Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מנציג שירות של השחר + אבחנה לקויה ומוזרה + שפשוף מעצבן לרכב , פיתרון של רון


sciPoPo
שימו לב! השרשור הזה בן 3957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות השרשורים בנוגע להחלפת המכטרוניקס ע"י צ'מפיון מוטורוס , החלטתי לבדוק אם רכבי נכלל בקמפיין.

אציין שלא הרגשתי בעיה קודמת, אבל החלטתי לבדוק בכל מקרה בשביל להקדים תרופה למכה אם וכאשר תקרה.

בחרתי לבדוק עם השחר מוטורס, שעליהם שמעתי לא מעט מילים טובות לגבי השירות והיחס, וגם בגלל שלמיטב הבנתי לא מעט מוחות גיר הוחלפו שם במסגרת הקריאה.

החלטתי ללכת על בטוח מה שנקרא

 

אז התקשרתי לפני כשבועיים, ודיברה איתי נציגה נחמדה שתחילה כשאמרה לי שלרכבים מהסוג שלי אין קריאה (שירוקו).

הסברתי לה בעדינות שזה לא עניין של סוג הרכב, אלא סוג הגיר והשנתון.

אמרה שתבדוק ותחזור אליי, ואכן אחרי חמש דקות קיבלתי ממנה טלפון ושהרכב שלי נכלל בקמפיין ושאני מוזמן לבחור יום ולהגיע.

קבעתי לסוף השבוע, ובנוסף להחלפה של המכטרוניקס סיפרתי לה שיש לי רעשים שהופיעו יום קודם, שמגיעים מאיזור הגלגל הימני קדמי , מעט מתחת למנוע.

מעיין טרטור שכזה שנשמע בכל סל"ד ואפילו בעמידה.

 

במועד שנקבע מוקדם בבוקר הגעתי למוסך, עשיתי סיבוב קליל מסביב וחיצונית מאוד התרשמתי מהמקום, היה נראה מסודר למשעי והכל עשה רושם של מקום מכובד ונקי.

הגעתי לקבלה, ומי שקיבל אותי היה שחר בכבודו ובעצמו.

אני חייב לציין את הבנאדם לטובה, שחר אדם נעים ונחמד לחלוטין, עם סבלנות רבה והמון איכפתיות.

תוך חמש דקות נכנסנו לרכב, והשמעתי לו את הרעש שדיברתי עליו עם הפקידה.

סיימנו את הנסיעה, ושחר שאל אותי איפה טיפלתי ברכב לאחרונה, אז אמרתי לו שאצל רון. (טיפול 55k , לקראת סיום השנה השלישית, הרכב לא היה באחריות יצרן אבל עדיין היה באחריות הgood will , כביכול).

הוא עשה פרצוף של אוי ואבוי, שאל אותי למה, הסברתי לו שאני לא מרוצה מצ'מפיון ושיש לי נסיון לא נעים עם המוסכים שביקרתי בהם.

הוא אמר לי שלא משנה מה תהיה הבעיה, הוא ישתדל להפעיל אחריות good will וינסה לקבל אישור מצ'מפיון.

אמרנו שלום, והרכב אחר כבוד נכנס להחלפת מוח הגיר ולבדיקה.

 

עזבתי בתשע את המקום , ולקראת עשר וחצי התקשר אליי נציג מכירות בשם אבי טלמור.

אבי סיפר לי שהרעש שדיברתי עליו מקורו במדחס מזגן תקול שיש להחליף.

עוד הוא סיפר לי שצ'מפיון לא אישרו להחליף את החלק באחריות.

קצת הופתעתי, גם מתגובת צ'מפיון וגם מהבעיה, בכל זאת, טיפלתי שם קרוב ל 3 שנים והקדמתי טיפולים תמיד , והבעיה.. מדחס הולך אחרי שלוש שנים?

אבי התנצל, התעקש שזאת הבעיה ונתן לי הצעת מחיר על התיקון, כ3400 ש"ח מדחס מקורי או 2800 מדחס חליפי , עבודה 650 שקלים חדשים, ועוד 350 ש"ח וואקום וגז.

