מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של dalet11
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2010
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    455

    3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    אהלן, ברשותי שברולט קוואליר, יד 3 במשפחה, היה שייך לסבתא, אחרכך לאמא ועכשיו תורי

    אספר קצת על ההיסטוריה שלו, היה שייך מ99 עד 2007 לסבתא, מתגוררת באילת ולא נוסעת הרבה, מעולם לא הכניסה את הרכב למוסך מלבד רדיאטור שהוחלף בתחילת 2007, מעבר לזה רק טיפולים שוטפים.

    ב2007 הועבר לאמא, היה אצלה עד לפני כמה ימים, כשקיבלה אותו הוא הגיע עם 80 אלף קילומטר (נמוך מאוד ביחס לשנה) הרכב מעולם לא נכנס למוסך, מלבד טרמוסטט שהלך ומנע את הפעלת הרדיאטור.. מעבר לזה רק טיפולים שוטפים..

    ועכשיו מועבר אלי במתנה, עם 210 אלף קילומטר ויש כמה בעיות ברכב שאני מעוניין לסדר

    מעבר לזה מהחום של אילת המצב הקוסמטי של הרכב לא להיט כלל, אבל את זה אני אשפר לאט לאט וזה לא כלכך קשור לכאן גם

    המצב המכאני של הרכב מעולה, למעט 3 דברים קטנים שרציתי לשאול לגביהם..

    הדבר הראשון הוא בקשר לטרמוסטט, כשאמא שלי לקחה אותו למוסך כשהוא התקלקל, נאמר לה שזה סתם יקר ושפשוט עשו מעקף וכרגע הרכב ללא טרמוסטט, מה זה אומר? הרכב נוסע תמיד בחום מנוע נמוך מהרגיל, בתוך העיר לפעמים מגיע לסטנדרט (90 מעלות) ובין ערוני תמיד בערך 40 מעלות (כלומר הכי נמוך במחוג) בנוסף זה לא מאפשר להשתמש בחימום בתא הנוסעים..
    רציתי דבר ראשון לשאול עם המצב הזה יכול לגרום לבעיות כלשהם בשאר הרכיבים? כמו בלאי מואץ לרדיאטור או למנוע? אני מאמין שלפחות לרדיאטור תיהיה השפעה כלשהי כי הוא לא אמור לעבוד בלי סוף.. אני צודק?
    דבר שני, זה באמת חלק כלכך יקר שהמוסכניק אמר לה שפשוט תסע בלי ותחסוך את ההוצאה? כמה כבר עולה הדבר הזה?

    הדבר השני, לפני כמה חודשים נסענו ברכב נסיעה בין עירונית ארוכה, לפתע נשמע בום די חזק מתחת לרכב והרגישו מין קפיצה קטנה בתא הנוסעים לא משהו קריטי, קצת הבהיל. עצרנו בצד, הסתכלנו מאחורה, לא עלינו על כלום הסתכלתי מתחת לרכב לא ראיתי סמני מכה או משהו בסיגנון. המשכנו לנסוע והכל היה כרגיל, מלבד דבר אחד, כשנוסעים בבאמפרים או בבורות ועושים סיבובים חדים, שומעים כמו חריקה של קפיץ שזז מאחד הגלגלים האחוריים.. לקחנו את הרכב למוסך, נבדק ונאמר שהשתחרר בורג של הבולם זעזועים ושהוא חיזק אותו, אפילו לא לקח כסף על העבודה. הרעש פחות או יותר הפסיק אבל לפעמים עדין שומעים אותו בקפיצות רציניות, ולאחרונה שומעים אותו כמעט תמיד קצת חלש. אני די בטוח שזה לא ממש רק בורג משוחרר, ונראה לי שכבר אולי צריך להחליף את הבולם, גם שמתי לב שבתקופה האחרונה הרכב נעשה יותר רגיש לבורות קטנים בכביש, כל דבר קטן כמעט עובר לתא הנוסעים דבר שלא היה בעבר, לפחות לא עד כדי כך.
    מה דעתכם בנושא? ובמידה וצריך להחליף אני יודע שעושים את זה בזוגות ולא רק בצד אחד, כמה בערך צריך לעלות ההחלפה הזו?

