Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת בלמים POLO GTI


dany
שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הצלחות והרפידות שלי הולכות להיגמר כבר גם מקדימה וגם מאחורה אז חשבתי אם כבר מחליפים אז להחליף למחוררות.

השאלה היא עד כמה זה יורגש ביכולת הבלימה וכמה זה שווה את הכסף?

האם לצלחות מחוררות צריך להתאים רפידות מיוחדות?

סט אחורי של צלחות ורפידות REMSA תואם מקורי הציעו לי ב-500 שקל בערך.

בכמה יגדל המחיר לסט מחורר ?

אם אפשר גם המלצה לחנות שמוכרת חלקים מהסוג הזה(את הסדנאות אני מכיר).

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי, קניית רפידות משופרות תתרום יותר מאשר צלחות אבל אם אתה כבר מחליף את כל החלקים ורוצה גם תוספת בSHOW, היתי הולך גם על זה.

החורים בצלחות אמורים לקרר את המערכת טוב יותר ולכן השיפור יורגש יותר בבלימה ממושכת ואינטנסיבית.

ממליץ על רפידות של אחת מהחברות הללו: EBC, Ferodo, Tarox או Brembo וכו'...

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כרגע מחכה להצעת מחיר על TRW.

בשיחה עם החנות חלפים הבחור אמר לי שצלחות מחוררות אפשר להשיג בארץ רק מאחת הסדנאות כי אף אחד לא מייבא אותם חוץ מהם,האם זה נכון?

יש לך מושג מאיפה ניתן להשיג את הרפידות שציינת? מי מחזיק אותם?

תודה!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אני מכיר רק את האופציה של קניה מחו"ל.

E-BAY, Demon-Tweeks וכו'.

תעשה סבב טלפונים לסדנאות ובעלי עסק בארץ (פיט סטופ, E&A, DRIFTECH, ועוד) ותבדוק.

תוכל גם לבנות צלחת מחוררת אצל לירן (Argonetics), היתי בודק גם את האופציה הזו.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן השלב הראשון צריך להיות רפידות אגרסיביות.

 

במידה ואתה סובל מאיבוד בלמים מחום אז לאחר תקופה תרכוש גם צלחות אפטרמארקט.

 

כדאי גם לבדוק את תקינות מערכת הבלמים ולרענן שמן, באותה הזדמנות אולי ללכת על צינורות בלמים שזורים (אם כבר מחליפים שמן).

 

תבדוק מחירים על צלחות במידה וההפרש בין מחוררות/מחורצות אפטרמארקט למקוריות לא גדול אולי שווה לשדרג, במידה ויש הבדל משמעותי היתי הולך על צלחות מקוריות ורפידות משודרגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ITAY יש לך ניסיון עם הזמנה של רפידות מאיביי?

מה זה רפידות יותר אגרסיביות? עבות יותר בכמה מ"מ? קרמיות?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ITAMAR, בשבילך :)

דווקא לגבי רפידות אין לי ניסיון של ייבוא אישי.

ברפידות אגרסיביות יותר הכוונה היא לרפידות משופרות של חברת אפטרמרקט אשר עשויות מתרכובת חומרים ייעודיים איכותיים יותר שיאפשרו בלימה ארוכה יותר, חזקה יותר, וקרה יותר, בנוסף גם שחיקה מאוזנת יותר של הרפידה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר ברשותך 2 תיקונים-

 

רפידות לא בהכרח יספקו בלימה "קרה יותר" כיוון שיש כאלה שככל שמתחממות יותר כך הן פועלות טוב יותר (זה בערך כל הקטע של בלמים קרמים והסיבה שהם אופציה ברכישת רכב ספורטיבי חזק).

דבר נוסף, צורת השחיקה של הרפידה מאוד תלויה בהרצה שאתה עושה למערכת הבלימה, זה לא רק להרכיב רפידות צלחות חדשות ולצאת להתחרע, יש הרצה שעושים גם לבלמים כדי ליצור מקסימום מגע בין הרפידה לצלחת על מנת לשפר את השחיקה ולגרום לה להיות מאוזנת ובעיקר- לשפר את עוצמת הבלימה (מקסימום מגע=מקסימום בלימה).

 

צלחות מחוררות לא נועדו רק לאפשר קירור משופר, אחת המטרות שלהן היא לנקז את הגזים הנפלטים מהצלחת בעת שהיא לוהטת ולמנוע מצב בו הרפידה "מחליקה" מעל הצלחת בלי מגע מקסימלי עקב אותם גזים.