 

נהיה לי חם.

לא חשבתי שבשניה שאצא מהאחריות אתחיל להכנס להרפתקאות עם הרכב.

אבי שאל אותי מה עושים, ואמרתי לו שכרגע אסתפק בהחלפת המכטרוניקס ואחשוב עם עצמי אם מתאים לי או לא.

הוא אמר לי שהרכב כבר לקראת סיום ועוד כשעה יהיה מוכן. (מוח גיר אמור לקחת כ-6 שעות עבודה)

היה לי מוזר, אבל נו מילא, אמר אמר.

 

החלטתי להתקשר למוסך רון, סיפרתי לו שאני בשחר מוטורוס בהחלפת מכטרוניקס ושהשחר עלו על בעיה כלשהי ברכב, ושאני אשמח אם הוא רק יציץ ויתן לי את הדעה שלו לגבי האבחנה, רון זכר אותי מהטיפול שביצעתי אצלו , היה נחמד, והזמין אותי בשמחה אליו.

 

כעבור כמעט שעתיים שלא התקשרו , יצרתי עם אבי קשר בשנית ושאלתי מה שלום הרכב, אבי היה בהפסקה וביקש ממני להתקשר בשעה 12 וחצי, ביקשתי סליחה ואכן התקשרתי בזמן המבוקש , אבי ענה ואמר לי שיקח עוד זמן ושהרכב כרגע בעבודה.

לא שאלתי יותר מידי שאלות , אמרתי תודה ושיעדכנו.

 

אחרי שעתיים שוב החלטתי להתקשר, הייתי מעוניין לקבל צפי, הרי בכל זאת אני צריך להתארגן ואיכשהו להגיע למוסך לקחת את הרכב (יש כאלה שדיברו על השתתפות של 100 ש"ח לכל כיוון עם מונית , ע"ח המוסך, לי לא הוצע דבר כזה).

 

התקשרתי לאבי שלא ענה, והוא חזר אליי לאחר מספר דקות, השיחה התנהלה שברקע אבי מדבר עם מישהו אחר, אינני יודע אילו יכולות יש לבחור אבל קצת קשה לנהל כך שיחה, אחרי כדקה בערך שהבחור לא הבין מה אני רוצה ממנו, או מי אני , הוא ניתק את הטלפון. בפנים.

אוקיי, לא נורא, כניראה פתאום היה קשה להקשיב לשני אנשים בו זמנית.

דיי הגיוני שחושבים על זה

 

התקשרתי אליו שוב, כי בכל זאת , "התנתק לי בפנים" אבי לא ענה ולא חזר.

 

החלטתי להתקשר לפקידת קבלה ולשאול אותה אם יש אפשרות לברר מתי הרכב מוכן.

אז התקשרתי וכששאלתי אותה אם יש אפשרות לברר מתי הרכב שלי מוכן כי אני צריך להתארגן על הסעה למוסך , היא אמרה לי שאין לה מושג ושעליי לפנות לאבי טלמור נציג השירות.

הסברתי לה שהרגע דיברתי איתו ושהוא ניתק לי את השיחה, ושבנוסף הוא לא ענה שוב ולא חזר אליי לאחר מספר דקות ושאני לא מתכוון להתקשר אליו שוב, ואם היא תואיל בטובה לשאול אותו מה קורה.

הפקידה אמרה לי שתוך מספר דקות היא תחזור אליי.

 

ואז אבי התקשר והשיחה התנהלה כך : "גיל? למה אתה בנאדם שלילי? למה להעליל עליי שאני מנתק בפנים? למה להגיד לפקידה שלי שזה מה שעשיתי לך? אני יועץ שירות אני לא מנתק ללקוחות שלי בפנים! למה לדבר עליי ככה, אולי זה אתה שניתקת לי?"

הטון שלו היה לא נעים, הרגשתי ששוטפים אותי, הסברתי לו שלא אני ניתקתי לעצמי, ושניסיתי לחזור אליו שוב והוא לא ענה ולא התקשר, ושהחלטתי לנסות עם הפקידה.

