Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן ראש בראש, C63 AMG Coupe VS M3 E92 Coupe


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למי שעקב, החלטתי להשתעשע קצת עם נסיעות מבחן במכוניות מעניינות ,שבוע שעבר היתה ה-AMG ועכשיו סיימתי עם ה-M.

 

מאחר ואת 2 הנסיעות ביצעתי בדיוק באותם תנאים (כביש יבש ומזג אויר נעים באיזור ה-25 מעלות) ובאותו כביש החלטתי לשתף אתכם ברשמיי.

 

חיצונית:

2 המכוניות שונות מבחינת קוי עיצוב, המרצדס יותר מרובעת וחדה והב.מ.וו עם קוים יותר סולידיים ומעוגלים אבל התוצאה היא 2 מכוניות שנראות מצויין, שריריות ולא מותירות שום ספק בהקשר ליכולות.

עניין של טעם כמובן אבל אני הייתי בוחר במרצדס דווקא כי יש בה משהו מרענן בעיצוב, המכונית ניערה מעל עצמה את הבגרות והסולידיות המוכרת של מרצדס ולבשה משהו יותר צמוד, ספורטיבי וסקסי.

 

בפנים:

המרצדס ממשיכה את הקו הרענן של העיצוב החיצוני אל פנים הרכב והתוצאה היא תא נוסעים מ-ד-ה-י-ם, מעוצב פשוט בטעם טוב, שילובי גוונים בריפודי העור (שחור ולבן ברכב בו נהגתי אבל יש עוד הרבה שילובים), לוח השעונים גם הוא נראה מתקדם ומעוצב היטב למרות שחסרה לי "מחט" כמו שצריך לשעון המהירות, כזה שבלי להוריד עיניים מהכביש אפשר לראות בצורה דומיננטית בזוית של העין.

מעבר לזה, מושבי הנהג והנוסע מקדימה אוחזים היטב אם כי פחות מאשר אלה של הב.מ.וו.

לנוסעים מאחור מומלץ להיות מתחת לגובה 1.8 מ' אחרת הם ייפגשו את הגג לא פעם.

הב.מ.וו לא מביאה עימה חידושים ולעומת תא הנוסעים של המרצדס תא הנוסעים שלה נראה פושר מאוד.

כמובן שיש שימוש בחומרים מאוד איכותיים כולל גימורי קארבון, עור, עץ וכו' (בהתאם לדרישה) אבל העיצוב קצת לוקה בחסר ביחס לרכב בסגמנט הזה ובמחיר הזה בייחוד כאשר המתחרה הישירה שתלה בתוך הרכב סלון מעצבים.

נקודה נוספת למרצדס.

 

מנוע:

ב-2 המכוניות שתלו פנינות בחזית הרכב, זו של ה-AMG בנפח 6.3 ליטר ומפיקה 457 כ"ס, זו שב-M3 בנפח 4.0 ליטר ומפיקה 420 כ"ס.

איך זה מרגיש ?

במרצדס זה מרגיש הרבה יותר חזק באופן טבעי, התאוצות ממש חזקות ולינאריות ללא כל איבודי כוח, החל מ-2500 סל"ד וצפונה יש בעיטת כוח שנמשך כל הדרך למנתק בכל אחד מההילוכים, גם אם תתחילו נסיעה מהילוך שני.

בב.מ.וו כמו שאתם מבינים גם לא חסר כוח, אבל למכונית אופי שונה, היא מוציאה את הכוח בצורה מתונה יותר וגם אז הכח מגיע רק מאיזור 3500 סל"ד וצפונה, אבל כשהוא מגיע- הוא מגיע.... הרכב נכנס לפירפורים גם בהילוך שני והילוך שלישי (וזה עוד עם בקרת אחיזה מופעלת).

מבחינת סאונד, הב.מ.וו יודעת להפיק סאונד מנוע מצויין כאשר לוחצים אותה, בנסיעה רגילה המנוע חרישי וכמעט מורגש.

במרצדס לעומת זאת מרגישים גם בנהיגה נינוחה שנוהגים ב-V8, סאונד המנוע תמיד שם אבל בצורה נעימה.

כשלוחצים על הדוושה במרצדס.....מתחיל קונצרט, לא רק של המנוע.

 

גיר:

2 המכוניות מצויידות בגירי 7 הילוכים עם אפשרות לבחירת רגישות או יותר נכון מהירות העברת ההילוכים.

במרצדס הגיר עובד מצויין במצב האוטומטי שלו, המחשב יוריד הילוך מיד כשתבלום אל תוך הפנייה, כמובן בליווי גז ביניים ובק פאיירים ששניהם ביחד גורמים לכך שתמיד צריך מגבונים לחים ברכב, פשוט פנומנלי הקונצרט הזה של המנוע והגיר בהורדות הילוך, אבל זה לא הכל מבחינת סאונד.יש עוד.

