Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים לפורד פוקוס 2012 (2 ליטר)


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן להחליף רביעייה. הצמיגים המקוריים שבאו עם הרכב פשוט מעולים (מישלין פרמסי). החזיקו לי 30K בנהיגה

אגרסיבית יומיומית (החלפתי בין הקדמיים לאחוריים ב-15K).

 

המידה היא 215/50/17, לא מאד פופולרית מסתבר.

אני מחפש צמיג עם אחיזה טובה ביבש וברטוב (שזה יותר קשה כמובן), במחיר סביר. מה זה סביר ? עד 2400 לרביעיה, רצוי פחות כמובן... אני אוכל צמיגים בקצב גבוה וזה כואב בכיס (רביעיה כל שמונה חודשים בערך).

 

אפשרויות שחשבתי עליהן :

 

- MAXXIS MA Z1 - קיבלתי הצעה 2240

- FALKEN ZE912 - קיבלתי הצעה 1800

- TOYO T1R - מחכה להצעה

- FEDERAL SS595 - קיבלתי הצעה 3200 (!!! WTF ?? פעם הם היו זולים, אחלה צמיג).

 

קונטיננטל ויוקוהמה מחירים הזויים במידה הזאת משום מה (מעל 900 לצמיג). עוד רעיונות ? מה עדיף מאלה שכתבתי ?

אני נוטה ומתפתה ללכת על הפאלקן, אני חושש מהאחיזה שלהם ברטוב (היו לי פעם את ה ZE512 על ZX וולקן, חרא של צמיג).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון לגבי מחירים שקיבלתי :

 

ACCELERA ALPHA - הצעה 2200

דנלופ SP9000 - הצעה 2700

דנלופ DZ 101 - הצעה 3200

TOYO T1R - הצעה 2400

FEDERAL SS595 - הצעה 2700

 

אגב בעיה נוספת - ברישיון רכב מודפס קוד עומס/מהירות 95W, מה שמאד מגביל ומייקר את ההיצע.

הבנתי שלא ממש מקפידים על זה בטסט ואין בעיה לשים 91V, זה נכון ?

 

כרגע ההתלבטות היא בין הפאלקן 912 לT1R.

לטובת הפאלקן - מחיר, דופן יותר עמידה.

לטובת הטויו - אחיזה עדיפה, מראה.

 

לאור העובדה שאני שוחק את הכתף של הצמיג מאד מהר, נראה לי שהפעם אני אנסה לעשות הצלבה גם של ימין/שמאל וגם של אחורה/קדימה בתקווה להאריך קצת את השימוש.

 

המלצות מניסיון ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ימין שמאל מחייבת סיבוב של הצמיג על הג'אנט אצל פאנצ'רמאעכר.

לגבי הטויו, עד היום אני לא ממש מבין מה כל אותם "מבינים" מדברים על דופן קורסת. כן, הוא אוהב וצריך לחץ גבוה מהמומלץ, לא, הוא לא רוכן ונמרח בסיבובים.

ה T1R שלי אוטוטו חוגגים יום הולדת 3 על הרכב כאשר מרבית הבלאי הצטבר בקצה החיצוני של הסולייה, בחיבור הסולייה עם הכתף. דופן הצמיג שלמה לחלוטין ללא כל סימני בלאי או שפשופים שנוצרו ממגע אינטימי עם אספלט רותח. אגב, כייון פרונט "לא שגרתי" יכול להפחית את בלאי הצמיגים במידה ניכרת.

 

אני מתקשה להאמין שתתאכזב מביצועי ה T1R, בטח ביחס למחיר שלהם. אין לי עוד נסיון עם מי מהצמיגים שציינת, אבל לגבי ה 912 לא הייתי הולך עליהם מהסיבה שלדעתי הם מכויילים יותר לנוחות ושקט מאשר ביצועים ואחיזה ואני לא בטוח שאת זה אתה מחפש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

ברור לי שימין/שמאל מחייב החלפה על הג'אנט. אגב - צמיגי פרויד בחיפה, שמציע לי את הT1R, כולל במחיר גם אחריות

לפנצ'רים ל-4 שנים, והצלבות חינם, כולל על הג'אנט. זה גם שווה כסף.