זה הכל, ביקשתי ממנו שירגע ושהכל בסדר, שקורה. (אין לי כוח להכנס לוויכוחים, היה לי יום ארוך, השעה כבר 2 ואני רק רוצה לדעת מה קורה עם הרכב שלי.)

 

אבי אמר שיחזור אליי בעוד חמש דקות ויגיד לי סופית מה קורה עם הרכב.

התקשר אליי כ45 דקות לאחר מכן ואמר שהרכב יהיה מוכן בקרוב, דהיינו לקראת 3.

מצאתי טרמפ, הגעתי לשחר, ראיתי את הרכב מחכה לי מחוץ למוסך. ועשיתי סיבוב לראות שחיצונית הכל ניראה טוב

 

אבל לא,

בצד ימין של הרכב בטמבון שקרוב לגלגל הימני, יש שפשוף קטן שבו הצבע ירד, ומעין שקע קטן בפח.

מי שמכיר אותי ואת רכבי יודע ומבין את הפנאטיות והדאגה, מה שגם אני חובב דיטיילינג מושבע שכל פיפס מציק לו.

הרכב לא הגיע ככה, לפני כל נסיעה ואחרי כל נסיעה אני עושה סיבוב סביב הרכב, בודק שהכל בסדר. בלילה אני גם עושה זאת בעזרת הפנס של האייפון.

תקראו לזה משוגע. אני פשוט אוהב את הרכב

גודל השפשוף , או יותר נכון קוטן השפשוף, כחצי סנטימטר לרוחב על כחצי סנטימטר לאורך.

נכנסתי למוסך וביקשתי לראות את שחר, הפקידה אמרה לי שהוא יצא, כשבדיוק הגיע מר אבי טלמור נציג השירות.

אמרתי לו שלום בצורה נעימה וביקשתי ממנו להתלוות אליי לרכב, רציתי להראות לו את המכה/שפשוף.

יצאנו החוצה, נעמדנו מול הרכב והצבעתי לו על המכה.

אבי , כמו שציפיתי, שאל אותי איך אני יודע שהרכב לא נכנס ככה (ועכשיו לך תוכיח שאחותך לא ז*נה).

ברוב חוצפתו הוא הוסיף ואמר לי " מה אתה רוצה ממני בכלל, אני קיבלתי אותך?! לך לשחר, הוא קיבל אותך , תראה את זה לו, תשבור איתו את הראש".

מחאתי לו כפיים על התשובה ונכנסתי שוב למוסך.

ביקשתי מהפקידה מסמך שמראה שהייתי במוסך, קבלה או אסמכתא שאכן הוחלף מוח גיר.

אבי הגיח מאחור ובזלזול עשה ממני צחוק ליד שאר הלקוחות ושאל " על מה אתה רוצה אסמכתא/קבלה , השארת לי פה כסף בכלל? שילמת על משהו?"

הסברתי לו שהיכולת שלו לרצות לקוחות לקויה, ושיש לו עוד הרבה ללמוד, הבחור הנחמד המשיך לעמוד לידי ואמר לפקידה שלו "יאללה תני לו מה שהוא רוצה ושלום על ישראל, תני לו דף שיראו שהוא היה פה"

תודה.

 

הפקידה צילמה לי את הכרטיס עבודה , והבטיחה לשלוח לי את ההדפס עם תכלות התיקון הביתה (אכן שלחה).

כשבידיוק שחר נכנס, וראה שאני עצבני, שאל מה קרה, הסברתי לו בקצרה מבלי להכנס לפרטים, רק בקשתי שיבוא איתו לראות את הרכב.

הצבעתי לו על הבעיה, הסתכל, ומבלי לחשוב יותר מידי הציע לי להכניס את הרכב לצביעה רבע טמבון.

הסברתי לו שאני לו מעוניין , שיהיו הבדלי צבעים.

שאל אותי מה הפיתרון שאני חושב עליו.

