Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה, Abarth Punto Evo esseesse, 2011


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Abarth Punto Evo esseesse



שנת 2011, עליה לכביש בפברואר. טסט עד פברואר 2015 כמובן.

יד ראשונה, 00 ברישיון.

נכון לכתיבת הודעה זו, 42,436 ק"מ על השעון, נעגל ל 43,000 ק"מ.

ידנית.

צבע לבן. פסים ומראות באדום (מקורי כמובן).

רמת גימור סקורפיונה (Scorpione).



מקורית, שמורה, נקייה ומטופלת במוסך המרכזי. טיפול אחרון ב40,000. כמובן שיש היסטורית טיפולים מלאה.

ללא תאונות, גם לא מפתיחות דלתות.

חנתה בחניה תת קרקעית עד לפני חודש, מאז בחניה מוצלת מכוסה.



מנוע 1.4 מולטיאייר טורבו. 186 כ"ס.

מצבר בן כחצי שנה. לפי דרישות הרכב, כדי שמערכת ה Start&Stop תעבוד תקין, למרות שאינני משתמש בה.



תוספות אקסטרה שלי:

 


    [*=right]חופה ללוח שעונים מעור תפירה אדום-צהוב (חלק מקורי של אבארת, שלא מגיע לארץ).
    [*=right]שק ידית הילוכים מעור תפירה אדום צהוב (גם כן, חלק מקורי של אבארת, לא מגיע לארץ).
    [*=right]חיישני רוורס אחוריים תואמי מקור, הותקנו אצל יוסי אלפיין.
    [*=right]מכיוון והרכב מגיע ללא Blue&Me, התקנתי דיבורית BT של חברת DENSION. זה כולל כבל שמתחבר לכל מכשיר אפל (30Pin / Lightning), תואם IOS7 (ניתן לקנות כבל במקום שיתאים גם למכשירים אחרים), חיבור לשליטה מההגה המקורית (מענה וניתוק לשיחות, ושליטה על הטלפון עצמו), כניסת USB (שאני לא משתמש בה), וכמובן הדיבורית BT עצמה. כאמור, מתחבר למערכת המקורית, ונשלט מהלחצנים שעל ההגה.
    [*=right]בנוסף, מכיוון והרכב מגיע ללא גלגל ספייר, הוספתי גם את זה עצמאית. יושב במקום המיועד לו כמובן.



קיט אסהאסה:

מקורי. הוזמן דרך היבואן בארץ, הותקן במוסך המרכזי, כולל כל האישורים במשרד התחבורה.

הקיט כולל:

 


    [*=right]חישוקי 18" בצבע טיטניום.
    [*=right]צמיגי Bridgestone Potenza RE050a במידה 215-40-18.
    [*=right]קפיצי הנמכה.
    [*=right]בולמי Koni FSD.
    [*=right]דיסקים מחוררים צפים קדימה ואחורה, רפידות Ferodo high performance קדימה ואחורה.
    [*=right]ניהול מנוע ל 186 כ"ס.
    [*=right]פילטר פתוח אינבוקס של BMC.
    [*=right]צנרת פליטה מעט פתוחה יותר מהממיר והלאה כולל דוד אחורי שונה.



לצמיגים יש הרבה בשר.

מעט החלקים המקוריים שנשארו אצלי, וירדו מהרכב לאחר התקנת הקיט, ימסרו לקונה, אם ירצה, בתמורה לתשלום סמלי בהחלט.



שוב מדגיש, זהו קיט שיפורים מקורי של היצרן, הוא נרכש והותקן דרך היבואן בצורה מסודרת, כולל הסעיפים ברישיון הרכב שמעידים על כך. לא אפטרמרקט, ולכן חוקי וכשר למהדרין.



מבקש 130,000 ש"ח.



לשאלות, מענות, הא-ודא,

052-29

חמש שלוש

923

 

או בהודעה פרטית.



גדעון.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

4.jpg

2.jpg

3.jpg

1.jpg

sale-10.jpg

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ כי אין באמת טעם ליצור הודעה נוספת.

 

עניין המכירה חזר להיות רלוונטי.

 

דברים שהשתנו:

  • לפני יומיים חגגנו 50,000 ק"מ.
  • לרכב יש טסט עד פברואר 2016.
  • טיפול יבוצע השבוע שיכלול בין השאר טיימינג וברקסים קדימה.

 

מחירון הרכב התעדכן מאז המודעה המקורית מן הסתם, צירפתי צילום מסך מלוי יצחק.

 

מבקש 110,000 ש"ח.

 

מספר הטלפון נשאר כשהיה.

Untitled.jpg

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון,

 

עדיין רלוונטי.

 

ב25.3 בוצע לרכב טיפול 50,000 שכלל בין היתר פלאגים, נוזלים, פילטרים, טיימינג, דיסקים קדימה, רפידות קדימה אחורה.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...