Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהיות לגבי התמחור של צ'מפיון


menir1
שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, אני יודע - רבות כבר סופר ודווח בפורום ע"י הרבה משתמשים אחרים לגבי המחירים הקצת הזויים של צ'מפיון. אני חוויתי זאת היום וחייב לשתף.

לאבא שלי סקודה אוקטביה 1.2 TSI בת שלוש (בלי קשר לשרשור - מכונית מעולה). אבי החליט להחליף למכונית חדשה, והוא מעדיף לבצע את הרכישה לפני עדכון המס "הירוק" (אעלק) כדי לחסוך כמה גרושים. באופן טבעי חזר אל סוכנות סקודה, שם היו מאד אדיבים, אך האוקטביה החדשה תגיע רק בעוד מספר חודשים, והם עדיין לא יודעים את התמחור המדויק ומגוון הדגמים שיגיעו (לא נשארו מכוניות רלוונטיות מהאוקטביה הקודמת).

ניסו לעניין אותו בראפיד, אך לאחר זוגיות עם אוקטביה ברמת גימור אלגנס, הישיבה בראפיד ממחישה את הירידה המשמעותית ברמה (המכונית מרגישה זולה, גם ברמת הגימור הגבוהה לכאורה).

 

הצעתי לו לראות את הגולף 1.2 - אכן הגולף מרגישה איכותית מאד והמושבים מעולים. גם נימוסי הכביש שלה ברמה הגבוהה (למרות החזרה לקורת רוחב מאחור בדגם החדש). א ב ל , היא מגיעה ברמת אבזור עלובה למדי. אבא רוצה BT מקורי, שליטה מההגה, ובקרת שיוט - אביזרים אשר מבחינתו הם מינימום מתבקש ("אני הולך להוציא ~130K ₪ ואני מקבל מכונית ערומה?").

נציג צ'מפיון היעיל, מיהר לציין שבנוסף לדגם ה-Trendline הבסיס, קיים גם דגם Enjoy מאובזר יותר אשר כולל בנוסף:

- BT מקורי

- שקע USB (מקורי!)

- שליטה מההגה

- בקרת שיוט

 

מעולה, כמה?

אתם יושבים? 146K ש"ח - תוספת של ~16K ש"ח (:shock:) וזה אפילו ללא ג'אנטים. מה זה המחיר המטורף הזה? (ד"א לדעתי זה דגם Trendline אשר מגיע עם חבילת תוספות נוספת).

 

במקריות, הגיע לידי מייל על מבצע "חבר" בקיה. זכרתי שהגיעה הסיד החדשה אשר קבלה מחמאות בעולם, וחשבתי לעצמי וואלה, שווה בדיקה.

 

ראשית, שאפו לקוריאנים השאפתנים על קפיצת המדרגה ה ע נ ק י ת שהם עשו בהשוואה לדורות הקודמים - רק לפני מספר שנים התניידתי באלנטרה צמודה מהעבודה שהייתה מכונית בסיסית ביותר בפער עצום מהפוקוס והגולף. אז הפער הצטמצם מאד מאד, המכונית מצוידת במתלה אחורי רב חיבורי מתקדם (שכבר לא קיים בגדמים הבסיסיים של הגולף ושות'), מנוע הזרקה ישירה (אך נטול שבלול) וגיר כפול מצמד. בנסיעה המכונית מדגימה נימוסים אירופאים לכל דבר החל בנוחות נסיעה טובה מאד (גרמנית למהדרין), והתנהגות כביש טובה. המדקדקים (ואני בתוכם) יגלו שעדיין חסר את אותו ליטוש הנדסי שמבדיל בין מכונית טובה למצוינת (האוקטביה הנוכחית לדוגמא וגם הפוקוס עדיין מבצעות עבודת מתלים מלוטשת יותר), אך הפער לא גדול. בצד המנוע/גיר, המנוע אמנם מודרני אך חסר את המחץ הממכר של מנוע ה-TSI בסל"ד נמוך. בחיי היום-יום זה בא לידי ביטוי בעיקר בתאוצות ביניים שמתבצעות בביטול מוחלט וללא שום מאמץ באוקטביה ולהבדיל מאלצות את המנוע הקוריאני להתאמץ. בסה"כ המנוע מנפק ביצועים סבירים (הוגנים ביחס למחיר, אבל לא יותר מזה). הגיר הרובוטי מצוין. הוא פחות מהיר מה-DSG של VW, אך מתפקד טוב מאד (בוגר :-P), והפדלים מאחורי ההגה הופכים את החלפת ההילוכים הידנית לקלה מאד.