ביקשתי ממנו צבע לפי הקוד של הרכב , ושאני אשבור את הראש עם זה.

הוא שאל אם אני בטוח, ושאם אני מעוניין במשהו מיידי אפשר לצבוע עם מכחול, סירבתי בנימוס וביקשתי צבע לקחת הביתה.

מהר מאוד נכנס לאיזור הפחחות וביקש שבמיידית יכינו לי צבע עם קוד הרכב.

לאחר מספר דקות שוחררתי לדרכי עם הצבע, ועם עצבים ותחושת דה ז'ה וו שכל מוסכי צ'מפיון אותו הדבר.

 

השעה הייתה כבר שלוש, ניסיתי את מזלי עם רון, שאלתי אותו אם עדיין יש אפשרות להגיע, רון אמר לי שבשמחה , אבל שהתיקון לא יתבצע היום, אלא רק הערכה.

הסכמתי ולאחר כחצי שעה הייצבתי אצלו במוסך.

 

למרות שהמוסך היה מלא רון מהר מאוד התפנה אליי ושמע את הבעיה, רון אמר שאין סיכוי בעולם שהרעש נובע ממדחס מזגן, ושאין בהבחנה הזאת שום הגיון.

רון אמר לי שלדעתו זה משאבת מים תקולה.

הוא שאל אם אני מוכן להשאיר את הרכב ללילה ושבבוקר יבדקו אם זה אכן הבעיה.

תוך כדי שהוא נותן לי רכב חליפי.

ואז פתאום הוא אמר לי לחכות רגע, פינה ליפט, העלה את הרכב , ותוך כמה דקות רון ושלושה מכונאים שלו עמלו על הרכב בנסיון לבדוק אם אכן המשאבת מים תקולה, אחרי כעשר דקות רון קרא לי , הראה לי את הבעיה, השמיע לי את אותם הרעשים ששמעתי תוך כדי שהוא מסובב את משאבת המים עם היד, וסיפר לי שזהו, נמצא הפיתרון.

סיכמנו על מחיר להחלפת משאבה מקורית, מחיר שציפיתי שיהיה גבוה בהרבה, אבל לא.

והרכב נכנס להתחלת עבודה (והשעה כבר 4!).

 

רון הקציב לי רכב חליפי ואמרתי לו תודה ושאני אסתדר לבד ואזמין מונית. (ידני, רכב של רון, לא בא לי לקחת אחריות)

רון התקשר לאחד הקולגות שלו שגר קרוב אלי, וסידר לי טרמפ עד הבית. ביוזמתו כמובן

 

למחרת קיבלתי טלפון קצת לפני עשר בבוקר, הרכב היה מוכן.

הגעתי הכי מהר שיכלתי, הרכב חיכה לי בחניה , מבפנים על המושבים יש כיסויי ניילון שעליהם עבדו.

לבקשתי הרכב לא נשטף.

וכך נעשה.

 

התנעתי, והפלא ופלא, שום מדחס ושום נעליים ובפחות מחצי מהמחיר שדרשו בשחר על הכביכול תקלה שעלו עליה, רון סידר ופתר את הבעיה.

הרעשים נעלמו כלא היו.

 

רון שמח בשמחתי, אמרתי לו תודה מכל הלב, שלמתי והייתי הכי מבסוט שיש.

 

כמה דברים לפני סגירה הפוסט : אין לי ולא חצי בעיה עם שחר מנהל המוסך, אלא עם האבחנה הלקויה והנציג מכירות שלו.

הוא בנאדם נחמד מאוד , סבלני ובאמת שהייתי ממליץ לטפל אצלו אם הכל היה מתגלגל אחרת.

 

לגבי רון, בנאדם גדול, ונשמה טובה. טרמפ עד הבית? להעלות את הרכב על הליפט בשלוש וחצי? לפנות לי בכלל ליפט בשעות כאלה? לקבל אותי מהרגע להרגע?