כאמור התפעול האוטומטי מצויין וכולל מצבים לבחירה, החל מ"סבתא שלי רוצה סיבוב" ועד "שומכאר רוצה הקפה".

הדבר היחיד שיש לי לומר לשלילה זה שלמרות שיש לגיר מצב יותר "סולידי ומתון" עדיין הוא (בשילוב עם המנוע) עלול להפתיע עם התפרצויות כוח תחת לחיצה חזקה מדי של הדוושה גם במצב המתון.

ומה עם התפעול הידני ?

פחות אטרקטיבי מזה שב-M3, הוא עובד מצויין, אבל אין לו את החדות והמהירות של המתחרה.

מה שמביא אותנו ל-M3, ככתוב, במצב ידני הכל עובד נפלא, ההילוכים עוברים עוד לפני שסיימת למשוך את ידית ההעברה (2 מנופים ממוקמים מאחורי ההגה) וכל הורדת הילוך מלווה גם היא בגז ביניים מחרמן.

במצב האוטומטי ההילוכים גם עוברים בצורה חלקה ומהירה אבל בניגוד למרצדס שמורידה הילוכים מיד עם הבלימה, ב-M3 זה קורה ביציאה מהפניה כשהמכונית נותנת קיק דאון, מעבר לזה שזו לא הורדת הילוך "נכונה", מפספסים גם את עניין סאונד הורדת ההילוכים במהלך הפנייה שגם תורם לאוירה של הרכב.

קחו את התפעול האוטומטי של המרצדס ושדכו לו את התפעול הידני של הב.מ.וו וקיבלתם שילוב מנצח.

 

התנהגות:

2 המכוניות מציגות התנהגות כביש מצויינת, מיד בפנייה הראשונה מרגישים של-2 המכוניות יש TURN IN מדהים כאשר החרטום מיד נכנס אל תוך הפנייה והרכב שומר על הקו ללא קשר למהירות\האצה\בלימה וגם ללא רעשי "התנגדות" מהצמיגים, הכל עובד בהרמוניה וללא דרמות והן גם מצליחות לעשות את זה בצורה נוחה מאוד (הסייג הוא מצב מתלים מוקשחים ב-M3 ששם המכונית נהיית באופן טבעי פחות נוחה ויותר "מגהצת" ובועטת על כבישים משובשים).

יחד עם זאת, המרצדס יותר "משחקית" וקל להרגיש שגם עם הבקרות אחיזה דלוקות הרכב אוהב כמעט בכל פניה להשלים את הקו על ידי הוצאת התחת החוצה, הכל מבוצע בצורה נשלטת ופשוט כייף לנהוג ברכב הזה.

הב.מ.וו מותירה עלייך יותר את הרושם שהיא באה לעשות זמנים ופחות למשחקים, היא יותר מושחזת בפניות, פחות נענית למשחקי היגוי יתר ולוקחת קוים יותר מדוייקים בלי צורך בתיקוני היגוי להחזרת הישבן הסורר למקומו (ועם המרצדס יש כאלה).

חיסרון למרצדס זה היעדר בקרת מתלים אלקטרונית, המתלים אומנם מצויינים ברוב המקרים אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שלעיתים הגוף נכנס להטיות תחת עומס.

בב.מ.וו לעומת זאת יש בקרת מתלים אלקטרונית שעובדת מצויין ומאפשרת בחירה בין 3 מצבים שישנו את אופייה כל הדרך מ"מכונית סלון נוחה" אל "קרש גיהוץ", במצב הנוקשה זוויות הגלגול כמעט ולא קיימות תחת איזה עומס שתשימו על המכונית.

כאן הב.מ.וו יוצאת כשידה על העליונה.

 

סאונד:

לא הייתי מקצה לזה תת סעיף אם המכוניות לא היו ראויות לזה, אבל כאן יש מקרה יוצא דופן, ל-2 המכוניות יש סאונד מדהים, אבל אני חייב להתעכב לחצי דקה על המרצדס:

זו אחת המכוניות עם הסאונד הכי מחרמן שנהגתי או נסעתי בהן.

זהו, הייתי חייב להוציא את זה מהסיסטם...

ל-2 המכוניות יש סאונד מנוע מרשים, 2 המכוניות מגרות את בלוטות החשק בהורדת הילוך אבל במרצדס יש מערכת פליטה שכנראה אלוהים ייצר בעצמו.

