Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים ברכב - הסבר מפורט ע"י נציג STP


שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני בדיוק מתגבש עם עצמי על איך להביא תקציב בשביל בידוד מכסה המנוע ומחיצת האש - אני צריך שקט בשביל לחשוב על כך

8)

 

אה כן! וגם אהיל!

 

אני פולני :-P

 

:?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד משהו מדהים מבית סקונד סקין -



 

http://www.youtube.com/watch?v=s6RTsap6Qc8&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

הבן אדם הבעיר את היד שלו עם מבער והיד שלו נשארה קרה יותר מהיד שהחזיקה אותה :shock:

 

והדבר היותר מדהים - הנה סרטון של סטיב מיד - SMD שמראה איך הוא מבודד את מכסה המנוע של אחד הטנדרים שלו.

 

יש שם מנוע מפלצת ולא פחות מאשר ארבעה אלטרנטורים, כאשר הבן אדם מסיים את הנסיעה, מכסה המנוע קר!

 

http://www.youtube.com/watch?v=bLZwuxdFjbw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, תקרא את ההודעה האחרונה שלי בדף הקודם.

 

הם באמת יפילו אותו כי לא מדובר בקסמים מדובר במציאות.



 

לשמחתי - הוד ליינר לא יקר כמו דיינאפאד

לשמחתי היותר רבה גם רוד-קיל-קארפט לא יקר כמו דיינאפד

 

ואני בהחלט מתכוון להזמין אותם בעוד כחודשיים ולבודד מכסה מנוע וקיר אש ושטיחי רצפה.

 

אחרי שבודדתי את דלת תא המטען וראיתי מה התוצאות - וזה עוד לפני שבודדתי רצפת תא מטען (בדרך).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לאחר בדיקת אזור תא המטען, החלטתי לשים שם רק את שאריות הדיינא-ליינר שנשארו לי



 

זה הספיק לי כמעט לכל בית הגלגל הרזרבי ולכל הרצפה שמכסה אותו ואת תא המטען (בחלק התחתון שלה)

 

לאמר לכם שהבחנתי בשינוי כלשהוא - לא ממש. נראה לי שבידוד דלת תא המטען טיפלה ברוב המוחלט של הרעש שהגיע משם.

 

נשארו לי 4 יריעות של דיינאמאט אקסטרים אשר ימתינו כעת לרכישת הוד-ליינר מסוג שייבחר, הדבר הבא שהולך לעבור טיפול וזה נראה לי מקור הרעש העיקרי ברכב נכון לעכשיו - מכסה המנוע!

 

ביחס גודל למשקל - נראה לי שזו חתיכת המתכת הכי קלה מבין כל המכסים ברכב, נקישה על מכסה המנוע גם מראה עד כמה המצב עגום.

 

היום התעניינתי בת'רמל בלוק של סקנד סקין אבל על הדרך נתקלתי בחומר בידוד נוסף נורא מעניין: Silent Coat מאוד מזכירים את STP רק שיש להם מבחר קטן יותר - אבל נראה מאוד מבטיח, תהנו:

 

http://www.caraudiodirect.co.uk/itemlist.html?cfsearch1=f_brand&cfvalue1=Silent+Coat

 

סרטון הדגמה אחד:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3y32ols9neM&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

ושני הרבה יותר משכנע:

 

http://www.youtube.com/watch?v=L9yzIjVS0U8&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמור להיות מי שכבר נאמר כאן מקודם - אם הוא סגר את העסקה איתם? אני לא יודע.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד הסבר יפה מאוד לגבי איזה חומרים נועדו למנוע וויברציות של מתכת ופאנלים - בכדי למנוע מהם לייצר רעש נוסף במכונית.



 

ואיזה חומרים נועדו לשמש בכדי למנוע חדירה של רעשי כביש ודרך לתוך המרכב.

 

הסבר מאוד יפה ע"י נציג של סדנאת SPL אמיתית

 

http://www.youtube.com/watch?v=I5E9mjI3y1E דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

עריכה - הימור

 

אבל נראה לי שכאן נקבל הסבר מאוד יפה לגבי פעולת החומרים ומטרתם:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DQ1PW7jxU1Y&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

בחרתי לנצל את ההזדמנות ולהעלות.

 

OH YEAH! תקשיבו למה שהבחור הזה אומר!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הבן אדם מסיים את הנסיעה, מכסה המנוע קר!

נשמע לי לא לגמרי בריא.



אני משער שהחום שעולה מהמנוע אמור להיות מפוזר בחלקו ע"י מכסה המנוע שמתחמם.

אם מכסה המנוע לא מתחמם, האוויר בתא המנוע יתחמם יותר מכרגיל, לפחות בזמן עמידה.

 

חוץ מזה זה באמת נראה חומר מגניב לשימוש על קיר האש.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני גם די פוחד מהנושא הזה אם להיות כנה אבל מחיפושים שעשיתי לא מצאתי מידע על בעיות שנגרמו כתוצאה משימוש בחומרים האלה אלא להפך רק תשבוחות.



 

אני מתאר לעצמי שהחום ימצא דרך להתפזר כל עוד יש לו מספיק פתחים והמנוע מלמטה - פתוח לגמרי, זה לא שהוא סגור.

 

אני מתאר לעצמי שהתרמוסטט נכנס יותר לפעולה ומקרר את המנוע עם מים ושמן.

