Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וידויה של אסתי


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תמונות בסיסיות ראשונות מהנייד.

גן 001.jpg

גן 002.jpg

גן 003.jpg

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרונות בנתיים

גן 005.jpg

גן 007.jpg

גן 008.jpg

גן 011.jpg

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים.

 

אין חשש שיגלו מה הרכב באמת שווה 8)

 

מה נמצא במחוגים במרכז? אני רואה נכון יש אחד שמן מנוע?

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חשש שיגלו מה הרכב באמת שווה 8)

 

 

פגעת בול! זאת המטרה. "ליסינג".

 

מד חום שמן, מד לחץ שמן ולחץ גדישה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי - הייתי בוחר בדיוק באותו הצבע.

תהנה מכל הלב בכל פנייה, אני מאחל לעצמי קנייה דומה מתישהו :roll:

(בכל מקרה, רשום אותי כקונה פוטנציאלי לכשתרצה להשתדרג...)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(בכל מקרה, רשום אותי כקונה פוטנציאלי לכשתרצה להשתדרג...)

 

רק לקונים הפוטנציאלים ולפרוטוקול - בוצע ציפוי כפול של wolf hb. :wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ-ה-מ-מ-ת בלבן. כבר אמרתי את זה קודם.

 

תתחדש, תהנה, תעלה רשמים / חוויות וסע בכבישים הנכונים! :twisted:

 

ברגע שהיא תאבד את הביישנות הראשונית שלה, ההצעה לצילומים יחד עם האחות (הקטנה) עוד תקפים :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פגעת בול! זאת המטרה. "ליסינג".

 

 

בצבע הזה, אפילו קצין הרכב המנוסה ביותר, לא יחשוב שהפוקוס הזאת היא פוקוס פרטית על סטרואידים. מבט פנימה ומראה הגיר הידני יגרום לו מקסימום לחשוב שהנה עוד ״פריק״ שרצה דווקא את גירסת ה- 1.6 הידנית ועוד שידרג אותה קוסמטית על חשבונו :shock:

 

זה כמובן טוב נגד שוטרים, תוכל לטוס מתחת לראדר :wink:

 

אני אוהב שהכסאות ספורטיביים אבל משענת הראש נפרדת ולא יחידה אחת מחוברת לכל הכסא. זה נותן מראה יותר סולידי שמתאים לרכב כזה.

 

דווקא צילום מאחורה לא הבאת לנו :?: זה החלק החזק של הפוקוס st לדעתי, עם האגזוז האמצעי והפגוש הספורטיבי.

 

יש דברים שלא היית ער אליהם עד כה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם יומיים וחצי ורק 350 ק"מ אבל יש כבר הרבה רשמים ומסקנות.

אעשה זאת בשלבים. כל פעם נושא או משהו ששוה לכתוב עליו.

 

בכניסה הראשונה למכונית ולאחר כדקה די נבהלתי מהחיבוק שקיבלתי. חיבוק חזק. המושבים לפתו אותי בעוצמה חזקה מזו שזכרתי בנהיגת המבחן. די הטריד אותי העניין. רק שכמה דקות מאוחר יותר זה הפך לטבעי, נוח ואפילו נעים. בכניסות הבאות כבר לא הרגשתי את זה, אלא רק חיבוק נעים.

נוסעים שהיו איתי חזרו על הרושם הראשוני של המושב. כולם מהר מאוד אמרו שהוא נוח מאוד.

 

מבחינת הנדסת האנוש - יש כמה דברים מוזרים. המכונית היא עם keyless. יש שלט שיכול להשאר בכיס ויש כפתור התנעה. הוא די מוסתר ע"י ההגה. אבל נוח לגישה ומתפקד מצויין. רק צריך לדעת היכן הוא. זה מסוג הדברים שמתרגלים אליהם מיד. כמו שלא מחפשים את חור המפתח של ההתנעה במכוניות רגילות. כאן זה אפילו יותר נוח. אבל שוב, הרגל. בכל אופן זה יופי של פיצ'ר. כמובן שלא must, אלא נחמד שיש.

 

ברכב יש לא פחות מ8 שקעים וחיבורים שונים (אולי יש גם בתא מטען, לא בדקתי). זה המון. מעניין מי עושה שימוש בדברים האלו...

 

היבואן מחליף את מערכת הסוני (קיבלתי אותה על כל חלקיה ארוזה) במערכת מולטימדיה קלה מאוד לשימוש שכוללת את כל השטויות המקובלות שהופכות מכונית למכונית "מודרנית". הסתדרתי עד היום בלי זה. יותר כיף שיש. ההתקנה מצויינת ובהיבט הזה מסך הטאצ' עוזר לדלג על הכפתורים שבדשבורד. המערכת מסונכרנת עם כל מערכות הרכב ויש תצוגה מלאה שלהן. למשל מערכת מיזוג, כל שינוי בה יוצג על המסך. עוזר להמנע מהעפת מבט מטה. המסך ענק 8". איכות השמע טובה אבל חסר באס קצת יותר מודגש. במערכת שב S_MAX טיטניום הצליל קצת יותר טוב. לא קריטי בכלל. למכונית הזאת יש עוד מערכת שמע ועוד נגיע אליה. היא דווקא קרובה לשלמות.