 

לגבי הדופן - מעודד לשמוע שלחץ אויר פותר את בעית הקריסה של הדופן. אבל אותי מטרידה גם העמידות של הכתף לשחיקה.

ממה שאתה מתאר זו אכן נקודה חלשה שלהם, לא ?

 

עד היום בממוצע יצא לי לעשות 15K על זוג קדמיים ואז להעביר אותם אחורה, וב-30K בערך להחליף רביעייה.

התוכנית עכשיו, בשאיפה, כל 10K לעשות הצלבה - קודם ימין/שמאל, אח"כ קדימה/אחורה, ושוב ימין/שמאל.

אני מקווה ככה למשוך 40K.

כמה ק"מ עשית על שלך ביחס לצמיגים אחרים ?

 

די ברור לי שהפאלקן פחות טובים מבחינת ביצועים, השאלה אם ההפרש במחיר שווה את ההפרש בביצועים..

 

תוספת :

 

מצאתי את המבחן הזה - http://www.carpoint.com.au/features/2008/tyre-test-2008-6873?Cr=0

 

נראה שה ACCELERA ALPHA צמיג לא רע בכלל, מפתיע לטובה ברטוב, ולא רע ביבש. גם נראה טוב, במחיר סביר מאד.

הוא מתמודד יפה עם הפאלקן 452 במבחן, והם הרי עדיפים בהרבה על ה-912.

לא יודע מה לגבי עמידות וכו', למישהו יש ניסיון איתם ?

http://www.gmportal.co.il/files/db/64.pdf

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שיש פנצ'ריות שנותנות שירות כזה.

אני לא חושב שהכתף היא נקודת תורפה בצמיג כמו שאצלי הפרונט מכוון "לפי הספר" וללא כל יומרות ספורטיביות. כיוון פרונט "ספורטיבי" יכול להפחית את שחיקת הצמיגים בסיבובים ולחדד את תחושות ההגה.

לגבי ה 912, שוב, שמתי עליו עין רק בגלל שהוא אמור להיות צמיג שקט יותר וזו התכונה החשובה ביותר עבורי בסט הצמיגים הבא, לכן לא ארכוש סט נוסף של T1R. אני לא מאמין שה 912 עומד בקנה אחד עם ביצועי ה T1R.

עם ה T1R הנוכחיים עשיתי עד כה כ 40,000 ק"מ בדיוק, רובם בשימוש רגוע. אם הייתי מתגרזן לעיתים קרובות יותר אורך החיים היה מתקצר במספר קילומטרים נאה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, נראה לי שאני יורד מה-912.

 

אז נראה לי שהטויו פייבוריטים כרגע, אלא אם כן יש למישהו עדויות ממקור ראשון על הACCELERA.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון :

 

קיבלתי הצעה מצמיגי אנטון על ה - T1R 95W

 

1920 ש"ח. אם אני לא אשיג מחיר דומה באזור חיפה אני אקפוץ אליו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה למצוא S.Drive

היו כמה שקיבלו הצעות טובות והוא צמיג מעולה.

ולא תצטרך לדאוג ללחץ אוויר כדי לשמור על דופן הצמיג כי אין לו את בעית ה T1R.

תבקש הצעה מ ג.מ פורטל - הוא מוכר אותם גם ותשאל את אנטון מיפו - גם הוא מוכר אותם.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, תיקון, ההצעה מאנטון היא על הT1 SPORT ולא על הT1R.

ממה שראיתי זה גם צמיג טוב, אבל הפרופיל שלו לא 'סקסי' כמו של הT1R.

מה ההבדלים ביניהם ?

 

אני אנסה לקבל הצעה גם על הS.DRIVE למרות שנראה לי שאין במידה הזאת, אחרת היו כבר מציעים לי אותם.

אני יודע שיש C DRIVE שאותם אני מאד אוהב, אבל במידה הזאת הם במחיר הזוי של מעל 800 ש"ח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי האתר של טויו נראה שה T1S הם רמה אחת מעל ה T1R ואם אתה שואל אותי דוגמת הסולייה זה פרמטר חסר משמעות לחלוטין בבחירה של צמיג.