 

אני שמח שצ'מפיון לא אישרו את ההחלפה של מדחס המזגן "התקול" על חשבונם, ושמח שהם לא בחרו להשתתף איתי בעלות החלק. אם זה היה המצב אז אני מאמין שלא הייתי מגיע לרון ושהייתי משלם את חלקי , דבר שלא היה מביא לשום פתרון ולזריקה לחינם של כסף.

 

עברו שבועיים, הכל עובד פיקס

תודה רון.

 

למי שנשאר עד סוף החפירה, תודה.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נשארתי עד סוף החפירה,מילה במילה.את דעתי על צ'מפיון אתה וודאי יודע(ח*א יבואן),מבין את התסכול שלך מהמכה ומהיחס,גם כשאני מכניס את הרכב למוסך אני מזהיר מאה פעם להזהר עם פתיחת הדלתות באזור הליפט.

הסיפורים רק הולכים ונערמים ויש מס חברי פורום שבוחרים לטמון את הראש בחול,ולתקוף את מי שמעז בכלל למתוח ביקורת על השרות/מקצועיות של היבואן.

שמח שבסוף יצאת מרוצה, ומאחל לך ולרון רק טוב.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד סיפור זוועה על חוסר המקצועיות ו\או הרמאויות המטורפות שיש ברשת מוסכי צ'מפיון, אני בחיים לא אקנה וואגית רק בגלל היבואן,

ואם כן אקנה אז רק אחת לאחר האחריות ואטפל רק במוסך חיצוני מקצועי באמת,

אני פשוט כל פעם בהלם מהיחס של המוסכים של היבואן הזה, אנחנו משלמים פי 5 על הטיפולים לעומת חו"ל, ובנוסף אנחנו גם מקבלים שירות חרא פי 5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את הדעה השלילית על השחר מוטורס, חוץ מהפקידה (ולא הצעירה מביניהן) שם לא הייתי מרוצה מאף נותן שירות. לפני כחצי שנה הגעתי לשם וביקשתי שיבדקו את המצמדים, הדבר הראשון שעובד המוסך שנכנס איתי לרכב עשה היה לשאול אם הרכב משופר (אולי הוא לא יודע איך מרגישה תגובת דוושה של ג'טה 160? לך תדע). באותו היום אחד העובדים שם (בחור קטן ממוצא מזרחי) גם כמעט ודרס אותי עם טוארג שהוא הוציא החוצה מהמוסך, ואפילו לא האט כדי להתנצל.

 

הפעם היחידה שהייתי שם מאז הייתה להחלפת מכאטרוניק בעקבות מבצע ההחלפה של צ'מפיון, וכאן כבר לא הייתה לי ממש ברירה. את שאר הטיפולים אני עושה ואעשה אצל רון.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי למנהל המוסך/לבעלים (השאלה מי הוא בדיוק פה בסיפור) כן יש אחריות על אבחנה לקויה ובטח על היחס של נציג השירות. מנהל המוסך צריך להיות לא בהכרח רע ועויין לעובדים אבל הם צריכים שהביצים ירעדו להם אם הוא ישמע על יחס לא טוב ללקוחות, בטח על זילזול בלקוח בפני כולם. אני קורא לזה "בהסכמה" - או שמנהל המוסך לא יודע מה הוא מנהל (אולי הוא מנוהל ע"י העובדים למעשה ולא מנהל, בעצם) או שלא איכפת לו ובכך נותן הסכמה ליחס כזה. או שאולי העובד הזה "מיוחס" ולא ניתן לגעת בו, גם אופצייה שנתקלתי בה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, אכן סיפרתי לשחר את מהלך הדברים.

לא נכנסתי איתו לקטנות כמו שהסברתי פה, מי אמר למי וכו

הוא אמר לי שהוא שמח שאני מספר לו ושזה חשוב לו מאוד, במיוחד שלטענתו נציג השירות הוא חדש.

מה הוא בחר לעשות עם זה, אין לי מושג.