צריך לחוות את זה כדי להבין, מקדימה מקבלים את הגרגור והסאונד של ה-V8 המפלצתי הזה, מאחורה מקבלים גם את הגרגור של ה-V8 עם כל הבאס שהוסיפה לו מערכת הפליטה ועם כל הפיצוצים שהבאק פאיירים יוצרים, יש למכונית הזאת סאונד אדיר!!!

 

סיכום:

2 המכוניות מדהימות עם ביצועים מהשורה הראשונה אבל עם סטייל שונה, אחת רוצה לשעשע ולהיות יותר דרמטית עם סאונד מדהים שמתאים ל"עלילה" והשנייה רוצה להיות פחות דרמטית וראוותנית ולתת בזמנים.

ה-M3 לטעמי יותר וורסטילית, היא מותחת את המכונית בין קיצונים של "מכונית מכובדת" ל-"מכונת ביצועים" בצורה טובה יותר ואין בעיה שגם האישה (למשל) תנהג בה ללא חשש במצב המתון שלה והמכונית תיהיה יותר סלחנית מאשר המרצדס שכאמור גם במצב המתון מגלה נטיות "כוחניות".

 

אין ספק שזו בחירה קשה בין 2 מכוניות מצויינות, אבל אם הייתי צריך לבחור, הייתי חוזר הביתה עם זו שעל מנועה ישנה חתימה של המהנדס שהרכיב אותו בסמוך לכיתוב 6.3.

 

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני כבר רואה את הצעת העבודה מ"טורבו מגזין" בדרך אליך :wink:

אם למישהו היה ספק שאתה עושה חיים במקום שבו אתה נמצא, עכשיו כבר אין ספק.

אחותי החליפה לפני כחודשיים את ה-335 שלה ב-M3. מי שבתכלס יותר משתמש ברכב הוא בעלה, היא מעדיפה להישאר עם ה-X5, בין היתר בגלל הגיר הרובוטי של ה-M שהיא לא מתחברת אליו.

היא סיפרה לי שבניגוד ל-335, בכל בוקר שבעלה יוצא לעבודה עם ה-M, ברגע שהוא מניע אותה כל הבית רועד :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-M3 מטריפה לגמרי, אבל כפי שאמרתי לאישתי, בעוד איזה 3 שנים ה-AMG היא זו שאני אבחר.

 

בכל אופן, אני מקנא ברצותך ובעלה.

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש כיף לקרוא את זה ! אבל מה עם תמונות ?! ראית פעם כתבה בלי תמונות מינימום ?!

 

שבת שלום.

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, כיף לקרוא! :-D

 

לא נהגתי ב-M, אבל ה-AMG בהחלט גורמת לך להרגיש כאילו נזרקת מאבארבנאל על עודף שגעון וטירוף - היא פסיכופטית. היא חולנית. וזה בלשון המעטה...

הכל בה מרגיש מטורף בצורה לא הגיונית - לא מלוטשת במובן מסויים, ויש לה סאונד ממכר שגורם ללחוץ אותה עד הרבה, ואז הרישיון בסכנת הכחדה בליסטית.

 

אשמח לעשות סיבוב על ה-M.

ננסה לבדוק זאת בינואר הקרוב - אי שם בגרמניה :wink:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא אותך

:lol:

אני מבין שפרארי לא משחררים מכוניות למבחן?

 

האמת שפרארי דווקא כן משחררים מכוניות למבחן אבל נראה לי שטעיתי כששלחתי להם את המייל מהמייל האישי שלי במקום מהמייל של מקום העבודה, אבל לא נורא, זה יתוקן.

מה שכן נסיעת מבחן בפרארי דורשת תיאום של כמה חודשים מראש.

על פורשה קאיימן S יש לי נסיעת מבחן בחמישי הבא (היתה אמורה להתבצע היום אבל מכונית ההדגמה נכנסה לטיפול אז דחינו).

 

לצלם תמונות לא ממש יכולתי, אחרי הכל תיאמתי נסיעת מבחן לא באתי לתצוגת מכוניות, אבל בכל זאת צילמתי 3 תמונות:

 

ה-M3 מהיום:

315723_10150316349684962_678659961_8260391_267431733_n.jpg

 

 

ה-C63 משבוע שעבר בחברת CL AMG ו-CLS AMG:

294812_10150316349649962_678659961_8260390_1809264368_n.jpg

 

ומקרוב יותר:

307999_10150316349609962_678659961_8260389_1829898265_n.jpg

 

וזה הילד שלי יושב ומעיין ב"חומר" שהבאתי:

297929_10150310349209962_678659961_8226965_142656645_n.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שפרארי דווקא כן משחררים מכוניות למבחן אבל נראה לי שטעיתי כששלחתי להם את המייל מהמייל האישי שלי במקום מהמייל של מקום העבודה, אבל לא נורא, זה יתוקן.