אגב, למה אתה אוהב את ה C DRIVE? אני מתעניין בהם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הדוגמה של הסוליה זה לא באמת קריטי, סתם שריטה שלי :)

בינתיים קראתי קצת על הT1 SPORT ונראה שהם באמת יותר טובים מה-T1R. שיפרו את עמידות הדופן לקריסה, ואת האחיזה

ברטוב וביבש. נראה לי שהם מנצחים, גם המחיר מעולה וגם קוד עומס מתאים לרישיון.

אגב - אנטון אמרו לי שהם לא מוכנים להרכיב צמיג עם קוד עומס/מהירות מתחת לזה שברישיון. מוכנים למכור ושאני אלך

להרכיב במקום אחר. הוא טוען שבמקרה של תאונה הביטוח יכול להתנער מאחריות אם הצמיגים לא מתאימים לרישיון.

 

ה-CDRIVE צמיג מעולה, היה לי אותם על הקורולה והם היו שקולים לגמרי לקונטי פרימיום קונטקט 2 המצויינים.

אחיזה מעולה ברטוב, וגם ביבש, פרוגרסיביים, ושקטים.

עברתי לקונטי רק בגלל שהיה קשה להשיג אותם בזמן שהחלפתי, וגם רציתי לגוון :)

 

עדכון : איזה באסה, מסתבר שאת הT1 SPORT באנטון אין במלאי, וגם לא ליבואן, ולא צפוי להיות בחודש הקרוב.

לאנטון יש T1R 91Y שהוא מוכן לתת לי ב-1800 בלי הרכבה, או 2400 בצמיגי פרויד עם הרכבה, אחריות, הצלבות וכו'.

התלבטות :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הדוגמה של הסוליה זה לא באמת קריטי, סתם שריטה שלי :)

בינתיים קראתי קצת על הT1 SPORT ונראה שהם באמת יותר טובים מה-T1R. שיפרו את עמידות הדופן לקריסה, ואת האחיזה

ברטוב וביבש. נראה לי שהם מנצחים, גם המחיר מעולה וגם קוד עומס מתאים לרישיון.

אגב - אנטון אמרו לי שהם לא מוכנים להרכיב צמיג עם קוד עומס/מהירות מתחת לזה שברישיון. מוכנים למכור ושאני אלך

להרכיב במקום אחר. הוא טוען שבמקרה של תאונה הביטוח יכול להתנער מאחריות אם הצמיגים לא מתאימים לרישיון.

 

ה-CDRIVE צמיג מעולה, היה לי אותם על הקורולה והם היו שקולים לגמרי לקונטי פרימיום קונטקט 2 המצויינים.

אחיזה מעולה ברטוב, וגם ביבש, פרוגרסיביים, ושקטים.

עברתי לקונטי רק בגלל שהיה קשה להשיג אותם בזמן שהחלפתי, וגם רציתי לגוון :)

 

עדכון : איזה באסה, מסתבר שאת הT1 SPORT באנטון אין במלאי, וגם לא ליבואן, ולא צפוי להיות בחודש הקרוב.

לאנטון יש T1R 91Y שהוא מוכן לתת לי ב-1800 בלי הרכבה, או 2400 בצמיגי פרויד עם הרכבה, אחריות, הצלבות וכו'.

התלבטות :)

כמה הציעו לך את ה C.Drive ?

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-CDRIVE צמיג מעולה, היה לי אותם על הקורולה והם היו שקולים לגמרי לקונטי פרימיום קונטקט 2 המצויינים.

אחיזה מעולה ברטוב, וגם ביבש, פרוגרסיביים, ושקטים.

עברתי לקונטי רק בגלל שהיה קשה להשיג אותם בזמן שהחלפתי, וגם רציתי לגוון :)

 

:mm_yeah:

תודה! הם המועמדים המובילים להיות הצמיגים הבאים שלי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שתצליח להשיג את ה-C drive הישן כי ברוב המקומות מוכרים היום את ה-C drive2.

מניסיון של שבועיים על הרכב שלי גם ביבש וגם ברטוב מדובר בצמיג שקט, נוח ואוחז היטב. ההשוואה היא מול ההנקוק אופטימו שהיה מורכב לפני.

בעיקולים ממש מרגישים שהרכב אוחז יותר במהירויות בהן ההנקוק הרגיש כאילו הוא עומד לאבד אחיזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...