 

מרווח הרגליים במושבים מאחור טוב משציפיתי. נוסע 1.8 מ' ירגיש מאוד מרווח כשהנהג הוא גם 1.8 מ'.

לרכב סאנרוף ולהערכתי נוסעים גבוהים מאוד - מעל 1.9 מ' (אולי 2מ' אני עוד אבדוק) צריכים לבדוק את עניין גובה התקרה. לגבי הנהג אפשר להנמיך כסא. לא מזהה בעיה.

 

איכות החומרים וההרכבה (כמובן שהזמן ילמד אותנו יותר) עושה רושם מצויין. כשמשווים אותה עם גולף GTI יש סוג של ביקורת על תחום זה. גם אני חשבתי כך. הגולף פשוט מסודרת בצורה יותר משכנעת לעין וזה מותיר רושם איכותי יותר. כרגע אני משוחד/מאוהב ומופתע לטובה. החומרים נעימים, הכל יושב טוב ואיכות הכפתורים טובה. יש פה ניסיון התחכמות בעיצוב, מה שהגולף לעולם לא תעשה. הסיכון הזה, מתורגם אצל לא מעט בוחנים כמשהו פחות טוב. יש בזה משהו. אבל מנגד יש כאן אופי. מבחינתי כל עוד הביצוע טוב ולאחר פיתוח הרגלים הכל הופך לטבעי, אז אני בעד.

 

בהמשך נרחיב על דברים קצת יותר חשובים...אבל הכל יהיה בשלבים. מהקל לכבד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכות גם ממני. תהנה מכל רגע.

 

נ.ב - לפני כשבועיים דיברתי עם בר72 בטלפון ואמרתי לו שיש לי הרגשה שהלכת על הרכב הזה, למרות שחשבתי שבחרת בסטיישן :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון - כניסה לכיוון מתקדם במערכת השמע שיפר את התוצאה ועכשיו אין לי ביקורת. מרוצה.

 

המשך, נהיגה ראשונה - מן הסתם נהיגה זורמת בלי לחיצות. רק להכיר את המכונית כמה שיותר טוב. בכל מקרה, גם אם אין הנחיה ברורה על הרצה, עדיף לתת למנוע ולמכלולים לעבור קילומטראג' ראשוני בלי עומס.

 

צליל המנוע שקט כל עוד הלחץ על הדוושה רגוע. גם בטווח הזה, המכונית מאיצה בקלילות וזריזה יותר מהמקובל. מד הגדישה מלמד שהטורבו בכלל לא משתתף. ואין לזה שום קשר למהירות אלא רק לעוצמת הלחץ על הדוושה.

 

לפתע אני קולט שהמכוון שבלוח השעונים מריץ מספרים. 3,5,4,6. לא ברור בתחילה ואז אני מבין שהוא מסמן את ההילוך שאני נמצא בו. מתחיל לעקוב אחרי זה ושם לב שהמספר קופץ באיחור אחרי השילוב. עוד קצת זמן ואני שם לב שזה בכלל לא ההילוך שאני נמצא בו. מה זה לעזאזל... מביט שוב ואז קולט שיש חץ. או למעלה או למטה. מכאן הפתרון פשוט. המחשב ממליץ על ההילוך הנכון בהתחשב במהירות ובלחץ על הדוושה. אתה בשישי, לא לוחץ, סל"ד נמוך ויש עליה? חץ מטה והספרה 5... הגעת למהירות קבועה יחסית בהילוך 4 ואפשר להרגיע עם 5...חץ למעלה והספרה 5.

 

הנסיעה נוחה ולמרות החששות מהכיול והצמיגים, אין התרסקויות או מכות קשות. יש נוקשות אבל כזו שמשוככת בצורה טובה. נסיעה על כביש מהיר היא בהחלט לא ריחוף על כרית אוויר, אבל נוחה ולא מעייפת. לא נהגתי על כבישים מרוסקים במיוחד. אבל כן על הכבישים הממוצעים כאן ועברתי על באמפרים קלאסיים. ברקע מתנגן בשקט אבל נוכח קול פליטה שמזכיר במה אתה נוהג.

 

בשונה מ GTI המכונית מגיעה עם דוושה שלישית אשר כמו אחיותיה כסופה גם היא ומן הסתם יש ידית הילוכים (6 במספר) וגם האנדברייק מהסוג הישן והטוב. התפעול קל. לדוושת הקלאצ' יש משקל נכון. סוג של התנגדות שמותירה לך תחושת שליטה. ידית ההילוכים משתלבת בקלות בלי בילבול בין ההילוכים. התנועה של הידית אינה קצרה וזה עלול לגרום למי שמחפש שברירי שניה לאבד אותם. אבל בנסיעה רגילה זה חסר משמעות. גם בנהיגה מהירה מדובר בניואנס ולא פגם ממשי. DSG בכל מקרה מחליף יותר מהר. אבל פה נהנים יותר.

 

כנראה שזהו להיום...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...