 

בשורה התחתונה, אני לא רואה סיבה אמיתית להתקין צלחות בלימה מחוררות ברכב שהוא לא מאוד חזק למעט אם מדובר בהפרש מחירים זניח או ברצון לתת לוק קצת יותר סקסי למערכת הבלימה (כן, זה בהחלט נראה מצויין).

 

בנימה אישית, אני שמעתי המון המלצות על אירגונוטיקס ואני בטוח שהם עושים עבודות מצויינות, יחד עם זאת באביזר בטיחות ממעלה ראשונה אישית הייתי מעדיף לשלם יותר ולקנות מוצר מחברה מוכרת ומומלצת עם וותק רב בתחום ושזה עיסוקה העיקרי (לייצר חלקי חילוף למערכות בלימה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר ברשותך 2 תיקונים-

 

רפידות לא בהכרח יספקו בלימה "קרה יותר" כיוון שיש כאלה ש

א) ככל שמתחממות יותר כך הן פועלות טוב יותר (זה בערך כל הקטע של בלמים קרמים והסיבה שהם אופציה ברכישת רכב ספורטיבי חזק).

דבר נוסף, צורת השחיקה של הרפידה מאוד תלויה בהרצה שאתה עושה למערכת הבלימה, זה לא רק להרכיב רפידות צלחות חדשות ולצאת להתחרע,

ב) יש הרצה שעושים גם לבלמים כדי ליצור מקסימום מגע בין הרפידה לצלחת על מנת לשפר את השחיקה ולגרום לה להיות מאוזנת ובעיקר- לשפר את עוצמת הבלימה (מקסימום מגע=מקסימום בלימה).

ג) צלחות מחוררות לא נועדו רק לאפשר קירור משופר, אחת המטרות שלהן היא לנקז את הגזים הנפלטים מהצלחת בעת שהיא לוהטת ולמנוע מצב בו הרפידה "מחליקה" מעל הצלחת בלי מגע מקסימלי עקב אותם גזים.

בשורה התחתונה, אני לא רואה סיבה אמיתית להתקין צלחות בלימה מחוררות ברכב שהוא לא מאוד חזק למעט אם מדובר בהפרש מחירים זניח או ברצון לתת לוק קצת יותר סקסי למערכת הבלימה (כן, זה בהחלט נראה מצויין).

 

בנימה אישית, אני שמעתי המון המלצות על אירגונוטיקס ואני בטוח שהם עושים עבודות מצויינות, יחד עם זאת באביזר בטיחות ממעלה ראשונה אישית הייתי מעדיף לשלם יותר ולקנות מוצר מחברה מוכרת ומומלצת עם וותק רב בתחום ושזה עיסוקה העיקרי (לייצר חלקי חילוף למערכות בלימה).

 

עדן, ברשותך 3 תיקונים :

 

א) רכיבי מערכת הבלימה עובדים במיטבם בטווח טמפרטורות מסוים, תמשיך לחמם אותם

מעל הגבול העליון והמערכת תתחיל לההרס.

 

ב) הרפידה נדרשת למקסימום מגע בכל בלימה עד סוף חייה, לא רק בתקופת ההרצה.

זו הסיבה לקליפרים מרובי בוכנות כשבקצוות הבוכנה האחרונה קטנה יותר,

ההרצה נועדה למספר מטרות שאחת מהן להתאים את המשטחים המתחככים של הרפידה והדיסק.

 

ג) חירוץ משיג את אותה מטרה + גילוח גבשושיות מיותרות ברפידה לשמירה על המשטח, מבלי להסתכן בסדקים או שברים.

חירור לא נועד למנוע ציפת רפידה, זו בדיוק אחת ממטרות ההרצה:

הרפידה מיוצרת בתהליך כבישה ואפייה של חומרים שונים עם דבק שמחבר את הכל למשהו יציב בסוף היצור,

אבל התהליך אף פעם לא מדויק מספיק כדי לאפות את כל התערובת עד לייבוש מוחלט של הדבק,

העודפים המעטים שנשארו אמורים להשתחרר בהדרגה בצורת גז במהלך ההרצה,

בלימות פראיות וארוכות לפני גמר ההרצה יגרמו לתופעה של "כרית הגז" הידועה גם בשם GREEN FADE.

עריכה אחרונה על ידי proxima
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדן, ברשותך 3 תיקונים :

 

א) רכיבי מערכת הבלימה עובדים במיטבם בטווח טמפרטורות מסוים, תמשיך לחמם אותם

מעל הגבול העליון והמערכת תתחיל לההרס.

