיה של נהג יחיד ופדנט שמטפל כמו שעון ברכב שעשה את הקילומטראז' הנ"ל בשנתיים וחודש.

 

ואם אתם חושבים שאני היחיד עם התקלות האלה -חשבו שוב.

לא רואה טעם אפילו בשליחת מכתב ליבואן אחרי שיחה על מנהל השרות ואחרי שלא נעניתי באימייל לשרות לקוחות.

 

והס מלהזכיר שכל 15000 ק"מ צריך להחליף רפידות כי : ניחשתם נכון : אני נוהג בעיר.

כאילו שמשנת 1984 נהגתי רק מחוץ לעיר עם מכוניות אחרות.

הס מלהזכיר את מחירי הטיפולים ברכב הזה כשאני בכלל מקבל תעריף נמוך יותר

600 ש"ח להחלפת שמן ופילטר שמן ופילטר דלק (טיםול קטן 15000 )

 

בברכה

מוטי

IMG_20140727_224636.jpg

IMG_20140727_224642.jpg

IMG_20140727_224714.jpg

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אפשר להלחים החוצה את הממסר ולהחליף רק אותו?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מרתיח.

מוטי איך אתה מסביר את הנהירה של נהגי המוניות לקאיה?

אתם סוג של חבורה סגורה ובוודאי אחד שומע מהשני על בעיות חוזרות ונשנות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, קח שלב קדימה- פנה ליצרן.

 

אגב, הרכב לא באחריות?

 

האחריות נגמרה לפני חודש וחצי .ממילא זה לא שינה הרבה מאחר ועל תופעת השמן בסולר ,אין אחריות כ "זה הרכב ואין מה לעשות".

אני מצטער ששפכתי כל כך הרבה כסף במוסך מורשה יבואן לחינם במסגרת האחריות בשביל ה"ראש השקט" ,אף על פי שהחוק מאפשר לי לטפל בכל מוסך מורשה נשרד התחבורה.

 

ModChiP

עד לפני שנתיים וחצי עסקתי בתחום האלקטרוניקה ויכולתי לעשות את זה . העניין הוא להשיג ממסר כזה והחליף את כל הבית לבד .אתה צריך להבין שבאמצע יום עבודה לא ניתן היה לנעול את הרכב ובשביל שאבין במה מדובר ,הייתי צריך לפרק את הבית .לך תמצא את הזמן ואת התנאים לכך.

 

DJI

אין לי כוח לדבר הזה ולרכב הזה .מבחינתי לפרסם את זה כאן שישמש וידעו אנשים אחרים.

 

 

יניב alfa

לא מתוך התנשאות : אני רק שנתיים במקצוע ולא "מתערבב" עם נהגים אחרים ולא עם תחנות כאלה ואחרות.

רכשתי את הדגם הזה כשיצא חדש (הצורה החדשה) והוא לא היה נפוץ ,וזאת לאחר חיפושים במגרשים של רכב יד שנייה .

מבחינתי לא שינתה ה"עדריות" של נהגי המוניות מאחר ואני החלטתי שלא מתעסק עם "צמפיון" כאחד שישב וקרא כאן על כל מיני מקרים ותקלות של רכבי הקונצרן ויחסו של היבואן.

כשניסיתי לדבר עם נהגי מוניות על תופעת הסולר בשמן (והם מודעים לבעיה) ולארגן מספר נהגים ,הם גררו רגליים וחלקם אמרו : "עזוב אותך ,סע עד שימות ותחליף" .כנראה שהם לא מודאגים.

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל יש שלוש שנים מלאות. מוטי עוד לא שם, ואוכל לא מעט קש. אולי למוניות האחריות שונה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה מוסך אתה מטפל?

גם לי יש מונית - קיה סיד עם גיר ידני.

המצמד הלך אחרי 130000 והבנתי שככה פחות או יותר הוא מחזיק בקיה - גם בריו.

המכונית מודל 2011 , כיום עם 165000 ק"מ , מטופלת מההתחלה במוסך המרכזי בחולון .

הם מקצועיים מאוד ומפנים מייד זמן לכל מונית שנכנסת.

הבעייה העקרית - מתלים קשים מאוד ונוחות נסיעה מתחת לכל ביקורת.

בשל כך - כנראה שהמונית הבאה שלי לא תהייה סיד וכאן יש לי בעיה - אני רוצה הפעם גיר אוטומאטי (לא רובוטי) וחוץ מקיה או מרצדס (שיקרה מאוד) אין משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוניות זה שנתיים למיטב זכרוני. אחריות יצרן מה שנקרא.

הריו הקודמת הייתה יחסית אמינה ולכן כנראה נהגים סמכו על החדשה שתהיה אמינה גם..

 

למגיב מעלי--יש רנו פלואנס אוט', לא?

עריכה-בעצם היא רובוטית כפולת מצמדים..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה מוסך אתה מטפל?

גם לי יש מונית - קיה סיד עם גיר ידני.

המצמד הלך אחרי 130000 והבנתי שככה פחות או יותר הוא מחזיק בקיה - גם בריו.

המכונית מודל 2011 , כיום עם 165000 ק"מ , מטופלת מההתחלה במוסך המרכזי בחולון .

הם מקצועיים מאוד ומפנים מייד זמן לכל מונית שנכנסת.

הבעייה העקרית - מתלים קשים מאוד ונוחות נסיעה מתחת לכל ביקורת.

בשל כך - כנראה שהמונית הבאה שלי לא תהייה סיד וכאן יש לי בעיה - אני רוצה הפעם גיר אוטומאטי (לא רובוטי) וחוץ מקיה או מרצדס (שיקרה מאוד) אין משהו אחר.

 

הסיד החדשה תפתיע אותך, היא אמנם לא אוקטביה אך היא לא רעה בכלל באופן כללי וטובה משמעותית מהדור הראשון בכל התחומים, כולל נוחות הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאליה כתב, למוניות יש אחריות לשנתיים או 100000 ק"מ (הראשון מבין השניים)

כפי שכתב Tzvika-Pick ,בכל מקרה האחריות לשבע שנים הם למנוע והגיר במגזר הפרטי .

traka64 :

את בית הנתיכים החלפתי במוסך המרכזי בתמנע מאחר ובמוסך בו אני מטופל (רכטמן ביפו) ,העובד שמטפל בתחום היה עסוק והיה צריך לצאת מוקדם.

השרות ברכטמן מהיר וגם בביקורי הראשון במרכזי בתמנע בחולון .

ההבדל בין שניהם במה שחוויתי הוא עצום בפרמטר אחד וחשוב אצלי : להיות בקשר עין עם הרכב ולדבר עם המכונאי ישירות ,ואת זה לא ניתן לעשות במרכזי וחבל.

זה לא שאני מאלה שעומדים על הראש ומציקים ,אבל קשר העין חשוב לי.

קיה סיד ישנה וכנראה גם הריו הישנה אמינות יותר .

בלאי המצמד המהיר בריו החדשה קרה אצל מספר לא מועט של נהגים .אצל אחד הנהגים שנוהג בצורה אגרסיבית ולא עדינה ,המצמד הלך ב-40000 ק"מ.

אצל שני נהגים רגועים (ואני ביניהם) -79000 ק"מ.

אצל כל הנהגים בעלי ריו החדשה שפגשתי - מפלס שמן גבוה ,קרי : סולר בשמן.

אבל מה שהכי גרוע מבחינתי הוא זה שהיבואן יודע על כך ולא מידע את הנהגים לפעולות מנע בכל טיפול (רגנרציה).

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...