מה שכן נסיעת מבחן בפרארי דורשת תיאום של כמה חודשים מראש.

על פורשה קאיימן S יש לי נסיעת מבחן בחמישי הבא (היתה אמורה להתבצע היום אבל מכונית ההדגמה נכנסה לטיפול אז דחינו).

 

לצלם תמונות לא ממש יכולתי, אחרי הכל תיאמתי נסיעת מבחן לא באתי לתצוגת מכוניות, אבל בכל זאת צילמתי 3 תמונות:

 

ה-M3 מהיום:

 

 

 

ה-C63 משבוע שעבר בחברת CL AMG ו-CLS AMG:

 

 

ומקרוב יותר:

 

 

וזה הילד שלי יושב ומעיין ב"חומר" שהבאתי:

איך זה הולך הנסיעת מבחן? אתה יושב עם נציג מהחברה גם כשזה מכוניות ברמה כזו? שלא נותנים אותם לכל אחד?

ואם אתה יושב עם מישהו, הוא מסכים לך לעשות "שטויות" עם האוטו, כי בתאכלס הוא בנוי בשביל זה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, כיף לקרוא! :-D

 

לא נהגתי ב-M, אבל ה-AMG בהחלט גורמת לך להרגיש כאילו נזרקת מאבארבנאל על עודף שגעון וטירוף - היא פסיכופטית. היא חולנית. וזה בלשון המעטה...

הכל בה מרגיש מטורף בצורה לא הגיונית - לא מלוטשת במובן מסויים, ויש לה סאונד ממכר שגורם ללחוץ אותה עד הרבה

 

 

שים בה את המושבים התומכים ואת התפעול הידני של ה-M3 וקיבלת את מכונת הנהיגה המושלמת, פשוט מכונית מ-ד-ה-י-מ-ה.

 

"הבטחתי" לאישתי שתוך 3 שנים אני חייב אחת כזאת בחניה בתור יד שניה, כשהמחיר שלה ייחתך באיזה 30-40%.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למר כותב הנכבד, אני רוצה לציין שאתה ממש יודע לחרמן!

המרצדס לדעתי מדהימה ללא ספק, במוו למרות שגם היא מדהימה, היא לא מספקת לי משהו שאין לי, משהו מיוחד.

המרצדס עוצרת נשימה!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה הולך הנסיעת מבחן? אתה יושב עם נציג מהחברה גם כשזה מכוניות ברמה כזו? שלא נותנים אותם לכל אחד?

ואם אתה יושב עם מישהו, הוא מסכים לך לעשות "שטויות" עם האוטו, כי בתאכלס הוא בנוי בשביל זה?

 

כמובן שמצטרף אלייך נציג מכירות לנסיעת מבחן, ופה בהונג קונג בגלל שיש הרבה בחורים צעירים ומאוד עשירים אז כמעט כל אחד יכול לבקש ולקבל נסיעת מבחן על כל רכב, בתנאי שיש רכב הדגמה.

 

במרצדס הגיע איתי נציג מכירות נחמד וצעיר (בן גילי, 29) שהבין מראש שמי שקונה רכב כזה גם רוצה לבדוק אותו בהתאם ולכן נתן לי להתבטא כאוות נפשי ויכולתי ומדי פעם נתן לי פירוט על מערכת כזו או אחרת.

 

בב.מ.וו התלוותה אליי בחורה (אישה) נחמדה שרוב הנסיעה פשוט שתקה בלי להפריע לי כך ששוב יכולתי לבדוק את יכולות הרכב ללא הפרעה.

 

הם לא באמת מצפים שתקנה רכב כזה ואת נסיעת המבחן תבצע על 10 קמ"ש בפקק.

 

כמובן שמראש מחתימים אותך שאתה מתחייב לנסוע כחוק, אבל זה כמובן כסת"ח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך זה בM החדשה, אבל לי בחול יש 2008, והבעיה איתה היא כשאתה באוטומט, מעביר להעברה הכי מהירה של ההילוכים ולוחץ על כפתור ה M, האוטו פשוט עושה בעיטה בכל העברת הילוכים וצריך להעביר את הרגישות לאמצע.

זה הדבר שהכי שנאתי באוטו (והוא כבר עשה מעל 100 אלף).

 

לגבי ה AMG, אחרי נסיעה בה גם כן בחול, החלטתי שזה יהיה הרכב הבא גם שלי (בארץ).

 

אין מה להשוות בין המכוניות. האחת מתאימה לנדלניסט הצעיר, והשנייה מתאימה למנכליסט הבוגר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...