Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צינור גומי מנותק, מה תפקידו? (עריכה: פיז'ו 206 1.6 8V 2001)


shose
שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצורפת תמונה של צינור גומי שראיתי שמנותק לגמרי

ראיתי לאן הוא אמר להתחבר, אבל בגלל שזה גומי זה היה כאילו "מרותך" לשם בהתחלה

כשהצמדתי את הצינור לבד למקום שלו שהמנוע פעל, המנוע נחנק לאיזה 2 שניות, ואז חזר למצב הרגיל

 

יש לי בעיה שאני לא יודע אם היא קשורה, רעש מאוד מציק מאזור רצועת האביזרים, שמתחזק עם עליית הסלד של המנוע ויורד עם הירידה של הסלד

הרעש הוא מעין אוויר שבורח ומסתובב בפנים בין כל המיסבים.. לא יודע להסביר בדיוק..

 

מה שגיליתי זה שכשחיברתי את הצינור המנותק, אחרי ההשתתקות שדיברתי עליה, הרעש יורד בצורה משמעותית..

 

 

אני יודע שקשה להבין הרבה, אבל כל עזרה תעזור

תודה!

 

נ.ב

אם זה עוזר להבנה של התמונה, החוט ברזל מצד ימין למטה זה הכבל של המצערת

IMAG1279S.jpg

IMAG1280S.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בשביל שהעזרה תהייה מדוייקת יותר, ציין מה סוג הרכב המנוע ושנת ייצור.

איננו אמורים לנחש זאת.

 

צודק לגמרי טעות שלי, פשוט יש לי פה עוד פוסט אז שכחתי מזה

 

פיג'ו 206XS 1.6 8V 90כ"ס שנת 2001

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לזהות מהתמונות (תנסה לצלם קצת יותר מלמעלה), אבל זה נראה כמו הצינור גומי שמתחבר לחיישן טמפרטורת אוויר נכנס.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה צינור נשם מנוע. משמש לאוורור בתי גל הארכובה (הקרטר).

 

דרכו גזים שחודרים דרך טבעות הבוכנה לחלל התחתון של המנוע נשאבים לסעפת יניקה לשריפה חוזרת.

 

לא רואים בתמונה, אבל הצינור ממשיך למכסה שסתומים ומשם מתחבר לצינור ינקה לפני המצערת - מכניס קצת אוויר טרי בסל"ד סרק וסל"ד נמוך כדי לדלל את הגזים.

 

 

לדעתי, חשוב לתקן את זה.

המנוע כעת יונק קצת אוויר לא מסונן דרך החיבור השבור, והגזים הרעילים נפלטים החוצה. אם המנוע קצת בלוי, זה יכול להיות גם מסריח מאוד.

 

 

אין לך תופעות נלוות כמו בעיות בסל"ד סרק?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם בוקי למעלה, תתקן את זה בהקדם כי המנוע יונק אוויר לא מסונן ולא מבוקר מחשב אז המנוע יכול להיות ירד לו קצת ההספק ובסיבובי סרק קצת יקרטע.

 

ולגבי הרעש שהזכרת, תפרק את חגורת האביזרים (אם אני זוכר נכון אתה לוקח רצ'ט בינוני עם מאריך קצר מכניס למותחן ומותח אותו, זאת עבודה די קשה בשביל בן אדם אחד אבל אפשר להסתדר), ותראה אם הרעש עובר.

 

אם הרעש נעלם (אני מדבר על רעש האוויר בין המיסבים שדיברת עליו) אז רוב הסיכויים זה אחד המותחנים או אחד האביזרים (ידוע לי על מחלה של מדחסים ברכב הזה..)

 

תבדוק מותחנים קודם כל הם הכי זולים, תסובב אותם ושים את האצבע באמצע המיסב, אם אתה מרגיש רטט חזק ורעש, רוב הסיכויים זאת הבעיה. אם כולם תקינים תנסה לברר מהיכן מגיע הרעש (מדחס, אלטרנטור וכ'ו)..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות!

לא הרגשתי בעיית סלד סרק, המנוע מתפקד רגיל.

בעניין הצינור הזה, האם אפשר לתקן לבד או שזה סיפור(והאם גם יקר?)

 

לגבי הרעש- הרצועה הוחלפה לפני איזה חודשיים כי היה רעש מוזר, הרעש השתקק ואחרי חודש בערך חזר ליהיות שונה אפילו

לא נראה לי שהרצועה עצמה היא הבעיה. במוסך שהחלפתי בו קלאץ ניסו לטפל ברעש והם אמרו שככל הנראה הרעש מהמדחס של המזגן.

בלי קשר המזגן לא עובד, תמיד הייתה בריחה מהירה של גז ולא נמצאה הדליפה(עם זרחן כזה..) לא יודע אם זה קשור

אם זה אכן המדחס עושה את הבעיה, האם העלות שלו מאוד גבוה? אישית אני רגיל ליסוע כבר בלי מזגן, האם אפשר פשוט לנתק אותו במידה והוא הבעייתי?

 

תודה על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתק את הצינור המנותק, גש לחנות חלפים ובקש אותו דבר. עניין של כמה שקלים ואת החיבור תעשה בעצמך עניין של כמה דקות. בנדים שתופסים את הצינור אתה יכול לשים רגילים אין בעיה. לגבי הרעש, צריך להוריד את רצועת האביזרים ולראות בדיוק מהיכן הרעש כי חבל להחליף סתם מדחס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתק את הצינור המנותק, גש לחנות חלפים ובקש אותו דבר. עניין של כמה שקלים ואת החיבור תעשה בעצמך עניין של כמה דקות. בנדים שתופסים את הצינור אתה יכול לשים רגילים אין בעיה. לגבי הרעש, צריך להוריד את רצועת האביזרים ולראות בדיוק מהיכן הרעש כי חבל להחליף סתם מדחס.

 

אפשר לראות בתמונות שנשאר מהצינור גומי מעין שאריות בצד השני.. כלומר מאיפה שזה התנתק

אז אני יכול פשוט לפורר את זה(כלומר לנקות טוב את השאריות), להביא צינור חדש כזה, והחיבור שלו ב2 המקומות(כניסה ויציאה) פשוט? כלומר דחיפה וזהו או שזה אמור ליהיות יותר מסובך?

 

לגבי המדחס שוב אני שואל, האם במידה והוא הבעייתי אפשר פשוט לנתק אותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל טוב, אני חושב שיש חתיכת צינורית פלסטיק שבורה בקצה הצינור, מתחת לבנד.

 

לא הבנתי בדיוק... אתה מתכוון שבתוך הצינור גומי עצמו יש משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב, שמצד ימין לחיישן MAP (החלק עם הכיתוב BOSCH) נשברה לך צינורית פלסטיק קטנה, עליה היה אמור להיות מולבש צינור גומי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש שם שאריות פלסטיק.. זה דיי נראה כאילו הם היו חלק מהצינור עצמו.. ממה שאני מבין ממך אתה אומר שזה אמור להתלבש בתוך הצינור גומי שמנותק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...