 

אתה צודק בהחלט, רציתי לחדד את זה בעצמי אחרי שכתבתי את ההודעה אבל היה מאוחר מכדי לערוך, גם מערכת בלימה קרמית שמתפקדת טוב יותר בטמפ' גבוהות תתחיל לדעוך אם הטמפ' תיהיה גבוהה מדי.

כוונתי היתה שבניגוד לרכיבי בלימה רגילים שעובדים טוב יותר בטווח הטמפ' הנמוכות, הרכיבים הקרמיים מתפקדים טוב יותר בטמפ' גבוהות יותר (על חשבון תפקוד פחות טוב בטמפ' נמוכות), אך לכל מערכת יש רף עליון של טמפ' שממנו והלאה תיהיה פגיעה ביכולת הבלימה.

 

ב) הרפידה נדרשת למקסימום מגע בכל בלימה עד סוף חייה, לא רק בתקופת ההרצה.

זו הסיבה לקליפרים מרובי בוכנות כשבקצוות הבוכנה האחרונה קטנה יותר,

ההרצה נועדה למספר מטרות שאחת מהן להתאים את המשטחים המתחככים של הרפידה והדיסק.

 

כמובן, מבצעים את ההרצה על מנת ליצור התאמה מלאה של הרפידה לדיסק לא רק לתקופת ההרצה אלא לכל משך השימוש באותו סט אפ.

 

ג) חירוץ משיג את אותה מטרה + גילוח גבשושיות מיותרות ברפידה לשמירה על המשטח, מבלי להסתכן בסדקים או שברים.

חירור לא נועד למנוע ציפת רפידה, זו בדיוק אחת ממטרות ההרצה:

הרפידה מיוצרת בתהליך כבישה ואפייה של חומרים שונים עם דבק שמחבר את הכל למשהו יציב בסוף היצור,

אבל התהליך אף פעם לא מדויק מספיק כדי לאפות את כל התערובת עד לייבוש מוחלט של הדבק,

העודפים המעטים שנשארו אמורים להשתחרר בהדרגה בצורת גז במהלך ההרצה,

בלימות פראיות וארוכות לפני גמר ההרצה יגרמו לתופעה של "כרית הגז" הידועה גם בשם GREEN FADE.

 

לגבי ג' ממה שידוע לי בכל אופן (אולי אני טועה), המטרה של חירוץ וחירור דיסקים די זהה רק שבחירוץ אכן יש סבירות נמוכה יותר לסדקים או שברים (אין אפשרות למנוע 100%).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו סיבכתם אותי לגמרי:lol:

אנסה למצוא את המיטב שיש בארצינו היפה.

יש למישהו מושג על יבואנים של אחת מהחברות שאיתמר ציין?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מקרוב בחור עם ATE POWERDISC , הוא מאוד מבסוט, הוא הביא את הדיסק מגרמניה אבל יש בישראל יבואן של ATE בדוק אולי יש גם בארץ.

BREMBO MAX גם באותו סגנון וגם להם יש נציגות בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנציג של ATE אומר שאין לו שום דבר מיוחד מהמוצרים.

רק רפידות ודיסקים סטנדרטיים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מקרוב בחור עם ATE POWERDISC , הוא מאוד מבסוט, הוא הביא את הדיסק מגרמניה אבל יש בישראל יבואן של ATE בדוק אולי יש גם בארץ.

BREMBO MAX גם באותו סגנון וגם להם יש נציגות בארץ.

 

ליבואן של ATE בארץ אין POWERDISC, גם לא רפידות מהליין הקרמי - אך ורק דיסקים ורפידות מקוריות. הוא גם לא מוכן להזמין במיוחד.

 

הבאנו POWERDISC מגרמניה (ל-OPC), כולל גם רפידות מהליין הקרמי - רמת הבלימה השתפרה באופן ניכר, גם תחושת הדעיכה תחת עומס כבד - נעלמה קליל.

 

עלות הדיסקים הקידמיים, רפידות קרמיות קידמיות ורפידות אחוריות מקוריות - 250 יורו (+50 יורו משקל עודף במזוודה...). בקיצור - שדרוג מורגש במחיר מגוחך - ביחס לעלות המקור בארץ.

 

זמן קצר אחרי שהבאנו את החלפים, גם חבר נוסף (עם MK6 GTI) קנה לעצמו סט דומה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...