אבל לרגע לא התגונן וחלילה לא ניסה להצדיק את היועץ.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כל מילה. צ'מפיון כרגיל מזמברים לקוחות. מוסך רון כרגיל ענק. למרות שאני גר בעיר אחרת, אם הייתה לי ואגית די ברור שהייתי מטפל אצלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע,אתה יכול לשמוח שלא יצאת בנזק יותר גדול מזה.

אחרי שדלק מוטורוס עשו לי סיפור דומה לשלך,הבנתי שאין מנוס מלעזוב אותם.

במוסכים כאלה ישר רוצים להחליף בלי להיות בטוחים שזו אכן הבעיה.

אם היית מחליף את המדחס והבעייה כמובן הייתה ממשיכה אז הם מתנצלים

ואתה ביזבזת אלפי שקלים סתם.

בכל ביקור במוסך אני עומד ליד הרכב ומסתכל מה עושים ואיך.

90% מהאנשים לא יעשו את זה,אבל זו הדרך היחידה לשמור על הרכב שלך שלם.:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה בשבוע שעבר חוויה לא נעימה במוסך של יונדאי בעפולה.

בטלפון נותנים הצעת מחיר, אחרי השוואה קצרה מול מוסך יונדאי אחר (טבריה) מתברר שהם עושים עליי קופה נאה למרות שמבחינתם מחירי החלפים זהים וגם "שעתון עבודה של יונדאי העולמית", אחרי טלפון נוסף כדי לבטל את הטיפול שהוזמן שאלה הנציגה מדוע וסיפרתי לה, הבטיחה לחזור עם הצעה. באמת חזרה אחרי כמה דקות, הפער בהתחלה היה 200 שקלים לרעתם, היא ירדה ל-200 פחות מההצעה הזולה כולל שובר לשטיפה (שלא אשתמש בו).

הטיפול בכל זאת בוטל כי לא התאים לי באותו שישי, חמישי שעבר, שבועיים לאחר הצעת המחיר ניסיתי להודיע על בואי אבל מ-3 וחצי אין קול ואין עונה, טלפנתי בשישי מספר פעמים, הנתב שלהם נפתח רק באיחור ורק בדרך למוסך הודעתי על בואי, לא לקחו פרטים ולא מספר רכב, פשוט אמרו לי בוא.

הגעתי, ישבתי עם הנציג להכניס את הרכב לטיפול, אמר 1,400, אמרתי לו שקיימת הצעה על שמי ע"ס 1,000 שקלים לטיפול 80 אלף קילומטרים ליונדאי I30, אני גם מכיר את הנציגה מביקורים קודמים ונקבתי בשמה, הוא התחיל לספר שלא יכול להיות ואין מצב וההצעה גם כך תקפה לשבועיים. התרגזתי קצת וביקשתי לקרוא לייועץ השירות שמכיר אותי, הוא נכנס ומיד הורה לו לתת לי את המחיר שהוצע לי בטלפון למרות שככל הנראה הנציגה ההיא הורידה פשוט חלק ממרכיבי הטיפול כדי להגיע למחיר הזה, אני עניתי שזה באמת לא משנה לי כי הסברתי בדיוק באיזה טיפול מדובר, קראתי גם בספר הרכב מראש מה הוא כולל ווידאתי איתה שהצעת המחיר כוללת הכל.

הרכב נכנס לטיפול, לצערי הייתי צריך לקחת רכב נוסף שרכשתי באותו שבוע חזרה למכון הבדיקה בכדי לוודא שבאמת תוקנו כל הליקויים אז לא יכולתי להישאר במוסך.

הרכב שלי נכנס לעבודה מיד והיה מוכן אחרי 3 שעות, ל-1000 שקלים נוספו 175 שקלים על החלפת יוניט ברקס (75 ש"ח, לא חוייבתי על עבודה משום שהוחלף כבר לפני שנה באחריות) ו-100 שקלים נוספים שכבר לא היה לי כוח להתווכח לגביהם.