    והדבר האחרון שאני לא מצליח להבין איך אמא שלי מסתדרת איתו כבר שנה שלמה, המחוג של מד הדלק לא תקין. כלומר החיישן. ברגע שיש פחות מחצי מיכל כבר אי אפשר לדעת כמה דלק יש, המחוג פשוט קופץ מצד לצד חושב שהוא בדיסקו. גם כאן המוסכניק אמר לאמא שלי שזה לא שווה את ההשקעה של הכסף ושפשוט תמלא דלק כשהיא חושבת שצריך, אל תשאלו אותי איך היא כבר שנה שלמה נוסעת ככה ולאחרונה נראה שזה מחמיר וכבר כשיש 3 רבעים במיכל הוא כבר מתחיל לרקוד. בקיצור אני לא יכול לשרוד עם זה, בעבר היה לנו גם קוואליר 97 שבה גם קרה דבר כזה, בקיצור לא זוכרים כמה עלה התיקון, אז אם מישהו יודע להעריך כמה עולה להחליף את החיישן (שיושב על גבי המשאבת דלק ועולה באיביי 14 דולר) במוסך מקומי פחות או יותר?


    אגב, אני מאזור מעלות (למי שלא מכיר אזור כרמיאל - נהריה) אם מישהו יכול להמליץ על מוסכניק טוב ולא כזה שיגיד "חבל על הכסף תסתדר בלי" שאגב לא אתפלא עם הוא גם ככה עשה עם הבולם זעזועים, בקיצור אשמח לשמוע


    תודה מראש!


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    פורמוהוליק
    תאריך הצטרפות
    יולי 2011
    הודעות
    4,122

    בעניין: 3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    יש דברים שבאמת חבל על הכסף, יש דברים שלא והם חשובים.

    יש לי קוואליר 95', וטפו טפו טפו אין לי את המחלה של המחוג דלק.
    ופעם ראשונה שהחלפתי משאבת דלק היה לפני חצי שנה (החלפתי לה רק את המנוע, לא את כל המכלול).
    זה לא חיישן, זה כמו ריאוסטט.

    זה לא בעיה להסתדר בלי מד דלק, אני יודע כמה ליטרים יש לי בדיוק במיכל דלק, בלי שום מחוג, רק על ידי חישוב.
    אני יודע שבעיר הרכב אוכל קבוע 8.4\1 ומחוץ לעיר 9.5-10\1.

    לגבי הבולם.
    הרכב הזה רגיש מאוד מבחינת בורות\באמפרים\כבישים משובשים, וכל מה שלא כביש חלק!
    תיזהר לטוס איתו בבאמפרים ולהכנס לבורות.
    המתלים ומערכת ההיגוי ברכב הזה חלשות ביחס לרכבים אחרים! (אצלי לדוגמא כל המתלים\בולמים מתו, הם כמעט כמו חתיכות ברזל, בעירוני, כל מהמורה בכביש עוברת לתא נוסעים, מה גם שיש קצת פגיעה באחיזה כאשר נוהגים אגרסיבי איתה).


    לגבי טרמוסטט.
    לא עושים קומבינות!
    אצלי לדוגמא, הרכב שומר על חצי מהקו עבודה, שזה טמפ' תקינה לחלוטין, ואין שום קומבינה במערכת הקירור.

    כדי לפתור את בעיית החום, ניקוי רדיאטור\רדיאטור חדש, ריענון נוזל קירור, החלפת משאבת מים, צריכים לפתור את כל הבעיות.

    מה שאני כן מסכים, שהכיול של הוונטה ברכב הזה, על הפנים ביחד עם המזג אוויר בארץ.
    הוונטה נכנסת לעבודה רק ב106 מעלות, שזה מוגזם קצת בחום של הארץ.

    כל אופן, לא בריא למנוע לעבוד קר מידי, זה גם אוכל יותר דלק.


    סך הכל רכב נחמד, שמור עליו ותטפל בו מתי שצריך בלי הזנחה, והוא יסע לך בלי הפסקה.
    לא הייתי משקיע בו חיצונית, אין ברכב הזה פוטנציאל, חרם על הכסף.