העיצוב מוצלח מאד לטעמי - המכונית פשוט יפה מאד. תא הנוסעים עשוי ברמה גבוהה עם חומרים משובחים, והנדסת אנוש טובה מאד. המושבים בסדר - פחות טובים מאלו של האוקטביה והגולף. מאחור המרווח מצוין, אך המושב קצר מדי לטעמי.

תא המטען מכובד, ושימושי.

 

בדגם ה-EX המכונית מגיעה עם רשימת אבזור מרשימה כולל בקרת אקלים מפוצלת (כמו בגולף), רדיו מקורי עם שקע USB, שליטה מההגה על כל מה שאתם רוצים, בקרת שיוט ו-BT מובנה. גם ההופעה החיצונית לא מקופחת, ובדגם הזה היא מצוידת בגלגלי סגסוגת יפים מאד (16").

 

הגענו לשורה האחרונה (מקווה שלא נרדמתם) - כל זה במחיר של 119K ש"ח (מבצע "חבר") - פער של 20K ש"ח מהגולף ה"מאובזרת" (למען ההגינות, על תשלום מזומן מחיר הגולף ה"מאובזרת" יורד ל-139K).

 

הגולף עדיין מכונית יותר טובה, אבל הפער לא מאד גדול ולדעתי לא מצדיק פער של 20K ש"ח.

 

הוזמנה קה סיד בצבע אפור עכבר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תתחדשו ותהנו.שכחת כמובן את האחריות והשרות העדיפים 7שנים אאל"ט.

מה שכן,בימי מכירות צ'מפיון חותכים מחירים בצורה משמעותית וזאת הזדמנות למי שרוצה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיתחדש ,אין ספק שבכל פינה בקיה מרגישים את הנוכחות של פיטר שרייר (יוצא קונצרן VAG ) אכן הרכב ניראה מצויין חיצונית, מגיע מאוד מאובזר ובנוסף ל-7 שנות אחריות ,גם כל שאר הדברים יהיו זולים יותר כגון ביטוח וטיפולים , תיתחדשו ותהנה אחלה רכישה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני 146,000 ש"ח זה על גרסת ה-1.4TSI.

 

גרסת ה-1.2 ברמת אנג'וי אמורה לעלות 137,000 ש"ח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדשו ותהנו!

 

אני גם חושב ש146K זה עבור ה1.4, אבל זה לא המחיר על הכביש. בפועל מדובר ב153K אם אני לא טועה (תוספות עבור: צבע, רישוי, מיגון). אולי אחרי הנחה אפשר להגיע ל146.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, רכב מצ'מפיון רוכשים רק במבצע. לשם ההדגמה: אבא שלי רכש את הפאסאט שלו לפני תום השנה הקודמת בהנחה של 50,000₪, ובמילים: חמישים אלף ש"ח מהמחיר הרשמי (190 במקום 240).

בכמה אלפים בודדים נוספים יש כבר מספיק כסף כדי להעמיד לצידה מיני בסיסית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוכבים על גלי ההצלחה ומסרבים ליישר קו , בעתיד המחירים של כלל היבואנים יסתדרו ,כך אני מקווה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בVW כמו ברוב המותגים האירופאים, מעבר לזה שהם יותר טובים ממותגי המזרח, יש מס מותג.

מי שרוצה משלם ומי שלא לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי - המחיר שנמסר לאבא שלי כולל גם תוספת עבור צבע מטאלי (3200 ש"ח). אכן יש פער בין המחיר המופיע באתר לבין המחיר שהוצג לו. בכל מקרה התייחסתי למחיר בתשלום מזומן שמשתווה למה שמצוין באתר (כולל צבע מטאלי).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ׳מפיון גנבים, המחיר של הגולף לא מוצדק וכך גם המחיר של הראפיד. לצערי הרב זה לא מונע מאנשים לקנות מהם.

הסיד החדשה מאוד מוצלחת וגם לטעמי מזכירה מאוד את הגולף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד התמחור הוא באחריות היבואן בלבד.

זה תלוי לא מעט בנכונות היצרן לסייע ליבואן המקומי, ולעיתים התמחור הראשוני גבוה למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...