קיבלתי שובר לשטיפה כמובטח וגם עץ ריח. בסך הכל מרגע שהגיע יאן, יועץ השירות שאישר את ההצעה הכל היה בסדר אבל ההתנהלות הזאת של להתווכח על מה שהובטח לי פשוט לא נעימה, ולא ממש משנה לי הפוליטיקה הפנימית במוסך או היושר של הנציגים.

 

בנימה זו, אני חייב לציין לטובה את מכון הבדיקה במוסך מונזה בעפולה, בדקתי שם מגאן שלא נרכשה לבסוף ובמעמד הבדיקה איציק הבוחן האדיב הבטיח לי שאם אגיע עם רכב נוסף אקבל הנחה. הגעתי באמת שוב וקיבלתי את ההנחה בלי שום ויכוח, הבדיקה מקיפה והוא הסביר לי היטב על הריג'קטים ומה צריך לתקן וגם הדגיש שאחזור לאחר שיתקנו את הליקויים בכדי שנבדוק שהכל תוקן.

הגעתי אליו בשנית עם הרכב שתוקן, חיכיתי לו קצת כי הגעתי מוקדם אך ברגע שהוא הגיע הוא לקח את הרכב, בדק את הכל, אישור שהכל תוקן ושיחרר אותי ללא שום חיוב נוסף. חווית שירות חיובית ביותר, טוב לדעת שעוד יש על מי לסמוך.

 

ובנימה זו, לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע,אתה יכול לשמוח שלא יצאת בנזק יותר גדול מזה.

אחרי שדלק מוטורוס עשו לי סיפור דומה לשלך,הבנתי שאין מנוס מלעזוב אותם.

במוסכים כאלה ישר רוצים להחליף בלי להיות בטוחים שזו אכן הבעיה.

אם היית מחליף את המדחס והבעייה כמובן הייתה ממשיכה אז הם מתנצלים

ואתה ביזבזת אלפי שקלים סתם.

בכל ביקור במוסך אני עומד ליד הרכב ומסתכל מה עושים ואיך.

90% מהאנשים לא יעשו את זה,אבל זו הדרך היחידה לשמור על הרכב שלך שלם.:roll:

 

בכל הפעמים שהכנסתי רכב למוסך, אם זה לטיפול או לתיקון כלשהו, תמיד נשארתי מול הרכב ולא מצמצתי

הפעם נשארתי "רק" שעה וחצי והייתי חייב לעוף.

בכל מקרה את כל שש השעות של החלפת המכטרוניק לא הייתי יכול להעביר שם.

אבל אין ספק שאתה צודק, בשביל שהרכב שלנו יכנס למוסך ויצא ממנו באותו המצב החיצוני, אין מנוס וצריך לשמור עליו בשמונה עיניים.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי מילה במילה, ריתקת אותי למסך. בושה וחרפה היחס, אין מוסר עבודה (שואף לאפס), אנשים פשוט בזיון במדינה הזו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו, תקלות כאלו קורות אצל הרבה מוסכים ללא קשר

אם קוראים להם צ'מפיון או סמל"ת או "דלק".

אני שמח שהסתדרת, ואכן רון מקצועי וגובה מחירים סבירים

כמו כן, ללא תגובת מוסך "השחר" לא ניתן לשפוט את המקרה בצורה הוגנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשארתי עד סוף החפירה,מילה במילה.את דעתי על צ'מפיון אתה וודאי יודע(ח*א יבואן),מבין את התסכול שלך מהמכה ומהיחס,גם כשאני מכניס את הרכב למוסך אני מזהיר מאה פעם להזהר עם פתיחת הדלתות באזור הליפט.

הסיפורים רק הולכים ונערמים ויש מס חברי פורום שבוחרים לטמון את הראש בחול,ולתקוף את מי שמעז בכלל למתוח ביקורת על השרות/מקצועיות של היבואן.

שמח שבסוף יצאת מרוצה, ומאחל לך ולרון רק טוב.

 

שרשור תלונה על צ'מפיון/DSG/TSI בלי תגובה של יניב אלפא וספורטיבו הייתכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שם לב מי פותח את השרשורים האלו, כן? בעלי וואג.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...