 

הדבר הראשון שאני אעקוב אחריו לאחר הבידוד הוא חום המנוע - בייחוד בפקקים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

HoodLiner



 

אחרי שעשיתי את בידוד תא המטען - בידוד מלא לדלת תא מטען ובידוד חלקי לרצפת תא המטען.

 

סה"כ השתמשתי ביריעה אחת מתוך החמש יריעות שמגיעות בTrunk kit של דיינאמאט (סה"כ 25 SQFT ) ובעצם נשארתי עם 4 יריעות בוטלניות שמשאירות לי 20 SQFT.

 

בכדי לבודד את מכסה המנוע הייתי זקוק לקצת פחות מ2 יריעות דיינאמאט כמו שאתם רואים, בגדול - 2 יריעות או 10 SQFT.

 

הורדתי את הבידוד המקורי שהיה בתא המנוע וגיליתי שמדובר בחומר סה"כ די עבה ומאוד קל משקל - הייתי צריך לפרק איזה שבעה מהדקי פלסטיק עם כלי לפירוק פאנלים.

 

מהכיסוי המקורי חתכתי את הצורה של ההודליינר וגם של היריעות.

 

ניקיתי עם אלקוהול והתחלתי להצמיד עם הרולר - סה"כ 30 דקות של עבודה.

 

אחרי ההצמדה של היריעות לקחתי את החיתוך שעשיתי להודליינר והצמדתי לאט ובזהירות כשאני מתחיל מצד ימין ולאט לאט מסיר את מדבקת הגב של ההודליינר עד שהגעתי לסוף צידו השמאלי של חומר הבידוד.

 

זה נדבק פשוט חזק לדיינאמאט וזו גם ההמלצה של היצרן.

 

---------------------- התוצאה הסופית

 

מכסה המנוע במקום להרגיש כמו חתיכה דקה של פח כאשר נוקשים בו, מרגיש כמו איזה מרצדס S קלאס עכשיו.

 

---------------------- מה גיליתי\ מה התוצאות

 

1. מבחינת בידוד טרמי - זה פשוט מטורף.

 

נסיעה ארוכה, מדומם מנוע, יוצא ישר החוצה ומניח יד על מרכז מכסה המנוע - קר כאילו שהרכב עמד בצל כל היום.

 

2. מבחינת בידוד רעשים - מאוד מוזר לי התוצאה שהתקבלה, יש הבדל מורגש אבל ממש לא כמו שציפיתי.

 

זה לא שהרכב נהיה ממש שקט יותר, לא.

 

זה פשוט שצליל המנוע וצליל מכסה המנוע שונים קצת והתדר\צליל שלהם יותר נמוך.

 

לפני הצמדת החומרים המבודדים היה ניתן לזהות בצורה ברורה שמכסה המנוע מעביר את רעש המנוע ורועד ביחד איתו - עכשיו זה רק המנוע, כאילו שהצליל של המנוע מבודד לחלוטין מגוף הרכב.

 

בהאצות מאפס ובתאוצות ביניים שומעים את המנוע כמעט כרגיל - אבל בשיוט או בנסיעה איטית -> כאן מגיע ההבדל הראשון שהוא מאוד מורגש, הרכב פשוט מוציא רעש עמום וכל השאר זה קצת רעשי רוח.

 

בשניה שמפעילים מערכת - אפילו בווליום חלש בין 60 ל 70 דציבל -> לא שומעים שום דבר מלבד המוזיקה.

 

ההבדל השני הוא שגם בזמן האצה - רעש המנוע נעים יותר ובשרי יותר (עד כמה שמנוע 2 ליטר של טויוטה יכול להיות כמובן).

 

 

קצת תמונות

 

מה הלאה?

 

בא לי להתנסות קצת גם עם חומרי השטיח ואני אזמין כנראה את הROADKILL CARPET של סטינגר

 

נשארו לי עוד שתי יריעות של דיינאמאט אקסטרים אבל אני לא בטוח בכלל אם אני הולך להסיר רצפה מהרכב ומושבים - אין לי חשק לנתק מינוס ואין לי חשק להתעסק עם זה. אז או שהיריעות האלה יושקעו ברכב אחר במשפחה ואני רק אשתמש בשטיח לבידוד מינימלי מתחת לשטיחים הקיימים ומתחת למושב האחורי - או שאני כבר באמת אפרק רצפה.

 

הקטע הוא שנראה דווקא שבמחיצת האש וגם ברצפה שמו שם חומרים עבים וטובים - לא בטוח בכלל עד כמה זה הכרחי כבר, הרכב שקט.

 

 

אפרופו - הערא (תוכי) של גיסתי וכן, הוא מדבר :-P

dynamated.JPG

hood-end.JPG

ovi.JPG

tooki.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוב,הדקון אחרון, לפני כמה ימים חבר התקשר לאותו בחור ( יוני סטריאו מראש העין) לגבי STP ועדיין אין כלום. הוא עדיין לא סגר שום דבר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכנראה גם לא יסגור.

 

במפגש של פורום רוסי החברה אמרו לי שבstp ההתנהלות שלהם קצת מוזרה ועדיף פשוט להזמין מהם קיט לבידוד הרכב בהזמנה אישית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא התעדקנתי מזמן לגבי מפגשים בפורום. וגם הייה לי מבחן. לגבי סמיון,אפשר לקנות ממנו אולי איזה קוט? או שכבר לא?

הייה מפגש מרכז אני מבין? ממש חבל שפספסתי

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...