  4. #3
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2013
    הודעות
    3,367

    בעניין: 3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    תתחדש

    א)רצוי להחזיר את טרומסטט זה רכיב שנועד לעזור למנוע לעבוד בטמפ' עבודה ע"י כך שהוא נסגר ונפתח. זה ישמר את המנוע יותר טוב.לי לסוזוקי טרומסטט מקורי עלה 80 שקל והחלפתי בעצמי. אני מתאר שעל עבודה הוא יקח לך סכום כלשהוא.
    ב)בולמי זעזועים זה לא עסק זול רק תסתכל על שירשורים בנושא תראה את עלויות.רעשים מלמטה לא מחייב בולמים יש לך הרבה דברים אחרים שם למטה שמייצרים רעשים רצוי לבדוק לפני שאתה זורק 1000 ש"ח לפחות.
    ג)כל עוד הצריכת הדלק של הרכב כמו שהיא צריכה להיות מיותר לתקן,רצויי פשוט לתדלק כל כמה קילומטרים קבועים ככה גם תוכל לעקוב על צריכת הדלק.
    אתה יכול לצאת פה בנזק של יותר בסביבות ה2000 שקל עם לתקן הכל.
    עצה שלי היא לשים תרומסטט ולאמת את מקור הרעש,לו זה הבולמים ולראות עם תוכל לנהוג במצב הנוכחי בלי לגרם נזק לחלקים אחרים.ככה גם עם החיישן דלק.

    קח לעצמך תקופת היכרות מעמיקה עם הרכב לפני שאתה מתחיל לשפץ אותו מכל מקום. בהתחלה דאג למכני ולאט לאט תעבור לדברים שקשורים לנוחות או יופי
    נערך לאחרונה על ידי mark_Avn : 23/08/13 ב- 3:15

  5. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של dalet11
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2010
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    455

    בעניין: 3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    תודה על התגובה, אני מכיר את הרכב טוב גם בזמן שהוא היה שייך לאמא נהגתי עליו קרוב לשנה..
    בנוגע לטרמטסטט שבוע הבא אברר את העלויות עם עבודה נשמע כמו עסק לא יקר במיוחד
    לגבי הבולמים, מה זה עוד יכול להיות במידה וזה לא בולמים?

    לגבי מה הדלק, חבר אמר לי שבפגו 106 הוא החליף גם את מד הדלק ועלה לו 200 שח כולל עבודה.. אני יודע שבקוואליר זה יכול לעלות יות, אבל עד ככדי כך?

  6. #5
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2013
    הודעות
    3,367

    בעניין: 3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    לא תגלה עד שתעלה אותו על ליפט,שזה תוכל לבקש מאותו המוסך שיטפל לך בטרמוסטט ובמד דלק.ואם אתה לא בטוח בהצעת המחיר שלו תחזור לפה, לפחות 2 חברי פורום עם הרכב מה סוג הזה או בעבר היה. אבל טרמוסטט רצוי להחזיר כמה שיותר מוקדם במיוחד שאתה גר באזור קר שבו לאוטו בכל מקרה קשה להתחמם בבוקר.
    אבל אם הרכב עבר עד עכשיו טסטים רוב הסיכויים הרעש לא משהו בטיחותי.

  7. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  8. #6
    פורומניאק הסימלון של Max.M
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2005
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    5,720

    בעניין: 3 בעיות קטנות בשברולט קוואליר 99

    תרמוסטט מקורי 110 ש"ח +100 ש"ח נוזל קרור מקורי 5 ליטר+ 20 ש"ח סיליקון איכותי לאטימת הפלאנג' מים וסיימת.

    שעה עבודה לחובבן.

    לגבי המצוף דלק,לפעמים דווקא תוסף דלק עוזר לשחרר אותו מהמצב שלו- לאבא שלי יש שנת 2000 ובמקרה שלו בטעות מה שנקרא השתחרר המצוף לאחר שימוש בתוסף דלק.

    לגבי הבולמי זעזועים,קשה לנחש מרחוק.

    תתחיל מהבולמי זעזועים מאחורה,הסיפור בקאוואליר די פשוט.

    למען האמת,אפשר גם לבד - אבל אני מבין ממך שאתה לא כל כך בעניין.

    אם תצטרך עזרה,בכיף.
    Cavalier 2003

נושאים דומים

  1. מזגן לא מקרר בשברולט קוואליר
    By ADVERSARY in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24/08/10, 16:49
  2. מידות רמקולים - בשברולט קוואליר 96
    By הגולפנית in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26/09/09, 18:27
  3. צריכת דלק בשברולט קוואליר
    By מוסטנג67 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12/08/08, 23:26
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 08/04/08, 13:30
  5. רדיו דיסק בשברולט קוואליר
    By car pimp in forum פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24/07/05, 23:05

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •