Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טווינגו 95 יש סטרטר אבל לא מניע


ronenfe
שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול בערב ניסיתי להניע, יש סטרטר אבל אין הנעה. אני לא חושב שזאת בעיה של מצבר, הוא בן שנתיים וחזק, בדחיפה מניע בקלות. אחרי כיבוי מנוע גם מניע, רק אחרי עמידה של שעה שעתיים לא מניע. היום ניסיתי שוב אחרי עמידה ושוב לא הניע מה יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מסביר את העניין למה הוא מניע אחרי שהאוטו נח פחות משעתיים או בדחיפה. מניסיון גם אם פלאג היה מנותק הוא היה מניע לי בעבר.

אלה הבדיקות הראשוניות שהעלות שלהם היא אפסית וניתנים לבדיקה בצורה עצמאית אם יש לך את הידע הבסיסי ביותר. אתה תעשה עם זה מה שאתה רוצה.. אנחנו רק נותנים כיוונים מהקל לכבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתאר את הבעיה בצורה מדויקת זו בעיה דיי מוזרה.

אם אכן במצב שהוא לא מניע עם הסטרטר הוא כן מניע בדחיפה הבעיה בפעולת הסטרטר שחלשה מידיי. מצבר, סטרטר או חיבורים. הבעיה כנראה באחד מהם, שוב רק אם זה התיאור המדויק של הבעיה.

 

אם הבעיה הייתה בהצתה/דלק אני לא רואה סיבה שדווקא בדחיפה הוא יניע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב , איך אתה מסביר את זה שהוא מניע בסדר זמן מסויים לאחר הכיבוי? האם כשהמנוע חם יותר קל לסטרטר להניע? אני לא שומע הבדל ברעש של הסטרטר ב2 המקרים, מה עם חיישן הצתה או רכיב אלקטרוני אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

וואוו, למה כזה יקר? מה עשו שם? כמה זמן עבדו על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

 

אתה מוזמן לפרגן למוסך בחוות דעת בפורום המתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...